Komt vast helemaal goedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:12 schreef swarmahoer het volgende:
rijles ging goed, k hoop dat mn examen ook goed gaat morgen, dan rij ik wel naar de stok toe houniet
Ik heb al ruim 30 topics geen suggesties meer gezienquote:
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:15 schreef swarmahoer het volgende:
voor tts ?
Dan ga je ergens anders zitten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:15 schreef swarmahoer het volgende:
fuck nu kan ik t zonnescherm niet naar beneden doen omdat t regentmaar de zon schijnt wel eritant op mn laptopje
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:38 schreef swarmahoer het volgende:
doodkapje houd gewoon zn mond als die niks te doen heeft ipv te pas en te onpas zielige nietszeggende youtube linkjes te posten
Het onderwerp was toch oude tekenfilmsquote:
We kunnen 'm hebbenquote:
je hebt het iig niet over die 5 biertjes die je gedronken had afgelopen zaquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:02 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt het iig niet over die 5 biertjes die je gedronken had afgelopen za
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt het iig niet over die 5 biertjes die je gedronken had afgelopen za
Gelukkig leg jij het even uit, ik snapte er al niks van dat we ieder 4 glazen hebben gebruiktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:15 schreef swarmahoer het volgende:
dat betekent dat ieder 4 glazen heeft gebruikt en er 2 al stonden... niet zo moeilijk toch
Oke, dus ik en niet al te veel drinken gaat niet doorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gelukkig leg jij het even uit, ik snapte er al niks van dat we ieder 4 glazen hebben gebruikt
+ er stond nog niks dus sommigen hebben extra gebruikt![]()
LaGrive en gos zijn nu inkopen aan het doen voor straks Yash
Vast over Ateamquote:
Ik kan er prima mee omgaan, die mannen hadden alleen het water afgesloten!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is wat met die wasmachines, volgens mij kan niemand in deze reeks ermee omgaan.
Ik ga niet, Mikkie gaat niet of 1 biertje, swarma yashi, lr wel, zoietsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef Doodkapje het volgende:
Iedereen gaat naar Puberpop?Wat is de gemiddelde leeftijd daar...
Damn... discipline; respectquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
waar is die verkiezing?
en ik heb ook rijexamen morgen onthou dat nu eens
Ja, sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
waar is die verkiezing?
en ik heb ook rijexamen morgen onthou dat nu eens
Of dat hij een uur eerder verwacht werdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien is het wel je rij instructeur dat het morgen niet doorgaat
sorry ik had warm water nodigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pffff Stond ik net ineens onder een koude doucheIk zo WTF OMFGBBQ!!!!!
Niet zo boos he, puberquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie, ik herken je niet meer? [ afbeelding ]
spijkerbroek, zwarte afgetrapte schoenen, en een paars shirt of een rozig shit en misschien dat ik me haar los doe als het meewerkt...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
waaraan kunnen we je herkennen vanvond ?
Ik mag het hopen voor ze! Ik ben voor 6 weken terug namelijk op school geweest omte vragen voor een herkansing voor de vakantie....Maar dat was te veel werk en ik moest ze maar in augustus doen... Ik later een e-mail gestuurd dat ik 1 herkansng neit gemaakt hebt omdat ik ziek was, en dat ik dus recht heb op die herkansing...NOOIT meer wat op gehoord.... en nu gaan ze me dus KEIHARD naaien....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:27 schreef Mikkie het volgende:
Is er dan ook geen mogelijkheid voor een creatieve regeling rondom die herkansing?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:42 schreef Mikkie het volgende:
Yes.
En 't duurt effe, maar dan heb je ook wat: pizza!
Jezus... moet je dan een jaar wachten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor ze! Ik ben voor 6 weken terug namelijk op school geweest omte vragen voor een herkansing voor de vakantie....Maar dat was te veel werk en ik moest ze maar in augustus doen... Ik later een e-mail gestuurd dat ik 1 herkansng neit gemaakt hebt omdat ik ziek was, en dat ik dus recht heb op die herkansing...NOOIT meer wat op gehoord.... en nu gaan ze me dus KEIHARD naaien....
Sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
shoarma paprika ui knoflooksaus ?
Tot augustus dus...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jezus... moet je dan een jaar wachten?
Op welke muziekquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah de gene die niet mee gaan zijn haters dus verlaters
Waarom kwoot ik dit eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oja, net alsof wij ons anders niet vermakenquote:
Ja... maar dan moet je terugkomen uit Schotlandquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ha, je bent niet de enige. Ik heb uren met Windows Movie Maker voor mn snufferd gezeten om nog een studie-opdracht af te maken...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Ik zit nu wel met mijn powerpointsheets voor mijn snufferd... en een Mojito
whehe pwn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Ik zit nu wel met mijn powerpointsheets voor mijn snufferd... en een Mojito
Nou ja... het is voor een sollicitatiequote:
Ik had het over de mojito.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja... het is voor een sollicitatie
Van Buren, daar zit de helft van de users hier nuquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef Paaskonijn het volgende:
VB?
1. Mja goed, het is niet voor niets dat Piet en ik nog hier zittenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:23 schreef Knoflook het volgende:
1. Dan noem je ook een tent
2. Het is woensdag.
3 Puberpop.
* Paaskonijn gaat dadelijk even door het raam kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van Buren, daar zit de helft van de users hier nu.
Cool, een Cali'tje doenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
* Paaskonijn gaat dadelijk even door het raam kijken
hordes 16 jarige meisjesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1. Mja goed, het is niet voor niets dat Piet en ik nog hier zitten
2. Het is dinsdag
3. Puberpop is meestal wel okay, maar dikke kleuterparty vanavond ben ik bang.
Een Cali'tje?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool, een Cali'tje doen. Moet je wel iemand van gezicht kennen anders schiet 't niet op
.
noob.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een Cali'tje?
En neuh, ik kijk alleen naar binnen
Leuk.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:32 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Cocktailprikker
Keihard raggen!!!
[avatar]
Nee joh tuurlijk niet! Ik blijf gewoon binnen dadelijk zie ik nog mensen of zonlicht!!quote:
Zo ver waren ze toch niet gegaan,...? Of ik heb iets gigantisch gemistquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hey als prinsrob met ze 27 een 17 jarig meisjes mag palen, dan kan ik toch zeker wel onbeschaamd naar 16 jarige meisjes kijken?![]()
Waarom ga ik er ook over door zeg...
Ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
CP laat z'n fantasie ff de vrije loop.
Ik ga pitten, verwacht vannacht toch wel minimaal 100 posts van de spamz0rs.
Stelen van je oudersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:49 schreef Knoflook het volgende:
Ik moet ook weer sporten, maar eerst weer werken. Ben van school af, dus nu geen stufi meer.Hoe overleef ik dat ?
Ik wil het niet eens weten...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zo ver waren ze toch niet gegaan,...? Of ik heb iets gigantisch gemist
Werken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:49 schreef Knoflook het volgende:
Ik moet ook weer sporten, maar eerst weer werken. Ben van school af, dus nu geen stufi meer.Hoe overleef ik dat ?
Ik ging altijd beetje vliegen, K DST op en lekker stunten / knallenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
Zo... filmmontage eindelijk af, nu tijd voor nog even wat lomp schieten in GTA
een WoW'er, negeren dus.quote:
Ja zo'n type ben ik niet. Ik ben meer het type janghongeren waarvan je hoopt dat ie snel binnen braaf gaat wowen. Maar doe het gewoon soms, leuk...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat is echt wel triest eigenlijk. Netzoals iemand uit mijn klas zijn rapport niet kwam ophalen omdat hij bij mensen was logeren die hij kende van WoW
maakt ook niet uit stel je dan iig ff voorquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:56 schreef Knoflook het volgende:
Haha alleen ga ik niet vanzelf weg. Je moet toch wat als verveelde nijmeegse Fok!ker.
Nog ff dan, ben hier wel vaker maar doordat geF5 zou je het wel niet zien.;quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maakt ook niet uit stel je dan iig ff voor
Ja wat doe je voor de kost en/of wat studeer je? Heb je je al ergens anders voorgesteld. Ik heb dat hier ook nog maar lafjes gedaan!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Nog ff dan, ben hier wel vaker maar doordat geF5 zou je het wel niet zien.;
Jerry D
Mn hele leven in Nijmegen gewoond; Waterkwartier, Tolhuus, neerboch oost, Heseveld, Plein 44, Neerbosh, zwanenveld, ff nog ubberg (net geen nijmegen) En al weer een paar jaar wonende in Lindenholt. De Steekse acker.
Zoals je ziet heb ik op vele scholen gezeten.
Ga vooral uit: Matrixx (exxelent het liefst) El sombrero, Ammane, Extase, Van buren, en eigenlijk alles waar bier is.
vele hobbies maar wel het liefst rond mensen.
Nog meer ?
Goedenacht Mejuffrouw! Hoe maakt ge het?quote:
Viel best mee hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1. Mja goed, het is niet voor niets dat Piet en ik nog hier zitten
2. Het is dinsdag
3. Puberpop is meestal wel okay, maar dikke kleuterparty vanavond ben ik bang.
Net op de fiets dacht ik dat ik nuchter was maar nu voel ik me toch wel een beetje beschonkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goedenacht Mejuffrouw! Hoe maakt ge het?
Damn, het is te merken dat ik vakantie hebquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
02. 174 PietjePuk007
08. 099 Yashaaaaa
15. 084 swarmahoer
62. 051 LastRequest
73. 047 Mikkie
Spammertjes van me
Het is altijd hetzelfde met die spamsletquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, ik denk ik zoek even mn stroomkabeltje van mn flaptop! Ga jij even lopen spammen als een klapjosti met ADD! Zo krijg ik het draadje nooit bijgelezen
Zo gaat er wel een topic per dag door heen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde met die spamslet
Hoe denk je anders dat ze aan 6.000+ posts in deze reeks komtquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo gaat er wel een topic per dag door heen!
Waar moet ik mijn fiets dan neer zetten?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben de Nijmegenaren hier een hekel aan Arnhem en Vitesse? Waar ik nu ben wel iig. Als je iets geels met zwarts aanhebt kom je er hier niet in
quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:42 smste CP's baas het volgende:
Als je wilt kan je ook de hele dag vrij nemen
tuurlijk wel, zal ik je anders een lesje geven?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Wat waren de pubers vroeg thuis.
Goeie voorstelling kardinaal.
Over m'n ava, nachtzuster roeleert want dit kan ik natuurlijk nooit zelf.
Whehe... ik vind Arnhem wel okee eigenlijk... ik heb er zo'n 20 jaar gewoond en woon nu al 4,5 jaar in Nijmegen, dus ik denk wel dat ik weet waar ik over praat. Winkelen is leuker en je hebt meer danscafés in Arnhem (zelfs de Dönertenten zijn goedkoper). En die vete tussen NEC en Vitesse,... joh, er zijn andere dingen waar ik me druk om maakquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben de Nijmegenaren hier een hekel aan Arnhem en Vitesse? Waar ik nu ben wel iig. Als je iets geels met zwarts aanhebt kom je er hier niet in
Ik zie een gouden combinatie... knoflook met swarmaquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Nog ff dan, ben hier wel vaker maar doordat geF5 zou je het wel niet zien.;
Jerry D
Mn hele leven in Nijmegen gewoond; Waterkwartier, Tolhuus, neerboch oost, Heseveld, Plein 44, Neerbosh, zwanenveld, ff nog ubberg (net geen nijmegen) En al weer een paar jaar wonende in Lindenholt. De Steekse acker.
Zoals je ziet heb ik op vele scholen gezeten.
Ga vooral uit: Matrixx (exxelent het liefst) El sombrero, Ammane, Extase, Van buren, en eigenlijk alles waar bier is.
vele hobbies maar wel het liefst rond mensen.
Nog meer ?
Arnhem is idd beter wat betreft winkelen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehe... ik vind Arnhem wel okee eigenlijk... ik heb er zo'n 20 jaar gewoond en woon nu al 4,5 jaar in Nijmegen, dus ik denk wel dat ik weet waar ik over praat. Winkelen is leuker en je hebt meer danscafés in Arnhem (zelfs de Dönertenten zijn goedkoper). En die vete tussen NEC en Vitesse,... joh, er zijn andere waar ik me druk om maak
Zijn toch de leukste wedstrijden om in het stadion te zittenquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind Arnhem niks, en heb wat tegen Vitesse als NEC ervan gewoon heeft.
Goed plan, ik ga naar beneden rennen voor de koffiequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:53 schreef nachtzuster het volgende:
Oh en mogguh Nijmegen![]()
*snel wegrent en koffie gaat zetten![]()
Import Nijmegenaars hebben daar ook niet zo last van. Heb ooit een Nijmeegse huisgenoot gehad en die had dus echt een tyfushekel aan Arnhem en helemaal aan de kleuren geel-zwartquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:23 schreef Doodkapje het volgende:
Nou ja... ik vind dat je een hoop mist als je 'tegen Arnhem' bent omdat je toevallig Nijmegenaar bent.
Neem bijvoorbeeld Koninginnedag. In Arnhem is er gewoon veel meer te doen. En met het Rio a/d Rijnfestival is het ook altijd beregezellig. Dat zijn dan momenten dat ik veel liever in Arnhem ben dan in Nijmegen.
Mja,... actief ergens een hekel aan hebben... dat snap ik niet zoquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Import Nijmegenaars hebben daar ook niet zo last van. Heb ooit een Nijmeegse huisgenoot gehad en die had dus echt een tyfushekel aan Arnhem en helemaal aan de kleuren geel-zwart
Vroeg...quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goeiemorguh! Wat is het weer godsgruwelijk takkevroeg! Ik ga even de dosis caffeine opschroeven tot de max!
quote:
Sport ze!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vroeg...
Damn Fok! Ben je van plan om 9:30 te gaan sporten, zit je om 10:00 nog achter de pc...
Anyway, ben sporten
Ik ben meer een nachtbraker dan een ochtendmens!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vroeg...
Damn Fok! Ben je van plan om 9:30 te gaan sporten, zit je om 10:00 nog achter de pc...
Anyway, ben sporten
Heb je nou serieus een foto van Luc Nilis in je ava? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Import Nijmegenaars hebben daar ook niet zo last van. Heb ooit een Nijmeegse huisgenoot gehad en die had dus echt een tyfushekel aan Arnhem en helemaal aan de kleuren geel-zwart
mee eens... alhoewel ik nachtbraker een beetje stom woord vindquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer een nachtbraker dan een ochtendmens!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een foto van Luc Nilis in je ava? Of zie ik dat verkeerd?
Cooooool
geneens geile neuksex met de barman ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver, wat heb ik toch een kutdroom gehad net. Mijn vader was vermoord door de Maffia, we hadden een of andere zwarte envelop liggen maar ik mocht hem niet openmaken van mijn moeder want hoe minder we wisten hoe beter. En geen politie enzo erbij.. En mijn beste vriendinnetje zat maar constant. Niet zo verdrietig doen, niet zo verdrietig doen.. Zo erg dat mijn broer het met haar ging uitmaken.Like doe es ff normaal met je dromen
Als je veel biertjes 's nachts drinkt dan ben je wel een nachtbraker..quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mee eens... alhoewel ik nachtbraker een beetje stom woord vindavond/nachtmens ofzo klinkt beter
Hehe heel vet!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]Luc is een held
![]()
Op de kamer bij m'n ouders thuis hangt zelfs nog een poster van hem
Nee, jij kwam er niet in voor nee..quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geneens geile neuksex met de barman ?
Hoi!quote:
Succes! Maar vaak doet dat meer kwaad dan goedquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:27 schreef Californium het volgende:
Brak...beetje kater maar zin om een aantal leraren de waarheid te vertellen
Uiteraardquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes! Maar vaak doet dat meer kwaad dan goed![]()
Als je ze toch de waarheid vertelt wil je dan namens mij ook een paar leraren het een en ander vertellen?
Zal ik je even een lijstje meegeven?
Geef ze nou niet nog meer eer, voor ze echt arrogant wordtquote:
Tegen mijn scriptiebegeleider zeggen dat het ding ooit nog wel komt!quote:
Tegen jullie zou ik nooit arrogant doenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geef ze nou niet nog meer eer, voor ze echt arrogant wordt.
via wat ben je daar nu weer terecht gekomenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Iemand zin om morgen te werken bij Doe Maar in De Kuip? Beetje verkeer regelen enzulks?
Ik twijfel nog of ik zin heb om te gaan
Tandenstokeren, flossen, tongschrapen en/of tandvleesbalsem gebruiken! Misschien wat meer vitamientjes binnen krijgen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:49 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Iemand nog gouden tips tegen ontstoken tandvlees, behalve voortaan beter poetsen?
spoelen met zout waterquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:49 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Iemand nog gouden tips tegen ontstoken tandvlees, behalve voortaan beter poetsen?
Of je koopt gewoon een fles listerine! Heb je ook altijd wat te drinken in huis als de drank op is!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
spoelen met zout watertis heel ranzig maar het werkt wel
Even Cordosyl halen bij apotheek en het is binnen een paar dagen over als je normaal gaat poetsenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:49 schreef morgane het volgende:
Geen filmtips, heb zelf Lost en Prison Break meegenomen op vakantie en beide series helemaal afgewerktquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben jullie trouwens nog filmptips..
Ik neem wss de laptop mee op vakantie voor filmpjes te kijken und so
Dat spul heeft niet zo'n fijne bijwerkingen anders. Dat zou ik alleen gebruiken als het echt niet anders kan!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Even Cordosyl halen bij apotheek en het is binnen een paar dagen over als je normaal gaat poetsen
Via 'n uitzendbureau waar ik ingeschreven staquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
via wat ben je daar nu weer terecht gekomen? en is t meer dan n 10tje per uur dan
?
Welke bijwerkingen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat spul heeft niet zo'n fijne bijwerkingen anders. Dat zou ik alleen gebruiken als het echt niet anders kan!
quote:
http://www.geneesmiddelen(...)yl_mondspoeling.htmlquote:04.08 Bijwerkingen
Huidirritatie. Er zijn enkele systemische allergische reacties gesignaleerd, die mogelijk aan chloorhexidine zijn toe te schrijven. Er kan een bruine verkleuring van de tong en tanden voorkomen. Dit kan in sterke mate voorkomen bij gebruik van kleurvormende (chromogene) stoffen, zoals in thee, koffie en wijn. Om tandverkleuring te voorkomen kan poetsen met een gewone tandpasta, of reiniging van het kunstgebit met een kunstgebitreiniger direct voor het gebruik van Corsodyl overwogen worden. Er is geen adequate wijze anders dan polijsten om de verkleuring van gebitselementen te doen verdwijnen. De tong verkleuring verdwijnt nadat het gebruik wordt gestopt. Aanvankelijk kunnen er stoornissen in de smaakwaarneming optreden. Ook komt een branderig gevoel van de tong voor. Deze verschijnselen verdwijnen meestal bij voortgezet gebruik. Desquamatie, zwelling en pijn van het mondslijmvlies komen voor. Verdunning van de mondspoeling tot een 0,1%-oplossing (5 ml mondspoeling plus 5 ml leidingwater) kan deze klachten doen verminderen. Deze verschijnselen verdwijnen meestal bij voortgezet gebruik. Incidenteel is parotitis gemeld.
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister toen ik naar huis fietste trouwens
Bij de Bakker Bart staat al zo'n stelling voor de zomerfeesten. En daar was zo'n gozer over heen aan het kruipen van bovenEn dat was heel leuk.. Tot de politie de hoek om kwam rijden
![]()
???????quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en met dat reeksen ding staat topic #138 er niet bij
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en met dat reeksen ding staat topic #138 er niet bij
Ik zal m'n pmsysteem eens aanslingerenquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:15 schreef Californium het volgende:
stuur Piles een pm....hij heeft dat binnen 3 seconden opgelost....doet ie ook altijd bij ons als er weer 2 mensen een nieuw topic hebben geopend
Dus die link moet eruit en #138 erin en dan is 't weer primaquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
en Mijn geniale topic is dubbelstond ooit al es een dubbel topic in maar die is weg
Jup, alhoewel het wel zonde is van dat geniale topicquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus die link moet eruit en #138 erin en dan is 't weer prima?
Ook nog;quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja wat doe je voor de kost en/of wat studeer je? Heb je je al ergens anders voorgesteld. Ik heb dat hier ook nog maar lafjes gedaan!
zelfs zo genaal dat ie beloond werd door houniet met een slotquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
en Mijn geniale topic is dubbelstond ooit al es een dubbel topic in maar die is weg
Jij bent stomquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zelfs zo genaal dat ie beloond werd door houniet met een slot
Werk zoeken als acteur? Dat lijkt me lastig werkje! Klinkt alsof het ellenbogenwerk is en hielenlikken wil je ergens een baantje krijgenquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:23 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ook nog;
Nja ik ben net weer ''klaar'' met MBO acteursopleiding, dus nu weer werk gaan zoeken.Had mn vakantie leuker voor kunnen stellen.
En wat betreft Arnhem Nijmegen. Ik blijf Arnhem altijd arnep noemen en in Nijmegen is alles beter
Ik zat wel in Arnhem op school en daar zag je ook altijd onderlinge strijd. Als NEC weer eens won stonden weer overal leuzen door het gebouw en kranten artikels. (dat dus 14x achter elkaar).
Ik ben niet zo'n voetbal fan, maar ik zit tussen de idioten die allemaal anti vitesse zijn.
Nja ik ga bijbaan zoeken en zelf dingen gaan maken-> mee verder gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Werk zoeken als acteur? Dat lijkt me lastig werkje! Klinkt alsof het ellenbogenwerk is en hielenlikken wil je ergens een baantje krijgen
Lijkt me een lastig bestaan! Klinkt in de oren of je nooit zeker weet hoe je financiele plaatje in elkaar zit! Lijkt me erg lastig qua structuur etc. In ieder geval succes met het zoeken van een baantje!quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Nja ik ga bijbaan zoeken en zelf dingen gaan maken-> mee verder gaan.
Ik heb tijdje tv programma gehad in regio Malden, molenhoek, mook en die gaten er omheen.
Leuk opstapje maar hebben we stil moeten leggen omdat we het te druk hadden met school. En ik zit ook in een cabaret groep dat ook een tijd goed ging maar ook stil heeft moeten liggen.
Alles weer oppakken dus.
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit echt weer m'n hele ochtend te verdoen hier
haal dr maar uit de opquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
moblo is trouwens ook aardig afgehaakt.
ze waren er wel maar die homo heeft ze niet goed bedient denk ik.. ook waren dr best wat standjes verdwenen t ging om die dingen aan de zijkant van t podium (foto volgtquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij bent stomwant ik heb gister op lampjes zitten letten voor jou en dan beantwoord je me er niet over op msn
![]()
![]()
Swarma is stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |