Is dit nu jouw eerste post na terugkomst?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Gelukkig was Rock op vakantie, anders was ik voor maanden geband geweest.
Hopelijk krijgt Aahhh ook nog zijn portie.
Denk erom.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is dit nu jouw eerste post na terugkomst?![]()
Chill...
Ik bedoelde het positief.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Denk erom.![]()
En Klopkoek, laat je niet gek maken hoor.
Is dat een ban-aanvraag?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Gelukkig was Rock op vakantie, anders was ik voor maanden geband geweest.
Hopelijk krijgt Aahhh ook nog zijn portie.
En dit ook?quote:
Fuck, nou doe ik het zelf ook...quote:
Ik stel de vraag over, niet de ban-aanvraag.zelf. Jurist....quote:
Klopt strikt genomen was het geen verzoek, maar een vraag tot verduidelijking...die echter wel suggestief en danig teleologisch van aard is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik stel de vraag over, niet de ban-aanvraag.zelf. Jurist....
En waar speculeer jij precies nu op?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt strikt genomen was het geen verzoek, maar een verzoek tot verduidelijking...die echter wel suggestief van aard is.
Ik weet niet hoe het bevoeg gezag je post gaat duiden. En wellicht de suggestie heel zwaar gaat wegen.
Ik speculeer nooit, dus nu ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En waar speculeer jij precies nu op?
Gozert, ik heb ik weet niet hoeveel gele kaarten aan weten te smeren door alleen maar te vragen of iets geen geel was...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik stel de vraag over, niet de ban-aanvraag.zelf. Jurist....
KK sprak een hoop uit, dat komt over als een ban-aanvraag. KK is laf en durft dat niet gewoon te zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gozert, ik heb ik weet niet hoeveel gele kaarten aan weten te smeren door alleen maar te vragen of iets geen geel was...
Ik ben ook niet de enige die een dubbele bodem er in leest. Kan niet zo bedoeld zijn natuurlijk... maar zo kwam deze post wel (op mij) over.
Ook voor jou: chill...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
KK sprak een hoop uit, dat komt over als een ban-aanvraag. KK is laf en durft dat niet gewoon te zeggen.
Overigens modjes: Kan KK gewoon doorgaan met kwalificaties te geven aan anderen?
He vakantie is voor mensen met een leven en mods hebben toch geen leven?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik kan niet eens op vakantie gaan.
het gaat idd lekker ben er ook 2 dagen tussenuitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:40 schreef du_ke het volgende:
Te huilen allemaal hier!
Ik zal er even naar kijken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:41 schreef gelly het volgende:
Topic staat vol racisme/buitenlanderhaat door zoalshetis :
Italië neemt controversiële immigratiewet aan
Nee, het is een zeer nuttig topic. Dat er lacherig over gedaan wordt is vers 2. Ik wil paal en perk stellen aan de sexualisering van de maatschappij. Wat mij betreft gaan we op dit punt de kant van de the usa op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:23 schreef sneakypete het volgende:
wat, je eigen topic?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tief straal toch op man jij begrijpt t echt niet he!..... <knip>....... Ja je leest t goed ik zie jou type mensen als extremist en net zo gevaarlijk als bv moslim extremisten of elk ander soort van extremistisch gedrag.
..,knip> ... Zorg dat je naar een dokter gaat man je spoort niet in je hoofd! Dat jij nou (als je een string ziet) meteen aan sex denkt dat is jou gefrustreerde brein die je voor dat probleem zet niet dat die vrouw of meid die er zo bij wil lopen. Zoek hulp man of zoals ik al eerder heb gezegd verhuis naar amerika!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:41 schreef Xith het volgende:
Ah hoe heb ik dit nou gemist, een EchtGaaf(c) Streng Christelijke Homofobische Idiote Jank Topic (S.C.H.I.J.T.)
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat de TS dat maar niet horen want die hoort zowat (volgens zijn opvattingen) in een gevangenis thuis geloof ik.
Blij dat meneer Rauwvoet zich eerst aan andere wetten moet verantwoorden voor dat de zogenaamde streng Christelijke shahira ingevoerd word. Onze wereld had er toch een stuk anders uitgezien mocht hij en mensen zoals de TS de dienst uitmaken. En imho een heel erg stuk triester enger en troostelozer.
Uiteraard kan ik best tegen een stootje, er zijn wel grenzen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef maniack28 het volgende:
ivoorkust is gewoon een vieze vuile verkrachter...
Het is wel leuk om een aantal van onze posts er uit te halen en dan hier te posten maar als je dan zelf ook even zo lief wil zijn om wat dingen hier te posten die je zelf schrijft in dat topic dan wordt t hier niet zo uit t verband gerukt. Net als of je zelf niet vraagt om zulke reacties met die ideeën van jou. En ja met dat soort ideeën vind ik je een extremist want je bent extreem in een bepaald gebied en of dat nou door je geloof komt of door wat anders maakt niks uit. Extreemt is extreem en hier in Nederland ben ik vrij om dat te verkondigen want dat is mijn mening. Jij wilde debateren daar dus dan kan je t krijgen ook. Maar ga dan hier niet wat posts van mij zodanig verknippen om jou idee (van een 6 pagina's durend "debat") dat je niet eerlijk bejegend word te bekrachtigen want dan ben je in mijn mening zelf niet goed en eerlijk bezig. Waar je tegelijkertijd in mijn ogen weer toegeeft dat je t gewoon niet meer wist en geen idee had hoe je je er uit kon redden met een goed onderbouwde mening.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Betreffende het topic Boete bij zichtbaar ondergoed en ander sexueel vertoon.
Een selectie :![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Uiteraard kan ik best tegen een stootje, er zijn wel grenzen.
Het kan blijkbaar niet zonder gebagger, gescheld, op de persoon, ridiculisering, doodlopers, en al wat meer zij. Het kan blijkbaar niet op zakelijker/meer inhoudelijke gronden. Een constructieve benadering is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik vind het onwaardig om de discussie verder aan te gaan.
Verzoek van TS derhalve: aub sluiten.
Door jullie ja want alles wat wij verkondigen of vooral de feiten waar wij mee komen wordt niet eens op in gegaan. Zoals ik hier boven al type : Als je dan je mening wil opdringen ipv er over wil debatteren ga dan naar Amerika daar kan dat wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:47 schreef Klopkoek het volgende:
Er wordt zoals gebruikelijk met twee maten gemeten.
Kindertuin? Ga je als mod niet een beetje te ver zonder dat je echt weet waar t over gaat na 3 weken vakantie? Want nou voel ik me ook persoonlijk aangevallen.( Met die opmerking kies je indirect al meteen een kant terwijl je als mod juist onpartijdig hoort te zijn. mede ook door de manier van aanspreken naar elkaar toe blijkt dat jullie elkaar al langer kennen en dat betuigt imo all1 al van gedeeltelijke partijdigheid.) Je quote me dan niet maar er zijn weinig anderen waar dat op kan slaan. Ik zal all1 nu wel mn mond houden tegen je want anders heb ik straks een ban terwijl ik nog andere bezigheden heb hier op Fok!.nlquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een kindertuin hier.
Het is allemaal niet zo moeilijk. Speel niet op de man, maar blijf inhoudelijk. accepteer als iemand niet je gelijk geeft.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 'regels' veranderen elke 2 maanden...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:29 schreef gelly het volgende:
[..]
En ?
De 24-uurs regel is inmiddels verlopen, jammer.
Daar heb je gelijk in. Ik ben ook niet voor censuur, maar ordinaire scheldpartijen is voor mij over de grens.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:28 schreef Martijn_77 het volgende:
@ echtgaaf je moet er wel op letten dat het verwijderen van de reacties op censuur gaat lijken. De ergste reacties moeten inderdaad weg maar je moet ook weer niet te veel laten verwijderen
Dat zal door het onderwerp komen denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet in het bijzonder. Ik zie bijna 200 posts met geneuzel.
Commentaar overbodigquote:Op zondag 27 juli 2008 23:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Altijd beter dan een kneusje dat niet verder komt dan te etteren en trollen in de hoop dat hij iemand een ban kan aansmeren. Laf jochie.
En datgene waaraan ik refereer sla je gemakshalve over? Minderwaardig figuur dat je bent.quote:
En dat is twee in amper een uur.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:54 schreef StefanP het volgende:
[..]
En datgene waaraan ik refereer sla je gemakshalve over? Minderwaardig figuur dat je bent.
http://forum.fok.nl/user/history/172669
Gezeik, geetter en getrol.
Eentje die stukken beter is dan dat zielige flatje waar jij eenzaam zit.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:07 schreef gelly het volgende:
Ik begon je al te missen Stefan ! In welke kliniek heb je zolang gezeten ?
Zo te zien heeft de therapie nog niet veel geholpen. Sterkte he !quote:Op maandag 28 juli 2008 00:08 schreef StefanP het volgende:
[..]
Eentje die stukken beter is dan dat zielige flatje waar jij eenzaam zit.
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vidkun_Quisling
De nazi vergelijking van StefanP
Toch knap om in een uur een stuk of 8 beledigingen te produceren.
Kan iemand hier even wat aan doen? Als in de hier gequote post wegflikkeren ofzo? Dit figuur kan blijkbaar niet normaal discussieren.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, kneus, [...]
[...] maar jij bent ook dom [...]
Ik kan tenminste wél lezen. Sowieso baseer ik mijn kwalificaties 'dom' en 'kneus' gewoon op deugdelijke argumentatie, in tegenstelling tot jouw uitspraken over 'fascistische linkschmenschen'.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:18 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Kan iemand hier even wat aan doen? Als in de hier gequote post wegflikkeren ofzo? Dit figuur kan blijkbaar niet normaal discussieren.
Waarom moet rechts en slachtoffer nu weer gelinkt worden?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:36 schreef Pool het volgende:
Maar goed, we hebben dus weer een rechts slachtofferrolletje te pakken. Hulde.
Sorry, dat moet ik inderdaad terugnemen, het zijn alleen bepaalde rechtse (uitwassen van) stromingen die daar gebruik van maken. DS4 betrap ik er niet zo snel op en die is denk ik ook meer als rechts dan als links te kwalificeren, voorzover die begrippen al enige duidelijkheid geven.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom moet rechts en slachtoffer nu weer gelinkt worden?
Kom op joh, daar druipt de ironie toch vanaf? Het geeft alleen maar aan hoe storend het is als iemand conclusies leest in een bericht, die er met geen mogelijkheid in te lezen zijn. Wat dat betreft prima, dat je met deze klacht nog even benadrukt dat het inderdaad storend is.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een mod nog wel iets doen aan deze misselijke vergelijking?
Henk Kamp: Linkse rechters breken inburgering af
Welke vergelijking?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan een mod nog wel iets doen aan deze misselijke vergelijking?
Henk Kamp: Linkse rechters breken inburgering af
Waar het lekker warm en droog is. Kijk maar in m'n fotoboek.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:01 schreef Klopkoek het volgende:
En uiteraard wordt het gescheld van StefanP volkomen genegeerd door de moderators.... Hoe diep zit StefanP in jullie holletje? 2 meter?
Moet ik je dat nog uitleggen?quote:
Ik zie in de door jou aangewezen reactie geen vergelijking staan.quote:
Ik wordt van zaken beschuldigd waar ik niet mee vergeleken wens te worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zie in de door jou aangewezen reactie geen vergelijking staan.
Ik heb nada noppes tegen StefanP gezegd, hetzelfde geldt voor papierversnipperaar. Niets, helemaal niets! En toch gaat meneer even iedereen de huid volschelden. Vind je het gek dat er dan een keer teruggescholden wordt?quote:Iets met hand, boezem en steken.
Kom op man, lees je eigen rol in dat topic eens terug en schaam je diep. In plaats van te zeuren over de vorm van de opmerking, kun je ook nadenken over de inhoud. Waarom lees je conclusies in een bericht die er op geen enkele manier uit te halen zijn? Wat dat betreft stáát er in dat bericht namelijk net zo min dat jij kindertjes zou opeten, als dat er staat dat de rechter de wet omzeilt.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik wordt van zaken beschuldigd waar ik niet mee vergeleken wens te worden.
Doe je mod taak eens een ruim dat topic eens een beetje op
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb nada noppes tegen StefanP gezegd, hetzelfde geldt voor papierversnipperaar. Niets, helemaal niets! En toch gaat meneer even iedereen de huid volschelden. Vind je het gek dat er dan een keer teruggescholden wordt?
Je bent de allerslechtste moderator die hier geweest is. De allerslechtste. D'66er.
Komt er nog wat van? Het staat er nog steeds en ik ben daar niet blij mee.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:18 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Kan iemand hier even wat aan doen? Als in de hier gequote post wegflikkeren ofzo? Dit figuur kan blijkbaar niet normaal discussieren.
Dat is geen vergelijking.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik wordt van zaken beschuldigd waar ik niet mee vergeleken wens te worden.
Doe je mod taak eens een ruim dat topic eens een beetje op
Ik denk niet dat hij er wat aan doet. Hij doet namelijk ook geen bal aan de andere vergelijkingquote:Op maandag 28 juli 2008 11:38 schreef RonaldRegen het volgende:
Komt er nog wat van? Het staat er nog steeds en ik ben daar niet blij mee.
Welk gescheld? Ik ken StefanP niet anders dan een zeer fatsoenlijke en erudiete user, die zich nooit van scheldpartijen bedient, maar die wel gepast tegengas geeft du moment hij door andere users op schandalige wijze onheus bejegend wordt.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:01 schreef Klopkoek het volgende:
En uiteraard wordt het gescheld van StefanP volkomen genegeerd door de moderators....
Ik moet echt KK gelijk gaan geven met onderstaande beweringquote:Op maandag 28 juli 2008 11:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En nu ophouden met zeuren. Je stelt je vreselijk aan.
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:27 schreef Klopkoek het volgende:
Je bent de allerslechtste moderator die hier geweest is.
Zelfs Lambiekje zou dit niet durven beweren vermoed ik...quote:Op maandag 28 juli 2008 11:43 schreef RonaldRegen het volgende:
Ik ken StefanP niet anders dan een zeer fatsoenlijke en erudiete user, die zich nooit van scheldpartijen bedient, maar die wel gepast tegengas geeft du moment hij door andere users op schandalige wijze onheus bejegend wordt.
Kom op, niet schelden...quote:
Dat is leuk voor je. Maar hou eens op met het spammen van het feedback topic. En Klopkoek ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik moet echt KK gelijk gaan geven met onderstaande bewering
[..]
Lul niet. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik in FB kom. Ik vind namelijk dat ik zolangzamerhand wel genoeg door gefrustreerde linkscherds ben uitgescholden op dit forum. Ik hoef niet alles te pikken.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:25 schreef Picchia het volgende:
p.s. De enige reden dat ik hierop reageer is omdat ik geen zin heb om te wachten tot deze feedback-nazi's zich keren tot mijn posts. Aangezien ze nu al bij Pool zijn kan dat niet lang meer duren.
Nee hoor, ik ben tevreden met wat er vanuit FB is besloten en ik zat nu jouw mislukte poging om in dat andere topic inhoudelijk niveau te bereiken te lezen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:27 schreef RonaldRegen het volgende:
Volgens mij heeft usert Pool een PM-metje gehad van één van z'n hooggeplaatste linkschvrindjes dat hij zich even koest moest houden, omdat er anders toch echt vervelende consequenties zouden volgen. Hij houdt zich opvallend koest en is ineens in geen velden of wegen meer te bekennen.
Je scheldt!!quote:
Natuurlijk ben je tevreden. Het linksche naaimachientje heeft haar werkje weer naar behoren gedaan.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben tevreden met wat er vanuit FB is besloten en ik zat nu jouw mislukte poging om in dat andere topic inhoudelijk niveau te bereiken te lezen.
Nee, Pool is mod geweest en dn weet je wanneer je op moet houdenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:27 schreef RonaldRegen het volgende:
Volgens mij heeft usert Pool een PM-metje gehad van één van z'n hooggeplaatste linkschvrindjes dat hij zich even koest moest houden, omdat er anders toch echt vervelende consequenties zouden volgen. Hij houdt zich opvallend koest en is ineens in geen velden of wegen meer te bekennen.
Das het lot van de modquote:Op maandag 28 juli 2008 16:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is trouwens ook nooit goed, dan ben je weer te links, dan weerr te rechts
en waarom dat, hij heeft al toegegeven fout te zittenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan iemand dit zinloze gejank van Monidique verwijderen?:
Raad van State verwerpt plan Aboutaleb
Neem dan ook deze reply mee:
Dit is een paradoxale kwestie. Als ik zinloos gejank zou moeten verwijderen, dan zou ik jouw post moeten verwijderen, maar dan heb ik weer geen post om te quoten om te zeggen dat Monidique's post geen zinloos gejank is. Nu handelen zou een implosie in het ruimte-tijd continuum kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan iemand dit zinloze gejank van Monidique verwijderen?:
Neem dan ook deze reply mee:
Zo er is wat gedaan aan dat oeverloos gezeikquote:
Ja, hoor jullie hebben je punt duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zo er is wat gedaan aan dat oeverloos gezeik![]()
Nu blij
lees dit nog maar eens dit verwoordt het zeer goedquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, hoor jullie hebben je punt duidelijk gemaakt
Done.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:51 schreef sigme het volgende:
POL GroenLinks-Kamerlid Duyvendak geeft inbraak toe
NWS GroenLinks-Kamerlid Duyvendak geeft inbraak toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |