quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Heb je nou serieus een foto van Luc Nilis in je ava? Of zie ik dat verkeerd?
Cooooool
geneens geile neuksex met de barman ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver, wat heb ik toch een kutdroom gehad net. Mijn vader was vermoord door de Maffia, we hadden een of andere zwarte envelop liggen maar ik mocht hem niet openmaken van mijn moeder want hoe minder we wisten hoe beter. En geen politie enzo erbij.. En mijn beste vriendinnetje zat maar constant. Niet zo verdrietig doen, niet zo verdrietig doen.. Zo erg dat mijn broer het met haar ging uitmaken.Like doe es ff normaal met je dromen
Als je veel biertjes 's nachts drinkt dan ben je wel een nachtbraker..quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mee eens... alhoewel ik nachtbraker een beetje stom woord vindavond/nachtmens ofzo klinkt beter
Hehe heel vet!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]Luc is een held
![]()
Op de kamer bij m'n ouders thuis hangt zelfs nog een poster van hem
Nee, jij kwam er niet in voor nee..quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geneens geile neuksex met de barman ?
Hoi!quote:
Succes! Maar vaak doet dat meer kwaad dan goedquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:27 schreef Californium het volgende:
Brak...beetje kater maar zin om een aantal leraren de waarheid te vertellen
Uiteraardquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes! Maar vaak doet dat meer kwaad dan goed![]()
Als je ze toch de waarheid vertelt wil je dan namens mij ook een paar leraren het een en ander vertellen?
Zal ik je even een lijstje meegeven?
Geef ze nou niet nog meer eer, voor ze echt arrogant wordtquote:
Tegen mijn scriptiebegeleider zeggen dat het ding ooit nog wel komt!quote:
Tegen jullie zou ik nooit arrogant doenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geef ze nou niet nog meer eer, voor ze echt arrogant wordt.
via wat ben je daar nu weer terecht gekomenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Iemand zin om morgen te werken bij Doe Maar in De Kuip? Beetje verkeer regelen enzulks?
Ik twijfel nog of ik zin heb om te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |