Erik is Coolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:36 schreef Huubdgk het volgende:
btw, die Eric is er misschien niet bij op mijn fandag omdat hij de dag ervoor die flikkeroptocht heeft (of gayparade) wat vinden jullie daarvanlove u 2 Eric
Gezellig!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
Das mooi, ik ben van de partij vanavond.
Eric Engerdquote:Holy Moses, gaat Claire , onze grimeuze, dat aan brengen? It looks scary.
Thx, kom je geeneens?!?!?quote:Oh ja, de fandag van José, veel plezier.
Gaan we zeker doen!! Mariëlle is sinds 7,5 uur vrijgezel dus wij gaan ff de bloemetjes buiten zettenquote:Geweldig, je gaat naar Syl, wat leuk en geniet ervan samen met Mariëlle.![]()
Dat gaat hem niet worden!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:34 schreef Huubdgk het volgende:
f.o.d. Eric........ misschien vnvnd een onthuller op de radio (of hoeven we niet te teasen ivm gelimiteerd aantal luisteraars?)
gossie was wel een lange rouwperiodequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen!! Mariëlle is sinds 7,5 uur vrijgezel dus wij gaan ff de bloemetjes buiten zetten![]()
Ik ben ook geen fan van je schatjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:36 schreef Huubdgk het volgende:
btw, die Eric is er misschien niet bij op mijn fandag omdat hij de dag ervoor die flikkeroptocht heeft (of gayparade) wat vinden jullie daarvanlove u 2 Eric
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van je schatje![]()
Enne...tijdens je huwelijkreis hebben we het al ff hierover gehad op FOK
( Commotie om Huub#21 )
Iedereen rouwt op z'n eigen manier! En wij doen ff onze zinnen verzetten danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gossie was wel een lange rouwperiode![]()
zat zeker wel diep
zo is datquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen rouwt op z'n eigen manier! En wij doen ff onze zinnen verzetten danVakantie was al geboekt en het hing al een beetje in de lucht... Maar nu kan ze als single mee
Moet je bij Huub wezen, die te lui is om z'n eigen (!) topic terug te lezen en al gevoerde discussies opnieuw gaat voeren!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffffff moest dat nou eric
ik had het net verdrongen![]()
ik bedoelde over de roddel die je over mij hebtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden!!!![]()
F.O.D.? Federale Overheids Dienst?![]()
Je teas't maar een eind weg hoor, luisteren doen we toch welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:34 schreef Huubdgk het volgende:
f.o.d. Eric........ misschien vnvnd een onthuller op de radio (of hoeven we niet te teasen ivm gelimiteerd aantal luisteraars?)
bitchfightquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef Huubdgk het volgende:
he, Eric! was net bezig dat topic terug te lezen, jammer dat lekkersimpel zo triest tegen je begon te doen, maar toch leuk die foto, maar jij kijkt wel vaker zaken van de onderkant toch?
zo nu jij weer
Oww.. die roddel van jou wil ik er vnvd wel ff ingooien op de radioquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik bedoelde over de roddel die je over mij hebt
f.o.d. fuck off and die!
o dan hoeft huub zich geen zorgen te maken , Jaap is errug betrouwbaarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb het tegen niemand verteld nog (alleen tegen Jaap)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef Huubdgk het volgende:
he, Eric! was net bezig dat topic terug te lezen, jammer dat lekkersimpel zo triest tegen je begon te doen, maar toch leuk die foto, maar jij kijkt wel vaker zaken van de onderkant toch?
zo nu jij weer
ja boy's schiet eens even op want ik was aan het ''huishouden''quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:03 schreef hondjes het volgende:
goed zo jongens.en op het eind even de roddels
nog even zo doorgaan en dan sla ik je nog blauwer dan die taxi heeft gedaan vorig jaar....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt...
Jouw onderkant kan ik me nog wél herinneren overigens... 19cm
Oww Huub!!! Dat kietelt!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:08 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nog even zo doorgaan en dan sla ik je nog blauwer dan die taxi heeft gedaan vorig jaar....
met die harde 19 cm!
19,8 was het toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt...
Jouw onderkant kan ik me nog wel herinneren overigens... 19cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |