abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60065642
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan we weer LUCHTIG verder
vindt ik ook

dit annaliseren is nog uitputtender dan die hele soap bijelkaar

misschien komt Huub of Eric nog even lang vanavond met een goeie mop

hebben we het gewoon niet meer over de kooi
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:50:59 #152
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60065687
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig voor de kijker kan zijn..........????

Vertel suikeroom, ik heb er nl niets van gezien......het enige gieten wat jaap kan, is een milkshake in zijn strot gieten als hij tenminste de deksel er vanaf heeft gehaald. Ik denk niet dat wij zitten te wachten op een Jaap, er lopen genoeg echt getalenteerde mensen rond in Nederland die echt iets te bieden hebben denk ik.
als je me quote doe het dan goed
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_60065856
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

vindt ik ook

dit annaliseren is nog uitputtender dan die hele soap bijelkaar

misschien komt Huub of Eric nog even langs vanavond met een goeie mop

hebben we het gewoon niet meer over de kooi
Tis weekend en morgen uitslapen. Zal op zijn vroegst na de middag worden
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_60065944
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Tis weekend en morgen uitslapen. Zal op zijn vroegst na de middag worden
100% zeker weten
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:23:00 #155
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60066233
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

100% zeker weten
Eric is naar Dance Valley, dus die zal waarschijnlijk morgenmiddag weer uit zijn roes ontwaken
Huub was vandaag aan het genieten op de tribune bij het honkbal in Haarlem, die zal vast nog wel opduiken in de komende uurtjes...

Gaat iemand van hier nog gezellie naar de Palma dag morgen in Amsterdam. Zo ja, laat het dan even weten hier of via de p.m.

Brady Bunch united
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:28:41 #156
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60066327
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja Jaap was er te laf voor he
Ik kan me trouwens nog wel een paar dingetjes herinneren, hij wilde met nog een paar vuilnis in het bed van brian en amanda gooien, terwijl ze erin lagen, ook liep hij de op de (ver)jaardag van brian een beetje te zieken en probeerde hij zijn single release te vergallen....
Maar hij wist hoe het werkte en het heeft weinig zin om mensen die je toch niet zo snel wegkrijgt onnodig tegen je in het harnas te jagen omdat je ze later in het spel nog nodig kan hebben (bij een eventuele puntenverdeling bv )
Maar als het een leuk item kon opleveren zou hij het niet laten.
[..]

Blijkt achteraf een goede strategie geweest te zijn
[..]

Volgens mij kan je je onrealistische bevindingen beter een beetje bijstellen
[..]

Brian liever zien winnen dan jaap is vloeken in de kerk hier, den dat al die mensen die al je teksten altijd bejubelen het nu wel even minder met je eens zijn
Maar jaap een politiek correcte winnaar HOE DAN???
[..]

Jaap heeft zichzelf geholpen door die halve finale perfect te spelen en dus zijn eigen kansen te maximaliseren
[..]

Was dat volgens jou niet de beste en sterkste speler van het spel?
Best dapper dan van lafjaap
[..]

Hoog rendement dus
Je kan ook leveren als het niet moet, maar dat zou verspilde energie zijn en daar doet jaap liever niet aan
Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A. Misschien wel precies omdat ie wist hoe het werkte. Bang voor een boze Flens. Daarom vind ik hem laf. Jaap had de sleutel om tegen B en A te spelen. Liever koos hij de veilige manier. Elk plan van Huub tegen B en A torpedeerde hij.
In mijn ogen leek het er haast op dat ie braaf orders van Flens en consorten in ontvangst nam. Toeval dat Huub slecht op TV werd neergezet en dat Jaap keer op keer hem naaide? Ik denk het niet.
Het begon ergt op te vallen dat Jaap niets tegen Brian ondernam. Zal ie zelf ook wel gedacht hebben. Vast laf een accoordje met achtergesloten onder het mom van. Dus mocht Brian's single release verstoord worden. Het acteer werk droop ervan af.

Je kan het een goede strategie vinden omdat ie gewonnen heeft. Het gaat dus om het resultaat. Dat is hem idd gelukt. De manier waarop vind ik verre van straight en recht doorzee. Het had een droomkoppel kunnen zijn samen met Huub de anderen weg te spelen. Samen naar de finale. Dan had hij boven Huub uitgestegen. Nu is het een parodie van zichzelf geworden.

Hoog rendement? Voor wie? Schouderklopje van Flens? Ik ga ervan uit dat ze gewoon daar achter niet gedacht hadden dat Jaap zou winnen van Brian. De Huubfans hebben de doorslag gegeven. Op eigen kracht had ie het niet gered. Omdat de Huubfans niet wilden dat Brian zou winnen en hun dat gelukt is is het een politiek correcte winnaar geworden.
Jaapfans zijn blij dat ie uit een onmogelijke positie heeft gewonnen.
Brian en Amanda fans zijn teleurgesteld maar blij dat Huub niet heeft gewonnnen.
Huubfans kunnen zich ook in winnaar Jaap vinden omdat B of A niet hebben gewonnen en hem aan de winst hebben gehoplen. Bij vele voelt het ook als een soort van gerechtigheid jegens de Febo dat niet een kindje van god heeft gewonnen.

Met wat hij, in mijn ogen, heeft laten zien vind ik dat miljoen dik overbetaald. Ik vond het meer het kneusje wat zielig aan de kant stond in de danschool. De danspasjes niet durfde te leren maar wel de anderen belachelijk maakte wanneer zij over de dansvloer zwierden.

Het is overigens ook wat ik Huub verwijt. Politiek correct gedrag wat hij zo verafschuwde. Ook hij heeft zich laten knechten. En dat heeft ie aan zichzelf te wijten door zijn gezuip en de daarop volgende agressie. Huub zegt dat elke situatie per wannabee werd bekeken. Voor mij betekend dat een misstap van Huub toegoedbonnen voor de anderen.

De Gouden Kooi waarvan de ex-wannabees niet over uit de school mogen klappen. Het is ook voornamelijk dat dat deze show is mislukt. Onduidelijkheid zelfs voor de die hard streamer. De show is gewoon geflopt zeker als je bedenkt wat voor potentie deze show had. Constant de regels veranderen en aanpassen. Hoe je daar dan ook patent op kan aanvragen is me dan ook een raadsel.
Voor de wannabees is het een geweldige ervaring geweest. Voor mij waren het gewoon moderne slaven die betaald werden door een voor de neus gehouden wortel die BNN-er zijn heet.

[ Bericht 3% gewijzigd door akveor op 12-07-2008 22:55:21 ]
Op zaterdag 12 juli 2008 22:23 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Eric is naar Dance Valley, dus die zal waarschijnlijk morgenmiddag weer uit zijn roes ontwaken
Huub was vandaag aan het genieten op de tribune bij het honkbal in Haarlem, die zal vast nog wel opduiken in de komende uurtjes...

Gaat iemand van hier nog gezellie naar de Palma dag morgen in Amsterdam. Zo ja, laat het dan even weten hier of via de p.m.

Brady Bunch united
Daar zeg je wat ..........

Palma die had gewoon moeten winnen

probleem opgelost, en ik had het haar nog gegund ook

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 9% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 12-07-2008 22:38:11 ]
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:37:53 #158
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60066489
Zo, als er een ook altijd dr momentjes pakte, wat kon die vrouw ook tv maken. En wat kreeg ze af en toe een shit over zich heen.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:38:11 #159
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60066493
Voor Jaap was het alles of iets , het werd alles, hij is meer dan miljonair,
wil zelfs nog rijker worden..........

Wat mij betreft mag Huub net als Bart/Bnn een eigen zender
oprichten en een tv- maker , programmabedenker en producent worden.

Volgende week zaterdag met Jaap, Cora en Claire 5, 6 dagen
naar de Costa Del Sol voor optredens in discotheek VoomVoom
http://www.discovoomvoom.com/
BNN had interesse om dit met de camera te volgen.

Terug in Nederland , eind juli de pilot opnemen.

Claire is bezig met pandjes bekijken, is van plan om een eigen beautycentrum te starten,
het klikt goed met Lesley, (ex-medewerkster DGK) en ze hebben plannen.

Per 1 augustus een de baan bij CBML., 1 of 2 dagen screening in Zandvoort , Bloemendaal, Scheveningen ...

2 dagen later de fandag......3 augustus , locatie: http://www.experience-island.nl/

Vrijdagochtend om 04:15 terug van Huwelijksreis met Claire, iets later dan gepland door vertraging.

Waren of zijn vandaag naar de Haarlemse honkbal week met Joris, Annemarijn, Jake en Claire.
http://www.haarlemsehonkbalweek.nl/

Huub en Claire gaan zondag naar Oldenzaal want moeten wat dingen regelen, dus niet naar de fandag
van Palma? zo niet, dan staat Palma helemaal in het zonnetje, las tussen de regels door, dat mensen vooral
zich verheugen om Huub eventueel te zien .

Fandag in Amsterdam, van dacht ik 17:00 tot 21:00 , ze zal ook haar lied Diva zingen.

pi_60066563
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:

Fandag in Amsterdam, van dacht ik 17:00 tot 21:00 , ze zal ook haar lied Diva zingen.

mooi filmpje

dus we zijn het allemaal eens

De enige échte winnaar van de gouden kooi is.......... PALMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

punt en amen
pi_60066594
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Daar zeg je wat ..........

Palma die had gewoon moeten winnen

probleem opgelost, en ik had het haar nog gegund ook

Sinds de "vuilniszakaffaire" is Nena voor mij gestegen van "goddelijk" naar "oppergodin" en na haar "trapje"
ontbreekt het mij aan superlatieven

Edit: en daar ging Palma volledig door het stof
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_60066644
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Sinds de "vuilniszakaffaire" is Nena voor mij gestegen van "goddelijk" naar "oppergodin" en na haar "trapje"
ontbreekt het mij aan superlatieven
nah vooruit houden we het bij jou op Nena

kan me nog voorstellen ook mén wat een beauty ja,ja, kan ik ook wel zien hoor
  zaterdag 12 juli 2008 @ 23:44:28 #163
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60067604
Jaap heeft de halve finale uitstekend gespeeld. Maar met het bekendmaken van de einddatum en het gegeven dat ze zelf ideeën mochten indienen voor het eindspel, was er in 1e instantie helemaal geen sprake van een halve finale. Die is er m.i. pas later tussen gefrommeld. Er was eerder sprake van dat oud miljonairs een stem zouden hebben. En dan weten we wel welke kant die bal opgerold zou zijn toch? Het winnaar worden op eigen kracht en slimheid.......nee daar geloof ik nog steeds niet in.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60067870
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef sunny16947 het volgende:
Jaap heeft de halve finale uitstekend gespeeld. Maar met het bekendmaken van de einddatum en het gegeven dat ze zelf ideeën mochten indienen voor het eindspel, was er in 1e instantie helemaal geen sprake van een halve finale. Die is er m.i. pas later tussen gefrommeld. Er was eerder sprake van dat oud miljonairs een stem zouden hebben. En dan weten we wel welke kant die bal opgerold zou zijn toch? Het winnaar worden op eigen kracht en slimheid.......nee daar geloof ik nog steeds niet in.
dus toch die rooie knop?
  zondag 13 juli 2008 @ 00:13:25 #165
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60068066
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

dus toch die rooie knop?
En jazeker daar heb je d'r weer. Die stem bij de puntenverdeling die tegen Jaap zegt "Huub". Heb het tig keren teruggehoord en ook andere is het opgevallen en hebben het gehoord.
Snooker is top!!!
pi_60068095
quote:

[..]

dus toch die rooie knop?
Maar denk jij dat Brian echt meer stemmen had dan Huub.In de halve finale was het verschil maar 2 punten.Maar bij de eerste uitslag stond Brian al op kop na een week bellen.Dus als je het goed bekijkt heeft Brian de meeste smsjes gekregen en ineens kunnen Huubstemmers er wel voor zorgen dat Jaap eerste word,maar ze konden er niet voor zorgen dat Huub meer stemmen kreeg dan Brian
  zondag 13 juli 2008 @ 00:20:01 #167
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60068190
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:28 schreef akveor het volgende:

[..]

Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A.
heb je boter op je hoofd? oh nee dat had Amanda en toen ging ze met bestek en borden op Jaap gooien wat haar een ton boete opleverde.. verder heb ik je verhaal niet gelezen.. als er in de 1e zin al een feitelijke onjuistheid staat, dan haak ik af.. heb je trouwens welles gehoord van kort en bondig?
pi_60068492
quote:

[..]

dus toch die rooie knop?
o wat heb ik gezegd

jongens neem mij nou maar niet zo serieus ik lul ook maar wat

weet ik veel, die rooie knop was een geintje van mijn vorige post

kalm nou maar
pi_60068669
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

heb je boter op je hoofd? oh nee dat had Amanda en toen ging ze met bestek en borden op Jaap gooien wat haar een ton boete opleverde.. verder heb ik je verhaal niet gelezen.. als er in de 1e zin al een feitelijke onjuistheid staat, dan haak ik af.. heb je trouwens welles gehoord van kort en bondig?
Waarom moet dat kort en bondig.Er zijn hier ook mensen die de stukjes van Akveor graag lezen en hij schrijft ze niet alleen maar voor jouw.Akveor ga maar gewoon door hoor,zeikerds heb je altijd.
Lees liever die stukjes van jouw dan van al die lui die denken dat dit topic alleen van hun is en er alleen maar genoegen er in scheppen om mensen te beledigen en af te kraken.
pi_60068686
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

o wat heb ik gezegd

jongens neem mij nou maar niet zo serieus ik lul ook maar wat

weet ik veel, die rooie knop was een geintje van mijn vorige post

kalm nou maar
Maar je heb nog geen antwoord gegeven
pi_60068873
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar je heb nog geen antwoord gegeven
oh

nah kweetniet
  zondag 13 juli 2008 @ 01:24:55 #172
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_60069099
Ik geloof dat de streamkijkers de enigste zijn die die hele stemming serieus nemen.
Ik merk er in ieder geval niets van terug bij de posts van Huub
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_60069167
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:24 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof dat de streamkijkers de enigste zijn die die hele stemming serieus nemen.
Ik merk er in ieder geval niets van terug bij de posts van Huub
Ja vind je het gek.Huub heeft mooi baantje gekregen en je baas ga je niet uitmaken voor stemmen vervalsen.Huub wil in de tv wereld en dan is het slimmer om je mond te houden.Als je alles goed bekijkt is Huub nog steeds de winnaar,hij heeft zijn zaakjes mooi voor elkaar en mag mooi in het hokje gaan werken.Die andere twee zijn nu zeker druk met de parenclubs,meer konden ze ook niet.Dit heeft gewoon zo moeten lopen en ook al is hij geen winnaar met geld,hij is voor een hoop de grootste smaakmaker geweest en dat kan niemand hem meer afpakken.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:30:17 #174
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60069674
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]
Als je alles goed bekijkt is Huub nog steeds de winnaar
fout, Jaap is de winnaar.. en zn dromen gaan in vervulling.. kijk maar, dit is het leven van een miljonair!!

zondag 13 juli 2008 @ 02:31:30 #175
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60069684
quote:

[..]

Waarom moet dat kort en bondig.Er zijn hier ook mensen die de stukjes van Akveor graag lezen en hij schrijft ze niet alleen maar voor jouw.Akveor ga maar gewoon door hoor,zeikerds heb je altijd.
Lees liever die stukjes van jouw dan van al die lui die denken dat dit topic alleen van hun is en er alleen maar genoegen er in scheppen om mensen te beledigen en af te kraken.
ja neem vooral alles heel erg letterlijk.. vooral doorgaan
  zondag 13 juli 2008 @ 02:32:12 #176
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_60069688
quote:

[..]

Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A. Misschien wel precies omdat ie wist hoe het werkte. Bang voor een boze Flens. Daarom vind ik hem laf. Jaap had de sleutel om tegen B en A te spelen. Liever koos hij de veilige manier. Elk plan van Huub tegen B en A torpedeerde hij.
In mijn ogen leek het er haast op dat ie braaf orders van Flens en consorten in ontvangst nam. Toeval dat Huub slecht op TV werd neergezet en dat Jaap keer op keer hem naaide? Ik denk het niet.
Het begon ergt op te vallen dat Jaap niets tegen Brian ondernam. Zal ie zelf ook wel gedacht hebben. Vast laf een accoordje met achtergesloten onder het mom van. Dus mocht Brian's single release verstoord worden. Het acteer werk droop ervan af.

Je kan het een goede strategie vinden omdat ie gewonnen heeft. Het gaat dus om het resultaat. Dat is hem idd gelukt. De manier waarop vind ik verre van straight en recht doorzee. Het had een droomkoppel kunnen zijn samen met Huub de anderen weg te spelen. Samen naar de finale. Dan had hij boven Huub uitgestegen. Nu is het een parodie van zichzelf geworden.

Hoog rendement? Voor wie? Schouderklopje van Flens? Ik ga ervan uit dat ze gewoon daar achter niet gedacht hadden dat Jaap zou winnen van Brian. De Huubfans hebben de doorslag gegeven. Op eigen kracht had ie het niet gered. Omdat de Huubfans niet wilden dat Brian zou winnen en hun dat gelukt is is het een politiek correcte winnaar geworden.
Brian en Amanda fans zijn teleurgesteld maar blij dat Huub niet heeft gewonnnen.
Huubfans kunnen zich ook in winnaar Jaap vinden omdat B of A niet hebben gewonnen en hem aan de winst hebben gehoplen. Bij vele voelt het ook als een soort van gerechtigheid jegens de Febo dat niet een kindje van god heeft gewonnen.

Met wat hij, in mijn ogen, heeft laten zien vind ik dat miljoen dik overbetaald. Ik vond het meer het kneusje wat zielig aan de kant stond in de danschool. De danspasjes niet durfde te leren maar wel de anderen belachelijk maakte wanneer zij over de dansvloer zwierden.

Het is overigens ook wat ik Huub verwijt. Politiek correct gedrag wat hij zo verafschuwde. Ook hij heeft zich laten knechten. En dat heeft ie aan zichzelf te wijten door zijn gezuip en de daarop volgende agressie. Huub zegt dat elke situatie per wannabee werd bekeken. Voor mij betekend dat een misstap van Huub toegoedbonnen voor de anderen.

De Gouden Kooi waarvan de ex-wannabees niet over uit de school mogen klappen. Het is ook voornamelijk dat dat deze show is mislukt. Onduidelijkheid zelfs voor de die hard streamer. De show is gewoon geflopt zeker als je bedenkt wat voor potentie deze show had. Constant de regels veranderen en aanpassen. Hoe je daar dan ook patent op kan aanvragen is me dan ook een raadsel.
Voor de wannabees is het een geweldige ervaring geweest. Voor mij waren het gewoon moderne slaven die betaald werden door een voor de neus gehouden wortel die BNN-er zijn heet.
Een lang verhaal.
Jaap heeft het enorm slim gespeeld.
Hij had geen vijanden, geen vrienden.
De echte slachting vond plaats in de halve/semi finale, en niet in de finale.
Daar heeft hij zijn uiteindelijke winst gehaald.
En Huub verloren.
Ook in de finale werd dat voor Brian, zijn Waterloo.

[ Bericht 1% gewijzigd door spapaars op 13-07-2008 03:48:56 ]
  zondag 13 juli 2008 @ 02:34:10 #177
6941 APK
Factual, I think.
pi_60069701
quote:

Waarom moet dat kort en bondig.Er zijn hier ook mensen die de stukjes van Akveor graag lezen en hij schrijft ze niet alleen maar voor jouw.
Voor zijn wat
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 13 juli 2008 @ 04:34:21 #178
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60070376
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:32 schreef spapaars het volgende:

[..]

Een lang verhaal.
Jaap heeft het enorm slim gespeeld.
Hij had geen vijanden, geen vrienden.
De echte slachting vond plaats in de halve/semi finale, en niet in de finale.
Daar heeft hij zijn uiteindelijke winst gehaald.
En Huub verloren.
Ook in de finale werd dat voor Brian, zijn Waterloo.

[ afbeelding ]
Het is mij nog steeds een raadsel hoe Jaap de finale heeft gehaald.... iedereen zou hem weggestemd hebben maar heel toevallig werd er geen ontslagronde voor hem aangevraagd...
  zondag 13 juli 2008 @ 05:44:24 #179
2018 PC eend
relativist
pi_60070571
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]Je hebt mij wel eens gebrek aan objectiviteit toegedicht, maar het doet me genoegen dat ook jij toch ook een subject in het omstreden hok had.
Aan de andere kant gaf ( o.a jouw) kritiek stof tot nadenken, maar een adoratie van streamers voor een bepaald persoon is volgens mij daardoor nooit veranderd.
Ik heb die illusie ook nooit gehad hoor, ik zoek, om meerdere redenen graag de andere kant van het 'gelijk' zeg maar
quote:
Iedereen heeft gekeken door zijn eigen brilletje. Kritiek op de gang van zaken, zowel op datgene wat gebeurde in het betreffende hok, als op datgene wat er te lezen was op Fok, om wat dan ook uit te lokken was/is in mijn ogen jouw drijfveer.
Onder andere ja, ik hou wel van discussie op zijn tijd, maar dat was vaak om meerdere redenen onbegonnen werk en daar word je wel eens een wat zurig van
quote:
Mij was het meer te doen om de gezelligheid van een aantal personen die dezelfde klucht volgden. En er zijn mensen die helemaal niet dezelfde voorkeur hadden als ik, waarvan ik zeker weet dat ik er nog steeds mee door eenzelfde deur mee naar binnen kan.
Ik heb niet zoveel met die zogenaamde gezelligheid, vooral als ik veel onzin zie staan, verstoor zoiets liever, dat maakt het voor mij dan weer gezellig
Maar dan ben ik zelf ook zeg maar half 'in character'
quote:
Kritiek mag zeker geleverd worden, mits dat met respect voor de andere kant gebeurd. Het afbranden van de tegenpartij omdat die minder gebekt is of een lager opleidingsniveau heeft om wat voor reden dan ook, hoort daar niet bij. Mijn vingertje wijst hierbij niet naar jou Eend maar ik spreek over het algemeen.

Dit wilde ik graag even gezegd hebben
Respect is overrated
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 13 juli 2008 @ 05:49:56 #180
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_60070583
Ik snap er geen conyo meer van iig
Misschien morgen, als ik alles teruglees ofzo, en dan nuchter

Heeft iemand nog n tosti voor me?
  zondag 13 juli 2008 @ 06:13:08 #181
2018 PC eend
relativist
pi_60070630
quote:

[..]

Hij acteerde idd heel veel en sinds hij huubs terror niet meer pikte had hij eigen personages bedacht the godfather/king-Jaap/terrorjaap/emo-Jaap enz. hij ging daar heel vaak in op en won daarmee onder een bepaald publiek aan populairiteit.
Jij doet dat acteren af als iets negatiefs, maar (hoewel niet altijd even geslaagd) was het juist een van zijn sterke wapens binnen het spel.
quote:
Je kan het een goede strategie vinden omdat ie gewonnen heeft. Het gaat dus om het resultaat. Dat is hem idd gelukt. De manier waarop vind ik verre van straight en recht doorzee.
Het was geen doel van het spel om het straight en recht door zee te spelen, integendeel zou ik bijna zeggen en als je daar dan zoveel waarde aan hecht snap ik niet waarom huub dan je favoriet was
quote:
Het had een droomkoppel kunnen zijn samen met Huub de anderen weg te spelen. Samen naar de finale. Dan had hij boven Huub uitgestegen.
Hij is samen met huub de finale in gegaan en hij is boven hem uitgestegen, dus waar heb je het over?
quote:
Nu is het een parodie van zichzelf geworden.
Doelbewust met veel zelfspot en af en toe hilarische momenten
quote:
Hoog rendement? Voor wie? Schouderklopje van Flens?
Euhm voor jaap, je weet wel diegene de meer dan een miljoen won
quote:
Ik ga ervan uit dat ze gewoon daar achter niet gedacht hadden dat Jaap zou winnen van Brian. De Huubfans hebben de doorslag gegeven. Op eigen kracht had ie het niet gered. Omdat de Huubfans niet wilden dat Brian zou winnen en hun dat gelukt is is het een politiek correcte winnaar geworden.
Omdat een paar huubfans op jaap gingen stemmen is jaap opeens een politiek correcte winnaar? Beetje vreemde redenatie
Ik zou meer van Brianhaters willen spreken dan van huubfans, als je uit zo een negatieve invalshoek geld gaat uitgeven aan smsjes dan spoor je gewoon niet en zou meer afstand van het spel aan te bevelen zijn geweest.
Overigens ga ik er gewoon vanuit dat die smsjes van hooguit paar honderd huubfans die je op de fora zag gewoon bij het grote totaal in het niet vielen.
quote:
Hoezo onmogelijke positie? Hij ging toch met de meeste punten de finale in
quote:
Veel huubfans hebben hun eigen logica en als iets daar niet binnen past verzinnen ze er nog van alles bij om het wel binnen hun denkraam te laten vallen, omdat ze het anders niet kunnen handelen, zo lijkt het
quote:
Ik heb hem meer dan eens zien dansen, zelfs paaldansen en een striptease.
Hij kent weinig schaamte en had daardoor juist veel lef in dat soort dingen Dus ik snap niet hoe je aan je denkwijze komt
quote:
Je zou huub veel kunnen verwijten, maar politiek correct gedrag zou ik daar niet onder laten vallen, hooguit als act om zijn streamende fans te beinvloeden
En hoe heeft hij zich laten knechten dan, als je in een tv programma zit kan het gevaarlijk voor je positie zijn om niet in de pas te lopen, ik vond juist dat hij de grens vaak opzocht.
quote:
Het was allang bekend dat JdM daar patent op heeft
Overigens is het nog te vroeg om te zeggen dat het concept geflopt is en volgens mensen die er verstand van hebben was het zelfs al een succes
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60070647
quote:
Op zondag 13 juli 2008 04:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is mij nog steeds een raadsel hoe Jaap de finale heeft gehaald.... iedereen zou hem weggestemd hebben maar heel toevallig werd er geen ontslagronde voor hem aangevraagd...
Dat raadsel is toch niet zo heel groot. Jaap maakte TV en dat was één van de grootste, zo niet de grootste voorwaarde om het verblijf in die villa te kunnen verlengen. Nu hoor ik je al denken "Amanda en Brian maakten helemaal geen tv". Welnu, dat deden ze wel, getuige de vele COSsen die over hen volgeschreven zijn. En deden ze het niet direct, dan wel indirect doordat ze als een soort van "spinning off" voor de anderen fungeerden.

Al dat wegstemmen was doorgestoken kaart en voorgekookt. Jij en vele anderen blijven maar hangen in dat spel, dat toch echt op de tweede plaats kwam. Het gaat om tv-land om kijkcijfers, kijkcijfers en nog eens kijkcijfers. Al het andere komt op de tweede plaats.

Afijn, dat is hier al zo vaak verteld, dat TV maken op nummer één kwam, het schijnt maar niet door te dringen tot velen.
pi_60070699
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:40 schreef APK het volgende:

[..]

Welnee joh.
Natasia heeft het programma op de kaart gezet.
Toen dat effect uitgewerkt was mocht Jaap even de freak uithangen.

De rest was voer voor een handvol stream-idioten.
Moet het helaas met je eens zijn!
natasia of natasja...heeft hoe verwerpelijk ze ook is...wel de aandacht binnengehaald
Inderdaad nam jaap de fakkel over,en vooral in het begin heel gedreven....tot hij weer overging op de spare ribs,en mac menu`s
pi_60070701
maar ik ga nu even tot rust komen met `as ge ooit` van gerard van maasakkers en jw roy!
  zondag 13 juli 2008 @ 09:31:46 #185
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60071040
Heeft iemand voor de aardigheid misschien de tv-minuten voor elk van de spelers opgenomen?

Heeft Huub niet altijd geroepen tegen Jaap "Een van ons wint. Als ik niet win, win jij"?

Geen Huubfans maar Brianhaters die stemde? Huubfans hadden massaal laten weten niet op Jaap te stemmen als hij Huub naaide. Maar was het niet juist Huub die na zijn uitschakeling zijn fans opriep om op Jaap te stemmen? En daar hebben ze gehoor aan gegeven.

Heeft Huub niet steeds gezegd dat het hem gaaf leek om in Spanje te schnabbelen? Hij zal daar dan ook wel erg zijn best voor hebben gedaan. Ik denk dan ook dat Jaap daar weer dankbaar van mee profiteert.

En wel of geen winnaar, of terechte winnaar, politiek correcte winnaar. Ik denk nog steeds dat Huub het heel goed gaat redden. En Jaap blij mag zijn met zijn centjes, want hij zal het nodig hebben.

De tijd zal het leren.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 09:43:10 #186
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_60071104
quote:
Op zondag 13 juli 2008 02:30 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

fout, Jaap is de winnaar.. en zn dromen gaan in vervulling.. kijk maar, dit is het leven van een miljonair!!

Ik ga er maar even vanuit dat hier een autotune overheen gehaald is en dat hij dit playbackt.
pi_60071240
was geen reality, maar soap, gewoon t.v.maken,net als winnaar zijn.
trouwens ,huub zei altijd, wil geen tweede worden, dan maar vierde.
dus alles was script.
1
pi_60071252
sorry, gaat iets mis.
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 11:51:39 #189
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60072161
te vroeggeboren puppies.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 13 juli 2008 @ 11:58:11 #190
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60072250
Leuke blog weer op Rocketmiljonairs! Huub, je zou columnist moeten worden ofzo, je schrijft erg vermakelijke blogs.
  zondag 13 juli 2008 @ 12:04:36 #191
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60072338
jongens heb wederom weer met plezier teruggelezen!

tv maken stond op 1 altijd, maar ook voor onszelf omdat dat de enige manier was om het spel gaande te houden. Zonder tv geen kijkcijfers, zonder kijkcijfers met zijn allen naar huis!

Geld is de slechtste motivatie, heb het al zo vaak gezegd...als geld mijn enige motivatie was was ik na drie maanden al opgestapt. Jaap heeft het slim gespeeld, maar Brian en Amanda ook en ik ook. Kijk dan wat voor slachting we hebben overleefd tijdens 1,5 jaar! 20 kandidaten (nicolaas en huub beiden 2 keer) en wij hebben alles en iedereen overleefd!

http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=16&maand=07&jaar=2008
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 12:08:30 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60072386
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:04 schreef Huubdgk het volgende:
wij hebben alles en iedereen overleefd!
Wacht maar tot je Nataaasia een keer per ongeluk tegenkomt
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 13 juli 2008 @ 12:10:46 #193
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60072414
Kunnen we dan concluderen dat de manier om in de Kooi te blijven, was door tv te maken? Back-up, allemaal prima, maar ik ben er van overtuigd dat de mensen die veel tv hebben gemaakt ook nooit waren weggestemd...
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 12:12:41 #194
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60072450
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:58 schreef happyme28 het volgende:
Leuke blog weer op Rocketmiljonairs! Huub, je zou columnist moeten worden ofzo, je schrijft erg vermakelijke blogs.
quote:
ZATERDAG HAARLEMSE HONKBAL WEEK

Heb heerlijke dag gehad gisteren. We kwamen met een beetje vertraging aan. Eerst dus lekker smorgens wakker worden, ontbijtje gemaakt. De Haarlemse Honkbal Week gebeld, Joris gebeld. Joris, Annemarijn en Jake hiernaartoe gereden en met zijn vijven met onze auto naar Haarlem. Bij het oprijden van de snelweg zegt Joris nog (die reed) Jezus wat slingert die auto! Euh Joris wij hebben nooit ergens last van dus zeur niet zo...

Overal file, dus allemaal eromheen rijden, bij Spaarnwoude stond er ivm Dance Valley ook file, had zelf geen cash meer dus wil bij tankstation geld halen, kan ik niet extra pinnen. Beetje gestressed stap ik weer in, kan hier niet! Wij doorrijden.... weer file, de wedstrijd was al begonnen volgens het schema dus wij nog meer balen. Komt er een gozer naast ons rijden....jullie hebben een lekke band! Wij van de snelweg af, ja hoor helemaal zacht rechtsachter....vandaar dat geslinger eerder tijdens de rit! Maar niet helemaal lek, dus zijn we een dorpje ingereden, nieuwe lucht in de band gedaan. Ondertussen kwam ik erachter dat ik mijn nieuwe Fendi zonnebril gewoon bij het tankstation heb laten liggen.... ik nog meer balen.

Eindelijk komen we aan bij Haarlem, wij parkeren onze auto in een woonwijk. Wil mijn telefoon pakken....kan ik hem nergens vinden! NEE, niet mijn telefoon! Claire bellen, ligt die telefoon ook nog bij dat tankstation! Hoe kan ik zo stom zijn! Maar goed het is niet anders en gelukkig is hij veilig samen met mijn zonnebril die halen we later wel op.

Eindelijk zijn we in het stadion hebben we het eerste geluk van de dag.... de wedstrijd is nog niet begonnen. De sfeer is ondertussen bij ons heel jolig, want we merken, alles wat mis kan gaan gaat toch mis vandaag...en ja hoor! De wedstrijd waar we voor kwamen wordt afgelast! We liggen helemaal in een deuk. Ter vermaak van het publiek is er wel een homerun derby voor de toeschouwers tussen Nederland en Dutch Caribean. We zien Tjerk Smeets de homerun derby winnen met in totaal 12 homeruns, en als ik na de derby bij de dugout gaat staan herkent Raily Legito mij meteen.

Dat is de derde honkman van Nederland en hij heeft mij een videoboodschap gestuurd in de kooi samen met een shirt van het Nederlandse Team met alle handtekeningen van spelers en staf erop. Hij haalt mij meteen in de dugout, dus voordat ik het weet sta ik in de dugout van het Nederlandse team! Alle jongens begonnen mijn naam te roepen en te lachen, Robert Eenhoorn de bondscoach, die mij ook eens een videoboodschap stuurde, herkent mij ook direct.

Echt, alles wat er tot dat moment op die dag gebeurd was viel weg want ik vond het zo gaaf om daar in die dugout te staan met al die grote namen. Sommige had ik als kind nog achterna gezeten voor een handtekening tijdens de Haarlemse Honkbal Week. Stond ik daar als 11 jarige te wachten met een bal en een stift en nu kenden ze mij allemaal en kreeg ik een pet van Raily, respect van Robert Eenhoorn en zijn spelers. Heb ze allemaal veel succes in Peking gewenst en ben toen ook weer naar de rest terugegaan.

Blij als een kind ben ik toen met de rest meegegaan naar Zandvoort. De avondwedstrijd tussen USA en Chinees Taipei begon pas over een paar uur en om daar nou 2 uur te staan en handtekeningen uit te delen vonden we een minder idee dus zijn lekker gaan eten. Op naar onze eerste ervaring in een rookvrije horeca! Belachelijk, maar het is niet anders. Nou bij de eerste tent merkte we meteen dat iedere zaak nu zijn eigen geur heeft, en deze rook niet echt lekker, en nadat we onze drankjes hadden gehad en de kaart hadden gezien wisten we het. Hier gaan we niet eten!

Zijn toen lekker wezen eten bij Zout! een deurtje verder. Dit was allemaal prima en we hebben hier met zijn allen super lekker gegeten. Oesters, Lamsrack, Gamba's....ik zeg ik hou dervan!

Daarna weer terug naar Haarlem voor de wedstrijd, hebben de Amerikanen in een aardige wedstrijd zien winnen van de Chinezen. Zijn toen terug naar huis gereden, eerst nog even de zonnebril en de telefoon opgehaald, en kwamen om uurtje of elf bij ons huis aan...wat denk je, krijgen we, met zijn vijven, met geen mogelijkheid de zijdeur van ons appartement open. Joris op de schouders van Jake, die weer op een vuilnis container stond zo via het raam naar binnen. Werkelijk waar, murphy's law, alles wat mis kon gaan, ging ook mis.

Toch een super dag gehad! Honkbal gekeken, mijn helden ontmoet, naar het strand geweest, wezen eten, de hele dag met mijn vrienden opgetrokken en mijn lieve vrouw. Ondanks dat er zoveel mis ging echt een top dag.

Ben nu net wakker en we gaan zometeen naar Oldenzaal..maar eerst maar weer ff een ontbijtje op bed voor Claire maken

lief zijn!
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 13 juli 2008 @ 12:17:14 #195
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60072519
quote:
Geld is de slechtste motivatie, heb het al zo vaak gezegd...als geld mijn enige motivatie was was ik na drie maanden al opgestapt.
Dat was dan misschien het verschil met je mede-miljonairs. En waarom de teleurstelling bij hun zoveel groter was. Jaap heeft altijd al aangegeven dat hij alleen voor het geld ging. En Brian en Amanda, men men wat ging die familie uit hun plaat. Heb je het telefoongesprek met broer en moeder nog gezien? Wilde niets meer met het corrupte zootje van JdM te maken hebben. Zulke uitspraken geeft toch te denken.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 12:28:41 #196
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60072677
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:17 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat was dan misschien het verschil met je mede-miljonairs. En waarom de teleurstelling bij hun zoveel groter was. Jaap heeft altijd al aangegeven dat hij alleen voor het geld ging. En Brian en Amanda, men men wat ging die familie uit hun plaat. Heb je het telefoongesprek met broer en moeder nog gezien? Wilde niets meer met het corrupte zootje van JdM te maken hebben. Zulke uitspraken geeft toch te denken.
Vergeet niet dat mensen in emotie altijd heftiger reageren dan normaal. De familie van Brian en Brian zelf, was overtuigd dat Brian zou gaan winnen, al heel lang volgens mij. De andere drie hielden er ter dege rekening mee dat zo ook wel eens niet konden winnen. Het wonderbaarlijke bij Huub was dat ie van te voren had gedacht dat ie slecht zou kunnen dealen met evt verlies, maar dat hij eigenlijk er meteen een positieve draai aan gaf na de finale en het toch redelijk goed kon handelen. Je kan emoties ook nooit voorspellen volgens mij, het is gewoon omgaan met de dingen die je overkomen en daar je eigen draai aan geven...
  zondag 13 juli 2008 @ 12:33:47 #197
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60072759
Dan hadden ze de Huubfans, het goede doelverhaal van Jaap, of wat dan ook de schuld kunnen geven. Maar waarom dan zo boos op JdM en die uitspraak? Het was ook duidelijk dat Brian dat gelijk de kop indrukte en er niet over gepraat mocht worden.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 12:42:13 #198
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60072925
jongens, er was geen gewenste winnaar, waarom? als die er was was ik het geweest want ik was het goedkoopst!
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 12:42:16 #199
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60072929
Zo waren er nog wel wat dubieuze uitspraken van Brian. Zoals voor het smsen "zet de geldkraan maar open". En naderhand " dat wordt weer keihard werken mama, zucht steun kreun". En nog wat van die opmerkingen die er alle schijn van gaven dat er door familie en/of Brian zelf heel wat geld ingepompt is aan smsjes.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 12:48:19 #200
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60073038
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef sunny16947 het volgende:
Zo waren er nog wel wat dubieuze uitspraken van Brian. Zoals voor het smsen "zet de geldkraan maar open". En naderhand " dat wordt weer keihard werken mama, zucht steun kreun". En nog wat van die opmerkingen die er alle schijn van gaven dat er door familie en/of Brian zelf heel wat geld ingepompt is aan smsjes.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er nog geen psychische hulp is voor Netty, dat kind heeft ook wat te verduren gehad de afgelopen tijd
Room 23
  zondag 13 juli 2008 @ 12:54:03 #201
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60073166
quote:
Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
jongens, er was geen gewenste winnaar, waarom? als die er was was ik het geweest want ik was het goedkoopst!
Dat beeld is er heel lang geweest bij streamers, omdat Brian consequent heel positief werd neergezet in de uitzendingen en jij veelal negatief. Ook in de Kooi gebeurde er vaak dingen die positief waren voor hun en negatief voor jou, maar dat is weer een enorm lange discussie op zich...
  zondag 13 juli 2008 @ 13:02:14 #202
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60073315
Wie wat wel of niet heeft gedaan, voor zichzelf, het programma of het geld maakt niet uit. En Huub heeft er verder ook geen problemen mee. Maar een weldenkend mens probeert verklaringen te vinden. En zo probeer ik nog steeds een verklaring te vinden voor de enorme verschuiving in popo na 13 x en daarna de einduitslag. Terwijl, als je de mensen op straat hoort, die 13x toch redelijk bij de waarheid zat.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:12:22 #203
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60073513
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:02 schreef sunny16947 het volgende:
Wie wat wel of niet heeft gedaan, voor zichzelf, het programma of het geld maakt niet uit. En Huub heeft er verder ook geen problemen mee. Maar een weldenkend mens probeert verklaringen te vinden. En zo probeer ik nog steeds een verklaring te vinden voor de enorme verschuiving in popo na 13 x en daarna de einduitslag. Terwijl, als je de mensen op straat hoort, die 13x toch redelijk bij de waarheid zat.
Volgens mij was die verschuiving er enkel en alleen om te zorgen dat de finale spannend zou worden en om ervoor te zorgen dat Brian het ermee eens zou zijn dat er in de finale door sms bepaald zou worden wie er ging winnen.

Het laatste dat je zegt geloof ik niet, Huub had op i-net heel veel fans, maar dat wil niet zeggen dat dat overal zo was. Het merendeel van de mensen die ik sprak over de Kooi, keek alleen naar tv en vond Huub een enorme klootzak, en Brian vonden ze wel ok en Jaap was enorm grappig en gestoord, dat was zo'n beetje de standaard reactie van mensen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Juud79 op 13-07-2008 13:18:44 ]
  zondag 13 juli 2008 @ 13:23:31 #204
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60073713
hehe die mensen die achteraf gaan redeneren waarom dingen zijn gebeurd.. en dan de meest idiote argumenten aandragen.. als Brian had gewonnen was hij de gewenste winnaar, als Amanda had gewonnen was zij het, en als Huub had gewonnen was hij het...
  zondag 13 juli 2008 @ 13:30:53 #205
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60073848
ik denk dat die verschuiving in popo ook kwam doordat vanaf die laatste twee popos ineens een einddatum bekend was. En het algemeen kijkend publiek zonder favoriet ging toen ook stemmen omdat de incentives hoger werden. Die keken naar wie zit het langst erin? Brian oke dan is dat mijn favoriet... zoiets denk ik
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 13:33:11 #206
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60073894
Achteraf redeneren is toch het gemakkelijkste Kun je de redenen nog een beetje bijschaven.

En nog even lekker achteraf praten is toch leuk? Ik denk dat de openlijke uitspraak van JdM dat hij het Brian gunde om te winnen, en Bridget die verkondigde dat ze een hekel aan Huub had, zeker het stemgedrag van de tv kijker heeft beďnvloed. Vond ik wel kwalijk. Wat was daarvan de reden? Zou Huub als miljonair/winnaar minder snel of duurder zijn medewerking aan het nieuwe programma hebben gegeven.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:36:49 #207
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60073968
het meest domme argument is wel: "Jaap heeft gewonnen omdat er anders oorlog uitbrak tussen Huub en Brian fans"

hoe zie je dat voor je? email-bommen?? huisvrouwen die de straat op gaan?? dat zou toch alleen maar goed zijn, komen die ook weer is buiten
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 13:37:18 #208
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60073976
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:30 schreef Huubdgk het volgende:
ik denk dat die verschuiving in popo ook kwam doordat vanaf die laatste twee popos ineens een einddatum bekend was. En het algemeen kijkend publiek zonder favoriet ging toen ook stemmen omdat de incentives hoger werden. Die keken naar wie zit het langst erin? Brian oke dan is dat mijn favoriet... zoiets denk ik
En ze hadden er geen rekening mee gehouden wanneer m'n stufi binnen kwam
Room 23
  zondag 13 juli 2008 @ 13:38:13 #209
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60074001
Huub ben jij bekend met de stemcijfers per popo? Want dat meestemmen van de tvkijker is m.i. pas met de halve finale mee gaan spelen.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:41:44 #210
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074084
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef sunny16947 het volgende:
Achteraf redeneren is toch het gemakkelijkste Kun je de redenen nog een beetje bijschaven.

En nog even lekker achteraf praten is toch leuk? Ik denk dat de openlijke uitspraak van JdM dat hij het Brian gunde om te winnen, en Bridget die verkondigde dat ze een hekel aan Huub had, zeker het stemgedrag van de tv kijker heeft beďnvloed. Vond ik wel kwalijk. Wat was daarvan de reden? Zou Huub als miljonair/winnaar minder snel of duurder zijn medewerking aan het nieuwe programma hebben gegeven.
vond een aantal uitspraken van Bridget dubieus, maar ja, wat kan ik daar aan doen. Stond perplex dat sommige opmerkingen van haar die niet positief waren gewoon op de autoque stonden. Aan de andere kant die had ze ook over Jaap en Brian en die stonden ook op de AQ, dus tja....de reden daarachter? Snedige opmerkingen en een scherp sfeertje creeren om de spanning zo hoog mogelijk op te bouwen tijdens die uitzending, als je het mij vraagt,

De grote baas heeft pas na doorvragen van RTL boulevard gezegd dat Brian een terechte winnaar zou zijn aangezien hij er het langs erin zit, maar heeft ook gezegd dat het hem niks uitmaakt, maar die quote pakken ze natuurlijk niet. Heb je gezien hoe positief Remco van Westerlo is over mij in dat interview met AD, en geloof mij, ik had geen baan gekregen en een pilot als ze niets in mij zagen zitten....
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 13:42:09 #211
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60074096
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:36 schreef Suikeroom het volgende:
het meest domme argument is wel: "Jaap heeft gewonnen omdat er anders oorlog uitbrak tussen Huub en Brian fans"
Niks oorlog tussen Brian en Huub. De algemene publieke opinie dat fysiek geweld loont. Dus vandaar politiek correcte winnaar.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:42:27 #212
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60074106
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:33 schreef sunny16947 het volgende:

tv-kijkers zijn geen debielen hoor.. en denk je nou echt dat er een grote achterliggende reden is waarom die 2 hun persoonlijke voorkeur uitspreken in een interview??

hoe zie je dat voor je? duistere geheime bijeenkomsten waar plannen worden gemaakt om Huub slecht neer te zetten in de media?
  zondag 13 juli 2008 @ 13:43:12 #213
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60074132
quote:
Die keken naar wie zit het langst erin? Brian oke dan is dat mijn favoriet... zoiets denk ik
(11 mei)
Brian : Ik hoop dat het Nederlandse publiek het mij gunt dat ik mag winnen,
ik zit vanaf dag 1 in het programma, ik ben de langstwonende.

Dit zei hij ook tegen alle pers die in de villa kwamen.

Kennith had een interview met een krant en zei hetzelfde.

Ook Mike en Charlotte ( House Of Beauty) zeiden dit regelmatig op de streams,
dat Brian als langstwonende het meest recht op te winnen hadden.

P.s. Ik keek de finale zonder streams , alleen, ik vond het te spannend,
Huub lag eruit, een kennisje en tv-kijker belde me op en zei, dacht ik wel,
Huub ligt eruit, dat joch is ook zo vervelend geweest,
Brian vond zij een leuke lieve zorgzame knul en ze kon zien dat Bridget net als
zij een hekel aan Huub had. Haar telefoontje en haar haar mening vond ik om
te kotsen , kwam rauw mijn huiskamer in als 20 maanden volger via de fora en streams,
en ik verder ging met de finale kijken.

44.000 streamers ? kennen de Huub van de streams,

620.000 tv kijkers, dagelijks reguliere en herhaling kennen de Huub van de tv.

[ Bericht 5% gewijzigd door tuinfluiter op 13-07-2008 19:31:43 (Het is zoals het is, niks meer aan te doen.) ]
  zondag 13 juli 2008 @ 13:45:48 #214
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60074201
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Niks oorlog tussen Brian en Huub. De algemene publieke opinie dat fysiek geweld loont. Dus vandaar politiek correcte winnaar.
oh dus dan maar door je eigen kots rollen loont
pi_60074243
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Nou ik kijk toch liever naar iemand die af en toe doorslaat.Ben benieuwd hoe iedereen had gereageerd als Huub constant scheten had gelaten,lopen boeren,wijven in de tieten pakken en in zijn neus had lopen peuteren.Maar bij Jaap was dat niet erg,want hij was zo grappig.
  zondag 13 juli 2008 @ 13:49:46 #216
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074297
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:42 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

tv-kijkers zijn geen debielen hoor.. en denk je nou echt dat er een grote achterliggende reden is waarom die 2 hun persoonlijke voorkeur uitspreken in een interview??

hoe zie je dat voor je? duistere geheime bijeenkomsten waar plannen worden gemaakt om Huub slecht neer te zetten in de media?
tv kijkers zijn geen debielen maar denken ook niet te lang over dingen na, maar waarom zouden ze ook, het is gewoon toch entertainment...vermaak. Als je daarover helemaal bij stil zou moeten staan dan zou het zijn entertainment functie ook verliezen (voor het grote gros van de tv kijkers iig dan)

ik ben ook heel vaak heel goed neer gezet, en ik mag ook niet klagen, net zo goed als brian dat niet mag, want had er ook al 10 keer uitgetiefd kunnen worden vanwege fysiek geweld
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 13:50:35 #217
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60074323
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:41 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

vond een aantal uitspraken van Bridget dubieus, maar ja, wat kan ik daar aan doen. Stond perplex dat sommige opmerkingen van haar die niet positief waren gewoon op de autoque stonden. Aan de andere kant die had ze ook over Jaap en Brian en die stonden ook op de AQ, dus tja....de reden daarachter? Snedige opmerkingen en een scherp sfeertje creeren om de spanning zo hoog mogelijk op te bouwen tijdens die uitzending, als je het mij vraagt,
In de uitzending gingen die negatieve opmerkingen over Jaap en Brian dan zeker via een ander kanaal want ik heb ze niet gehoord of niet als zodanig ervaren.
quote:
De grote baas heeft pas na doorvragen van RTL boulevard gezegd dat Brian een terechte winnaar zou zijn aangezien hij er het langs erin zit, maar heeft ook gezegd dat het hem niks uitmaakt, maar die quote pakken ze natuurlijk niet. Heb je gezien hoe positief Remco van Westerlo is over mij in dat interview met AD, en geloof mij, ik had geen baan gekregen en een pilot als ze niets in mij zagen zitten....
De grote baas loopt toch al wat langer in de media rond dat hij zich niet tot zulke uitspraken laat verleiden? Als ze het niet in je zagen zitten had je die baan niet gekregen nee. Maar dat is juist het punt. Volgens mij zagen ze het al veel eerder zitten dan jijzelf. En volgens mij (maar wie ben ik) is Remco de enige geweest met een positief geluid.

Volgens de geruchten was het je terugkeer in de villa die "achter" in 2 kampen verdeelde.
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:53:09 #218
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074388
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:50 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Volgens de geruchten was het je terugkeer in de villa die "achter" in 2 kampen verdeelde.
believe me als ik hier alles over zou vertellen zou je je kapot lachen en zouden alle geruchten over de twee kampen van achter ten opzichte van Huub meteen nergens meer op slaan...

weet wel hoe die geruchten in de wereld zijn gekomen. Het persbericht wat vlak voor mijn terugkeer werd uitgestuurd: Talpa top is verdeeld over Huub zijn terugkeer, of iets dergelijks..
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † zondag 13 juli 2008 @ 13:55:00 #219
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60074430
Hoe is het met Claire nu?
Room 23
pi_60074474
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:53 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

believe me als ik hier alles over zou vertellen zou je je kapot lachen en zouden alle geruchten over de twee kampen van achter ten opzichte van Huub meteen nergens meer op slaan...

weet wel hoe die geruchten in de wereld zijn gekomen. Het persbericht wat vlak voor mijn terugkeer werd uitgestuurd: Talpa top is verdeeld over Huub zijn terugkeer, of iets dergelijks..
Ja klopt,Flens wilde jouw niet terug.En dat was ook vaak te merken .Weet nog goed toen Nadia terug kwam van achter,ze had complimenten gehad dat ze jouw een klap had gegeven.En zo waren er nog wel meer dingen die Flens harstikke goed vond.Ja Huub wij hoorde heel veel,maar daarom werd het ook zo moeilijk
  zondag 13 juli 2008 @ 13:57:26 #221
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60074478
Nou laat ons dan weer eens hartelijk lachen en vertel.................
Snooker is top!!!
  zondag 13 juli 2008 @ 13:57:51 #222
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074485
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:55 schreef Manu82 het volgende:
Hoe is het met Claire nu?
goed die zit naast mij aan haar plannen aan het werken voor studio Claire
Nil Volentibus Arduum
  zondag 13 juli 2008 @ 13:59:47 #223
16715 Mylene
*schatje*
pi_60074522
quote:
Die poll in de Telegraaf gaf iets heel anders aan. Die pagina die door de Febo werd achter gehouden.

Waarom vraag ik me dan af?
  zondag 13 juli 2008 @ 14:00:38 #224
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60074545
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:57 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja klopt,Flens wilde jouw niet terug.En dat was ook vaak te merken .Weet nog goed toen Nadia terug kwam van achter,ze had complimenten gehad dat ze jouw een klap had gegeven.En zo waren er nog wel meer dingen die Flens harstikke goed vond.Ja Huub wij hoorde heel veel,maar daarom werd het ook zo moeilijk
snap het echt wel, maar geloof mij Debora Flens had echt geen hekel aan mij, sorry. Het is niet anders
Nil Volentibus Arduum
pi_60074563
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Die poll in de Telegraaf gaf iets heel anders aan. Die pagina die door de Febo werd achter gehouden.

Waarom vraag ik me dan af?
Maar die heeft Huub wel gezien,volgens mij toen hij of zijn plaat ging opnemen of toen hij naar boulevard ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')