spijkerbroek, zwarte afgetrapte schoenen, en een paars shirt of een rozig shit en misschien dat ik me haar los doe als het meewerkt...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
waaraan kunnen we je herkennen vanvond ?
Ik mag het hopen voor ze! Ik ben voor 6 weken terug namelijk op school geweest omte vragen voor een herkansing voor de vakantie....Maar dat was te veel werk en ik moest ze maar in augustus doen... Ik later een e-mail gestuurd dat ik 1 herkansng neit gemaakt hebt omdat ik ziek was, en dat ik dus recht heb op die herkansing...NOOIT meer wat op gehoord.... en nu gaan ze me dus KEIHARD naaien....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:27 schreef Mikkie het volgende:
Is er dan ook geen mogelijkheid voor een creatieve regeling rondom die herkansing?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:42 schreef Mikkie het volgende:
Yes.
En 't duurt effe, maar dan heb je ook wat: pizza!
Jezus... moet je dan een jaar wachten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor ze! Ik ben voor 6 weken terug namelijk op school geweest omte vragen voor een herkansing voor de vakantie....Maar dat was te veel werk en ik moest ze maar in augustus doen... Ik later een e-mail gestuurd dat ik 1 herkansng neit gemaakt hebt omdat ik ziek was, en dat ik dus recht heb op die herkansing...NOOIT meer wat op gehoord.... en nu gaan ze me dus KEIHARD naaien....
Sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
shoarma paprika ui knoflooksaus ?
Tot augustus dus...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jezus... moet je dan een jaar wachten?
Op welke muziekquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah de gene die niet mee gaan zijn haters dus verlaters
Waarom kwoot ik dit eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah de gene die niet mee gaan zijn haters dus verlaters
Oja, net alsof wij ons anders niet vermakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |