doe eens niet zo domquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
seieus?![]()
mag ik dat best triest vinden?![]()
sorry hoor maar dan schiet je wel een beetje door, buiten het feit dat het gewoon erg veel geld kost!!
Sinds de worteltjesreclame op tv, vraag ik ook nog wel eens naar de Crunch, in de hoop dat hij weer terugkomt door de grote vraagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nog iets voor de duidelijkheid waar ik me aan irriteer. De McFlurry Crunch is er serieus al meer dan een half jaar er uit, dan komen er nog van die miepen die je een week daarvoor ookal hielp het nog eens bestellen en dan zeg je weer dat de Crunch er niet meer is en ook niet meer komt. Toch blijven ze doorvragen.
Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar wat ik dan weer aan irriteer bij mensen die aan het bestellen zijn, dat ze totaal niet opletten wat ze bestellen en daarna boos kijken als je wat vraagt. Zoals als ze een Menu bestellen, ja, medium of groot, maar dan lullen ze door en dan sla ik gewoon medium aan, dan worden ze later boos omdat ze groot bestelde, zeg dat dan ook. Of mensen die telkens de zelfde vraag stellen, mensen die vragen of ze zonder augurk willen of mensen die de hele bestelling klaar hebben en daarna nog zeggen "Ja, die burger wil ik zonder kaas". Tering, sterf gewoon dan...
Ja oké.. maar als ze dat nou bij die burger gelijk zeggen dan sla ik het aan en dan komt er een bonnetje uit bij de keuken en die maakt het danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...
Ja vinden ze te onpersoonlijk bij onze Mc, bij Holten doen ze dat ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daar hebben ze bij Charlie Chiu iets tofs voor, die geven dan een bekertje mee met een nummertje er op.
Nou de mensen die bij de mac bestellen veroorzaken ook een groot deel van de wachttijd. Je hebt echt mensen die de hele tijd in de rij staan en pas gaan nadenken als ze aan de buurt zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt door het gare kassasysteem, dat ligt niet aan de besteller. Bij DailyWok kunnen ze wel gewoon de hele bestelling op de display overzien en wijzigen/toevoegen/notes er bij zetten/...
Bij de Burgerking op Allexander doen ze dat echtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef nimarad het volgende:
Je moet het ook niet zo doen! Je moet ja-neevragen stellen, dat werkt veel sneller en makkelijker.
Dus zo:
1 Milkshake graag.
Aardbei?
Ja, ok.
Groot?
Nah, doe maar.
Dat is dan ook heel normaal...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij de Burgerking op Allexander doen ze dat echt![]()
quote:
Zo doe ik het meestal ook, gaat het snelstequote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:29 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat is dan ook heel normaal...
klootzakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zegt de persoon die 20 cheesburgers koopt en ze daarna invriest....
![]()
om dan vervolgens te beweren dat het lekker is als ze daarna uit de magno komen....
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het Mac-voer heeft je hersenen aangetast!!!!!!!!!!! BSE!!!!!
QP is idd van alle ff-ketens het enige wat echt op een hamburger lijkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef BreakSpear het volgende:
McBacon of een QuarterPouder gaat er altijd wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |