Angus Bacon & Cheesequote:Op maandag 1 september 2008 14:39 schreef rival het volgende:
daarintegen heb je 30 keer zoveel keuze in van alles en nogwat![]()
Die hebben ze bij de McExpress ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef junkiesietze het volgende:
wtf was dit nou
kom ik in amsterdam, hebben ze gewoon de double cheesburger!
die hebben ze niet in zoetermeer
Idd een beetje ter vervanging van de Quater Pounderquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de McExpress ofzo.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de McExpress ofzo.
Volgens een bericht op de FP laatst gebruikt McDonalds 'echt' kaas.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit er nou wél of geen 'nepkaas' in de cheeseburgers?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zit er nou wél of geen 'nepkaas' in de cheeseburgers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Misschien zijn ze vlak na dat onderzoek heel sneaky op 100% echte kaas overgestapt, nu valt het dus ook niet meer te controleren...quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens een bericht op de FP laatst gebruikt McDonalds 'echt' kaas.
iemand in dit topic bewaatrt cheeseb's in zijn vriezer....miss kan hij het nog checkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Misschien zijn ze vlak na dat onderzoek heel sneaky op 100% echte kaas overgestapt, nu valt het dus ook niet meer te controleren...![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:29 schreef MrKawada het volgende:
wat ik altijd doe ik een stuk of 20 cheeseburgers kopen en dan doe ik ze thuis in de vriezer, dan heb ik er altijd een bij de hand... ff lekker in de magnetron! lekker hoor!
Het is ramadan nu, dus zo hard gaat het niet denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jep, als er mensen van turkse of marrokaanse afkomst binnenkomen gaan bij ons de fish al weer lekker down in het vet
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:09 schreef nimarad het volgende:
[..]
Het is ramadan nu, dus zo hard gaat het niet denk ik.Bij ons viel het iig mee. Of tegen.
Komt er na zonsondergang niet opeens een hoos?quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:14 schreef nimarad het volgende:
Ligt eraan waar de mac in kwestie staat, denk ik.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
iemand in dit topic bewaatrt cheeseb's in zijn vriezer....miss kan hij het nog checken
Woh! gast, als het donker word en het zonneke gaat naar beneden dan komen de snorrevrouwen allemaal voer halen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:09 schreef nimarad het volgende:
[..]
Het is ramadan nu, dus zo hard gaat het niet denk ik.Bij ons viel het iig mee. Of tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |