Was nog bezig met aanvullen en bewerken... hoef je niet meteen om te proesten...quote:
Ik proest graagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:41 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Was nog bezig met aanvullen en bewerken... hoef je niet meteen om te proesten...![]()
Inmiddels helemaal goed!
Gisteren niet naar de mc geweest... dus vanavond dan maar echt zo flurry halen
Koste even wat tijd.. kunnen beter een wikipagina ervan maken.. scheelt hoop plakken en knippenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:02 schreef santax het volgende:
[..]
Ik proest graag![]()
Maar ziet er stukken beter uit nu hoor
Help me eraan herinneren dat ik hier best eens een wiki van kon makenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:24 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Koste even wat tijd.. kunnen beter een wikipagina ervan maken.. scheelt hoop plakken en knippen
Vanavond mc donalds eten, wilde eerst alleen ijsje maar eten is beetje mislukt
heel droog zeker?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:39 schreef Remzz het volgende:
Die appeltaart is trouwens echt niet te eten.
En al een wiki van gemaaktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik hier best eens een wiki van kon maken.
Verder: Worteltjes in de euroknaller![]()
Is dat een vraag of een statement?quote:
BK heeft weer ranzige patat..quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
In Nederlandse McD's zijn de broodjes altijd zo oud.
Dus als ik dan toch moet, dan maar BK
Aaah. Ik dacht al, kon niks vinden in de wikiquote:
Dan moet je niet in de middag komen of aan de eind van de avond. Kom net na de drukste tijd (rond 7 uur) dan zijn alle broodjes net gemaaktquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef Patries86 het volgende:
[..]
En al een wiki van gemaakt
De nieuwe flurry vond ik wel lekker! Heb hem helemaal op, en dat is best knap want normaal krijg ik een flurry niet helemaal op en zeker niet na een QP menu en een los mcmomentje
Sporten 4x in de week en fiets iedere dag 5 km met de hond, dus dat zit verder wel goed en af en toe kan een mc donalds niet kwaadquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben in het dagelijks leven niet zo'n calorieenmierenneuker, maar: weet je wel hoeveel energie je dan binnenkrijgt?????![]()
![]()
Ik hoop dat je heel sportief bent of een razendsnel metabolisme hebt
Mhaw, valt opzich best mee. Als je flink sport kan het niet zoveel kwaad. Vroeger at ik regelmatig mac, ging ik niet te sporten en dan voel je het idd wel ja.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben in het dagelijks leven niet zo'n calorieenmierenneuker, maar: weet je wel hoeveel energie je dan binnenkrijgt?????![]()
![]()
Ik hoop dat je heel sportief bent of een razendsnel metabolisme hebt
Vaag man, ik heb juist de omgekeerde ervaring. Bij de mac zijn de broodjes vaker vers dan bij de bk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
door jou had ik m bijna niet gehaald, maar hij is FUCKING lekker de nieuwe McFlurryquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:42 schreef makkie88 het volgende:
die nieuwe mac flurry is ranzig
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:00 schreef NootjesBV het volgende:
Appelgebak moeten ze weer terug brengen, loei heet maar wel lekker
Eet smakelijkquote:Op zondag 13 juli 2008 11:18 schreef Qwea het volgende:
Gisteren verjaardag gehad en nog steeds half dronken. Het enige wat dan goed helpt bij mij is om flink wat vets naar binnen te schuiven. Dus ik ga zo lekker maccenMet een grote mcchicken menu en een losse mcchicken erbij
wat doe jij op zondag nacht om half 2 bij de mc drive dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef makkie88 het volgende:
gister macdrive..
ik: graag 2 Joghurt en fruit
onverstaanbare neger: *gbw hebben geen. bweuh joghurt bhzw ijs meer..
ik: owh, 2 macflurrys dan maar
weer die gekke neger: we hebben geen ijs meer
laat maar zitten dan..
doeloos rondje in de macdrive
gelijk een klacht: geen mac ijs kunnen halen om half 2 snachts!
niet kunnen slapen en jezelf opfokke.. kben heel zoetermeer+denhaag doorgereden.. voor een macflurryquote:Op maandag 14 juli 2008 13:20 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat doe jij op zondag nacht om half 2 bij de mc drive dan?
Mc bacon gister in leiden was chill. el nacho blijft ook chill...
en die nieuwe mc flurry omg![]()
Eind augustus dan komt er een nieuw Mc momentjequote:Op maandag 14 juli 2008 13:28 schreef SlaggY het volgende:
Was echt al maanden niet meer bij de Mac geweest, maar liep gister weer eens binnen omdat die El Nacho me wel interessant leek. 's Avonds nog twee gehaald.. Erg lekker
Hoe lang blijft zo'n tijdelijke burger op 'de kaart' staan?
omgquote:Op maandag 14 juli 2008 13:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
niet kunnen slapen en jezelf opfokke.. kben heel zoetermeer+denhaag doorgereden.. voor een macflurry
eind augustus pas?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eind augustus dan komt er een nieuw Mc momentje
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
omgmoet jij niet slapen ofzo? waarmee fok je jezelf op?
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
as usual.. dingen lezen die ik niet wil lezen
Is te merken, verkoopt echt goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:43 schreef Remzz het volgende:
Die nieuwe fruitmix is trouwens echt lekker
Wat kost dat? En heb je wel genoeg aan 1 bakje, of is het echt heel weinig?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:43 schreef Remzz het volgende:
Die nieuwe fruitmix is trouwens echt lekker
't is niet veel en kost 1.50quote:Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Wat kost dat? En heb je wel genoeg aan 1 bakje, of is het echt heel weinig?
Voor 1 euro heb je natuurlijk ook worteltjesquote:Op zondag 20 juli 2008 21:36 schreef Wisheh het volgende:
ik vind het wel jammer dat de euro knallers veranderd zijn. Ik vond het altijd wel lekker om ff hamburgertje te halen voor een eurie maar nu moet ik gelijk een mcbacon voor 2 euro halen...die niet zo lekker is als de hamburger
Edit: Heb eigenlijk wel zin in mac nu dus ff door de mcdrive heen jagen nubrb
![]()
Dat ze geen ijs meer hebben is omdat ze dan het apparaat al aan het schoonmaken zijn, dan zeggen ze dat het ijs op is.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef makkie88 het volgende:
gister macdrive..
ik: graag 2 Joghurt en fruit
onverstaanbare neger: *gbw hebben geen. bweuh joghurt bhzw ijs meer..
ik: owh, 2 macflurrys dan maar
weer die gekke neger: we hebben geen ijs meer
laat maar zitten dan..
doeloos rondje in de macdrive
gelijk een klacht: geen mac ijs kunnen halen om half 2 snachts!
Thnx voor de link, best wel interessant!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:51 schreef Aether het volgende:
Interessante video(reeks); ooit uitgezonden op CNN:
Big Mac - Inside the McDonald's Empire.
Verleden, nieuwe producten en uitbreidingen in het buitenland.
afschuwelijk. Die van de vorige actie waren 900x toffer.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:16 schreef Studiotje het volgende:
Nieuwe actie: Bij elk groot menu en een of andere salade menu, heb niet door welke, krijg je een gratis glas in de vorm van een colablikje..Hij is wel wijs hoor
[ afbeelding ]
Deze dus in 6 verschillende kleuren, op mcdonalds.nl staat nog nietsKijk anders op McDonalds.be, staan ze wel
Die waren zeker mooierquote:Op maandag 28 juli 2008 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
afschuwelijk. Die van de vorige actie waren 900x toffer.
Ik heb 8 stuks van die ouwe glazenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die waren zeker mooiermensen vroegen er ook meer om
ik geef ze nu gewoon niet mee als ze er niet om vragen omdat ze te hard gaan
Vies hè!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:45 schreef Muck het volgende:
ik vind ze leuk die glazen
lijkt me alleen niet echt prettig drinken met dat naar binnen staande randje, maar daar gaat het niet om he
Ik zit nu trouwens aan een zakje worteltjes
Hihi...quote:
Ik heb er ruim 50; toen de actie afgelopen was heb ik sowieso al 1 doos roze mee naar huis gekregen, dat zijn er al 30.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb 8 stuks van die ouwe glazen4 roze, 4 groene
"jouw" MLS chauffeur?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:01 schreef nimarad het volgende:
[..]
Ik heb er ruim 50; toen de actie afgelopen was heb ik sowieso al 1 doos roze mee naar huis gekregen, dat zijn er al 30.Van de nieuwe actie heb ik al 3 paarse en 3 groene en ik heb 'mijn' MLS-chauffeur ook maar meteen verblijd. En ik vind ze best chill drinken!
De QP heeft een extra plak kaas en is inderdaad lekkerder dan de McBacon.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef Battlefan het volgende:
Ik heb nu 6 paarse en 3 groene
Wat gruwelijk irritant is is dat er nu steeds mensen zijn die een McBacon zonder bacon willen, een QP dus, maar dan betaal je 3 euro. Worden ze boos en willen de manager spreken, die zegt uiteraard hetzelfde en dan gaan ze boos weg
Wat is er mis mee dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef Battlefan het volgende:
Ik heb nu 6 paarse en 3 groene
Wat gruwelijk irritant is is dat er nu steeds mensen zijn die een McBacon zonder bacon willen, een QP dus, maar dan betaal je 3 euro. Worden ze boos en willen de manager spreken, die zegt uiteraard hetzelfde en dan gaan ze boos weg
Woow zeg...ga anders even ergens anders staan frustreren...quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:37 schreef nimarad het volgende:
Een McBacon zonder bacon kan wel. Je mist namelijk een plak kaas. Vroeger hadden we wel een Quaterpounder met Bacon in de euroknaller en daar hebben we ook geregeld gejeremieer over gehad. Als je een Quaterpounder Bacon zonder Bacon wilt heb je gewoon een QP kaas, is dus gewoon lekker (toendertijd) 2,90 en anders opbokken.
@Bartjebart: daar is een hele hoop mis mee en dat heeft te maken met voorraad, bestelling en automatisch beheer en dat gaat je niets aan. Wij hebben regels vanuit het hoofdkantoor en daar moeten wij ons aan houden.
Topvraag!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Al blijft het vreemd... Een klant kan toch bij elke ander burger ook dingen ervan af laten?
Misschien is een op maat gemaakte hamburger geen fastfood meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Woow zeg...ga anders even ergens anders staan frustreren...
Gevalletje van een omhoog geschopt pubertje als manager?
Het is gewoon een vraag. Daar kun je toch gewoon antwoord op geven? In dit geval is dat dus dat dit volgens de regels van het hoofdkantoor niet mag. Oke klaar.
Al blijft het vreemd... Een klant kan toch bij elke ander burger ook dingen ervan af laten?
Burger King kan het toch ook?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:04 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Misschien is een op maat gemaakte hamburger geen fastfood meer
Dus dan moet je bij de McD net zo lang gaan wachten als bij BK voordat je je "fast"food hebt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En trouwens... laatst was er ergens het bericht dat McDonalds ook gaat POD'en (production on demand)... Al weet ik niet of dat waar is, maar ze zouden dit ergens in Nederland al testen
Nop, een Cheeseburger zonder kaas kan ook nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
Heb ik wel een keer gedaan. Klein jongetje zeuren om een cheeseburger zonder kaas. Vond zichzelf erg stoer bij zijn vriendjes. Gewoon cheese zonder kaas aangeslagen. Mocht ie mooi 1.75 betalen i.p.v. 1 euro(was toen nog euroknaller).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:51 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Nop, een Cheeseburger zonder kaas kan ook niet
Als mensen zelf de bacon er dan maar afgooien omdat McD dat niet wil/kan, dan is dát toch juist zonde van de voorraad?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:37 schreef nimarad het volgende:
Een McBacon zonder bacon kan wel. Je mist namelijk een plak kaas. Vroeger hadden we wel een Quaterpounder met Bacon in de euroknaller en daar hebben we ook geregeld gejeremieer over gehad. Als je een Quaterpounder Bacon zonder Bacon wilt heb je gewoon een QP kaas, is dus gewoon lekker (toendertijd) 2,90 en anders opbokken.
@Bartjebart: daar is een hele hoop mis mee en dat heeft te maken met voorraad, bestelling en automatisch beheer en dat gaat je niets aan. Wij hebben regels vanuit het hoofdkantoor en daar moeten wij ons aan houden.
Dat is geen vergelijk: BK werkt met heel andere procedures, ook al komt er hetzelfde voer uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Burger King kan het toch ook?
En trouwens... laatst was er ergens het bericht dat McDonalds ook gaat POD'en (production on demand)... Al weet ik niet of dat waar is, maar ze zouden dit ergens in Nederland al testen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:46 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Bij het weghalen van de bacon valt de hamburger altijd per ongeluk op de vloer
1 euro extra toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:00 schreef Patries86 het volgende:
Mc donalds draait wel dikke omzet geloof ik nu door die glazen actie...
Je krijgt er alleen 1 als je een groot menu neemt... mensen die normaal een normaal menu nemen zullen nu sneller een groot menu nemen omdat er dan een glas bij zit en een groot menu is duurder dan een normaal...
dat is dan ook de reden dat ze dat soort dingen doen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:00 schreef Patries86 het volgende:
Mc donalds draait wel dikke omzet geloof ik nu door die glazen actie...
Je krijgt er alleen 1 als je een groot menu neemt... mensen die normaal een normaal menu nemen zullen nu sneller een groot menu nemen omdat er dan een glas bij zit en een groot menu is duurder dan een normaal...
De reden is vooral traffic genereren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:41 schreef David het volgende:
[..]
dat is dan ook de reden dat ze dat soort dingen doen.
Echt niet alleen om hun klanten in de watten te leggen hoor
Files langs de McDrivequote:Op maandag 4 augustus 2008 12:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De reden is vooral traffic genereren.
*wij vaak eten als we naar camping in markelo gaan*quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TVP, werk bij Mc Holten, aan de A1
Dat magquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef Patries86 het volgende:
[..]
*wij vaak eten als we naar camping in markelo gaan*
Hé! Daar was ik laatstquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TVP, werk bij Mc Holten, aan de A1
Ga er dan lekker niet heenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah een mc-fantopic![]()
Kunnen jullie mij vertellen, als mcRukkerswaarom je nog bij de mac komt:
Als de bediening er beroerd is (chagerijnig, manier waarop, ...) Je lang op je eten wacht Er regelmatig delen van bestellingen 'zomaar' vergeten worden En als er een keer, op een bestelling van 10 man, 1 hamburgertje te veel is gebracht, die eikel van een bedrijfsleider komt zeuren om zn ¤1,10 Hamburgers vaak koud gebracht worden De maaltijden erg klein zijn
En dan heb ik het nog niet eens over de smaak en samenstelling van de burgers, want daar valt idd. over te twisten. Maar die grote bovenstaande lijst ontneemt mij al elk gevoel van honger bij het zien van een gele M.
Dat doe ik ook niet meerquote:
Oja, als je er om vraagt krijg je na een tijdje wel waar je voor betaald had. Maar zowel bij de mac in Amersfoort als die op de Coolsingel in Rotterdam is het veelvoudig fout gegaan. Veel meer als bij bijv. Burgerking of lokale snackketens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef K-mail het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan jou, ik heb nooit ergens last van. En al zou ik t hebben zou ik t gewoon vragen/iets van zeggen. Grote kans dat ik dan goed geholpen word.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:24 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet waar je mact, maar bij de mac in Emmen en Den helder (zowel kooipunt als de stad) heb ik nergens last van.
Ik heb 1x in Den Helder (stad) lang op mn eten moeten wachten (QP) terwijl het niet druk was. Maar voor de rest heb ik geen last.
Nou kom ik ook niet zo vaak bij de mac.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:29 schreef MrKawada het volgende:
wat ik altijd doe ik een stuk of 20 cheeseburgers kopen en dan doe ik ze thuis in de vriezer, dan heb ik er altijd een bij de hand... ff lekker in de magnetron! lekker hoor!
Amersfoort en R-dam, mja, grote steden. Nu ik het me bedenk heb ik het in A'dam wel eens gehad, maar dat was meer omdat ze niet normaal nederlands kon en het verschil tussen cola light en fanta niet wistquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]dat weet je wel dat post ik net
Da's inderdaad ergquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
seieus?![]()
mag ik dat best triest vinden?![]()
sorry hoor maar dan schiet je wel een beetje door, buiten het feit dat het gewoon erg veel geld kost!!
dat is misschien niet helemaal zonder reden, kan je nagaan als je ze ook nog eens gaat invriezen!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
wel krijg ik altijd buikpijn als ik bij de Mac eet...
Ze hadden op een gegeven moment zo'n tasty BBQ texas ofzo, in Frankrijk, met zo'n vieze rookaroma-spiritussmaak... Daar ben ik twee dagen ziek van geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is misschien niet helemaal zonder reden, kan je nagaan als je ze ook nog eens gaat invriezen!!
Nee serieus. Zowel met groepen als alleen, grote als kleine bestellingen. Bestel je met 10 man wat, zeggen ze 10 keer ga maar boven zetten we brengen het wel. Komen ze in zes etappes en achteraf mist gewoon een deel (alsof ze het er haast om doen, om die 3 euro meer omzet).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's inderdaad erg![]()
LHO, je klinkt ook wel een beetje als zo'n zeikerd die slechte service over zich afroeptIk heb nooit last gehad van de punten die je noemt; wel krijg ik altijd buikpijn als ik bij de Mac eet... Ik doe het dus maar niet meer
Na een tijdje wel ja. Bij de 'grote' mac aan de Coolsingel (er zitten er 2) heb ik zelfs wel eens gehad dat ze na >15 minuten reageerde alsof er nog niets aan de hand was en ze de sla nog even vers uit hun groentetuin moesten plukken. Om daarna nog 5 a 10 minuten te moeten wachten. (Die mac spant ook wel echt de kroon trouwens, hoewel Amersfoort Langestraat ook niet je-van-het is..).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef Battlefan het volgende:
Maar LeeHarveyOswald, ik neem aan dat je gewoon je (bijvoorbeeld) McKroket gaat halen als je die niet hebt gekregen? Of blijf je dan gewoon boos zitten?
EDIT: Jezus wat een tekst![]()
True.. ik werk bij Amersfoort Noord en ik kan melden dat het echt een ramp is. Het is gewoon een ongeorganiseerd rotzooitje en de helft van de tijd is er geen manager op de vloer dus als je iets perongeluk fout doet moet je eerst een 10 minuten gaan zoeken naar de manager die met iemand anders achter in de zaak staat te lullen over wat voor lekkers die gister heeft zien lopen. En zo is het ook met vergeten producten, als ik aan de kassa sta en ik vergeet wat mee te geven dan komen de meeste ook wel terug en dan geef ik het alsnog mee met een excuses er bij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef Battlefan het volgende:
maar als ik het zo hoor is het in Amersfoort (noord) ook vooral de franchisenemer die totaal wereldvreemd is, met een minstens net zo vreemde zoon.
doe eens niet zo domquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
seieus?![]()
mag ik dat best triest vinden?![]()
sorry hoor maar dan schiet je wel een beetje door, buiten het feit dat het gewoon erg veel geld kost!!
Sinds de worteltjesreclame op tv, vraag ik ook nog wel eens naar de Crunch, in de hoop dat hij weer terugkomt door de grote vraagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nog iets voor de duidelijkheid waar ik me aan irriteer. De McFlurry Crunch is er serieus al meer dan een half jaar er uit, dan komen er nog van die miepen die je een week daarvoor ookal hielp het nog eens bestellen en dan zeg je weer dat de Crunch er niet meer is en ook niet meer komt. Toch blijven ze doorvragen.
Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar wat ik dan weer aan irriteer bij mensen die aan het bestellen zijn, dat ze totaal niet opletten wat ze bestellen en daarna boos kijken als je wat vraagt. Zoals als ze een Menu bestellen, ja, medium of groot, maar dan lullen ze door en dan sla ik gewoon medium aan, dan worden ze later boos omdat ze groot bestelde, zeg dat dan ook. Of mensen die telkens de zelfde vraag stellen, mensen die vragen of ze zonder augurk willen of mensen die de hele bestelling klaar hebben en daarna nog zeggen "Ja, die burger wil ik zonder kaas". Tering, sterf gewoon dan...
Ja oké.. maar als ze dat nou bij die burger gelijk zeggen dan sla ik het aan en dan komt er een bonnetje uit bij de keuken en die maakt het danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...
Ja vinden ze te onpersoonlijk bij onze Mc, bij Holten doen ze dat ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daar hebben ze bij Charlie Chiu iets tofs voor, die geven dan een bekertje mee met een nummertje er op.
Nou de mensen die bij de mac bestellen veroorzaken ook een groot deel van de wachttijd. Je hebt echt mensen die de hele tijd in de rij staan en pas gaan nadenken als ze aan de buurt zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...
Bij de Burgerking op Allexander doen ze dat echtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef nimarad het volgende:
Je moet het ook niet zo doen! Je moet ja-neevragen stellen, dat werkt veel sneller en makkelijker.
Dus zo:
1 Milkshake graag.
Aardbei?
Ja, ok.
Groot?
Nah, doe maar.
Dat is dan ook heel normaal...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij de Burgerking op Allexander doen ze dat echt![]()
quote:
Zo doe ik het meestal ook, gaat het snelstequote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:29 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat is dan ook heel normaal...
klootzakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zegt de persoon die 20 cheesburgers koopt en ze daarna invriest....
![]()
om dan vervolgens te beweren dat het lekker is als ze daarna uit de magno komen....
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het Mac-voer heeft je hersenen aangetast!!!!!!!!!!! BSE!!!!!
QP is idd van alle ff-ketens het enige wat echt op een hamburger lijkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef BreakSpear het volgende:
McBacon of een QuarterPouder gaat er altijd wel in.
QP heeft 2 stukken kaas. Bacon heeft 1 kaas en 1 bacon.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef realbase het volgende:
kan je eigenlijk een Mc bacon bestellen zonder bacon ?
dies 2 euro.. en ik moet geen bacon hehe ( verder toch gewoon een QP met bacon ? )
ik wel, ik zag ze in t paars bij mijn zus , leuke glazen, mja, een hele motorclub on tour ging daar eten, en zij heeft nu een kastplank van vol. ik heb er 4 gekregen. , big deal . en in de hoop dat ik daar nooit hoef te eten. Rilllll.....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb zo'n rozeachtig coca cola glas uit frankrijk
Zijn jullie nu jaloers
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:49 schreef xminator het volgende:
Wat je krijgt bij de MC in duitsland is velen malen beter.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:55 schreef xminator het volgende:
Ik vind van niet, de nederlandse is ook wel cool. Maar ik vind dat van deutschland ietsje leuker.
Dat dacht ik dus ook alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef Battlefan het volgende:
Gewoon het Fish Filet menu een andere naam gegeven waarschijnlijk![]()
Ik zou het bij god niet weten, sorry.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef kawotski het volgende:
vanavond naar de Mc geweest en de Starbucks, Amerikaanser kan het niet in dit land..
maar ff een vraagje, als je een kip x neemt dan kun je daar barbecuesaus bij nemen, is die saus ook ergens te krijgen? (en dan bedoel ik niet die nepbarbecuesauzen van heinz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
topper, sunday aan het einde van de zomer...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef Studiotje het volgende:
Dit zijn de nieuwe euroknallers:
Hamburger - 1 euro
Sunday - 1 euro
4 bitterballen - 1 euro
2 donuts - 2 euro
Side Salade - 1 euro
Fish o Filet - 2 euro
Vanaf maandag dus
Wat was dat een tenenkrommende slechte documentaire zeg. Had er al jaren veel over gehoord maar geweigerd naar de bios te gaan en geld te betalen ervoor of hem te huren op dvd. Dus ik maandag kijken. Na de EERSTE dag (of ik heb ff een stukkie gemist; dan was het de 2e) liep die gast al te kotsen omdat het zo veel was en 'blijkbaar' zo slecht blabla boehoe. Toen was voor mij de maat alweer vol. Een docu maken is prima, kritisch zijn is prima, en laten zien dat McDonalds eten verkoopt wat niet gezond is als je vaak eet is OOK goed. Maar dit lag er allemaal weer zo dik bovenop, dat van een objectieve documentaire niet te spreken is. Gelukkig waren er nog 95 andere zendersquote:
Wel eens de McKroket gehad? Dat dus, maar dan met mosterdsaus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:47 schreef Impry het volgende:
Die bitterballen ook maar eens proberen dan, of zijn die niet echt lekker?
Ja precies, dacht ik al wel. Heb dan liever een McKroket voor een euroquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:48 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Wel eens de McKroket gehad? Dat dus, maar dan met mosterdsaus.
die heeft niet de vorm en belevenis van een blikje!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:49 schreef xminator het volgende:
Wat je krijgt bij de MC in duitsland is velen malen beter.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als je uit een blikje wilt drinken, koop dan een blikje. pauper.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
die heeft niet de vorm en belevenis van een blikje!
Ik snap dat ook niet hoor. Ik heb ooit in Tjechië 3 dagen achter elkaar lunch en avondeten van de Mac gehad. Ik voelde me kiplekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Daverz het volgende:
[..]
Wat was dat een tenenkrommende slechte documentaire zeg. Had er al jaren veel over gehoord maar geweigerd naar de bios te gaan en geld te betalen ervoor of hem te huren op dvd. Dus ik maandag kijken. Na de EERSTE dag (of ik heb ff een stukkie gemist; dan was het de 2e) liep die gast al te kotsen omdat het zo veel was en 'blijkbaar' zo slecht blabla boehoe. Toen was voor mij de maat alweer vol. Een docu maken is prima, kritisch zijn is prima, en laten zien dat McDonalds eten verkoopt wat niet gezond is als je vaak eet is OOK goed. Maar dit lag er allemaal weer zo dik bovenop, dat van een objectieve documentaire niet te spreken is. Gelukkig waren er nog 95 andere zenders
zie je ergens staan dat ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je uit een blikje wilt drinken, koop dan een blikje. pauper.
maar dan eet je normale hoeveelheden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor. Ik heb ooit in Tjechië 3 dagen achter elkaar lunch en avondeten van de Mac gehad. Ik voelde me kiplekker
Pauperquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
zie je ergens staan dat ik dat niet doe?
en noem mij geen pauper, pauper![]()
Als ik 7000 Kcal aan brood en spinazie eet val ik volgens mij nog eerder dood neer dan van 7000 Kcal Macquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan eet je normale hoeveelheden.
met supersize me at hij geloof ik tot 7000 calorieen elke dag... ja als je dat doet met gezond vreten komt het ook je oren uit
zondagskind...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:35 schreef nimarad het volgende:
Mensen die sunday schrijven in plaats van sundae.
Small Specialsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef Studiotje het volgende:
... McMomentje ...
Die nieuwe doosjes.. grijs met wit.. afschuwlijk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:23 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Small Specials![]()
Welke idioot bedacht dat, McMomentje was veel beter
dikke kont heeft niks noppes nada met de mac te maken!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:38 schreef Riann het volgende:
Dus zo slecht is het niet alleen voor de dikke kont is het minder.
Ja, dus?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:38 schreef Riann het volgende:
Zal ik is zeggen he,
Ik heb een spierziekte en daar hoord darmproblemen ook bij. Als ik gezond eet heb ik bijna altijd last van wat buikkrampen 's avonds. Als MAC eet heb ik daar nooit last van. Dus zo slecht is het niet alleen voor de dikke kont is het minder.
dat zit tussen je oren!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik krijg er buikpijn als ik bij de Mac eet, en als ik kip met broccoli eet, heb ik dat niet.
Goh, wat een openbaring!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zit tussen je oren!
het is niet zo dat jouw lichaam een bepaalde chemische reactie krijgt speciaal op macvoer wat normaal gesproken niet gebeurd bij elk ander eten.
Goh ik heb sins mijn geboorte die spierziekte ik heb dus al 22 bijna 23 jaar ervaring met mijn buikkrampen diarree en obsipatie En ik weet precies wanneer ik wel buikkrampen krijg en wanneer niet en dus altijd als ik MAC heb gegeten heb ik het NIET Misschien kan het voor jou ongezond zijn maar voor mijn darmen is het juist niet ongezond.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zit tussen je oren!
het is niet zo dat jouw lichaam een bepaalde chemische reactie krijgt speciaal op macvoer wat normaal gesproken niet gebeurd bij elk ander eten.
denk jij weleens voor je iets zegt? denk jij weleens voor je iemand quote?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Goh ik heb sins mijn geboorte die spierziekte ik heb dus al 22 bijna 23 jaar ervaring met mijn buikkrampen diarree en obsipatie En ik weet precies wanneer ik wel buikkrampen krijg en wanneer niet en dus altijd als ik MAC heb gegeten heb ik het NIET Misschien kan het voor jou ongezond zijn maar voor mijn darmen is het juist niet ongezond.
Dus het zit absoluut niet tussen de oren.
Wat denk jij nou zelf?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
denk jij weleens voor je iets zegt? denk jij weleens voor je iemand quote?
denk jij weleens?
quote mij dan niet!quote:
Tsk... Ze zouden jou moeten weren uit CULquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef rival het volgende:
brood is brood. kaas is kaas. en een burger is gewoon rundvlees!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tsk... Ze zouden jou moeten weren uit CUL
dubbele whopper met kaas!!quote:
met baconquote:
.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mod?
perm bannetje voor de 2 paria's hierboven???
gelukkig, de MC Bali weer terug.. nu nog de MC Hawaiiquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef Patries86 het volgende:
Nieuwe acties bij de mac
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:52 schreef kawotski het volgende:
[..]
gelukkig, de MC Bali weer terug.. nu nog de MC Hawaii
Mensen die niet snappen dat de Sundae in de zomer geen euroknaller isquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
klinkt goed, lekker zomers, zal dus wel weer in het najaar komen, net als het feit dat de mcsundae nu pas een euroknaller is...lekker op tijd!!!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:49 schreef Daverz het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat de Sundae in de zomer geen euroknaller is![]()
Zomer -> normaal gesproken warm weer -> warm weer -> mensen trek in ijs -> mensen in warm weer met trek in ijs -> kopen toch wel een ijsje ook al het paar duppies duurder is -> mc donalds dus wel gek als ze in die periode juist de prijs verlagen.
Afgezien van dat het een slechte zomer was is dus behoorlijk logisch. De planning wordt uiteraard ver vóór de zomer gemaakt, dus kom niet met opmerkingen als 'welke zomer??'.
Heb jij enig idee wat al die duppies bij elkaar schelen? Zo wordt er ook geleerd bij de Mc om het zakje frites niet 'te' vol te doen. Kun je ook zeggen; scheelt misschien 2/3 cent. Maar á een paar 100.000 porties per jaar is dat toch een érg leuke vakantie naar waar je maar wilt voor de ondernemer in kwestie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
alsof mac op een paar duppies kijkt!!!!
juist als ze het in de zomer een euroknaller hadden gemaakt, hadden ze met goed weer meer verkocht dan nu,
dat is geen moeilijk te begrijpen marketingstrategie!!
Ik krijg van mac toch redelijke buikpijn meestal. Komt omdat de mac vettig is. En met mijn spastische darm is mac eten niet zo'n groot succes. Terwijl ik met patat van de snackbar geen tot weinig last hebquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zit tussen je oren!
quote:Zo wordt er ook geleerd bij de Mc om het zakje frites niet 'te' vol te doen. Kun je ook zeggen; scheelt misschien 2/3 cent. Maar á een paar 100.000 porties per jaar is dat toch een érg leuke vakantie naar waar je maar wilt voor de ondernemer in kwestie.
Maar dan kan je misschien zélf de conclusie trekken dat én teveel frites geven, én bijv. te veel ijs, én én én.... een aardig leuk zakcentje is. En aangezien het vrijwel allemaal franchisers zijn, letten die écht wel op de centen, en terecht. En als jij 2000/3000 euro 'niets' vindt, geef ik je graag mn rekeningnummer hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat is tegenwoordig nou een vakantie van E2000 / 3000,-???
ah oke, dan was ná deze postquote:maar begin je punt wel te snappen hoor
nou ja ik verwacht bij de mac toch een vol zakje friet daar betaal ik ook voor en als ik dan vergelijk met de foto en er zit een groot verschil tussen dan zeg ik dat echt wel hoor. En dan in sommige vestigingen zeggen ze dan heel mooi ja we mogen er niet meer in doen van de mac donalds nou en dan zeg ik kijk daar op dat plaatje en kijk dit. Maar er zijn ook gewoon vestigingen die ruim schoots gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:37 schreef Daverz het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat al die duppies bij elkaar schelen? Zo wordt er ook geleerd bij de Mc om het zakje frites niet 'te' vol te doen. Kun je ook zeggen; scheelt misschien 2/3 cent. Maar á een paar 100.000 porties per jaar is dat toch een érg leuke vakantie naar waar je maar wilt voor de ondernemer in kwestie.
De marketingstrategie is juist dat je mensen aanspoort iets te kopen wat ze eigenlijk niet van plan waren. En in een normaal gesproken zonnige zomer verkoopt ijs hoe dan ook wel. Daar is geen marketing voor nodig. Nu het wat 'minder' wordt, is het dus weer zaak mensen aan te sporen tóch dat ijsje te kopen.
Alsof de rest op het plaatje lijktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:49 schreef Riann het volgende:
[..]
nou ja ik verwacht bij de mac toch een vol zakje friet daar betaal ik ook voor en als ik dan vergelijk met de foto en er zit een groot verschil tussen dan zeg ik dat echt wel hoor. En dan in sommige vestigingen zeggen ze dan heel mooi ja we mogen er niet meer in doen van de mac donalds nou en dan zeg ik kijk daar op dat plaatje en kijk dit. Maar er zijn ook gewoon vestigingen die ruim schoots geven
Niet iedereen gaat 'ff' naar de andere kant van de wereld op en neerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat is tegenwoordig nou een vakantie van E2000 / 3000,-???
maar begin je punt wel te snappen hoor!
Idd! Ik wacht nog steeds op de dag dat mijn Big Mac een beetje op het plaatje gaat lijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:53 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Alsof de rest op het plaatje lijkt
Je bestelt zo'n eentjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Idd! Ik wacht nog steeds op de dag dat mijn Big Mac een beetje op het plaatje gaat lijken
Is pas geleden ook al een topic over geopend, conclusie was dat het niet zou werken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:42 schreef Aether het volgende:
McDonald's-koerier in Caïro -- zou dat hier ook lopen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:42 schreef Daverz het volgende:
[..]
En als jij 2000/3000 euro 'niets'vindt, geef ik je graag mn rekeningnummer hoor
[..]
wie heeft het over 'niets'quote:wat is tegenwoordig nou een vakantie van E2000 / 3000,-???
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:59 schreef MrKawada het volgende:
die sateburger is niet lekker
heel droog
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
mensen, de nieuwe sateburger is de lekkerste burger die ze ooit hebben gehad bij de mac
gadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
mensen, de nieuwe sateburger is de lekkerste burger die ze ooit hebben gehad bij de mac
Echt super die service in egypte, hebben er serieus in hurghada om eens mc te bestellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:42 schreef Aether het volgende:
McDonald's-koerier in Caïro -- zou dat hier ook lopen?
[ afbeelding ]
Het is opzich geen slecht idee. Ik had verwacht dat je soort van satekroketburger kreeg. Maar kwam bedrogen uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:18 schreef Darklight het volgende:
welke idioot heeft dat nou weer verzonnen
Mc Kipsate
Als die terug komt is dat nooit meer voor 1 euro.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef Mascleta het volgende:
Wacht nog steeds op het moment dat McDonalds de Chilli Chicken weer terug in het assortiment neemt.
Maakt me niet uit wat die kost, als hij er maar weer komt. die burger was ZOOOOO lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als die terug komt is dat nooit meer voor 1 euro.
gadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef MrKawada het volgende:
[..]
gadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
gadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEgadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zelf denk ik dat ie nog wel eens kan terugkomen als eerst volgend Mc Momentjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat die kost, als hij er maar weer komt. die burger was ZOOOOO lekker!
neequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat ik me afvroeg; zijn de samenstellingen en de maten van de burgers nou overal echt hetzelfde (wat wel hoort vind ik), of is bv. de Big Mac in Amerika groter dan die hier in NL?
Das toch gewoon logisch, heeft hier niemand de film "supersize me" gezien? is pas nog op tv geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg van mac toch redelijke buikpijn meestal. Komt omdat de mac vettig is. En met mijn spastische darm is mac eten niet zo'n groot succes. Terwijl ik met patat van de snackbar geen tot weinig last heb
het is dan ook geen voer om mee te dieeten...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Das toch gewoon logisch, heeft hier niemand de film "supersize me" gezien? is pas nog op tv geweest.
Mac/burger king/wendy's enzovoort allemaal troep die door elke dieetist wordt afgeraden.
zucht, kwestie van keuzes....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[...Das toch gewoon logisch, heeft hier niemand de film "supersize me" gezien? is pas nog op tv geweest.
Mac/burger king/wendy's enzovoort allemaal troep die door elke dieetist wordt afgeraden....]
het is dan ook geen voer om mee te dieeten...
quote:
Jep, als er mensen van turkse of marrokaanse afkomst binnenkomen gaan bij ons de fish al weer lekker down in het vetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:59 schreef Battlefan het volgende:
McKipSate is lekkerMcOriental ook nog steeds
Fish Fillet als euroknaller is irritant, hij is het al een jaar geweest, even niet, laat hem dan ook weg.
dat is nog eens service!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep, als er mensen van turkse of marrokaanse afkomst binnenkomen gaan bij ons de fish al weer lekker down in het vet
dan heb jij de McBali nooit gehad.. zelfde idee maar meer ingredienten. Ik zit nu nog met tranen in de ogen van die mckipsate, toch een redelijke teleurstellingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
advies voor groter, ga naar Londen. Daar heb je in sommige restaurants o.a. Heathrow de Mega Mac en de Double Quarter Pounder. En de triple cheeseburger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat ik me afvroeg; zijn de samenstellingen en de maten van de burgers nou overal echt hetzelfde (wat wel hoort vind ik), of is bv. de Big Mac in Amerika groter dan die hier in NL?
nee het is niet hetzelfde!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja sorry hoor, maar Spurlock heeft gelijk. Mensen maken verkéérde keuzes. Je kunt in McDonald's wel relatief gezond eten, maar de mensen doen het over het algemeen niet. Het McDonald's publiek is over het algemeen (!) niet geïnteresseerd in een gezonde salade als maaltijd. Daarom vind ik dat het experiment van Spurlock meer reële waarde heeft dan dat van die Nederlandse journalist.quote:
Precies, als je naar Mc Donalds ga dan ga je voor een vette bek dus een burger of mischien patat en mischien een ijsje ofzo. Maar je gaat niet naar de mac om even lekker een salade te nemen.quote:Op maandag 1 september 2008 15:01 schreef David het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar Spurlock heeft gelijk. Mensen maken verkéérde keuzes. Je kunt in McDonald's wel relatief gezond eten, maar de mensen doen het over het algemeen niet. Het McDonald's publiek is over het algemeen (!) niet geïnteresseerd in een gezonde salade als maaltijd. Daarom vind ik dat het experiment van Spurlock meer reële waarde heeft dan dat van die Nederlandse journalist.
Angus Bacon & Cheesequote:Op maandag 1 september 2008 14:39 schreef rival het volgende:
daarintegen heb je 30 keer zoveel keuze in van alles en nogwat![]()
Die hebben ze bij de McExpress ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef junkiesietze het volgende:
wtf was dit nou
kom ik in amsterdam, hebben ze gewoon de double cheesburger!
die hebben ze niet in zoetermeer
Idd een beetje ter vervanging van de Quater Pounderquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de McExpress ofzo.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de McExpress ofzo.
Volgens een bericht op de FP laatst gebruikt McDonalds 'echt' kaas.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit er nou wél of geen 'nepkaas' in de cheeseburgers?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit er nou wél of geen 'nepkaas' in de cheeseburgers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Misschien zijn ze vlak na dat onderzoek heel sneaky op 100% echte kaas overgestapt, nu valt het dus ook niet meer te controleren...quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens een bericht op de FP laatst gebruikt McDonalds 'echt' kaas.
iemand in dit topic bewaatrt cheeseb's in zijn vriezer....miss kan hij het nog checkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Misschien zijn ze vlak na dat onderzoek heel sneaky op 100% echte kaas overgestapt, nu valt het dus ook niet meer te controleren...![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:29 schreef MrKawada het volgende:
wat ik altijd doe ik een stuk of 20 cheeseburgers kopen en dan doe ik ze thuis in de vriezer, dan heb ik er altijd een bij de hand... ff lekker in de magnetron! lekker hoor!
Het is ramadan nu, dus zo hard gaat het niet denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep, als er mensen van turkse of marrokaanse afkomst binnenkomen gaan bij ons de fish al weer lekker down in het vet
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:09 schreef nimarad het volgende:
[..]
Het is ramadan nu, dus zo hard gaat het niet denk ik.Bij ons viel het iig mee. Of tegen.
Komt er na zonsondergang niet opeens een hoos?quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:14 schreef nimarad het volgende:
Ligt eraan waar de mac in kwestie staat, denk ik.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
iemand in dit topic bewaatrt cheeseb's in zijn vriezer....miss kan hij het nog checken
Woh! gast, als het donker word en het zonneke gaat naar beneden dan komen de snorrevrouwen allemaal voer halen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:09 schreef nimarad het volgende:
[..]
Het is ramadan nu, dus zo hard gaat het niet denk ik.Bij ons viel het iig mee. Of tegen.
Dat is dan jammer voor ze, ik ben dan al dicht. Nou ja, ligt er aan in welke vestiging ik sta, maar degene waar ik het meest sta is met zonsondergang wel dicht.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Woh! gast, als het donker word en het zonneke gaat naar beneden dan komen de snorrevrouwen allemaal voer halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |