spijkerbroek, zwarte afgetrapte schoenen, en een paars shirt of een rozig shit en misschien dat ik me haar los doe als het meewerkt...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
waaraan kunnen we je herkennen vanvond ?
Ik mag het hopen voor ze! Ik ben voor 6 weken terug namelijk op school geweest omte vragen voor een herkansing voor de vakantie....Maar dat was te veel werk en ik moest ze maar in augustus doen... Ik later een e-mail gestuurd dat ik 1 herkansng neit gemaakt hebt omdat ik ziek was, en dat ik dus recht heb op die herkansing...NOOIT meer wat op gehoord.... en nu gaan ze me dus KEIHARD naaien....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:27 schreef Mikkie het volgende:
Is er dan ook geen mogelijkheid voor een creatieve regeling rondom die herkansing?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:42 schreef Mikkie het volgende:
Yes.
En 't duurt effe, maar dan heb je ook wat: pizza!
Jezus... moet je dan een jaar wachten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor ze! Ik ben voor 6 weken terug namelijk op school geweest omte vragen voor een herkansing voor de vakantie....Maar dat was te veel werk en ik moest ze maar in augustus doen... Ik later een e-mail gestuurd dat ik 1 herkansng neit gemaakt hebt omdat ik ziek was, en dat ik dus recht heb op die herkansing...NOOIT meer wat op gehoord.... en nu gaan ze me dus KEIHARD naaien....
Sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
shoarma paprika ui knoflooksaus ?
Tot augustus dus...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jezus... moet je dan een jaar wachten?
Op welke muziekquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah de gene die niet mee gaan zijn haters dus verlaters
Waarom kwoot ik dit eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oja, net alsof wij ons anders niet vermakenquote:
Ja... maar dan moet je terugkomen uit Schotlandquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ha, je bent niet de enige. Ik heb uren met Windows Movie Maker voor mn snufferd gezeten om nog een studie-opdracht af te maken...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Ik zit nu wel met mijn powerpointsheets voor mijn snufferd... en een Mojito
whehe pwn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Ik zit nu wel met mijn powerpointsheets voor mijn snufferd... en een Mojito
Nou ja... het is voor een sollicitatiequote:
Ik had het over de mojito.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja... het is voor een sollicitatie
Van Buren, daar zit de helft van de users hier nuquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef Paaskonijn het volgende:
VB?
1. Mja goed, het is niet voor niets dat Piet en ik nog hier zittenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:23 schreef Knoflook het volgende:
1. Dan noem je ook een tent
2. Het is woensdag.
3 Puberpop.
* Paaskonijn gaat dadelijk even door het raam kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van Buren, daar zit de helft van de users hier nu.
Cool, een Cali'tje doenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
* Paaskonijn gaat dadelijk even door het raam kijken
hordes 16 jarige meisjesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1. Mja goed, het is niet voor niets dat Piet en ik nog hier zitten
2. Het is dinsdag
3. Puberpop is meestal wel okay, maar dikke kleuterparty vanavond ben ik bang.
Een Cali'tje?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool, een Cali'tje doen. Moet je wel iemand van gezicht kennen anders schiet 't niet op
.
noob.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een Cali'tje?
En neuh, ik kijk alleen naar binnen
Leuk.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:32 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Cocktailprikker
Keihard raggen!!!
[avatar]
Nee joh tuurlijk niet! Ik blijf gewoon binnen dadelijk zie ik nog mensen of zonlicht!!quote:
Zo ver waren ze toch niet gegaan,...? Of ik heb iets gigantisch gemistquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hey als prinsrob met ze 27 een 17 jarig meisjes mag palen, dan kan ik toch zeker wel onbeschaamd naar 16 jarige meisjes kijken?![]()
Waarom ga ik er ook over door zeg...
Ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
CP laat z'n fantasie ff de vrije loop.
Ik ga pitten, verwacht vannacht toch wel minimaal 100 posts van de spamz0rs.
Stelen van je oudersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:49 schreef Knoflook het volgende:
Ik moet ook weer sporten, maar eerst weer werken. Ben van school af, dus nu geen stufi meer.Hoe overleef ik dat ?
Ik wil het niet eens weten...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zo ver waren ze toch niet gegaan,...? Of ik heb iets gigantisch gemist
Werken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:49 schreef Knoflook het volgende:
Ik moet ook weer sporten, maar eerst weer werken. Ben van school af, dus nu geen stufi meer.Hoe overleef ik dat ?
Ik ging altijd beetje vliegen, K DST op en lekker stunten / knallenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
Zo... filmmontage eindelijk af, nu tijd voor nog even wat lomp schieten in GTA
een WoW'er, negeren dus.quote:
Ja zo'n type ben ik niet. Ik ben meer het type janghongeren waarvan je hoopt dat ie snel binnen braaf gaat wowen. Maar doe het gewoon soms, leuk...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat is echt wel triest eigenlijk. Netzoals iemand uit mijn klas zijn rapport niet kwam ophalen omdat hij bij mensen was logeren die hij kende van WoW
maakt ook niet uit stel je dan iig ff voorquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:56 schreef Knoflook het volgende:
Haha alleen ga ik niet vanzelf weg. Je moet toch wat als verveelde nijmeegse Fok!ker.
Nog ff dan, ben hier wel vaker maar doordat geF5 zou je het wel niet zien.;quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maakt ook niet uit stel je dan iig ff voor
Ja wat doe je voor de kost en/of wat studeer je? Heb je je al ergens anders voorgesteld. Ik heb dat hier ook nog maar lafjes gedaan!quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:16 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Nog ff dan, ben hier wel vaker maar doordat geF5 zou je het wel niet zien.;
Jerry D
Mn hele leven in Nijmegen gewoond; Waterkwartier, Tolhuus, neerboch oost, Heseveld, Plein 44, Neerbosh, zwanenveld, ff nog ubberg (net geen nijmegen) En al weer een paar jaar wonende in Lindenholt. De Steekse acker.
Zoals je ziet heb ik op vele scholen gezeten.
Ga vooral uit: Matrixx (exxelent het liefst) El sombrero, Ammane, Extase, Van buren, en eigenlijk alles waar bier is.
vele hobbies maar wel het liefst rond mensen.
Nog meer ?
Goedenacht Mejuffrouw! Hoe maakt ge het?quote:
Viel best mee hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1. Mja goed, het is niet voor niets dat Piet en ik nog hier zitten
2. Het is dinsdag
3. Puberpop is meestal wel okay, maar dikke kleuterparty vanavond ben ik bang.
Net op de fiets dacht ik dat ik nuchter was maar nu voel ik me toch wel een beetje beschonkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goedenacht Mejuffrouw! Hoe maakt ge het?
Damn, het is te merken dat ik vakantie hebquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
02. 174 PietjePuk007
08. 099 Yashaaaaa
15. 084 swarmahoer
62. 051 LastRequest
73. 047 Mikkie
Spammertjes van me
Het is altijd hetzelfde met die spamsletquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, ik denk ik zoek even mn stroomkabeltje van mn flaptop! Ga jij even lopen spammen als een klapjosti met ADD! Zo krijg ik het draadje nooit bijgelezen
Zo gaat er wel een topic per dag door heen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 02:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde met die spamslet
Hoe denk je anders dat ze aan 6.000+ posts in deze reeks komtquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo gaat er wel een topic per dag door heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |