Voordat het zover is zal je nog één keer flink goed uitschelden Monidique.quote:Er staat wel iets te gebeuren zeer binnenkort, dus geen nood.
KK mag ik je een tip geven. Doe dat niet gewoon normaal omgaan met mensen maakt voor iedereen het leven fijnerquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:04 schreef Klopkoek het volgende:
Voordat het zover is zal je nog één keer flink goed uitschelden Monidique.
Zou het niet zo kunnen zijn dat jouw gedrag is opgevallen en dat daarom alles wat jij doet nu onder een vergrootglas komt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Dat kan ik niet, ik trap steeds weer in de vallen die iedereen voor me uitzet. Zeker als men selectief bezig is en alles uitvergroot wat ik doe... dan kan ik dit niet winnen.
Ik zeg één keer dat Ahhh een racist/xenofoob is, iets wat anderen ook hebben gezegd en meteen wordt dat weer eruit gepikt.
KlopKoek , inhoudelijk ben je een kei. Maar het spel beheers je ( nog) niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:13 schreef Klopkoek het volgende:
Dat kan ik niet, ik trap steeds weer in de vallen die iedereen voor me uitzet. Zeker als men selectief bezig is en alles uitvergroot wat ik doe... dan kan ik dit niet winnen.
dit dus doe eens wat aan je beheersingquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat jouw gedrag is opgevallen en dat daarom alles wat jij doet nu onder een vergrootglas komt?
Het enige wat je nu bereikt is dat je hier straks niet meer langs mag komen. Gelet op het feit dat je hier vaak te vinden bent is dat iets wat jij niet wil. Wees dan verstandig en zorg dat "het complot tegen jou" mislukt...
Hier sluit ik mij volledig bij aan al weet ik niets van een complotquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat jouw gedrag is opgevallen en dat daarom alles wat jij doet nu onder een vergrootglas komt?
Het enige wat je nu bereikt is dat je hier straks niet meer langs mag komen. Gelet op het feit dat je hier vaak te vinden bent is dat iets wat jij niet wil. Wees dan verstandig en zorg dat "het complot tegen jou" mislukt...
Op z'n Bossiaans : Hij kan zoveel beterquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Kom op KK, je kan wel wat beter dan dit.
OK. Maar hij suggereerde kortgeleden dat jij het vermoedelijk het er om doet, maar hij doet nu precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:36 schreef Klopkoek het volgende:
Dat vind ik niet erg. dat is gewoon een geintje. Maar figuren als Aaahhh tasten gewoon mijn waardigheid aan. Hij moet niet gaan janken als ik hem xenofoob noem want anderen hebben hem daar al eerder op gewezen.
Als ze dat denken, dan hebben ze geen inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef Klopkoek het volgende:
Meneer Aaahh en Monidique denken dat ik een toneelstukje doe. Nou, volgens mij doet Aaahhh dat nog veel meer en dat zeg ik dan ff
Dus borrelpraat de wereld uit helpen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat nemen jullie een borrelpraat forum serieus zeg.
Duh, dat lag er ook wel heel dik opquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK. Maar hij suggereerde kortgeleden dat jij het vermoedelijk het er om doet, maar hij doet nu precies hetzelfde.
Uitlokking is het niet, het is een reactie op een nogal achterdochtige post van KK die overal spoken lijkt te zien (heb het dus puur en alleen over die reactie).quote:En ik vind uitlokking niet nodig.
Eerst maar eens een onderbouwing dan, want ik vermoed dat die zogenaamde figuren dan klonen van jou waren....quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:36 schreef Klopkoek het volgende:
Dat vind ik niet erg. dat is gewoon een geintje. Maar figuren als Aaahhh tasten gewoon mijn waardigheid aan. Hij moet niet gaan janken als ik hem xenofoob noem want anderen hebben hem daar al eerder op gewezen.
Geëtterbeëindigenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eerst maar eens een onderbouwing dan, want ik vermoed dat die zogenaamde figuren dan klonen van jou waren....
Ik laat mij niet voor racist/xenofoob uitmaken en al helemaal niet als daar geen enkele aanleiding voor is.
-edit- Genoeg zo, ik zie dat meneer aan het koelen geblazen is.
Ach het zou me wat waard zijn als het geëtter eens klaar zou zijn. Maar de zuigertjes hebben hun zin weer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Duh, dat lag er ook wel heel dik op
Uitlokking is het niet, het is een reactie op een nogal achterdochtige post van KK die overal spoken lijkt te zien (heb het dus puur en alleen over die reactie).
Zoals KK al zei een geintje en uiteraard was het niet nodig en was het al helemaal niet on-topic.
Tsja maar dat moet van beide kanten komen en KK gaat ook zeker niet vrijuit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach het zou me wat waard zijn als het geëtter eens klaar zou zijn.
Hij mag ook al bijna weer terugkomen.quote:Maar de zuigertjes hebben hun zin weer.![]()
Als 1 van de partijen heb je inderdaad altijd een rol c.q. een aandeel. Ook voor hem geldt dat je het gaat zien als je het doorhebt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tsja maar dat moet van beide kanten komen en KK gaat ook zeker niet vrijuit.
Na 48-16=32 uur. Bij goed gedrag.quote:Hij mag ook al bijna weer terugkomen.
Senioriteitquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:23 schreef Aoristus het volgende:
typisch dat die regel niet voor Martijn77 of SCH geldt
Die 16 uur is toch de voorwaardelijk invrijheidstelling ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hij heeft er toch al 24 uur opzitten?
Hangt van je advocaat af. In principe geldt hoe dikker de auto van je advocaat hoe sneller je vrij bent.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die 16 uur is toch de voorwaardelijk invrijheidstelling ?
KK is nou niet iemand die vaak gebruik maakt van z'n zwijgrechtquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hangt van je advocaat af. In principe geldt hoe dikker de auto van je advocaat hoe sneller je vrij bent.
Ik ken verder niet de feiten of KK gebruik heeft gemaakt van zijn zwijgrecht.
Misschien moet ik KK eens een offerte doen toekomen...quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In principe geldt hoe dikker de auto van je advocaat hoe sneller je vrij bent.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bans horen bij het volwassen worden. Het levert een discussievaardiger KK op.
Hij moet het zich allemaal niet zo aantrekken. Minder schelden en tot 10 tellen hoort bij Fok om te overleven.
Je bent toch geen strafadvocaat?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:16 schreef DS4 het volgende:
Misschien moet ik KK eens een offerte doen toekomen...
Ik doe ook strafzaken. Witteboordencriminaliteit vooral, maar toch...quote:
Word jij door deze lui betaald en zodoende schatrijk? Nee, nou begrijp ik het waarom je die lui in mijn topic zo verdedigtquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik doe ook strafzaken. Witteboordencriminaliteit vooral, maar toch...
Ja. Nee (ik moet niet voor niets allerhande nevenondernemingen aanhouden en mijzelf als bestuurder verhuren... dat is dus om schatrijk te worden ipv gewoon rijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Word jij door deze lui betaald en zodoende schatrijk? Nee, nou begrijp ik het waarom je die lui in mijn topic zo verdedigt
Industriekapiteinen worden wéér (onterecht) beloond, #25quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja. Nee (ik moet niet voor niets allerhande nevenondernemingen aanhouden en mijzelf als bestuurder verhuren... dat is dus om schatrijk te worden ipv gewoon rijk).
Die lui in jouw draadje zijn niet aan het frauderen, dus de vergelijking gaat mank. En je criminaliseert! Wat jij a-moreel gedrag vindt, dus je mag nu even jezelf a-moreel noemen...
Spam!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Industriekapiteinen worden wéér (onterecht) beloond, #25
He ik gedraag mij niet zoals KK of SCH. Ik wordt niet grofquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:23 schreef Aoristus het volgende:
typisch dat die regel niet voor Martijn77 of SCH geldt
maar je bent wel een dumbassquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He ik gedraag mij niet zoals KK of SCH. Ik wordt niet grof
Bedankt voor de feedback.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik kan niet eens op vakantie gaan.
als het maar geen weerslag vindt op je vrijwilligerswerkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik kan niet eens op vakantie gaan.
Jouw situatie in ogenschouw genomen zou ik dat als een zegening beschouwen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik kan niet eens op vakantie gaan.
Daar heb je recht op of ben je aantoonbaar onmisbaar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik kan niet eens op vakantie gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |