abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60065642
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan we weer LUCHTIG verder
vindt ik ook

dit annaliseren is nog uitputtender dan die hele soap bijelkaar

misschien komt Huub of Eric nog even lang vanavond met een goeie mop

hebben we het gewoon niet meer over de kooi
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:50:59 #152
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60065687
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
jaap heeft wel een stukje absurdisme in zich wat enorm grappig voor de kijker kan zijn..........????

Vertel suikeroom, ik heb er nl niets van gezien......het enige gieten wat jaap kan, is een milkshake in zijn strot gieten als hij tenminste de deksel er vanaf heeft gehaald. Ik denk niet dat wij zitten te wachten op een Jaap, er lopen genoeg echt getalenteerde mensen rond in Nederland die echt iets te bieden hebben denk ik.
als je me quote doe het dan goed
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_60065856
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

vindt ik ook

dit annaliseren is nog uitputtender dan die hele soap bijelkaar

misschien komt Huub of Eric nog even langs vanavond met een goeie mop

hebben we het gewoon niet meer over de kooi
Tis weekend en morgen uitslapen. Zal op zijn vroegst na de middag worden
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_60065944
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Tis weekend en morgen uitslapen. Zal op zijn vroegst na de middag worden
100% zeker weten
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:23:00 #155
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60066233
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

100% zeker weten
Eric is naar Dance Valley, dus die zal waarschijnlijk morgenmiddag weer uit zijn roes ontwaken
Huub was vandaag aan het genieten op de tribune bij het honkbal in Haarlem, die zal vast nog wel opduiken in de komende uurtjes...

Gaat iemand van hier nog gezellie naar de Palma dag morgen in Amsterdam. Zo ja, laat het dan even weten hier of via de p.m.

Brady Bunch united
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:28:41 #156
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60066327
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja Jaap was er te laf voor he
Ik kan me trouwens nog wel een paar dingetjes herinneren, hij wilde met nog een paar vuilnis in het bed van brian en amanda gooien, terwijl ze erin lagen, ook liep hij de op de (ver)jaardag van brian een beetje te zieken en probeerde hij zijn single release te vergallen....
Maar hij wist hoe het werkte en het heeft weinig zin om mensen die je toch niet zo snel wegkrijgt onnodig tegen je in het harnas te jagen omdat je ze later in het spel nog nodig kan hebben (bij een eventuele puntenverdeling bv )
Maar als het een leuk item kon opleveren zou hij het niet laten.
[..]

Blijkt achteraf een goede strategie geweest te zijn
[..]

Volgens mij kan je je onrealistische bevindingen beter een beetje bijstellen
[..]

Brian liever zien winnen dan jaap is vloeken in de kerk hier, den dat al die mensen die al je teksten altijd bejubelen het nu wel even minder met je eens zijn
Maar jaap een politiek correcte winnaar HOE DAN???
[..]

Jaap heeft zichzelf geholpen door die halve finale perfect te spelen en dus zijn eigen kansen te maximaliseren
[..]

Was dat volgens jou niet de beste en sterkste speler van het spel?
Best dapper dan van lafjaap
[..]

Hoog rendement dus
Je kan ook leveren als het niet moet, maar dat zou verspilde energie zijn en daar doet jaap liever niet aan
Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A. Misschien wel precies omdat ie wist hoe het werkte. Bang voor een boze Flens. Daarom vind ik hem laf. Jaap had de sleutel om tegen B en A te spelen. Liever koos hij de veilige manier. Elk plan van Huub tegen B en A torpedeerde hij.
In mijn ogen leek het er haast op dat ie braaf orders van Flens en consorten in ontvangst nam. Toeval dat Huub slecht op TV werd neergezet en dat Jaap keer op keer hem naaide? Ik denk het niet.
Het begon ergt op te vallen dat Jaap niets tegen Brian ondernam. Zal ie zelf ook wel gedacht hebben. Vast laf een accoordje met achtergesloten onder het mom van. Dus mocht Brian's single release verstoord worden. Het acteer werk droop ervan af.

Je kan het een goede strategie vinden omdat ie gewonnen heeft. Het gaat dus om het resultaat. Dat is hem idd gelukt. De manier waarop vind ik verre van straight en recht doorzee. Het had een droomkoppel kunnen zijn samen met Huub de anderen weg te spelen. Samen naar de finale. Dan had hij boven Huub uitgestegen. Nu is het een parodie van zichzelf geworden.

Hoog rendement? Voor wie? Schouderklopje van Flens? Ik ga ervan uit dat ze gewoon daar achter niet gedacht hadden dat Jaap zou winnen van Brian. De Huubfans hebben de doorslag gegeven. Op eigen kracht had ie het niet gered. Omdat de Huubfans niet wilden dat Brian zou winnen en hun dat gelukt is is het een politiek correcte winnaar geworden.
Jaapfans zijn blij dat ie uit een onmogelijke positie heeft gewonnen.
Brian en Amanda fans zijn teleurgesteld maar blij dat Huub niet heeft gewonnnen.
Huubfans kunnen zich ook in winnaar Jaap vinden omdat B of A niet hebben gewonnen en hem aan de winst hebben gehoplen. Bij vele voelt het ook als een soort van gerechtigheid jegens de Febo dat niet een kindje van god heeft gewonnen.

Met wat hij, in mijn ogen, heeft laten zien vind ik dat miljoen dik overbetaald. Ik vond het meer het kneusje wat zielig aan de kant stond in de danschool. De danspasjes niet durfde te leren maar wel de anderen belachelijk maakte wanneer zij over de dansvloer zwierden.

Het is overigens ook wat ik Huub verwijt. Politiek correct gedrag wat hij zo verafschuwde. Ook hij heeft zich laten knechten. En dat heeft ie aan zichzelf te wijten door zijn gezuip en de daarop volgende agressie. Huub zegt dat elke situatie per wannabee werd bekeken. Voor mij betekend dat een misstap van Huub toegoedbonnen voor de anderen.

De Gouden Kooi waarvan de ex-wannabees niet over uit de school mogen klappen. Het is ook voornamelijk dat dat deze show is mislukt. Onduidelijkheid zelfs voor de die hard streamer. De show is gewoon geflopt zeker als je bedenkt wat voor potentie deze show had. Constant de regels veranderen en aanpassen. Hoe je daar dan ook patent op kan aanvragen is me dan ook een raadsel.
Voor de wannabees is het een geweldige ervaring geweest. Voor mij waren het gewoon moderne slaven die betaald werden door een voor de neus gehouden wortel die BNN-er zijn heet.

[ Bericht 3% gewijzigd door akveor op 12-07-2008 22:55:21 ]
Op zaterdag 12 juli 2008 22:23 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Eric is naar Dance Valley, dus die zal waarschijnlijk morgenmiddag weer uit zijn roes ontwaken
Huub was vandaag aan het genieten op de tribune bij het honkbal in Haarlem, die zal vast nog wel opduiken in de komende uurtjes...

Gaat iemand van hier nog gezellie naar de Palma dag morgen in Amsterdam. Zo ja, laat het dan even weten hier of via de p.m.

Brady Bunch united
Daar zeg je wat ..........

Palma die had gewoon moeten winnen

probleem opgelost, en ik had het haar nog gegund ook

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 9% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 12-07-2008 22:38:11 ]
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:37:53 #158
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60066489
Zo, als er een ook altijd dr momentjes pakte, wat kon die vrouw ook tv maken. En wat kreeg ze af en toe een shit over zich heen.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:38:11 #159
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60066493
Voor Jaap was het alles of iets , het werd alles, hij is meer dan miljonair,
wil zelfs nog rijker worden..........

Wat mij betreft mag Huub net als Bart/Bnn een eigen zender
oprichten en een tv- maker , programmabedenker en producent worden.

Volgende week zaterdag met Jaap, Cora en Claire 5, 6 dagen
naar de Costa Del Sol voor optredens in discotheek VoomVoom
http://www.discovoomvoom.com/
BNN had interesse om dit met de camera te volgen.

Terug in Nederland , eind juli de pilot opnemen.

Claire is bezig met pandjes bekijken, is van plan om een eigen beautycentrum te starten,
het klikt goed met Lesley, (ex-medewerkster DGK) en ze hebben plannen.

Per 1 augustus een de baan bij CBML., 1 of 2 dagen screening in Zandvoort , Bloemendaal, Scheveningen ...

2 dagen later de fandag......3 augustus , locatie: http://www.experience-island.nl/

Vrijdagochtend om 04:15 terug van Huwelijksreis met Claire, iets later dan gepland door vertraging.

Waren of zijn vandaag naar de Haarlemse honkbal week met Joris, Annemarijn, Jake en Claire.
http://www.haarlemsehonkbalweek.nl/

Huub en Claire gaan zondag naar Oldenzaal want moeten wat dingen regelen, dus niet naar de fandag
van Palma? zo niet, dan staat Palma helemaal in het zonnetje, las tussen de regels door, dat mensen vooral
zich verheugen om Huub eventueel te zien .

Fandag in Amsterdam, van dacht ik 17:00 tot 21:00 , ze zal ook haar lied Diva zingen.

pi_60066563
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:

Fandag in Amsterdam, van dacht ik 17:00 tot 21:00 , ze zal ook haar lied Diva zingen.

mooi filmpje

dus we zijn het allemaal eens

De enige échte winnaar van de gouden kooi is.......... PALMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

punt en amen
pi_60066594
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Daar zeg je wat ..........

Palma die had gewoon moeten winnen

probleem opgelost, en ik had het haar nog gegund ook

Sinds de "vuilniszakaffaire" is Nena voor mij gestegen van "goddelijk" naar "oppergodin" en na haar "trapje"
ontbreekt het mij aan superlatieven

Edit: en daar ging Palma volledig door het stof
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_60066644
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Sinds de "vuilniszakaffaire" is Nena voor mij gestegen van "goddelijk" naar "oppergodin" en na haar "trapje"
ontbreekt het mij aan superlatieven
nah vooruit houden we het bij jou op Nena

kan me nog voorstellen ook mén wat een beauty ja,ja, kan ik ook wel zien hoor
  zaterdag 12 juli 2008 @ 23:44:28 #163
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60067604
Jaap heeft de halve finale uitstekend gespeeld. Maar met het bekendmaken van de einddatum en het gegeven dat ze zelf ideeën mochten indienen voor het eindspel, was er in 1e instantie helemaal geen sprake van een halve finale. Die is er m.i. pas later tussen gefrommeld. Er was eerder sprake van dat oud miljonairs een stem zouden hebben. En dan weten we wel welke kant die bal opgerold zou zijn toch? Het winnaar worden op eigen kracht en slimheid.......nee daar geloof ik nog steeds niet in.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60067870
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:44 schreef sunny16947 het volgende:
Jaap heeft de halve finale uitstekend gespeeld. Maar met het bekendmaken van de einddatum en het gegeven dat ze zelf ideeën mochten indienen voor het eindspel, was er in 1e instantie helemaal geen sprake van een halve finale. Die is er m.i. pas later tussen gefrommeld. Er was eerder sprake van dat oud miljonairs een stem zouden hebben. En dan weten we wel welke kant die bal opgerold zou zijn toch? Het winnaar worden op eigen kracht en slimheid.......nee daar geloof ik nog steeds niet in.
dus toch die rooie knop?
  zondag 13 juli 2008 @ 00:13:25 #165
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60068066
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

dus toch die rooie knop?
En jazeker daar heb je d'r weer. Die stem bij de puntenverdeling die tegen Jaap zegt "Huub". Heb het tig keren teruggehoord en ook andere is het opgevallen en hebben het gehoord.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60068095
quote:

[..]

dus toch die rooie knop?
Maar denk jij dat Brian echt meer stemmen had dan Huub.In de halve finale was het verschil maar 2 punten.Maar bij de eerste uitslag stond Brian al op kop na een week bellen.Dus als je het goed bekijkt heeft Brian de meeste smsjes gekregen en ineens kunnen Huubstemmers er wel voor zorgen dat Jaap eerste word,maar ze konden er niet voor zorgen dat Huub meer stemmen kreeg dan Brian
  zondag 13 juli 2008 @ 00:20:01 #167
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60068190
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:28 schreef akveor het volgende:

[..]

Jaap heeft niets maar dan ook totaal niets van enig spel gespeeld tegen B en A.
heb je boter op je hoofd? oh nee dat had Amanda en toen ging ze met bestek en borden op Jaap gooien wat haar een ton boete opleverde.. verder heb ik je verhaal niet gelezen.. als er in de 1e zin al een feitelijke onjuistheid staat, dan haak ik af.. heb je trouwens welles gehoord van kort en bondig?
pi_60068492
quote:

[..]

dus toch die rooie knop?
o wat heb ik gezegd

jongens neem mij nou maar niet zo serieus ik lul ook maar wat

weet ik veel, die rooie knop was een geintje van mijn vorige post

kalm nou maar
pi_60068669
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:20 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

heb je boter op je hoofd? oh nee dat had Amanda en toen ging ze met bestek en borden op Jaap gooien wat haar een ton boete opleverde.. verder heb ik je verhaal niet gelezen.. als er in de 1e zin al een feitelijke onjuistheid staat, dan haak ik af.. heb je trouwens welles gehoord van kort en bondig?
Waarom moet dat kort en bondig.Er zijn hier ook mensen die de stukjes van Akveor graag lezen en hij schrijft ze niet alleen maar voor jouw.Akveor ga maar gewoon door hoor,zeikerds heb je altijd.
Lees liever die stukjes van jouw dan van al die lui die denken dat dit topic alleen van hun is en er alleen maar genoegen er in scheppen om mensen te beledigen en af te kraken.
pi_60068686
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

o wat heb ik gezegd

jongens neem mij nou maar niet zo serieus ik lul ook maar wat

weet ik veel, die rooie knop was een geintje van mijn vorige post

kalm nou maar
Maar je heb nog geen antwoord gegeven
pi_60068873
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar je heb nog geen antwoord gegeven
oh

nah kweetniet
  zondag 13 juli 2008 @ 01:24:55 #172
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_60069099
Ik geloof dat de streamkijkers de enigste zijn die die hele stemming serieus nemen.
Ik merk er in ieder geval niets van terug bij de posts van Huub
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_60069167
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:24 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof dat de streamkijkers de enigste zijn die die hele stemming serieus nemen.
Ik merk er in ieder geval niets van terug bij de posts van Huub
Ja vind je het gek.Huub heeft mooi baantje gekregen en je baas ga je niet uitmaken voor stemmen vervalsen.Huub wil in de tv wereld en dan is het slimmer om je mond te houden.Als je alles goed bekijkt is Huub nog steeds de winnaar,hij heeft zijn zaakjes mooi voor elkaar en mag mooi in het hokje gaan werken.Die andere twee zijn nu zeker druk met de parenclubs,meer konden ze ook niet.Dit heeft gewoon zo moeten lopen en ook al is hij geen winnaar met geld,hij is voor een hoop de grootste smaakmaker geweest en dat kan niemand hem meer afpakken.
  zondag 13 juli 2008 @ 02:30:17 #174
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60069674
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]
Als je alles goed bekijkt is Huub nog steeds de winnaar
fout, Jaap is de winnaar.. en zn dromen gaan in vervulling.. kijk maar, dit is het leven van een miljonair!!

zondag 13 juli 2008 @ 02:31:30 #175
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60069684
quote:
Op zondag 13 juli 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Waarom moet dat kort en bondig.Er zijn hier ook mensen die de stukjes van Akveor graag lezen en hij schrijft ze niet alleen maar voor jouw.Akveor ga maar gewoon door hoor,zeikerds heb je altijd.
Lees liever die stukjes van jouw dan van al die lui die denken dat dit topic alleen van hun is en er alleen maar genoegen er in scheppen om mensen te beledigen en af te kraken.
ja neem vooral alles heel erg letterlijk.. vooral doorgaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')