Is dit nu jouw eerste post na terugkomst?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Gelukkig was Rock op vakantie, anders was ik voor maanden geband geweest.
Hopelijk krijgt Aahhh ook nog zijn portie.
Denk erom.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is dit nu jouw eerste post na terugkomst?![]()
Chill...
Ik bedoelde het positief.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Denk erom.![]()
En Klopkoek, laat je niet gek maken hoor.
Is dat een ban-aanvraag?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
Gelukkig was Rock op vakantie, anders was ik voor maanden geband geweest.
Hopelijk krijgt Aahhh ook nog zijn portie.
En dit ook?quote:
Fuck, nou doe ik het zelf ook...quote:
Ik stel de vraag over, niet de ban-aanvraag.zelf. Jurist....quote:
Klopt strikt genomen was het geen verzoek, maar een vraag tot verduidelijking...die echter wel suggestief en danig teleologisch van aard is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik stel de vraag over, niet de ban-aanvraag.zelf. Jurist....
En waar speculeer jij precies nu op?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt strikt genomen was het geen verzoek, maar een verzoek tot verduidelijking...die echter wel suggestief van aard is.
Ik weet niet hoe het bevoeg gezag je post gaat duiden. En wellicht de suggestie heel zwaar gaat wegen.
Ik speculeer nooit, dus nu ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En waar speculeer jij precies nu op?
Gozert, ik heb ik weet niet hoeveel gele kaarten aan weten te smeren door alleen maar te vragen of iets geen geel was...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik stel de vraag over, niet de ban-aanvraag.zelf. Jurist....
KK sprak een hoop uit, dat komt over als een ban-aanvraag. KK is laf en durft dat niet gewoon te zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gozert, ik heb ik weet niet hoeveel gele kaarten aan weten te smeren door alleen maar te vragen of iets geen geel was...
Ik ben ook niet de enige die een dubbele bodem er in leest. Kan niet zo bedoeld zijn natuurlijk... maar zo kwam deze post wel (op mij) over.
Ook voor jou: chill...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
KK sprak een hoop uit, dat komt over als een ban-aanvraag. KK is laf en durft dat niet gewoon te zeggen.
Overigens modjes: Kan KK gewoon doorgaan met kwalificaties te geven aan anderen?
He vakantie is voor mensen met een leven en mods hebben toch geen leven?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik kan niet eens op vakantie gaan.
het gaat idd lekker ben er ook 2 dagen tussenuitquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:40 schreef du_ke het volgende:
Te huilen allemaal hier!
Ik zal er even naar kijken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:41 schreef gelly het volgende:
Topic staat vol racisme/buitenlanderhaat door zoalshetis :
Italië neemt controversiële immigratiewet aan
Nee, het is een zeer nuttig topic. Dat er lacherig over gedaan wordt is vers 2. Ik wil paal en perk stellen aan de sexualisering van de maatschappij. Wat mij betreft gaan we op dit punt de kant van de the usa op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:23 schreef sneakypete het volgende:
wat, je eigen topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |