Nou ik niet... snap er geen reet van. Omdat je het hem gunde de finale te bereiken? Dat was dan lekker dom om jezelf in je voet te schieten.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Stijn had al na een half jaar gezegd dat tv misschien iets voor mij was, achter de schermen, en dat hij mij niets beloofde maar ik hem maar eens moest bellen als ik eruit was. Thats all, Amanda begon heel stom te lullen over van alles en nog wat.
denk dat iedereen wel weet waarom ik geen ontslagronde voor Jaap heb aangevraagd,
de halve finale was een goed spel, ga er maar aanstaan. hoe bepaal je het einde van de gouden kooi?
Ik zou gaan voor een concept met zo weinig mogelijk regels. Alleen fysiek geweld is exit. Verder nog een afstandsregel. Eventueel een vluchtkamer waar je op adem kunt komen. Ik zou ze 1 vierkante meter geven waar hun persoonlijke bezittingen veilig zijn. Terugkijkend zou dat een hoger verloop opleveren.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
Okay fair enough, en w.s kregen we door al die heftige reacties steeds vaker streamlocks, voordat 112 weer gebeld werd en de regeringspartijen overladen werden met mail....
Ik heb er nog 1, dkg is iets wat nog nooit eerder uitgezonden is, dus logischerwijs zaten er de nodige kinderziektes in het concept, stel er komt een dgk2 en jij zou de regie in handen krijgen (iets wat mij in de verre toekomst niet onmogelijk lijkt, zolang je geen calvados gaat drinken uit een koffiemok) wat zou jij dan anders doen? MBT tot regels, screening enzv?
Jups, dat zal het zijn....quote:Op zondag 13 juli 2008 14:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Frappant is wel dat de Huub aanhangers over het algemeen wat ouder zijn. Wat zou dat zijn? Mensenkennis? Iets verder kijken dan de buitenkant zoals teeners? Toch meer voor inhoud gaan?
Wil je het nu écht niet begrijpen? De mensen die in de finale zaten hebben die finale verdiend vanwege TV maken. Daar werden die spelers op afgerekend! Daarom hield Jaap ooit ook Huub erin en vice versa.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik niet... snap er geen reet van. Omdat je het hem gunde de finale te bereiken? Dat was dan lekker dom om jezelf in je voet te schieten.
Ow mocht dat het geval zijn he, dan wil ik even zeggen dat wij geen streamlocks meer willenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:28 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahaha top post!
maar stel ik zou, puur hypothetisch, bij dgk2 komen te werken, dan zou ik wel een aantal dingen anders voorstellen,
maar....dat zou ik hier nooit vertellen....
Verkade houdt zijn koekjes recept ook geheim
Je hoeft niet zo denigrerend te doen. We hebben hier een discussie waarin ik voor mezelf antwoorden op bepaalde vragen probeer te vinden.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je het nu écht niet begrijpen? De mensen die in de finale zaten hebben die finale verdiend vanwege TV maken. Daar werden die spelers op afgerekend! Daarom hield Jaap ooit ook Huub erin en vice versa.
Mocht het spel op één hebben gestaan, dan had Jaap over iedereen heen zitten schijten en ranzen en had hij iedereen eruit gekregen op die manier. Maar dan was de kritische massa om het voor de TV-kijker nog aantrekkelijk te maken te gering geweest. Twee of drie spelers in één huis die elkaar ontlopen, daar kun je geen beelden van maken.....
Claire verdiende objectief gezien die finale niet, die is in de halve finale de ¤ 25.000 euro exit voor de neus gehouden met de bedoeling dat ze die dan wél zou nemen.
Voor mij is het ook nog steeds onbegrijpelijk dat Jaap er niet uitgekickt is.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo denigrerend te doen. We hebben hier een discussie waarin ik voor mezelf antwoorden op bepaalde vragen probeer te vinden.
Ik snap dat inderdaad niet... ze laten elkaar erin maar Jaap naait Huub.![]()
Jaap is idd een harde speler die vele malen terug leek te zijn gefloten. Door die harde opstelling probeerden ze bijna allemaal hem in hun kamp te krijgen. Maar daarin voelde hij zich dan vaak ondergeschikt. Het meest logische was dan ook dat ze hem hadden gedumpt. Het is weer Huub die hem erin heeft gelaten. Wat voor mij onverklaarbaar is. Wat hgeeft Huub aan die gast gehad? Toch helemaal niets zeker. Alles wat Huub deed stak Jaap een stokje voor. Samen spelen was er niet bij.
De kritische maasa had dat niet geaccepteerd... precies... Jaap's binnenkomst was korte termijn politiek in mijn ogen. Voor mij heeft ie zo goed als niet betekend voor DGK.
Hij had hem er gewoon uit moeten schoppen...
Jullie snappen nog steeds niet dat het een RLS met restricties was.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef -Blurk- het volgende:
Voor mij is het ook nog steeds onbegrijpelijk dat Jaap er niet uitgekickt is.
Ik vond Jaap niet zozeer een harde speler, maar een laffe speler, en ja, ik weet dat hij gewonnen heeft, maar dat doet niets af aan zijn laffe houding. Nooit eens écht partij kiezen voor Huub, nee, de ene keer met Brian meedoen (bruiloft verzieken voor Huub en Claire) en de dag erna weer met Huub meepraten over Brian en Amanda. Ach, sommigen zullen dat wel slim vinden, maar ik vind het laf.
Gewoon mijn mening, meer niet.
Blijkbaarquote:Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie snappen nog steeds niet dat het een RLS met restricties was.![]()
Jaap mocht niet weggestemd worden.
Dat denk ik ook, anders was hij al weggeweest toen hij voor de eerste keer in de ontslagronde zat. Iedereen kotste hem uit, maar Brian hield 'm erin voor een zgn. tweede kans.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie snappen nog steeds niet dat het een RLS met restricties was.![]()
Jaap mocht niet weggestemd worden.
Jaap naait Huub, Huub naait Brian, Brian naait Amanda, whatever.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo denigrerend te doen. We hebben hier een discussie waarin ik voor mezelf antwoorden op bepaalde vragen probeer te vinden.
Ik snap dat inderdaad niet... ze laten elkaar erin maar Jaap naait Huub.![]()
Jaap is idd een harde speler die vele malen terug leek te zijn gefloten. Door die harde opstelling probeerden ze bijna allemaal hem in hun kamp te krijgen. Maar daarin voelde hij zich dan vaak ondergeschikt. Het meest logische was dan ook dat ze hem hadden gedumpt. Het is weer Huub die hem erin heeft gelaten. Wat voor mij onverklaarbaar is. Wat hgeeft Huub aan die gast gehad? Toch helemaal niets zeker. Alles wat Huub deed stak Jaap een stokje voor. Samen spelen was er niet bij.
De kritische maasa had dat niet geaccepteerd... precies... Jaap's binnenkomst was korte termijn politiek in mijn ogen. Voor mij heeft ie zo goed als niet betekend voor DGK.
Hij had hem er gewoon uit moeten schoppen...
Ik vroeg me vaak af waarom Jaap door sommige laf gevonden werd, maar dat komt natuurlijk omdat hij nooit echt voor Heilige Huub koosquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vond Jaap niet zozeer een harde speler, maar een laffe speler, en ja, ik weet dat hij gewonnen heeft, maar dat doet niets af aan zijn laffe houding. Nooit eens écht partij kiezen voor Huub, nee, de ene keer met Brian meedoen (bruiloft verzieken voor Huub en Claire) en de dag erna weer met Huub meepraten over Brian en Amanda. Ach, sommigen zullen dat wel slim vinden, maar ik vind het laf.
Als je even goed zoekt vind je altijd wel iets waarop je iemand kunt pakken he lief schattig Eendje?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vroeg me vaak af waarom Jaap door sommige laf gevonden werd, maar dat komt natuurlijk omdat hij nooit echt voor Heilige Huub koos![]()
Gewoon mijn mening meer niet
hehe je snapt het nog steeds niet.. door de positie die Jaap innam kreeg ie juist van beide kanten veel punten.. het was juist de zwakte van Huub dat Jaap zo makkelijk steeds kon switchen.. kijk dat Claire het pas doorhad toen ze thuis was dat snap ik want zij was een erg zwakke speler maar dat Huub het pas doorhad toen Claire op bezoek kwam tja dat was wel erg laat..quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Anders had Jaap ook wel punten gehad.Brian en Huub gaven elkaar al geen punten en van Amanda kreeg Jaap amper wat.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe je snapt het nog steeds niet.. door de positie die Jaap innam kreeg ie juist van beide kanten veel punten.. het was juist de zwakte van Huub dat Jaap zo makkelijk steeds kon switchen.. kijk dat Claire het pas doorhad toen ze thuis was dat snap ik want zij was een erg zwakke speler maar dat Huub het pas doorhad toen Claire op bezoek kwam tja dat was wel erg laat..
ik ben benieuwd naar Huub zn reactie als die de uitzendingen gaat terugkijken.. vaak waar hij dacht de touwtjes in handen te hebben was Jaap m steeds een stap voor en Huub had niks door
Ik ben een hoop vergeten, had het graag na willen kijken op een filmpje,quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef rooie3 het volgende:
Anders had Jaap ook wel punten gehad.Brian en Huub gaven elkaar al geen
punten en van Amanda kreeg Jaap amper wat.
Welke zoek je ,dan help ik je wel met zoeken.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben een hoop vergeten, had het graag na willen kijken op een filmpje,
alle 460 filmpjes zijn weg van petermarjan, ik zal eens kijken bij Talpafan1.
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:
Welke zoek je ,dan help ik je wel met zoeken.
Wat wil je dan precies weten.Misschien weet ik het welquote:Op zondag 13 juli 2008 23:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je had het over punten verdeling.
Hoeveel punten ze elkaar gaven.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:43 schreef rooie3 het volgende:
Anders had Jaap ook wel punten gehad.Brian en Huub gaven elkaar al geen punten
en van Amanda kreeg Jaap amper wat.
Dank je wel, dat is handig.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:27 schreef Lady-night het volgende:
Hier heb je een site met filmpjes, maar ook niet de oude filmpjes.
http://www.youtube.com/profile_favorites?p=r&user=KleineFrankie&page=15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |