Is te merken, verkoopt echt goedquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:43 schreef Remzz het volgende:
Die nieuwe fruitmix is trouwens echt lekker
Wat kost dat? En heb je wel genoeg aan 1 bakje, of is het echt heel weinig?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:43 schreef Remzz het volgende:
Die nieuwe fruitmix is trouwens echt lekker
't is niet veel en kost 1.50quote:Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Wat kost dat? En heb je wel genoeg aan 1 bakje, of is het echt heel weinig?
Voor 1 euro heb je natuurlijk ook worteltjesquote:Op zondag 20 juli 2008 21:36 schreef Wisheh het volgende:
ik vind het wel jammer dat de euro knallers veranderd zijn. Ik vond het altijd wel lekker om ff hamburgertje te halen voor een eurie maar nu moet ik gelijk een mcbacon voor 2 euro halen...die niet zo lekker is als de hamburger
Edit: Heb eigenlijk wel zin in mac nu dus ff door de mcdrive heen jagen nubrb
![]()
Dat ze geen ijs meer hebben is omdat ze dan het apparaat al aan het schoonmaken zijn, dan zeggen ze dat het ijs op is.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef makkie88 het volgende:
gister macdrive..
ik: graag 2 Joghurt en fruit
onverstaanbare neger: *gbw hebben geen. bweuh joghurt bhzw ijs meer..
ik: owh, 2 macflurrys dan maar
weer die gekke neger: we hebben geen ijs meer
laat maar zitten dan..
doeloos rondje in de macdrive
gelijk een klacht: geen mac ijs kunnen halen om half 2 snachts!
Thnx voor de link, best wel interessant!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:51 schreef Aether het volgende:
Interessante video(reeks); ooit uitgezonden op CNN:
Big Mac - Inside the McDonald's Empire.
Verleden, nieuwe producten en uitbreidingen in het buitenland.
afschuwelijk. Die van de vorige actie waren 900x toffer.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:16 schreef Studiotje het volgende:
Nieuwe actie: Bij elk groot menu en een of andere salade menu, heb niet door welke, krijg je een gratis glas in de vorm van een colablikje..Hij is wel wijs hoor
[ afbeelding ]
Deze dus in 6 verschillende kleuren, op mcdonalds.nl staat nog nietsKijk anders op McDonalds.be, staan ze wel
Die waren zeker mooierquote:Op maandag 28 juli 2008 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
afschuwelijk. Die van de vorige actie waren 900x toffer.
Ik heb 8 stuks van die ouwe glazenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die waren zeker mooiermensen vroegen er ook meer om
ik geef ze nu gewoon niet mee als ze er niet om vragen omdat ze te hard gaan
Vies hè!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:45 schreef Muck het volgende:
ik vind ze leuk die glazen
lijkt me alleen niet echt prettig drinken met dat naar binnen staande randje, maar daar gaat het niet om he
Ik zit nu trouwens aan een zakje worteltjes
Hihi...quote:
Ik heb er ruim 50; toen de actie afgelopen was heb ik sowieso al 1 doos roze mee naar huis gekregen, dat zijn er al 30.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb 8 stuks van die ouwe glazen4 roze, 4 groene
"jouw" MLS chauffeur?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:01 schreef nimarad het volgende:
[..]
Ik heb er ruim 50; toen de actie afgelopen was heb ik sowieso al 1 doos roze mee naar huis gekregen, dat zijn er al 30.Van de nieuwe actie heb ik al 3 paarse en 3 groene en ik heb 'mijn' MLS-chauffeur ook maar meteen verblijd. En ik vind ze best chill drinken!
De QP heeft een extra plak kaas en is inderdaad lekkerder dan de McBacon.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef Battlefan het volgende:
Ik heb nu 6 paarse en 3 groene
Wat gruwelijk irritant is is dat er nu steeds mensen zijn die een McBacon zonder bacon willen, een QP dus, maar dan betaal je 3 euro. Worden ze boos en willen de manager spreken, die zegt uiteraard hetzelfde en dan gaan ze boos weg
Wat is er mis mee dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef Battlefan het volgende:
Ik heb nu 6 paarse en 3 groene
Wat gruwelijk irritant is is dat er nu steeds mensen zijn die een McBacon zonder bacon willen, een QP dus, maar dan betaal je 3 euro. Worden ze boos en willen de manager spreken, die zegt uiteraard hetzelfde en dan gaan ze boos weg
Woow zeg...ga anders even ergens anders staan frustreren...quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:37 schreef nimarad het volgende:
Een McBacon zonder bacon kan wel. Je mist namelijk een plak kaas. Vroeger hadden we wel een Quaterpounder met Bacon in de euroknaller en daar hebben we ook geregeld gejeremieer over gehad. Als je een Quaterpounder Bacon zonder Bacon wilt heb je gewoon een QP kaas, is dus gewoon lekker (toendertijd) 2,90 en anders opbokken.
@Bartjebart: daar is een hele hoop mis mee en dat heeft te maken met voorraad, bestelling en automatisch beheer en dat gaat je niets aan. Wij hebben regels vanuit het hoofdkantoor en daar moeten wij ons aan houden.
Topvraag!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Al blijft het vreemd... Een klant kan toch bij elke ander burger ook dingen ervan af laten?
Misschien is een op maat gemaakte hamburger geen fastfood meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Woow zeg...ga anders even ergens anders staan frustreren...
Gevalletje van een omhoog geschopt pubertje als manager?
Het is gewoon een vraag. Daar kun je toch gewoon antwoord op geven? In dit geval is dat dus dat dit volgens de regels van het hoofdkantoor niet mag. Oke klaar.
Al blijft het vreemd... Een klant kan toch bij elke ander burger ook dingen ervan af laten?
Burger King kan het toch ook?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:04 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Misschien is een op maat gemaakte hamburger geen fastfood meer
Dus dan moet je bij de McD net zo lang gaan wachten als bij BK voordat je je "fast"food hebt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En trouwens... laatst was er ergens het bericht dat McDonalds ook gaat POD'en (production on demand)... Al weet ik niet of dat waar is, maar ze zouden dit ergens in Nederland al testen
Nop, een Cheeseburger zonder kaas kan ook nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
Heb ik wel een keer gedaan. Klein jongetje zeuren om een cheeseburger zonder kaas. Vond zichzelf erg stoer bij zijn vriendjes. Gewoon cheese zonder kaas aangeslagen. Mocht ie mooi 1.75 betalen i.p.v. 1 euro(was toen nog euroknaller).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:51 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Nop, een Cheeseburger zonder kaas kan ook niet
Als mensen zelf de bacon er dan maar afgooien omdat McD dat niet wil/kan, dan is dát toch juist zonde van de voorraad?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:37 schreef nimarad het volgende:
Een McBacon zonder bacon kan wel. Je mist namelijk een plak kaas. Vroeger hadden we wel een Quaterpounder met Bacon in de euroknaller en daar hebben we ook geregeld gejeremieer over gehad. Als je een Quaterpounder Bacon zonder Bacon wilt heb je gewoon een QP kaas, is dus gewoon lekker (toendertijd) 2,90 en anders opbokken.
@Bartjebart: daar is een hele hoop mis mee en dat heeft te maken met voorraad, bestelling en automatisch beheer en dat gaat je niets aan. Wij hebben regels vanuit het hoofdkantoor en daar moeten wij ons aan houden.
Dat is geen vergelijk: BK werkt met heel andere procedures, ook al komt er hetzelfde voer uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Burger King kan het toch ook?
En trouwens... laatst was er ergens het bericht dat McDonalds ook gaat POD'en (production on demand)... Al weet ik niet of dat waar is, maar ze zouden dit ergens in Nederland al testen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:46 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Bij het weghalen van de bacon valt de hamburger altijd per ongeluk op de vloer
1 euro extra toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:00 schreef Patries86 het volgende:
Mc donalds draait wel dikke omzet geloof ik nu door die glazen actie...
Je krijgt er alleen 1 als je een groot menu neemt... mensen die normaal een normaal menu nemen zullen nu sneller een groot menu nemen omdat er dan een glas bij zit en een groot menu is duurder dan een normaal...
dat is dan ook de reden dat ze dat soort dingen doen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:00 schreef Patries86 het volgende:
Mc donalds draait wel dikke omzet geloof ik nu door die glazen actie...
Je krijgt er alleen 1 als je een groot menu neemt... mensen die normaal een normaal menu nemen zullen nu sneller een groot menu nemen omdat er dan een glas bij zit en een groot menu is duurder dan een normaal...
De reden is vooral traffic genereren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:41 schreef David het volgende:
[..]
dat is dan ook de reden dat ze dat soort dingen doen.
Echt niet alleen om hun klanten in de watten te leggen hoor
Files langs de McDrivequote:Op maandag 4 augustus 2008 12:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De reden is vooral traffic genereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |