vindt ik ookquote:
als je me quote doe het dan goedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig voor de kijker kan zijn..........????
Vertel suikeroom, ik heb er nl niets van gezien......het enige gieten wat jaap kan, is een milkshake in zijn strot gieten als hij tenminste de deksel er vanaf heeft gehaald. Ik denk niet dat wij zitten te wachten op een Jaap, er lopen genoeg echt getalenteerde mensen rond in Nederland die echt iets te bieden hebben denk ik.
Tis weekend en morgen uitslapen. Zal op zijn vroegst na de middag wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vindt ik ook![]()
dit annaliseren is nog uitputtender dan die hele soap bijelkaar![]()
misschien komt Huub of Eric nog even langs vanavond met een goeie mop![]()
hebben we het gewoon niet meer over de kooi
100% zeker wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis weekend en morgen uitslapen. Zal op zijn vroegst na de middag worden
Eric is naar Dance Valley, dus die zal waarschijnlijk morgenmiddag weer uit zijn roes ontwakenquote:
Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A. Misschien wel precies omdat ie wist hoe het werkte. Bang voor een boze Flens. Daarom vind ik hem laf. Jaap had de sleutel om tegen B en A te spelen. Liever koos hij de veilige manier. Elk plan van Huub tegen B en A torpedeerde hij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja Jaap was er te laf voor he
Ik kan me trouwens nog wel een paar dingetjes herinneren, hij wilde met nog een paar vuilnis in het bed van brian en amanda gooien, terwijl ze erin lagen, ook liep hij de op de (ver)jaardag van brian een beetje te zieken en probeerde hij zijn single release te vergallen....
Maar hij wist hoe het werkte en het heeft weinig zin om mensen die je toch niet zo snel wegkrijgt onnodig tegen je in het harnas te jagen omdat je ze later in het spel nog nodig kan hebben (bij een eventuele puntenverdeling bv)
Maar als het een leuk item kon opleveren zou hij het niet laten.
[..]
Blijkt achteraf een goede strategie geweest te zijn![]()
[..]
Volgens mij kan je je onrealistische bevindingen beter een beetje bijstellen![]()
[..]
Brian liever zien winnen dan jaap is vloeken in de kerk hier, den dat al die mensen die al je teksten altijd bejubelen het nu wel even minder met je eens zijn
Maar jaap een politiek correcte winnaarHOE DAN???
[..]
Jaap heeft zichzelf geholpen door die halve finale perfect te spelen en dus zijn eigen kansen te maximaliseren
[..]
Was dat volgens jou niet de beste en sterkste speler van het spel?
Best dapper dan van lafjaap![]()
[..]
Hoog rendement dus![]()
Je kan ook leveren als het niet moet, maar dat zou verspilde energie zijn en daar doet jaap liever niet aan
Daar zeg je wat ..........quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eric is naar Dance Valley, dus die zal waarschijnlijk morgenmiddag weer uit zijn roes ontwaken![]()
Huub was vandaag aan het genieten op de tribune bij het honkbal in Haarlem, die zal vast nog wel opduiken in de komende uurtjes...
Gaat iemand van hier nog gezellie naar de Palma dag morgen in Amsterdam. Zo ja, laat het dan even weten hier of via de p.m.
Brady Bunch united
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Fandag in Amsterdam, van dacht ik 17:00 tot 21:00 , ze zal ook haar lied Diva zingen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Daar zeg je wat ..........
Palma die had gewoon moeten winnen![]()
probleem opgelost, en ik had het haar nog gegund ook
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds de "vuilniszakaffaire" is Nena voor mij gestegen van "goddelijk" naar "oppergodin" en na haar "trapje"
ontbreekt het mij aan superlatieven
dus toch die rooie knop?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef sunny16947 het volgende:
Jaap heeft de halve finale uitstekend gespeeld. Maar met het bekendmaken van de einddatum en het gegeven dat ze zelf ideeën mochten indienen voor het eindspel, was er in 1e instantie helemaal geen sprake van een halve finale. Die is er m.i. pas later tussen gefrommeld. Er was eerder sprake van dat oud miljonairs een stem zouden hebben. En dan weten we wel welke kant die bal opgerold zou zijn toch? Het winnaar worden op eigen kracht en slimheid.......nee daar geloof ik nog steeds niet in.
En jazeker daar heb je d'r weer. Die stem bij de puntenverdeling die tegen Jaap zegt "Huub". Heb het tig keren teruggehoord en ook andere is het opgevallen en hebben het gehoord.quote:
Maar denk jij dat Brian echt meer stemmen had dan Huub.In de halve finale was het verschil maar 2 punten.Maar bij de eerste uitslag stond Brian al op kop na een week bellen.Dus als je het goed bekijkt heeft Brian de meeste smsjes gekregen en ineens kunnen Huubstemmers er wel voor zorgen dat Jaap eerste word,maar ze konden er niet voor zorgen dat Huub meer stemmen kreeg dan Brianquote:
heb je boter op je hoofd? oh nee dat had Amanda en toen ging ze met bestek en borden op Jaap gooien wat haar een ton boete opleverde.. verder heb ik je verhaal niet gelezen.. als er in de 1e zin al een feitelijke onjuistheid staat, dan haak ik af.. heb je trouwens welles gehoord van kort en bondig?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A.
o wat heb ik gezegdquote:
Waarom moet dat kort en bondig.Er zijn hier ook mensen die de stukjes van Akveor graag lezen en hij schrijft ze niet alleen maar voor jouw.Akveor ga maar gewoon door hoor,zeikerds heb je altijd.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb je boter op je hoofd? oh nee dat had Amanda en toen ging ze met bestek en borden op Jaap gooien wat haar een ton boete opleverde.. verder heb ik je verhaal niet gelezen.. als er in de 1e zin al een feitelijke onjuistheid staat, dan haak ik af.. heb je trouwens welles gehoord van kort en bondig?
Maar je heb nog geen antwoord gegevenquote:Op zondag 13 juli 2008 00:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o wat heb ik gezegd![]()
jongens neem mij nou maar niet zo serieus ik lul ook maar wat![]()
weet ik veel, die rooie knop was een geintje van mijn vorige post
kalm nou maar
Ja vind je het gek.Huub heeft mooi baantje gekregen en je baas ga je niet uitmaken voor stemmen vervalsen.Huub wil in de tv wereld en dan is het slimmer om je mond te houden.Als je alles goed bekijkt is Huub nog steeds de winnaar,hij heeft zijn zaakjes mooi voor elkaar en mag mooi in het hokje gaan werken.Die andere twee zijn nu zeker druk met de parenclubs,meer konden ze ook niet.Dit heeft gewoon zo moeten lopen en ook al is hij geen winnaar met geld,hij is voor een hoop de grootste smaakmaker geweest en dat kan niemand hem meer afpakken.quote:Op zondag 13 juli 2008 01:24 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof dat de streamkijkers de enigste zijn die die hele stemming serieus nemen.
Ik merk er in ieder geval niets van terug bij de posts van Huub
fout, Jaap is de winnaar.. en zn dromen gaan in vervulling.. kijk maar, dit is het leven van een miljonair!!quote:Op zondag 13 juli 2008 01:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als je alles goed bekijkt is Huub nog steeds de winnaar
ja neem vooral alles heel erg letterlijk.. vooral doorgaanquote:Op zondag 13 juli 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom moet dat kort en bondig.Er zijn hier ook mensen die de stukjes van Akveor graag lezen en hij schrijft ze niet alleen maar voor jouw.Akveor ga maar gewoon door hoor,zeikerds heb je altijd.
Lees liever die stukjes van jouw dan van al die lui die denken dat dit topic alleen van hun is en er alleen maar genoegen er in scheppen om mensen te beledigen en af te kraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |