dikke kont heeft niks noppes nada met de mac te maken!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:38 schreef Riann het volgende:
Dus zo slecht is het niet alleen voor de dikke kont is het minder.
Ja, dus?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:38 schreef Riann het volgende:
Zal ik is zeggen he,
Ik heb een spierziekte en daar hoord darmproblemen ook bij. Als ik gezond eet heb ik bijna altijd last van wat buikkrampen 's avonds. Als MAC eet heb ik daar nooit last van. Dus zo slecht is het niet alleen voor de dikke kont is het minder.
dat zit tussen je oren!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik krijg er buikpijn als ik bij de Mac eet, en als ik kip met broccoli eet, heb ik dat niet.
Goh, wat een openbaring!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zit tussen je oren!
het is niet zo dat jouw lichaam een bepaalde chemische reactie krijgt speciaal op macvoer wat normaal gesproken niet gebeurd bij elk ander eten.
Goh ik heb sins mijn geboorte die spierziekte ik heb dus al 22 bijna 23 jaar ervaring met mijn buikkrampen diarree en obsipatie En ik weet precies wanneer ik wel buikkrampen krijg en wanneer niet en dus altijd als ik MAC heb gegeten heb ik het NIET Misschien kan het voor jou ongezond zijn maar voor mijn darmen is het juist niet ongezond.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zit tussen je oren!
het is niet zo dat jouw lichaam een bepaalde chemische reactie krijgt speciaal op macvoer wat normaal gesproken niet gebeurd bij elk ander eten.
denk jij weleens voor je iets zegt? denk jij weleens voor je iemand quote?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Goh ik heb sins mijn geboorte die spierziekte ik heb dus al 22 bijna 23 jaar ervaring met mijn buikkrampen diarree en obsipatie En ik weet precies wanneer ik wel buikkrampen krijg en wanneer niet en dus altijd als ik MAC heb gegeten heb ik het NIET Misschien kan het voor jou ongezond zijn maar voor mijn darmen is het juist niet ongezond.
Dus het zit absoluut niet tussen de oren.
Wat denk jij nou zelf?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
denk jij weleens voor je iets zegt? denk jij weleens voor je iemand quote?
denk jij weleens?
quote mij dan niet!quote:
Tsk... Ze zouden jou moeten weren uit CULquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef rival het volgende:
brood is brood. kaas is kaas. en een burger is gewoon rundvlees!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tsk... Ze zouden jou moeten weren uit CUL
dubbele whopper met kaas!!quote:
met baconquote:
.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mod?
perm bannetje voor de 2 paria's hierboven???
gelukkig, de MC Bali weer terug.. nu nog de MC Hawaiiquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef Patries86 het volgende:
Nieuwe acties bij de mac
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:52 schreef kawotski het volgende:
[..]
gelukkig, de MC Bali weer terug.. nu nog de MC Hawaii
Mensen die niet snappen dat de Sundae in de zomer geen euroknaller isquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
klinkt goed, lekker zomers, zal dus wel weer in het najaar komen, net als het feit dat de mcsundae nu pas een euroknaller is...lekker op tijd!!!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:49 schreef Daverz het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat de Sundae in de zomer geen euroknaller is![]()
Zomer -> normaal gesproken warm weer -> warm weer -> mensen trek in ijs -> mensen in warm weer met trek in ijs -> kopen toch wel een ijsje ook al het paar duppies duurder is -> mc donalds dus wel gek als ze in die periode juist de prijs verlagen.
Afgezien van dat het een slechte zomer was is dus behoorlijk logisch. De planning wordt uiteraard ver vóór de zomer gemaakt, dus kom niet met opmerkingen als 'welke zomer??'.
Heb jij enig idee wat al die duppies bij elkaar schelen? Zo wordt er ook geleerd bij de Mc om het zakje frites niet 'te' vol te doen. Kun je ook zeggen; scheelt misschien 2/3 cent. Maar á een paar 100.000 porties per jaar is dat toch een érg leuke vakantie naar waar je maar wilt voor de ondernemer in kwestie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
alsof mac op een paar duppies kijkt!!!!
juist als ze het in de zomer een euroknaller hadden gemaakt, hadden ze met goed weer meer verkocht dan nu,
dat is geen moeilijk te begrijpen marketingstrategie!!
Ik krijg van mac toch redelijke buikpijn meestal. Komt omdat de mac vettig is. En met mijn spastische darm is mac eten niet zo'n groot succes. Terwijl ik met patat van de snackbar geen tot weinig last hebquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat zit tussen je oren!
quote:Zo wordt er ook geleerd bij de Mc om het zakje frites niet 'te' vol te doen. Kun je ook zeggen; scheelt misschien 2/3 cent. Maar á een paar 100.000 porties per jaar is dat toch een érg leuke vakantie naar waar je maar wilt voor de ondernemer in kwestie.
Maar dan kan je misschien zélf de conclusie trekken dat én teveel frites geven, én bijv. te veel ijs, én én én.... een aardig leuk zakcentje is. En aangezien het vrijwel allemaal franchisers zijn, letten die écht wel op de centen, en terecht. En als jij 2000/3000 euro 'niets' vindt, geef ik je graag mn rekeningnummer hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat is tegenwoordig nou een vakantie van E2000 / 3000,-???
ah oke, dan was ná deze postquote:maar begin je punt wel te snappen hoor
nou ja ik verwacht bij de mac toch een vol zakje friet daar betaal ik ook voor en als ik dan vergelijk met de foto en er zit een groot verschil tussen dan zeg ik dat echt wel hoor. En dan in sommige vestigingen zeggen ze dan heel mooi ja we mogen er niet meer in doen van de mac donalds nou en dan zeg ik kijk daar op dat plaatje en kijk dit. Maar er zijn ook gewoon vestigingen die ruim schoots gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:37 schreef Daverz het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat al die duppies bij elkaar schelen? Zo wordt er ook geleerd bij de Mc om het zakje frites niet 'te' vol te doen. Kun je ook zeggen; scheelt misschien 2/3 cent. Maar á een paar 100.000 porties per jaar is dat toch een érg leuke vakantie naar waar je maar wilt voor de ondernemer in kwestie.
De marketingstrategie is juist dat je mensen aanspoort iets te kopen wat ze eigenlijk niet van plan waren. En in een normaal gesproken zonnige zomer verkoopt ijs hoe dan ook wel. Daar is geen marketing voor nodig. Nu het wat 'minder' wordt, is het dus weer zaak mensen aan te sporen tóch dat ijsje te kopen.
Alsof de rest op het plaatje lijktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:49 schreef Riann het volgende:
[..]
nou ja ik verwacht bij de mac toch een vol zakje friet daar betaal ik ook voor en als ik dan vergelijk met de foto en er zit een groot verschil tussen dan zeg ik dat echt wel hoor. En dan in sommige vestigingen zeggen ze dan heel mooi ja we mogen er niet meer in doen van de mac donalds nou en dan zeg ik kijk daar op dat plaatje en kijk dit. Maar er zijn ook gewoon vestigingen die ruim schoots geven
Niet iedereen gaat 'ff' naar de andere kant van de wereld op en neerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat is tegenwoordig nou een vakantie van E2000 / 3000,-???
maar begin je punt wel te snappen hoor!
Idd! Ik wacht nog steeds op de dag dat mijn Big Mac een beetje op het plaatje gaat lijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:53 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Alsof de rest op het plaatje lijkt
Je bestelt zo'n eentjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Idd! Ik wacht nog steeds op de dag dat mijn Big Mac een beetje op het plaatje gaat lijken
Is pas geleden ook al een topic over geopend, conclusie was dat het niet zou werken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:42 schreef Aether het volgende:
McDonald's-koerier in Caïro -- zou dat hier ook lopen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:42 schreef Daverz het volgende:
[..]
En als jij 2000/3000 euro 'niets'vindt, geef ik je graag mn rekeningnummer hoor
[..]
wie heeft het over 'niets'quote:wat is tegenwoordig nou een vakantie van E2000 / 3000,-???
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:59 schreef MrKawada het volgende:
die sateburger is niet lekker
heel droog
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
mensen, de nieuwe sateburger is de lekkerste burger die ze ooit hebben gehad bij de mac
gadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
mensen, de nieuwe sateburger is de lekkerste burger die ze ooit hebben gehad bij de mac
Echt super die service in egypte, hebben er serieus in hurghada om eens mc te bestellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:42 schreef Aether het volgende:
McDonald's-koerier in Caïro -- zou dat hier ook lopen?
[ afbeelding ]
Het is opzich geen slecht idee. Ik had verwacht dat je soort van satekroketburger kreeg. Maar kwam bedrogen uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:18 schreef Darklight het volgende:
welke idioot heeft dat nou weer verzonnen
Mc Kipsate
Als die terug komt is dat nooit meer voor 1 euro.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef Mascleta het volgende:
Wacht nog steeds op het moment dat McDonalds de Chilli Chicken weer terug in het assortiment neemt.
Maakt me niet uit wat die kost, als hij er maar weer komt. die burger was ZOOOOO lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als die terug komt is dat nooit meer voor 1 euro.
gadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef MrKawada het volgende:
[..]
gadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
gadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEgadverde GADVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zelf denk ik dat ie nog wel eens kan terugkomen als eerst volgend Mc Momentjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat die kost, als hij er maar weer komt. die burger was ZOOOOO lekker!
neequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat ik me afvroeg; zijn de samenstellingen en de maten van de burgers nou overal echt hetzelfde (wat wel hoort vind ik), of is bv. de Big Mac in Amerika groter dan die hier in NL?
Das toch gewoon logisch, heeft hier niemand de film "supersize me" gezien? is pas nog op tv geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg van mac toch redelijke buikpijn meestal. Komt omdat de mac vettig is. En met mijn spastische darm is mac eten niet zo'n groot succes. Terwijl ik met patat van de snackbar geen tot weinig last heb
het is dan ook geen voer om mee te dieeten...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Das toch gewoon logisch, heeft hier niemand de film "supersize me" gezien? is pas nog op tv geweest.
Mac/burger king/wendy's enzovoort allemaal troep die door elke dieetist wordt afgeraden.
zucht, kwestie van keuzes....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[...Das toch gewoon logisch, heeft hier niemand de film "supersize me" gezien? is pas nog op tv geweest.
Mac/burger king/wendy's enzovoort allemaal troep die door elke dieetist wordt afgeraden....]
het is dan ook geen voer om mee te dieeten...
quote:
Jep, als er mensen van turkse of marrokaanse afkomst binnenkomen gaan bij ons de fish al weer lekker down in het vetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:59 schreef Battlefan het volgende:
McKipSate is lekkerMcOriental ook nog steeds
Fish Fillet als euroknaller is irritant, hij is het al een jaar geweest, even niet, laat hem dan ook weg.
dat is nog eens service!!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep, als er mensen van turkse of marrokaanse afkomst binnenkomen gaan bij ons de fish al weer lekker down in het vet
dan heb jij de McBali nooit gehad.. zelfde idee maar meer ingredienten. Ik zit nu nog met tranen in de ogen van die mckipsate, toch een redelijke teleurstellingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
advies voor groter, ga naar Londen. Daar heb je in sommige restaurants o.a. Heathrow de Mega Mac en de Double Quarter Pounder. En de triple cheeseburger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat ik me afvroeg; zijn de samenstellingen en de maten van de burgers nou overal echt hetzelfde (wat wel hoort vind ik), of is bv. de Big Mac in Amerika groter dan die hier in NL?
nee het is niet hetzelfde!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja sorry hoor, maar Spurlock heeft gelijk. Mensen maken verkéérde keuzes. Je kunt in McDonald's wel relatief gezond eten, maar de mensen doen het over het algemeen niet. Het McDonald's publiek is over het algemeen (!) niet geïnteresseerd in een gezonde salade als maaltijd. Daarom vind ik dat het experiment van Spurlock meer reële waarde heeft dan dat van die Nederlandse journalist.quote:
Precies, als je naar Mc Donalds ga dan ga je voor een vette bek dus een burger of mischien patat en mischien een ijsje ofzo. Maar je gaat niet naar de mac om even lekker een salade te nemen.quote:Op maandag 1 september 2008 15:01 schreef David het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar Spurlock heeft gelijk. Mensen maken verkéérde keuzes. Je kunt in McDonald's wel relatief gezond eten, maar de mensen doen het over het algemeen niet. Het McDonald's publiek is over het algemeen (!) niet geïnteresseerd in een gezonde salade als maaltijd. Daarom vind ik dat het experiment van Spurlock meer reële waarde heeft dan dat van die Nederlandse journalist.
Angus Bacon & Cheesequote:Op maandag 1 september 2008 14:39 schreef rival het volgende:
daarintegen heb je 30 keer zoveel keuze in van alles en nogwat![]()
Die hebben ze bij de McExpress ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef junkiesietze het volgende:
wtf was dit nou
kom ik in amsterdam, hebben ze gewoon de double cheesburger!
die hebben ze niet in zoetermeer
Idd een beetje ter vervanging van de Quater Pounderquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de McExpress ofzo.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de McExpress ofzo.
Volgens een bericht op de FP laatst gebruikt McDonalds 'echt' kaas.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit er nou wél of geen 'nepkaas' in de cheeseburgers?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit er nou wél of geen 'nepkaas' in de cheeseburgers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Misschien zijn ze vlak na dat onderzoek heel sneaky op 100% echte kaas overgestapt, nu valt het dus ook niet meer te controleren...quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens een bericht op de FP laatst gebruikt McDonalds 'echt' kaas.
iemand in dit topic bewaatrt cheeseb's in zijn vriezer....miss kan hij het nog checkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Misschien zijn ze vlak na dat onderzoek heel sneaky op 100% echte kaas overgestapt, nu valt het dus ook niet meer te controleren...![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:29 schreef MrKawada het volgende:
wat ik altijd doe ik een stuk of 20 cheeseburgers kopen en dan doe ik ze thuis in de vriezer, dan heb ik er altijd een bij de hand... ff lekker in de magnetron! lekker hoor!
Het is ramadan nu, dus zo hard gaat het niet denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep, als er mensen van turkse of marrokaanse afkomst binnenkomen gaan bij ons de fish al weer lekker down in het vet
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:09 schreef nimarad het volgende:
[..]
Het is ramadan nu, dus zo hard gaat het niet denk ik.Bij ons viel het iig mee. Of tegen.
Komt er na zonsondergang niet opeens een hoos?quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:14 schreef nimarad het volgende:
Ligt eraan waar de mac in kwestie staat, denk ik.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
iemand in dit topic bewaatrt cheeseb's in zijn vriezer....miss kan hij het nog checken
Woh! gast, als het donker word en het zonneke gaat naar beneden dan komen de snorrevrouwen allemaal voer halen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:09 schreef nimarad het volgende:
[..]
Het is ramadan nu, dus zo hard gaat het niet denk ik.Bij ons viel het iig mee. Of tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |