Dat dus.quote:
Ik heb geen zomervakantie, ik werk doorquote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén dagje maar![]()
Da's een lekkere zomervakantie dan.....
niet terug boeken he.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben overtuigd ik heb me bedacht ik ga ook![]()
![]()
![]()
Geen schilderijen verpatsen hé......quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat kan thuis ook! Op een hele tros zelfs. Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat leuk Yvonne is vrij.quote:
bananenpureequote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat kan thuis ook! Op een hele tros zelfs. Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!
Ikquote:Op zondag 6 juli 2008 21:44 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik vind zelfs Flens lief
Wie slaat me even?
Je herkend ze zo.......hun mondhoeken hangen naar beneden en ze kwijlen nogalquote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!
nee hoor flens is ook liefquote:Op zondag 6 juli 2008 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik![]()
![]()
Ben je nou helemaal gek geworden.
![]()
Dat wijf maninupeert alleen maar.
Zal ik Amanda nog adopteren?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik![]()
![]()
Ben je nou helemaal gek geworden.
![]()
Dat wijf maninupeert alleen maar.
Ja maart, ja maar dan moet je de hele tijd over je schouder kijken of Slaaaaaajjjj niet in de buurt is. Doodeng.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
Maar dat kan thuis ook! Op een hele tros zelfs. Ik ga voor de Nowlivers in het wild spotten!
Ik wil met Sly op de foto!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maart, ja maar dan moet je de hele tijd over je schouder kijken of Slaaaaaajjjj niet in de buurt is. Doodeng.
Slaai is daar "de pisang", iedereen mag op hem gaan zittenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maart, ja maar dan moet je de hele tijd over je schouder kijken of Slaaaaaajjjj niet in de buurt is. Doodeng.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaai is daar "de pisang", iedereen mag op hem gaan zitten![]()
Je krijgt Brian er gratis bij, ben ja dan nog zo gretig?quote:
Sooo is datquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
amanda is ook lief
![]()
topwijf, klassegriet![]()
Oeh, de Deventer boekenmarkt is wel leuk.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:01 schreef yvonne het volgende:
Ja! Grmbl, het is die dag ook Deventer boekenmarkt
Gaan er meer van FOK!?
Oooooh, en dan komt Netty zeker ook?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt Brian er gratis bij, ben ja dan nog zo gretig?
Ik weet het niet. Ik voelde het zo onder in mijn buik omhoog kriebelen. Ik baal er zelf ook van.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WromJe bent echt wel de enige dan......
Ga jij tuinfluiter?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef tuinfluiter het volgende:
In de buurt van locatie 't Nieuwe Meer is
ook Cafetaria Het Pleintje en
Cafe 't Loonskwartier.
Je kunt wel een Deventer boekenmarkt volschrijven over d'r.......quote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon eens ergens een meet organiseren? Met muziek, wijn enzo en dan gaan we met jou op de foto. Onze FOK!moeder voor ¤ 2,=
Ja! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien mogen Huub en Jaap dan ook wel komenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, de Deventer boekenmarkt is wel leuk.
Kunnen we niet gewoon eens ergens een meet organiseren? Met muziek, wijn enzo en dan gaan we met jou op de foto. Onze FOK!moeder voor ¤ 2,=
Ja hallo, B en A gaan op de foto voor ¤ 1,- Meer dok ik echt niet hoor..quote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef noekje het volgende:
Oeh, de Deventer boekenmarkt is wel leuk.
ik vond hem ook wel lachequote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WromJe bent echt wel de enige dan......
Nah, ik reken het je voor deze keer niet aan........maar niet weer doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik voelde het zo onder in mijn buik omhoog kriebelen. Ik baal er zelf ook van.
Met z'n tweeën voor 1 hele euro? Da's geen geld. Kijk, nu baal ik omdat ik toch niet heen ben geweest.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hallo, B en A gaan op de foto voor ¤ 1,- Meer dok ik echt niet hoor..
Nou hup, je krijgt kortingquote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor een euro doe ik het nietquote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
pffffffffff gelukkigquote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bloemetje......het zij je vergeven....
Nou Mazaru, als jij die dag de foto's maakt wil ik wel wat méér betalen hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor een euro doe ik het niet
Die vind ik wel ergens op straat. Ze zullen flink meer moeten dokken
Leuk, deze keer bewegende gifjes van onszelfquote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou Mazaru, als jij die dag de foto's maakt wil ik wel wat méér betalen hoor
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef Musje456 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NMNS is weer terug en de topics vliegen weer (en ehm, las net het vorige topic: wat heeft Mark geschonken vanavond???)
Welkom terug NMNS!!!
Dankjewel vogeltje.......gekooid als ik was, mag ik ook weer rondfladderen.....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef Musje456 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NMNS is weer terug en de topics vliegen weer (en ehm, las net het vorige topic: wat heeft Mark geschonken vanavond???)
Welkom terug NMNS!!!
Ah, ik vermoedde al zoietsquote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
musje
hij had pilletjes in de drankjes gedaanen toen gingen we allemaal zo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde al zoietsMarkkkkkkk Ik wil ook pilletje!!!
I love![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ennehvoor jou he!
Had vakantieplannen om naar Griekenland of omgeving Malaga te gaan.quote:
Ja , Hotel De Kroon, 3 minuten lopen vanaf De Efteling,quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef yvonne het volgende:
http://www.hotelkaatsheuvel.nl/index.php Die Tuinfluiter?
Gifjes zou makkelijk kunnen. Gewoon stukjes filmen tijdens de fandagquote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou Mazaru, als jij die dag de foto's maakt wil ik wel wat méér betalen hoor
En zien wit.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je herkend ze zo.......hun mondhoeken hangen naar beneden en ze kwijlen nogal![]()
Meldtquote:Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef Desii het volgende:
Het is geen waar!
wat zie ik daar ?
Hij is er weer,
die toffe peer
en nu ff serieus
HEY SWA.... neukuh
We gaan Huub pamperuh.......quote:Op zondag 6 juli 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Commode voor Huub??? Is Claire toch zwanger??
Welcome Back NMNS![]()
NMNS wordt de persoonlijke supernanny van Huub en Claire??quote:Op zondag 6 juli 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We gaan Huub pamperuh.......
Die hebben ze wel nodig in al hun onbezonnen jeugdigheid jeugdige onbezonnenheid. Eerst maar eens die hersenschorsen dicht laten groeien voordat we ze vrij kunnen laten......quote:Op zondag 6 juli 2008 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
NMNS wordt de persoonlijke supernanny van Huub en Claire??
en de dames met Tena in hun tasje....quote:Op zondag 6 juli 2008 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je herkend ze zo.......hun mondhoeken hangen naar beneden en ze kwijlen nogal![]()
Ik maak me toch minder zorgen om de toekomst van het fictieve kind van Huub en Claire dan om het kind waar Nadia bijna van moet bevallen....... Brooke of Ridge, of windbuil Stormquote:Op zondag 6 juli 2008 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die hebben ze wel nodig in al hun onbezonnen jeugdigheid jeugdige onbezonnenheid. Eerst maar eens die hersenschorsen dicht laten groeien voordat we ze vrij kunnen laten......
Nou, Jaap en Cora zijn nog niet getrouwd voor zover ik weet, en verder heeft dat toch ook niets met het huwelijk van H&C te maken? Egypte is groot genoeg voor beide stellen om naartoe te gaan lijkt mij.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:15 schreef Elske6 het volgende:
[quote]Op maandag 7 juli 2008 00:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Claire en Huub zijn 1 week op huwelijksreis t/m donderdag 10 juli 2008.
Het plan was om met huwelijksreis naar Egypte te gaan,
maar dit leek hen nu iets te warm, het werd Rhodos.
(2 juli, 22:21 uur woensdag)
Huub: Nou ik kan jullie verzekeren, wij gaan niet naar een toeristencentrum
sterker nog, hoop dat ik geen Nederlanders tref. x
nee, kan ik inkomen. Ze hebben geen bewaking mee...........![]()
en die reis naar Egypte was de huwelijksreis van Jaap en Cora toch???
Aan de speeche van Ron te merken en de namen die er op stonden ( alleen die aanwezig waren...... hij had de reis dus vlak voor de bruiloft door Talpa toegeschoven gekregen ) was het voor Ron ook een verrassing waar de reis heen zou gaan....
Thnx Petraa....ze hadden mij ergens onder in een la gestopt en vervolgens vergeten......uiteindelijk heb ik mijzelf weten te bevrijden......quote:Op maandag 7 juli 2008 00:47 schreef petraa het volgende:
NMNS Welcome Back, dat was een heule lange ban!
Huub heerlijk om je blog te lezen. bedankt.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeuj nmns weer terug na een ban! leuk he sancties
uhm dit is mijn huwelijksreis?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef sunny16947 het volgende:
Dat had ik al voorspeld dat het veel jamas zou worden hahahaha. Geniet er van. De grieken zijn tof en zoals je al schreef erg makkelijk. Pak wat je pakken kan hahahaha
Komt door die Febo hier......ze veranderen de regels tijdens het spel....quote:Op maandag 7 juli 2008 13:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeuj nmns weer terug na een ban! leuk he sancties
Mij te ver, ik vond het al heel wat dat ik voor jou naar de Dam ben gegaan en dat is om de hoekquote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:
btw zou het top vinden als er ook fokkers zouden komen op de fandag! kunnen we lachen!
Als je om je heen kijkt wordt Claire met de seconde leuker denk ikquote:Op maandag 7 juli 2008 13:53 schreef Huubdgk het volgende:
hahha naast mij zitten twee kleine moffen die op deze computer en die ernaast samen counterstrike willen geven, een oude griek samen met zijn veel te dikke wijf en kleine baby, voor de rest is het uitgestorven, behalve dikke vette lichamen die te roodverbrand op het strand liggen te walmen.... dure resorts zijn leuk, maar de mensen worden er niet mooier op!
daarnaast, Claire is cool!
Love u, maar die fan dag is ff te ver van mijn bedquote:Op maandag 7 juli 2008 13:55 schreef Huubdgk het volgende:
lieve fokkers, ik ben pleitte, kom naar de fandag! liefs
Huub
's Goed....ik vraag er ¤ 37,50 voor, naast de reiskostenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:
btw zou het top vinden als er ook fokkers zouden komen op de fandag! kunnen we lachen!
Yvonne wil komenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:
Zolang Claire haar kooktips niet door komt geven is ze heulemaal niet coolquote:
Jij komt ook uit Vlissingenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:05 schreef Carlaa het volgende:
Jeetje, hadden jullie niets centralers kunnen zieken voor deze fandag? Utrecht ofzo?
Afstand : 130.7 km vanaf mijn woonplaats.. dat is me IETS te ver op de brommer!
Misschien kan kickbox Hans me meenemen.. die zit hier om de hoek
Je kunt altijd vragen aan een NL'er om mee te rijden.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:05 schreef Carlaa het volgende:
Jeetje, hadden jullie niets centralers kunnen zieken voor deze fandag? Utrecht ofzo?
Afstand : 130.7 km vanaf mijn woonplaats.. dat is me IETS te ver op de brommer!
Misschien kan kickbox Hans me meenemen.. die zit hier om de hoek
Claire is Tanja niet, en ok ze gooit haar magnetronmaaltjes niet in de prullenbakquote:Op maandag 7 juli 2008 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zolang Claire haar kooktips niet door komt geven is ze heulemaal niet cool
Ik stem voor, aangezien ik 3 Aug op vakantie ben. Daarnaast lijkt het mij ook veel leuker om in een kleine setting met wat fokkers en Huub, Eric en natuurlijk ook Claire te kletsen dan op een fandag, waar een paar honderd man hun wil spreken.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Mij te ver, ik vond het al heel wat dat ik voor jou naar de Dam ben gegaan en dat is om de hoek![]()
Ik ben dan ook voor een Fok/dgk drankmeet in A'dam met Eric en Huub als eregast![]()
En nu weer genieten van je vakantie![]()
(Fandag Jaap en Huub valt in de vakantietijd)quote:Op maandag 7 juli 2008 14:39 schreef Juud79 het volgende:
Daarnaast lijkt het mij ook veel leuker om in een kleine setting met wat fokkers
en Huub, Eric en natuurlijk ook Claire te kletsen
dan op een fandag,
waar een paar honderd man hem wil spreken.
Edit: Mits Huub, Eric en Claire er natuurlijk ook zin in hebben...
dat lijkt me wel een belangrijke voorwaarde![]()
jij bent echt goedkoopquote:Op maandag 7 juli 2008 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
's Goed....ik vraag er ¤ 37,50 voor, naast de reiskosten![]()
PS. wat over blijft maak ik ook zelf op.....![]()
tis net Damien uit die film the Omenquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:39 schreef sunny16947 het volgende:
Zondag 13 Juli 2008 Fandag Palma.
Deze speciale fandag voor Hoofdhuishoudster Palma uit DGK,
is georganiseerd door Hawn en Toosje.
Dit alles zal plaats vinden in De Schreierstoren
gelegen aan de Prins Hendrikkade 94-95 te Amsterdam
nabij het centraal station.
aanvang 16.00 uur t/m 21.00 uur.
Ja, daar ga ik dan wel naartoe, heb ik me een paar weken geleden al voor aangemeld. Dat is idd kleinschalig, moet iedereen zich wel even aanmelden voordat het vol is. Lijkt me leuk en wellicht dat Huub en Claire hun gezicht daar ook even laten zien...Huub achter de piano, nice idea....quote:Op maandag 7 juli 2008 18:39 schreef sunny16947 het volgende:
Waarom dan niet alvast een voorproefje nemen in de stad die dichterbij is:
Deze speciale fandag voor Hoofdhuishoudster Palma uit DGK, is georganiseerd door Hawn en Toosje.
Buiten de Greet en Meet met Palma, staan u nog vele verassingen te wachten.
Diverse zangers/zangeressen , gaan voor u en Palma optreden i.z.m zanger
Tony Hazes bekend van doc. soap AT5
Ook gaan Palma & Davito, hun plaatje De Diva live voor u zingen.
Ongetwijfelt zullen er op deze voor haar speciale dag, ook vrienden van Palma langs komen uit de Goudenkooi wie.... dat blijft een verrassing. (*)
De toegang is ¤ 5,00 per persoon kinderen gratis.
Deze kosten zijn voor de bitter garnituur en het buffet, drankjes zijn voor uw eigen rekening.
Dit alles zal plaats vinden in De Schreierstoren
http://www.hyves.nl/spot/2000174/De_Schreierstoren
gelegen aan de Prins Hendrikkade 94-95 te Amsterdam nabij het centraal station.
aanvang 16.00 uur t/m 21.00 uur.
Voor reserveringen kunt u contact opnemen met Hawn, http://china46.hyves.nl
Ook bieden wij u, de mogelijkheid om op de fandag zelf, een kaartje te kopen aan de deur.
Maar let wel, vol is vol!
Groetjes en wie weet tot ziens,
Crew Palma fandag.
note:
Heb gezien dat Eric die dag ook in zijn agenda heeft staan.
(*)Ik weet dat daar ook een piano staat.
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:39 schreef sunny16947 het volgende:
Ook gaan Palma & Davito, hun plaatje De Diva live voor u zingen.
Ikhoudervan ..goede avond Palmaquote:Op maandag 7 juli 2008 22:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kans is groot dat Ex-miljonairs en personeel- huishouding ook als gast langs komen,
ook waarschijnlijk Claire en Huub, maar het is wel Palma haar Fandag.
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis net Damien uit die film the Omen
[ afbeelding ]
even het fotootje veranderd die achtergrond van die andere was niet zo prettig....
quote:
ja logischquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:36 schreef Huubdgk het volgende:
water is gaaf! enne ik vermaak mij hier prima hoor! heb nog steeds dat uitzicht over de middelandse zee en de bergen van turkije
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 08-07-2008 15:47:51 ]
* Jaloers, maar blij dat ik 25 Juli ook heerlijk twee weken op vakantie gaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:36 schreef Huubdgk het volgende:
water is gaaf! enne ik vermaak mij hier prima hoor! heb nog steeds dat uitzicht over de middelandse zee en de bergen van turkije
haha, ik ben er ook zo een, heb mijn post 120 ook al veranderd... grinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja logischal blijf je daar nog 3 weken zitten die bergen blijven gewoon staan hoor
en turkije gaat ook nergens heen![]()
ik moet altijd mijn posts achteraf veranderen omdat ik sneller denk dan ik typheb ik soms hele stukken weggelaten
![]()
maar goed volgens mij staat er nou eindelijk wat ik zeggen wilde.....
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
haha, ik ben er ook zo een, heb mijn post 120 ook al veranderd... grin
Ach, we zijn pas halverwege, je had er ook pas op pagina 12 achter kunnen komenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:53 schreef Tiepje het volgende:
Hehe, hoezo blondT. Lees NU pas echt goed de topic titel:D
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ach, we zijn pas halverwege, je had er ook pas op pagina 12 achter kunnen komen
En zo ja, dan het verzoek aan Claire om daar een filmpje van te maken....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:51 schreef sunny16947 het volgende:
Vroeg me ineens af of Huub de sirtaki al onder de knie heeft. Tenslotte gaat het met drank op een stuk beter. Al struikel je dan natuurlijk wel sneller over je eigen benen als het aan het eind zo snel gaat
Rondje surfen zegt mij dat ze een dochter hebben en ze heet volgens zeggen Jaycee-Lynn. Weet dus niet of dat allemaal klopt....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef Larisje het volgende:
Ik hoorde net bij shownieuws dat Nadia is bevallen. Iemand dit ook gehoord?
Ja maar bij nader onderzoek bleek het kind toch van Jaap te zijn i.p.v. Dennisquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef Larisje het volgende:
Ik hoorde net bij shownieuws dat Nadia is bevallen. Iemand dit ook gehoord?
Mijn schoonzus is ook een maand te vroeg bevallen dus het klopt, SBS meldde het om 23:15 en toen heb ik het hier weer gemeld Ex-Gouden Kooi bewoonster Nadia Schrekelman bevallenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia bevallen? De Telegraaf heeft het bericht overgenomen van SBS.
http://www.telegraaf.nl/p(...)-baby_geboren__.html
Nadia zou omstreeks zondag 3 augustus, 9 maanden zwanger zijn,
wanneer het SBS-bericht waar is, is hun dochter 3 weken eerder geboren
en waarschijnlijk komt Dennis 3 augustus zingen op de fandag van Huub.
Dit is Commode voor Huub;quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:21 schreef johanna2 het volgende:
Zonder Huub is er weinig commotie om Huub
We helpen hem (Claire) even een handjequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit is Commode voor Huub;
we verwachten na deze vakantie een baby
(over 9 maanden dan)
*Zucht*quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef Lady-night het volgende:
Waar gebruikt Brian een strijkbout voor
http://www.clipser.com/watch_video/217105
Hij zit op het oproerforum, oppassen geblazen dus voor Huub.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Hallo dan
Is Claire een beetje bijgebruind?
Oeh, dat prikt met kussen, ga maar gauw dan. Arme Claire, heeft ze nu een schrale kin?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Huubdgk het volgende:
zijn wel leuke en aparte dingen gebeurd, maar vooral heel erg relaxed, vakantiefoto's komen op mijn site te staan, en ja we zijn enorm bruin geworden allebei, en ik ga mij zo maar eens scheren want heb dat lekker 8 dagen niet gedaan
Huub met stoppelbaard, dat willen we zien! ;-)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Huubdgk het volgende:
zijn wel leuke en aparte dingen gebeurd, maar vooral heel erg relaxed, vakantiefoto's komen op mijn site te staan, en ja we zijn enorm bruin geworden allebei, en ik ga mij zo maar eens scheren want heb dat lekker 8 dagen niet gedaan
voor nog meer lol, kan je vanavond luisteren naar radio FOK (het is super exclusief, enkel de creme de la creme van FOK mag meeluisteren... ze hebben ongeveer 30 vip-plaatsen... maar alles is gratis)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:56 schreef Huubdgk het volgende:
lol, komt vanzelf
Denk eerder dat ze iets anders schraal heeftquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dat prikt met kussen, ga maar gauw dan. Arme Claire, heeft ze nu een schrale kin?![]()
Was met Slaaaajjj ook alles goed?
Maar stond je dan wel in contact met Stijn via je PC of begrijp ik je verkeerd? En was Stijn ook iemand die als DGK_REDACTIE hier reageerde?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef Huubdgk het volgende:
HuubFM was het slechtste aller tijden,
wereldreiziger was klaar met werken (snachts) en ik was nog in het kantoor wakker als enige, toen kwam hij ff langs en vertelde dat hij op de FOK ging en ik moest roepen op de streams dat ik verzoekjes deed, hebben dit een tijdje gedaan, toen het afgelopen was vertelde hij dat ik de slechtste presentator sinds mensen heugenis was maar dat we wel hebben gelachen en dat internet er niets van begreep! Sindsdien was er ook de hardnekkige roddel dat ik stiekem de fora las
suavementequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze iets anders schraal heeft
het was ook hilarisch, en toen we nog internet hadden stonden we weleens in contact via de pc, heb ooit een filmpje gezien met als titel, mysterieuze chat van Nena! humor!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar stond je dan wel in contact met Stijn via je PC of begrijp ik je verkeerd? En was Stijn ook iemand die als DGK_REDACTIE hier reageerde?
Ik vond het als streamer hilarisch.
echt niet.... was superleukquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef Huubdgk het volgende:
HuubFM was het slechtste aller tijden,
wereldreiziger was klaar met werken (snachts) en ik was nog in het kantoor wakker als enige, toen kwam hij ff langs en vertelde dat hij op de FOK ging en ik moest roepen op de streams dat ik verzoekjes deed, hebben dit een tijdje gedaan, toen het afgelopen was vertelde hij dat ik de slechtste presentator sinds mensen heugenis was maar dat we wel hebben gelachen en dat internet er niets van begreep! Sindsdien was er ook de hardnekkige roddel dat ik stiekem de fora las
Dat filmpje ken ik niet, misschien kun je het eens posten hier. Dit filmpje wel gevonden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef Huubdgk het volgende:
het was ook hilarisch, en toen we nog internet hadden stonden we weleens in contact via de pc, heb ooit een filmpje gezien met als titel, mysterieuze chat van Nena! humor!
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=12&jaar=2008&maand=07quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef Juud79 het volgende:
's Nachts is al snel iets gewoon heel leuk...en roddels over informatie vergaren in de Kooi waren altijd heel snel de wereld in geholpen. Ow en Huub, wellicht kan je je blog ook hier even posten? Er is altijd welk iemand die dat doet, maar dan staat ie gewoon hier onder jouw naam...
Ik ga er vandoor, ga mijn vrije vrijdag maar eens nuttig besteden met een bezoekje aan mijn opa en oma...
Later!
quote:NET TERUG.....OFFE NET WAKKER![]()
Zo, eerste morgen wakker geworden naast Claire in ons eigen bedje.....echt een heerlijke vakantie gehad. Super uitgerust, super mooi weer, relaxed hotel, lekker uiteten, lekker uitgegaan, relaxete mensen..nou ja op een zweedse dronkelap na, maar goed dat vertel ik ooit nog wel een keertje
Nee, het was echt helemaal super. De laatste paar dagen van de vakantie zijn we ook heel vaak wezen uit eten in de oude stad, soms alleen, soms met een ander Nederlands stel (Bart en Esther, bedankt voor een topvakantie) soms met Louise en haar kinders erook bij (jullie ook bedankt)
Gisteren moesten we uitchecken om 12:00 maar we vlogen pas 's avonds laat, dus koffers bij Louise op de kamer gezet die ze langer had gekregen vanwege een kapotte airconditioning, en lekker met zijn allen de hele dag bij rainbow gechilled. 35 graden plus dus lekker corona's, verse jus d'orange en jaja bitterballen en frikandellen gegeten. Met af en toe een pita gyros....heerlijk lome dag gehad. 's avonds dus vertrokken. Daar kwam wel weer een omslag shock. Claire en ik stonden gewoon in de rij voor de incheckbalie maar het vliegtuig had vertraging, en het duurde en het duurde allemaal. Dus iedereen begon ons te herkennen, groepen Nederlandse jongeren begonnen te zingen Huubje bedankt, kinderen kwamen voor handtekeningen, mensen maakten foto's van een afstandje.... gelukkig konden we een beetje met Esther en Bart blijven kletsen...maar we waren het een beetje vergeten dat het zo was, en dan valt het toch wel weer beetje raar op je dak.........je voelt je dan heel opgelaten denk ik. Gelukkig waren de reacties wel positief, maar je moet er wel weer even aan wennen.
Kwamen om kwart over vier vanmorgen hier terug, hebben lekker nog tv gekeken...wist je dat Rome herhaald word bij Veronica echt van halfvijf tot halfzes smorgens ofzo? Zijn toen gaan slapen en ben net wakker,
foto's van de vakantie komen eraan die worden echt super! Ben nu ff lekker bij aan het werken met post, email, telefoon, fandag, blogs, de fora, hyves, je kent het wel,
binnenkort komt de volgende uitbreiding van deze site, dat gaan jullie leuk vinden!
liefs
Huub
Nou snap ik een ding niet hè, we hebben iedere maandag FOK!radio, waar je zonder buffers en haperingen met honderden tegelijk kunt luisteren, waarom dan via een stream vol buffers en waar je níet met honderden kunt luisteren, waarom geen FOK!DGK special?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:25 schreef Manu82 het volgende:
Huub wil je Peter even een pm sturen. Hij is bezig met een radioprogramma en wil het niet over de kooi hebben ofzo
http://messages.fok.nl/compose.php?to=196778
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou snap ik een ding niet hè, we hebben iedere maandag FOK!radio, waar je zonder buffers en haperingen met honderden tegelijk kunt luisteren, waarom dan via een stream vol buffers en waar je níet met honderden kunt luisteren, waarom geen FOK!DGK special?
Weetikveelquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou snap ik een ding niet hè, we hebben iedere maandag FOK!radio, waar je zonder buffers en haperingen met honderden tegelijk kunt luisteren, waarom dan via een stream vol buffers en waar je níet met honderden kunt luisteren, waarom geen FOK!DGK special?
Nou, kun je ook bellen en verzoekjes indienen? Bij Peter wel hoor en het is een select clubje luisteraars.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:13 schreef yvonne het volgende:
Ja, dat kan en je krijgt meer promotie omdat het ook op de FP verschijnt ed.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, kun je ook bellen en verzoekjes indienen? Bij Peter wel hoor en het is een select clubje luisteraars.![]()
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik van het bestaan van FOK!Radio niks afwist. Linkje graag.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:24 schreef FOKradio het volgende:
Ja, dat kan en je krijgt meer promotie omdat het ook op de FP verschijnt ed.
Zie m'n onderschriftquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, kun je ook bellen en verzoekjes indienen? Bij Peter wel hoor en het is een select clubje luisteraars.![]()
Cc, kijk uit met je ge(k)leuter, binnen notime ben je een pedo.
Als hij me door wil linken.............GRAAG !!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:17 schreef yvonne het volgende:
Ik stuur Nolius even bericht.
Iedere maandag, bijna 2 uur, en de uitzendingen zijn altijd na te luisterenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik van het bestaan van FOK!Radio niks afwist. Linkje graag.
Nouuuuuuuuuuu, ga even in conclaaf?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als hij me door wil linken.............GRAAG !!
GC ( General Chat) staat altijd wat er wordt uitgezonden, ook op de FP en op www.actionradio.nlquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik van het bestaan van FOK!Radio niks afwist. Linkje graag.
Het staat iedere week op de FP en in GCquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hè, tegen de stroom inzwemmen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:26 schreef yvonne het volgende:
Zie m'n onderschrift
Verzoekjes kunnen, en Nolius moet maar regelen dat er de hele uitzendig gebeld kan worden
Ik bedoel, ze hebben al een hype van jewelste gemist
En zitten we naar nowlive radio en Rising Flow radio te luisteren
Ik kom er zo aan, even voetvalvrouwen bijlezenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
En ik had nog een vraagje aan je:
De SuperSmoker/E-Sigaret (Ervaringen!) deeltje 3
Kom gewoon bij ons dat programma maken. Lijkt me veel handigerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als hij me door wil linken.............GRAAG !!
Nou ja, ik vond de ophef erover buiten proportiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hè, tegen de stroom inzwemmen.
Hype, waar wat wie? Ik ben een ramptoerist.
Oh jee, pittige onderwerpen ook nog. Toch maar eens gaan luisteren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:34 schreef FOKradio het volgende:
Het staat iedere week op de FP en in GC
http://radio.fok.nl
FOK!radio: TMF geeft les in seks
[FOK!radio] Alles over MaDDoxX, de man van 80 miljoen?
enz.
Wie maakt er nu dan radio enzo?
PetersPrietPraatShow is eigenlijk niet geschikt voor (jonge) Fokkers,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:35 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Kom gewoon bij ons dat programma maken. Lijkt me veel handiger
Prima, ga ik verder in conclaaf over een DGK-special op FOK!radioquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
PetersPrietPraatShow is eigenlijk niet geschikt voor (jonge) Fokkers,
dus we doen het vanavond wel via de Canadese servers.................
Maar bedankt voor het aanbod...
Oh leuk!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, ga ik verder in conclaaf over een DGK-special op FOK!radio
Okeequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, ga ik verder in conclaaf over een DGK-special op FOK!radio
Wanneer ben jij weer terug?quote:
Wat een gedoe hè, ik lach me rot. Ik praat hier wel verder anders is het zo OT.quote:
Is goed. Moeten wel even wat dingen regelen.quote:
Jaha!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:20 schreef Huubdgk het volgende:
28 juli? ja volgens mij wel hoor kan wel lachen worden!
Ja ehm, het was blinde paniek. Ik vroeg om een hulplijn voor geestelijke bijstand en toen kreeg ik dat nummer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:22 schreef Huubdgk het volgende:
uhm wat was het ook al weer?
TOP dat jij voor mij hebt gesms ed... en toen? toen kwam er nog iets toch?
I'm IN!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Is goed. Moeten wel even wat dingen regelen.
Hoi Huub!![]()
Heb jij de 28e tijd om wat vragen te beantwoorden on air?
en
Hoi Eric!![]()
Heb jij de 28e tijd om wat vragen te beantwoorden on air?
Jullie zouden het zo leuk doen samen!
Jahahaha!quote:
geSMSt? Zullen we er geBELd van maken schattie?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:22 schreef Huubdgk het volgende:
uhm wat was het ook al weer?
TOP dat jij voor mij hebt gesms ed... en toen? toen kwam er nog iets toch?
Oh ja! Maar ja, de geestelijke nood zat hoog!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
geSMSt? Zullen we er geBELd van maken schattie?
Hoi FOK'ers![]()
Ik kan je wel een lijstje geven van alle telefoonnummers, maar dat ga ik denk ik maar niet doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:28 schreef joep.t het volgende:
Wie heeft de titels van gouden kooi nummers op een rijtje?
Sinds DGKquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:30 schreef Darklight het volgende:
Eric, kwam je al langer op FOK! Of sinds DGK?
Schattiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
ha die Eric, ik heb een roddel gehoord![]()
tot hoe laat is de abn open eigenlijk?
Heeft PeterNB dan een conference-call functie op z'n mobiel?!?!?!?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:45 schreef Disana het volgende:
Eric en Huub, jullie bellen vanavond toch ook wel naar onze eigen radio uit het dgk topic? Spontaan geboren en hier als eerste gemeld!
Vanaf 21 uur zitten we aan PeterNB's presentatie gekluisterd, dus het zou hartstikke leuk zijn als jullie je ook even kunnen laten horen: 06 3031 94 98
Ik heb er geen verstand van Eric, maar ik weet dat Peter onderhand een hele studio in z'n woonkamer heeft staan en dat we de vorige keer enorm van hem genoten hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft PeterNB dan een conference-call functie op z'n mobiel?!?!?!?
nr genoteerd
Niet gaan slijmen meteen hé???quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van Eric, maar ik weet dat Peter onderhand een hele studio in z'n woonkamer heeft staan en dat we de vorige keer enorm van hem genoten hebben![]()
Zou leuk zijn als je even aan komt wippen, jullie zijn mijn favorite gays
Je was écht mijn favoriete bewoner, op de voet gevolgd door Huub. Ik vond het vreselijk dat je zo werd gepest (dat leeggooien van die laden, en dat geklier tegen je dates)... al vond ik de scene met de schaar tegenover Lieke (blech) ook minder.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niet gaan slijmen meteen hé???
Ik wip wel
De studio heeft 5 telefoonlijnenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft PeterNB dan een conference-call functie op z'n mobiel?!?!?!?
nr genoteerd
Dat met die schaar ja...ben ik ook minder trots op... Was eigenlijk niet helemaal mij als ik dat terugkijk... maar goed: ik was ook heel erg boos op Lieke en Huub dus dan doe je weleens gekke dingen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je was écht mijn favoriete bewoner, op de voet gevolgd door Huub. Ik vond het vreselijk dat je zo werd gepest (dat leeggooien van die laden, en dat geklier tegen je dates)... al vond ik de scene met de schaar tegenover Lieke (blech) ook minder.
Dankquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:16 schreef sunny16947 het volgende:
Het was niet gsmst of gebeld, maar Top dat je op mij hebt gestemd. Hoi mannen!!!!!!
Handig zo'n privé-darkroomquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De studio heeft 5 telefoonlijnenAllemaal keurig onder hetzelfde nummer bereikbaar !
Nou Eric er zijn miljonairs geweest die nog veel gekkere dingen hebben gedaan hoor, idd was het niet Eric-a-like, maar goed als mensen je tot waanzin drijven doe je gekke dingen, en zeker in DGK..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat met die schaar ja...ben ik ook minder trots op... Was eigenlijk niet helemaal mij als ik dat terugkijk... maar goed: ik was ook heel erg boos op Lieke en Huub dus dan doe je weleens gekke dingen...
"e:Op vrijdag 11 juli 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
ha die Eric, ik heb een roddel gehoord![]()
tot hoe laat is de abn open eigenlijk?
Lees ff de FOK-policy mbt roddels!!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb over jullie ook een roddel gehoord op vakantie btw hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt je kont hier niet keren of er ontgaat je vanalles . Eerquote:
Dat was voor de popo. Voor de finale was het toch. 'Hoi met Huub, top dat je op mij hebt gestemd. Je maakt nu kans op de prijs. Blijf op me stemmen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:24 schreef Juud79 het volgende:
Het was volgens mij... 'Hoi met Huub, top dat je op mij hebt gestemd. Kan ik op je blijven rekenen met stemmen? De verbinding wordt nu verbroken..'
Leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:28 schreef Desii het volgende:
[..]
&
[..]
Lees ff de FOK-policy mbt roddels!!!!
maar omdat ik niet de beroerste ben, zal ik het ff voor jullie opzoeken:
alle roddels moeten op het commode topic geplaatst worden...
Dus vertel
als jullie nou eens fifty/fifty doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Leuk geprobeerdVertelt Huupert jullie vast zelf wel
![]()
Ik zou het doen Peter!! Je deed het vorige week hartstikke aardig en je hebt een perfecte radiostem....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
PetersPrietPraatShow is eigenlijk niet geschikt voor (jonge) Fokkers,
dus we doen het vanavond wel via de Canadese servers.................
Maar bedankt voor het aanbod...
Ik bel wel, don't worryquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je kont hier niet keren of er ontgaat je vanalles . Eer, how are you?
Peet is liev dus bellen, zijn side kick heet Paultje.
En weer mist @Yvonne alle fun, nou hoor.
Hee, jij ook hier?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:53 schreef Desii het volgende:
[..]
als jullie nou eens fifty/fifty doen
Jij vertelt de roddel van Huub e/o Claire in Griekenland en dan mag Huppeltje jou roddel vertellen.... das een soort van eerlijk, toch![]()
o'ja ... het liefst zo smeuig mogelijk (de waarheid mag gerust een beetje geweld worden aangedaan)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:53 schreef Desii het volgende:
[..]
als jullie nou eens fifty/fifty doen
Jij vertelt de roddel van Huub e/o Claire in Griekenland en dan mag Huppeltje jou roddel vertellen.... das een soort van eerlijk, toch![]()
o'ja ... het liefst zo smeuig mogelijk (de waarheid mag gerust een beetje geweld worden aangedaan)
Ik zeg: Ik hou d'r van!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een bus kettingvet gekocht ;-)
Mogen wij gokken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Het verhaal is al smeuiig genoeg van zichzelf![]()
![]()
nou komop, niet zo flauwquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Het verhaal is al smeuiig genoeg van zichzelf![]()
![]()
Mijn roddel is niet verzonnen, de mijne is gewoon waarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Desii het volgende:
[..]
nou komop, niet zo flauw
pssst... jij verteld de roddel over Huppel, zal ik een roddel verzinnen over "the one, the only NMNS"
ik wed dat je nu ook nieuwsgierig word
en jij was telefoonverkoper voor de kooi en wist niet van het bestaan van mobieltjesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:06 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha, uhm geen tattoo, doe dat maar niet,
nee, Eric en Huub houden de roddels onder elkaar,
hebben ze een onwijs mooie uitvinding voor heb ik gemerkt na de kooi...........mobiele telefoons!
Een beetje bal heeft een directe link met "de schaar"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Enne.. kappen met zeuren nu! Anders pak ik m'n schaar!
(dat rijmt)
Das mooi, ik ben van de partij vanavond.quote:
[ afbeelding ]quote:Hoe ist met mij... Ik ben m'n spullen aan het pakken voor een lang weekend van huis. Morgen aan het werk voor Globalicious op DanceValley ( http://www.globalicious.org/festivaldetails?ID=6 )
als je me zoekt: zo zie ik eruit (als niet alles al van m'n lijf en gezicht is gespoeld want DanceValley schijnt morgen weer PlensValley te worden):
Oh ja, de fandag van José, veel plezier.quote:Zondag ben ik idd even bij Palma d'r fandag en later nog een feestje.
Geweldig, je gaat naar Syl, wat leuk en geniet ervan samen met Mariëlle.quote:Maandag en dinsdag ben ik aan het wassen, koffers pakken en nederlandse spulletjes voor Syl aan het kopen, om vervolgens woensdag middag met Mariëlle in de vliegmachine naar Barcelona te stappen waar ik m'n verjaardag ga vieren de 19e
dat word mij te link....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn roddel is niet verzonnen, de mijne is gewoon waar
Enne.. kappen met zeuren nu! Anders pak ik m'n schaar!
(dat rijmt)
zo istmaar net...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje bal heeft een directe link met "de schaar"
tegen wie heb je ut?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:22 schreef Huubdgk het volgende:
ja ghallo, als je dan een quote becommentarieert doe hem dan helemaal!
There u GO!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje bal heeft een directe link met "de schaar"
Ja ghallo, wie quote je nu?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:22 schreef Huubdgk het volgende:
ja ghallo, als je dan een quote becommentarieert doe hem dan helemaal!
eigenlijk tegen jou, maar vergat je te quoten....quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
eigenlijk tegen jou, maar vergat je te quoten....
zonde begin van een mooie discussie....doodgebloed
En tóch is mijn roddel nog steeds waarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
eigenlijk tegen jou, maar vergat je te quoten....
zonde begin van een mooie discussie....doodgebloed
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Jeetje wat een verwennerij![]()
Huub en Eric in the House tegelijkertijd nogwel,
hello Boy's
Goffer de goffer, ik wil het weten, ik wil het weten, ik wil het weten.quote:
Erik is Coolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:36 schreef Huubdgk het volgende:
btw, die Eric is er misschien niet bij op mijn fandag omdat hij de dag ervoor die flikkeroptocht heeft (of gayparade) wat vinden jullie daarvanlove u 2 Eric
Gezellig!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
Das mooi, ik ben van de partij vanavond.
Eric Engerdquote:Holy Moses, gaat Claire , onze grimeuze, dat aan brengen? It looks scary.
Thx, kom je geeneens?!?!?quote:Oh ja, de fandag van José, veel plezier.
Gaan we zeker doen!! Mariëlle is sinds 7,5 uur vrijgezel dus wij gaan ff de bloemetjes buiten zettenquote:Geweldig, je gaat naar Syl, wat leuk en geniet ervan samen met Mariëlle.![]()
Dat gaat hem niet worden!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:34 schreef Huubdgk het volgende:
f.o.d. Eric........ misschien vnvnd een onthuller op de radio (of hoeven we niet te teasen ivm gelimiteerd aantal luisteraars?)
gossie was wel een lange rouwperiodequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen!! Mariëlle is sinds 7,5 uur vrijgezel dus wij gaan ff de bloemetjes buiten zetten![]()
Ik ben ook geen fan van je schatjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:36 schreef Huubdgk het volgende:
btw, die Eric is er misschien niet bij op mijn fandag omdat hij de dag ervoor die flikkeroptocht heeft (of gayparade) wat vinden jullie daarvanlove u 2 Eric
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van je schatje![]()
Enne...tijdens je huwelijkreis hebben we het al ff hierover gehad op FOK
( Commotie om Huub#21 )
Iedereen rouwt op z'n eigen manier! En wij doen ff onze zinnen verzetten danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gossie was wel een lange rouwperiode![]()
zat zeker wel diep
zo is datquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen rouwt op z'n eigen manier! En wij doen ff onze zinnen verzetten danVakantie was al geboekt en het hing al een beetje in de lucht... Maar nu kan ze als single mee
Moet je bij Huub wezen, die te lui is om z'n eigen (!) topic terug te lezen en al gevoerde discussies opnieuw gaat voeren!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffffff moest dat nou eric
ik had het net verdrongen![]()
ik bedoelde over de roddel die je over mij hebtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden!!!![]()
F.O.D.? Federale Overheids Dienst?![]()
Je teas't maar een eind weg hoor, luisteren doen we toch welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:34 schreef Huubdgk het volgende:
f.o.d. Eric........ misschien vnvnd een onthuller op de radio (of hoeven we niet te teasen ivm gelimiteerd aantal luisteraars?)
bitchfightquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef Huubdgk het volgende:
he, Eric! was net bezig dat topic terug te lezen, jammer dat lekkersimpel zo triest tegen je begon te doen, maar toch leuk die foto, maar jij kijkt wel vaker zaken van de onderkant toch?
zo nu jij weer
Oww.. die roddel van jou wil ik er vnvd wel ff ingooien op de radioquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik bedoelde over de roddel die je over mij hebt
f.o.d. fuck off and die!
o dan hoeft huub zich geen zorgen te maken , Jaap is errug betrouwbaarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb het tegen niemand verteld nog (alleen tegen Jaap)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef Huubdgk het volgende:
he, Eric! was net bezig dat topic terug te lezen, jammer dat lekkersimpel zo triest tegen je begon te doen, maar toch leuk die foto, maar jij kijkt wel vaker zaken van de onderkant toch?
zo nu jij weer
ja boy's schiet eens even op want ik was aan het ''huishouden''quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:03 schreef hondjes het volgende:
goed zo jongens.en op het eind even de roddels
nog even zo doorgaan en dan sla ik je nog blauwer dan die taxi heeft gedaan vorig jaar....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt...
Jouw onderkant kan ik me nog wél herinneren overigens... 19cm
Oww Huub!!! Dat kietelt!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:08 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nog even zo doorgaan en dan sla ik je nog blauwer dan die taxi heeft gedaan vorig jaar....
met die harde 19 cm!
19,8 was het toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt...
Jouw onderkant kan ik me nog wel herinneren overigens... 19cm
Euuhh.. wat weet jij ervan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |