Door gebruik te maken van voorzieningen maar daar de rekening niet van te betalen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kan een illegaal in vredesnaam een land arm maken, hij bestaat immers niet?
zelfs een legaal kan een land kapot maken. en die bestaat wel degelijk. naïeve linksrad.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kan een illegaal in vredesnaam een land arm maken, hij bestaat immers niet?
of nog erger. door wel de lusten, maar niet de lasten te voldoen. en dan heb ik het echt niet alleen over geld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Door gebruik te maken van voorzieningen maar daar de rekening niet van te betalen.
Zoals welke, behalve het slijten van stoetegels met z'n schoenen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of nog erger. door wel de lusten, maar niet de lasten te voldoen. en dan heb ik het echt niet alleen over geld.
Ik vermoed dat hij daarmee bedoelde criminaliteit, overlast, verpaupering e.d.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zoals welke, behalve het slijten van stoetegels met z'n schoenen?
yawn! linkse naïveling! hou toch op met je geneuzel en kijk eens écht om je heen. hoogste tijd om europa weer europa te laten zijn, zonder islam. of andere profiteurs zonder relevante toevoeging.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Criminaliteit?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus ehm..., resumerend: illegalen zijn islamieten en islamieten deugen per definitie niet ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yawn! linkse naïveling! hou toch op met je geneuzel en kijk eens écht om je heen. hoogste tijd om europa weer europa te laten zijn, zonder islam.
Arme drommels?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja. arme drommels, want dat zijn illegalen meestal vergeleken bij ons, zijn natuurlijk een gemakkelijke doelgroep om "te pointen" en om als bliksemafleider voor eigen falen te fungeren.
Vooralsnog wordt die doelgroep in de meeste landen misbruikt om de vieze klusjes op te knappen en worden ze behandeld als oud vuil.
Toch fijn dat wij wel het geluk hebben gehad om hier geboren te zijn, 't is, als legaal, ook zo lekker schoppen tegen illegalen.![]()
ja leuk geschreven met de oude linkse pen. maar waar heb je het over? hou op met klusjes ed. elke allochtoon kost ons nu al meer dan 2 nederlandse/europese burgers die wel werken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja. arme drommels, want dat zijn illegalen meestal vergeleken bij ons, zijn natuurlijk een gemakkelijke doelgroep om "te pointen" en om als bliksemafleider voor eigen falen te fungeren.
Vooralsnog wordt die doelgroep in de meeste landen misbruikt om de vieze klusjes op te knappen en worden ze behandeld als oud vuil.
Toch fijn dat wij wel het geluk hebben gehad om hier geboren te zijn, 't is, als legaal, ook zo lekker schoppen tegen illegalen.![]()
kwa islamieten klopt dat wel ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm..., resumerend: illegalen zijn islamieten en islamieten deugen per definitie niet ?
links geneuzelquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, HSL traject en zo.....die kut illegalen ook![]()
Dat dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja leuk geschreven met de oude linkse pen. maar waar heb je het over? hou op met klusjes ed. elke allochtoon kost ons nu al meer dan 2 nederlandse/europese burgers die wel werken.
.
opzouten dus.
Jups, Italië rules met die ietwat fascistische trekjes van Berlusconi, de mediamagnaat die bepaald wat nieuws is en wat nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben heel blij met italië. mag hopen dat europa het over neemt. alhoewel nederland allang verkocht is en we ons echt zorgen moeten gaan maken wat betreft godsdienst.
ik maak me meer zorgen over de kosten van het generaal-pardon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben heel blij met italië. mag hopen dat europa het over neemt. alhoewel nederland allang verkocht is en we ons echt zorgen moeten gaan maken wat betreft godsdienst.
tja, da's erger dan een linkse premier die z'n land naar de bankroet drijftquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, Italië rules met die ietwat fascistische trekjes van Berlusconi, de mediamagnaat die bepaald wat nieuws is en wat niet
ontstellende sukkel. europa is allang klaar met al die idioten die hierheen komen en meer kosten dan opbrengen. heeft niks met berlusconi te maken overigens.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, Italië rules met die ietwat fascistische trekjes van Berlusconi, de mediamagnaat die bepaald wat nieuws is en wat niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |