Ik zeg: Ik hou d'r van!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een bus kettingvet gekocht ;-)
Mogen wij gokken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Het verhaal is al smeuiig genoeg van zichzelf![]()
![]()
nou komop, niet zo flauwquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Het verhaal is al smeuiig genoeg van zichzelf![]()
![]()
Mijn roddel is niet verzonnen, de mijne is gewoon waarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Desii het volgende:
[..]
nou komop, niet zo flauw
pssst... jij verteld de roddel over Huppel, zal ik een roddel verzinnen over "the one, the only NMNS"
ik wed dat je nu ook nieuwsgierig word
en jij was telefoonverkoper voor de kooi en wist niet van het bestaan van mobieltjesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:06 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha, uhm geen tattoo, doe dat maar niet,
nee, Eric en Huub houden de roddels onder elkaar,
hebben ze een onwijs mooie uitvinding voor heb ik gemerkt na de kooi...........mobiele telefoons!
Een beetje bal heeft een directe link met "de schaar"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Enne.. kappen met zeuren nu! Anders pak ik m'n schaar!
(dat rijmt)
Das mooi, ik ben van de partij vanavond.quote:
[ afbeelding ]quote:Hoe ist met mij... Ik ben m'n spullen aan het pakken voor een lang weekend van huis. Morgen aan het werk voor Globalicious op DanceValley ( http://www.globalicious.org/festivaldetails?ID=6 )
als je me zoekt: zo zie ik eruit (als niet alles al van m'n lijf en gezicht is gespoeld want DanceValley schijnt morgen weer PlensValley te worden):
Oh ja, de fandag van José, veel plezier.quote:Zondag ben ik idd even bij Palma d'r fandag en later nog een feestje.
Geweldig, je gaat naar Syl, wat leuk en geniet ervan samen met Mariëlle.quote:Maandag en dinsdag ben ik aan het wassen, koffers pakken en nederlandse spulletjes voor Syl aan het kopen, om vervolgens woensdag middag met Mariëlle in de vliegmachine naar Barcelona te stappen waar ik m'n verjaardag ga vieren de 19e
dat word mij te link....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn roddel is niet verzonnen, de mijne is gewoon waar
Enne.. kappen met zeuren nu! Anders pak ik m'n schaar!
(dat rijmt)
zo istmaar net...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje bal heeft een directe link met "de schaar"
tegen wie heb je ut?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:22 schreef Huubdgk het volgende:
ja ghallo, als je dan een quote becommentarieert doe hem dan helemaal!
There u GO!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje bal heeft een directe link met "de schaar"
Ja ghallo, wie quote je nu?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:22 schreef Huubdgk het volgende:
ja ghallo, als je dan een quote becommentarieert doe hem dan helemaal!
eigenlijk tegen jou, maar vergat je te quoten....quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
eigenlijk tegen jou, maar vergat je te quoten....
zonde begin van een mooie discussie....doodgebloed
En tóch is mijn roddel nog steeds waarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
eigenlijk tegen jou, maar vergat je te quoten....
zonde begin van een mooie discussie....doodgebloed
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Jeetje wat een verwennerij![]()
Huub en Eric in the House tegelijkertijd nogwel,
hello Boy's
Goffer de goffer, ik wil het weten, ik wil het weten, ik wil het weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |