Zelfs Lambiekje zou dit niet durven beweren vermoed ik...quote:Op maandag 28 juli 2008 11:43 schreef RonaldRegen het volgende:
Ik ken StefanP niet anders dan een zeer fatsoenlijke en erudiete user, die zich nooit van scheldpartijen bedient, maar die wel gepast tegengas geeft du moment hij door andere users op schandalige wijze onheus bejegend wordt.
Kom op, niet schelden...quote:
Dat is leuk voor je. Maar hou eens op met het spammen van het feedback topic. En Klopkoek ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik moet echt KK gelijk gaan geven met onderstaande bewering
[..]
Lul niet. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik in FB kom. Ik vind namelijk dat ik zolangzamerhand wel genoeg door gefrustreerde linkscherds ben uitgescholden op dit forum. Ik hoef niet alles te pikken.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:25 schreef Picchia het volgende:
p.s. De enige reden dat ik hierop reageer is omdat ik geen zin heb om te wachten tot deze feedback-nazi's zich keren tot mijn posts. Aangezien ze nu al bij Pool zijn kan dat niet lang meer duren.
Nee hoor, ik ben tevreden met wat er vanuit FB is besloten en ik zat nu jouw mislukte poging om in dat andere topic inhoudelijk niveau te bereiken te lezen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:27 schreef RonaldRegen het volgende:
Volgens mij heeft usert Pool een PM-metje gehad van één van z'n hooggeplaatste linkschvrindjes dat hij zich even koest moest houden, omdat er anders toch echt vervelende consequenties zouden volgen. Hij houdt zich opvallend koest en is ineens in geen velden of wegen meer te bekennen.
Je scheldt!!quote:
Natuurlijk ben je tevreden. Het linksche naaimachientje heeft haar werkje weer naar behoren gedaan.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben tevreden met wat er vanuit FB is besloten en ik zat nu jouw mislukte poging om in dat andere topic inhoudelijk niveau te bereiken te lezen.
Nee, Pool is mod geweest en dn weet je wanneer je op moet houdenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:27 schreef RonaldRegen het volgende:
Volgens mij heeft usert Pool een PM-metje gehad van één van z'n hooggeplaatste linkschvrindjes dat hij zich even koest moest houden, omdat er anders toch echt vervelende consequenties zouden volgen. Hij houdt zich opvallend koest en is ineens in geen velden of wegen meer te bekennen.
Das het lot van de modquote:Op maandag 28 juli 2008 16:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is trouwens ook nooit goed, dan ben je weer te links, dan weerr te rechts
en waarom dat, hij heeft al toegegeven fout te zittenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan iemand dit zinloze gejank van Monidique verwijderen?:
Raad van State verwerpt plan Aboutaleb
Neem dan ook deze reply mee:
Dit is een paradoxale kwestie. Als ik zinloos gejank zou moeten verwijderen, dan zou ik jouw post moeten verwijderen, maar dan heb ik weer geen post om te quoten om te zeggen dat Monidique's post geen zinloos gejank is. Nu handelen zou een implosie in het ruimte-tijd continuum kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan iemand dit zinloze gejank van Monidique verwijderen?:
Neem dan ook deze reply mee:
Zo er is wat gedaan aan dat oeverloos gezeikquote:
Ja, hoor jullie hebben je punt duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zo er is wat gedaan aan dat oeverloos gezeik![]()
Nu blij
lees dit nog maar eens dit verwoordt het zeer goedquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, hoor jullie hebben je punt duidelijk gemaakt
Done.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:51 schreef sigme het volgende:
POL GroenLinks-Kamerlid Duyvendak geeft inbraak toe
NWS GroenLinks-Kamerlid Duyvendak geeft inbraak toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |