quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tief straal toch op man jij begrijpt t echt niet he!..... <knip>....... Ja je leest t goed ik zie jou type mensen als extremist en net zo gevaarlijk als bv moslim extremisten of elk ander soort van extremistisch gedrag.
..,knip> ... Zorg dat je naar een dokter gaat man je spoort niet in je hoofd! Dat jij nou (als je een string ziet) meteen aan sex denkt dat is jou gefrustreerde brein die je voor dat probleem zet niet dat die vrouw of meid die er zo bij wil lopen. Zoek hulp man of zoals ik al eerder heb gezegd verhuis naar amerika!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:41 schreef Xith het volgende:
Ah hoe heb ik dit nou gemist, een EchtGaaf(c) Streng Christelijke Homofobische Idiote Jank Topic (S.C.H.I.J.T.)
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat de TS dat maar niet horen want die hoort zowat (volgens zijn opvattingen) in een gevangenis thuis geloof ik.
Blij dat meneer Rauwvoet zich eerst aan andere wetten moet verantwoorden voor dat de zogenaamde streng Christelijke shahira ingevoerd word. Onze wereld had er toch een stuk anders uitgezien mocht hij en mensen zoals de TS de dienst uitmaken. En imho een heel erg stuk triester enger en troostelozer.
Uiteraard kan ik best tegen een stootje, er zijn wel grenzen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef maniack28 het volgende:
ivoorkust is gewoon een vieze vuile verkrachter...
Het is wel leuk om een aantal van onze posts er uit te halen en dan hier te posten maar als je dan zelf ook even zo lief wil zijn om wat dingen hier te posten die je zelf schrijft in dat topic dan wordt t hier niet zo uit t verband gerukt. Net als of je zelf niet vraagt om zulke reacties met die ideeën van jou. En ja met dat soort ideeën vind ik je een extremist want je bent extreem in een bepaald gebied en of dat nou door je geloof komt of door wat anders maakt niks uit. Extreemt is extreem en hier in Nederland ben ik vrij om dat te verkondigen want dat is mijn mening. Jij wilde debateren daar dus dan kan je t krijgen ook. Maar ga dan hier niet wat posts van mij zodanig verknippen om jou idee (van een 6 pagina's durend "debat") dat je niet eerlijk bejegend word te bekrachtigen want dan ben je in mijn mening zelf niet goed en eerlijk bezig. Waar je tegelijkertijd in mijn ogen weer toegeeft dat je t gewoon niet meer wist en geen idee had hoe je je er uit kon redden met een goed onderbouwde mening.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Betreffende het topic Boete bij zichtbaar ondergoed en ander sexueel vertoon.
Een selectie :![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Uiteraard kan ik best tegen een stootje, er zijn wel grenzen.
Het kan blijkbaar niet zonder gebagger, gescheld, op de persoon, ridiculisering, doodlopers, en al wat meer zij. Het kan blijkbaar niet op zakelijker/meer inhoudelijke gronden. Een constructieve benadering is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik vind het onwaardig om de discussie verder aan te gaan.
Verzoek van TS derhalve: aub sluiten.
Door jullie ja want alles wat wij verkondigen of vooral de feiten waar wij mee komen wordt niet eens op in gegaan. Zoals ik hier boven al type : Als je dan je mening wil opdringen ipv er over wil debatteren ga dan naar Amerika daar kan dat wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:47 schreef Klopkoek het volgende:
Er wordt zoals gebruikelijk met twee maten gemeten.
Kindertuin? Ga je als mod niet een beetje te ver zonder dat je echt weet waar t over gaat na 3 weken vakantie? Want nou voel ik me ook persoonlijk aangevallen.( Met die opmerking kies je indirect al meteen een kant terwijl je als mod juist onpartijdig hoort te zijn. mede ook door de manier van aanspreken naar elkaar toe blijkt dat jullie elkaar al langer kennen en dat betuigt imo all1 al van gedeeltelijke partijdigheid.) Je quote me dan niet maar er zijn weinig anderen waar dat op kan slaan. Ik zal all1 nu wel mn mond houden tegen je want anders heb ik straks een ban terwijl ik nog andere bezigheden heb hier op Fok!.nlquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een kindertuin hier.
Het is allemaal niet zo moeilijk. Speel niet op de man, maar blijf inhoudelijk. accepteer als iemand niet je gelijk geeft.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 'regels' veranderen elke 2 maanden...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:29 schreef gelly het volgende:
[..]
En ?
De 24-uurs regel is inmiddels verlopen, jammer.
Daar heb je gelijk in. Ik ben ook niet voor censuur, maar ordinaire scheldpartijen is voor mij over de grens.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:28 schreef Martijn_77 het volgende:
@ echtgaaf je moet er wel op letten dat het verwijderen van de reacties op censuur gaat lijken. De ergste reacties moeten inderdaad weg maar je moet ook weer niet te veel laten verwijderen
Dat zal door het onderwerp komen denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet in het bijzonder. Ik zie bijna 200 posts met geneuzel.
Commentaar overbodigquote:Op zondag 27 juli 2008 23:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Altijd beter dan een kneusje dat niet verder komt dan te etteren en trollen in de hoop dat hij iemand een ban kan aansmeren. Laf jochie.
En datgene waaraan ik refereer sla je gemakshalve over? Minderwaardig figuur dat je bent.quote:
En dat is twee in amper een uur.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:54 schreef StefanP het volgende:
[..]
En datgene waaraan ik refereer sla je gemakshalve over? Minderwaardig figuur dat je bent.
http://forum.fok.nl/user/history/172669
Gezeik, geetter en getrol.
Eentje die stukken beter is dan dat zielige flatje waar jij eenzaam zit.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:07 schreef gelly het volgende:
Ik begon je al te missen Stefan ! In welke kliniek heb je zolang gezeten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |