tuurlijk wel, zal ik je anders een lesje geven?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Wat waren de pubers vroeg thuis.
Goeie voorstelling kardinaal.
Over m'n ava, nachtzuster roeleert want dit kan ik natuurlijk nooit zelf.
Whehe... ik vind Arnhem wel okee eigenlijk... ik heb er zo'n 20 jaar gewoond en woon nu al 4,5 jaar in Nijmegen, dus ik denk wel dat ik weet waar ik over praat. Winkelen is leuker en je hebt meer danscafés in Arnhem (zelfs de Dönertenten zijn goedkoper). En die vete tussen NEC en Vitesse,... joh, er zijn andere dingen waar ik me druk om maakquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben de Nijmegenaren hier een hekel aan Arnhem en Vitesse? Waar ik nu ben wel iig. Als je iets geels met zwarts aanhebt kom je er hier niet in
Ik zie een gouden combinatie... knoflook met swarmaquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Nog ff dan, ben hier wel vaker maar doordat geF5 zou je het wel niet zien.;
Jerry D
Mn hele leven in Nijmegen gewoond; Waterkwartier, Tolhuus, neerboch oost, Heseveld, Plein 44, Neerbosh, zwanenveld, ff nog ubberg (net geen nijmegen) En al weer een paar jaar wonende in Lindenholt. De Steekse acker.
Zoals je ziet heb ik op vele scholen gezeten.
Ga vooral uit: Matrixx (exxelent het liefst) El sombrero, Ammane, Extase, Van buren, en eigenlijk alles waar bier is.
vele hobbies maar wel het liefst rond mensen.
Nog meer ?
Arnhem is idd beter wat betreft winkelen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehe... ik vind Arnhem wel okee eigenlijk... ik heb er zo'n 20 jaar gewoond en woon nu al 4,5 jaar in Nijmegen, dus ik denk wel dat ik weet waar ik over praat. Winkelen is leuker en je hebt meer danscafés in Arnhem (zelfs de Dönertenten zijn goedkoper). En die vete tussen NEC en Vitesse,... joh, er zijn andere waar ik me druk om maak
Zijn toch de leukste wedstrijden om in het stadion te zittenquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind Arnhem niks, en heb wat tegen Vitesse als NEC ervan gewoon heeft.
Goed plan, ik ga naar beneden rennen voor de koffiequote:Op woensdag 9 juli 2008 08:53 schreef nachtzuster het volgende:
Oh en mogguh Nijmegen![]()
*snel wegrent en koffie gaat zetten![]()
Import Nijmegenaars hebben daar ook niet zo last van. Heb ooit een Nijmeegse huisgenoot gehad en die had dus echt een tyfushekel aan Arnhem en helemaal aan de kleuren geel-zwartquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:23 schreef Doodkapje het volgende:
Nou ja... ik vind dat je een hoop mist als je 'tegen Arnhem' bent omdat je toevallig Nijmegenaar bent.
Neem bijvoorbeeld Koninginnedag. In Arnhem is er gewoon veel meer te doen. En met het Rio a/d Rijnfestival is het ook altijd beregezellig. Dat zijn dan momenten dat ik veel liever in Arnhem ben dan in Nijmegen.
Mja,... actief ergens een hekel aan hebben... dat snap ik niet zoquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Import Nijmegenaars hebben daar ook niet zo last van. Heb ooit een Nijmeegse huisgenoot gehad en die had dus echt een tyfushekel aan Arnhem en helemaal aan de kleuren geel-zwart
Vroeg...quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Goeiemorguh! Wat is het weer godsgruwelijk takkevroeg! Ik ga even de dosis caffeine opschroeven tot de max!
quote:
Sport ze!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vroeg...
Damn Fok! Ben je van plan om 9:30 te gaan sporten, zit je om 10:00 nog achter de pc...
Anyway, ben sporten
Ik ben meer een nachtbraker dan een ochtendmens!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vroeg...
Damn Fok! Ben je van plan om 9:30 te gaan sporten, zit je om 10:00 nog achter de pc...
Anyway, ben sporten
Heb je nou serieus een foto van Luc Nilis in je ava? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Import Nijmegenaars hebben daar ook niet zo last van. Heb ooit een Nijmeegse huisgenoot gehad en die had dus echt een tyfushekel aan Arnhem en helemaal aan de kleuren geel-zwart
mee eens... alhoewel ik nachtbraker een beetje stom woord vindquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer een nachtbraker dan een ochtendmens!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een foto van Luc Nilis in je ava? Of zie ik dat verkeerd?
Cooooool
geneens geile neuksex met de barman ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver, wat heb ik toch een kutdroom gehad net. Mijn vader was vermoord door de Maffia, we hadden een of andere zwarte envelop liggen maar ik mocht hem niet openmaken van mijn moeder want hoe minder we wisten hoe beter. En geen politie enzo erbij.. En mijn beste vriendinnetje zat maar constant. Niet zo verdrietig doen, niet zo verdrietig doen.. Zo erg dat mijn broer het met haar ging uitmaken.Like doe es ff normaal met je dromen
Als je veel biertjes 's nachts drinkt dan ben je wel een nachtbraker..quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mee eens... alhoewel ik nachtbraker een beetje stom woord vindavond/nachtmens ofzo klinkt beter
Hehe heel vet!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]Luc is een held
![]()
Op de kamer bij m'n ouders thuis hangt zelfs nog een poster van hem
Nee, jij kwam er niet in voor nee..quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geneens geile neuksex met de barman ?
Hoi!quote:
Succes! Maar vaak doet dat meer kwaad dan goedquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:27 schreef Californium het volgende:
Brak...beetje kater maar zin om een aantal leraren de waarheid te vertellen
Uiteraardquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes! Maar vaak doet dat meer kwaad dan goed![]()
Als je ze toch de waarheid vertelt wil je dan namens mij ook een paar leraren het een en ander vertellen?
Zal ik je even een lijstje meegeven?
Geef ze nou niet nog meer eer, voor ze echt arrogant wordtquote:
Tegen mijn scriptiebegeleider zeggen dat het ding ooit nog wel komt!quote:
Tegen jullie zou ik nooit arrogant doenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geef ze nou niet nog meer eer, voor ze echt arrogant wordt.
via wat ben je daar nu weer terecht gekomenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Iemand zin om morgen te werken bij Doe Maar in De Kuip? Beetje verkeer regelen enzulks?
Ik twijfel nog of ik zin heb om te gaan
Tandenstokeren, flossen, tongschrapen en/of tandvleesbalsem gebruiken! Misschien wat meer vitamientjes binnen krijgen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:49 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Iemand nog gouden tips tegen ontstoken tandvlees, behalve voortaan beter poetsen?
spoelen met zout waterquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:49 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Iemand nog gouden tips tegen ontstoken tandvlees, behalve voortaan beter poetsen?
Of je koopt gewoon een fles listerine! Heb je ook altijd wat te drinken in huis als de drank op is!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
spoelen met zout watertis heel ranzig maar het werkt wel
Even Cordosyl halen bij apotheek en het is binnen een paar dagen over als je normaal gaat poetsenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:49 schreef morgane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |