QP heeft 2 stukken kaas. Bacon heeft 1 kaas en 1 bacon.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef realbase het volgende:
kan je eigenlijk een Mc bacon bestellen zonder bacon ?
dies 2 euro.. en ik moet geen bacon hehe ( verder toch gewoon een QP met bacon ? )
ik wel, ik zag ze in t paars bij mijn zus , leuke glazen, mja, een hele motorclub on tour ging daar eten, en zij heeft nu een kastplank van vol. ik heb er 4 gekregen. , big deal . en in de hoop dat ik daar nooit hoef te eten. Rilllll.....quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb zo'n rozeachtig coca cola glas uit frankrijk
Zijn jullie nu jaloers
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:49 schreef xminator het volgende:
Wat je krijgt bij de MC in duitsland is velen malen beter.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:55 schreef xminator het volgende:
Ik vind van niet, de nederlandse is ook wel cool. Maar ik vind dat van deutschland ietsje leuker.
Dat dacht ik dus ook alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:55 schreef Battlefan het volgende:
Gewoon het Fish Filet menu een andere naam gegeven waarschijnlijk![]()
Ik zou het bij god niet weten, sorry.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef kawotski het volgende:
vanavond naar de Mc geweest en de Starbucks, Amerikaanser kan het niet in dit land..
maar ff een vraagje, als je een kip x neemt dan kun je daar barbecuesaus bij nemen, is die saus ook ergens te krijgen? (en dan bedoel ik niet die nepbarbecuesauzen van heinz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |