dikke kont heeft niks noppes nada met de mac te maken!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:38 schreef Riann het volgende:
Dus zo slecht is het niet alleen voor de dikke kont is het minder.
Ja, dus?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:38 schreef Riann het volgende:
Zal ik is zeggen he,
Ik heb een spierziekte en daar hoord darmproblemen ook bij. Als ik gezond eet heb ik bijna altijd last van wat buikkrampen 's avonds. Als MAC eet heb ik daar nooit last van. Dus zo slecht is het niet alleen voor de dikke kont is het minder.
dat zit tussen je oren!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik krijg er buikpijn als ik bij de Mac eet, en als ik kip met broccoli eet, heb ik dat niet.
Goh, wat een openbaring!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zit tussen je oren!
het is niet zo dat jouw lichaam een bepaalde chemische reactie krijgt speciaal op macvoer wat normaal gesproken niet gebeurd bij elk ander eten.
Goh ik heb sins mijn geboorte die spierziekte ik heb dus al 22 bijna 23 jaar ervaring met mijn buikkrampen diarree en obsipatie En ik weet precies wanneer ik wel buikkrampen krijg en wanneer niet en dus altijd als ik MAC heb gegeten heb ik het NIET Misschien kan het voor jou ongezond zijn maar voor mijn darmen is het juist niet ongezond.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zit tussen je oren!
het is niet zo dat jouw lichaam een bepaalde chemische reactie krijgt speciaal op macvoer wat normaal gesproken niet gebeurd bij elk ander eten.
denk jij weleens voor je iets zegt? denk jij weleens voor je iemand quote?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Goh ik heb sins mijn geboorte die spierziekte ik heb dus al 22 bijna 23 jaar ervaring met mijn buikkrampen diarree en obsipatie En ik weet precies wanneer ik wel buikkrampen krijg en wanneer niet en dus altijd als ik MAC heb gegeten heb ik het NIET Misschien kan het voor jou ongezond zijn maar voor mijn darmen is het juist niet ongezond.
Dus het zit absoluut niet tussen de oren.
Wat denk jij nou zelf?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
denk jij weleens voor je iets zegt? denk jij weleens voor je iemand quote?
denk jij weleens?
quote mij dan niet!quote:
Tsk... Ze zouden jou moeten weren uit CULquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef rival het volgende:
brood is brood. kaas is kaas. en een burger is gewoon rundvlees!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tsk... Ze zouden jou moeten weren uit CUL
dubbele whopper met kaas!!quote:
met baconquote:
.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mod?
perm bannetje voor de 2 paria's hierboven???
gelukkig, de MC Bali weer terug.. nu nog de MC Hawaiiquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef Patries86 het volgende:
Nieuwe acties bij de mac
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:52 schreef kawotski het volgende:
[..]
gelukkig, de MC Bali weer terug.. nu nog de MC Hawaii
Mensen die niet snappen dat de Sundae in de zomer geen euroknaller isquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
klinkt goed, lekker zomers, zal dus wel weer in het najaar komen, net als het feit dat de mcsundae nu pas een euroknaller is...lekker op tijd!!!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:49 schreef Daverz het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat de Sundae in de zomer geen euroknaller is![]()
Zomer -> normaal gesproken warm weer -> warm weer -> mensen trek in ijs -> mensen in warm weer met trek in ijs -> kopen toch wel een ijsje ook al het paar duppies duurder is -> mc donalds dus wel gek als ze in die periode juist de prijs verlagen.
Afgezien van dat het een slechte zomer was is dus behoorlijk logisch. De planning wordt uiteraard ver vóór de zomer gemaakt, dus kom niet met opmerkingen als 'welke zomer??'.
Heb jij enig idee wat al die duppies bij elkaar schelen? Zo wordt er ook geleerd bij de Mc om het zakje frites niet 'te' vol te doen. Kun je ook zeggen; scheelt misschien 2/3 cent. Maar á een paar 100.000 porties per jaar is dat toch een érg leuke vakantie naar waar je maar wilt voor de ondernemer in kwestie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
alsof mac op een paar duppies kijkt!!!!
juist als ze het in de zomer een euroknaller hadden gemaakt, hadden ze met goed weer meer verkocht dan nu,
dat is geen moeilijk te begrijpen marketingstrategie!!
Ik krijg van mac toch redelijke buikpijn meestal. Komt omdat de mac vettig is. En met mijn spastische darm is mac eten niet zo'n groot succes. Terwijl ik met patat van de snackbar geen tot weinig last hebquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zit tussen je oren!
quote:Zo wordt er ook geleerd bij de Mc om het zakje frites niet 'te' vol te doen. Kun je ook zeggen; scheelt misschien 2/3 cent. Maar á een paar 100.000 porties per jaar is dat toch een érg leuke vakantie naar waar je maar wilt voor de ondernemer in kwestie.
Maar dan kan je misschien zélf de conclusie trekken dat én teveel frites geven, én bijv. te veel ijs, én én én.... een aardig leuk zakcentje is. En aangezien het vrijwel allemaal franchisers zijn, letten die écht wel op de centen, en terecht. En als jij 2000/3000 euro 'niets' vindt, geef ik je graag mn rekeningnummer hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat is tegenwoordig nou een vakantie van E2000 / 3000,-???
ah oke, dan was ná deze postquote:maar begin je punt wel te snappen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |