Schattiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
ha die Eric, ik heb een roddel gehoord![]()
tot hoe laat is de abn open eigenlijk?
Heeft PeterNB dan een conference-call functie op z'n mobiel?!?!?!?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:45 schreef Disana het volgende:
Eric en Huub, jullie bellen vanavond toch ook wel naar onze eigen radio uit het dgk topic? Spontaan geboren en hier als eerste gemeld!
Vanaf 21 uur zitten we aan PeterNB's presentatie gekluisterd, dus het zou hartstikke leuk zijn als jullie je ook even kunnen laten horen: 06 3031 94 98
Ik heb er geen verstand van Eric, maar ik weet dat Peter onderhand een hele studio in z'n woonkamer heeft staan en dat we de vorige keer enorm van hem genoten hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft PeterNB dan een conference-call functie op z'n mobiel?!?!?!?
nr genoteerd
Niet gaan slijmen meteen hé???quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van Eric, maar ik weet dat Peter onderhand een hele studio in z'n woonkamer heeft staan en dat we de vorige keer enorm van hem genoten hebben![]()
Zou leuk zijn als je even aan komt wippen, jullie zijn mijn favorite gays
Je was écht mijn favoriete bewoner, op de voet gevolgd door Huub. Ik vond het vreselijk dat je zo werd gepest (dat leeggooien van die laden, en dat geklier tegen je dates)... al vond ik de scene met de schaar tegenover Lieke (blech) ook minder.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niet gaan slijmen meteen hé???
Ik wip wel
De studio heeft 5 telefoonlijnenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft PeterNB dan een conference-call functie op z'n mobiel?!?!?!?
nr genoteerd
Dat met die schaar ja...ben ik ook minder trots op... Was eigenlijk niet helemaal mij als ik dat terugkijk... maar goed: ik was ook heel erg boos op Lieke en Huub dus dan doe je weleens gekke dingen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je was écht mijn favoriete bewoner, op de voet gevolgd door Huub. Ik vond het vreselijk dat je zo werd gepest (dat leeggooien van die laden, en dat geklier tegen je dates)... al vond ik de scene met de schaar tegenover Lieke (blech) ook minder.
Dankquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:16 schreef sunny16947 het volgende:
Het was niet gsmst of gebeld, maar Top dat je op mij hebt gestemd. Hoi mannen!!!!!!
Handig zo'n privé-darkroomquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De studio heeft 5 telefoonlijnenAllemaal keurig onder hetzelfde nummer bereikbaar !
Nou Eric er zijn miljonairs geweest die nog veel gekkere dingen hebben gedaan hoor, idd was het niet Eric-a-like, maar goed als mensen je tot waanzin drijven doe je gekke dingen, en zeker in DGK..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat met die schaar ja...ben ik ook minder trots op... Was eigenlijk niet helemaal mij als ik dat terugkijk... maar goed: ik was ook heel erg boos op Lieke en Huub dus dan doe je weleens gekke dingen...
"e:Op vrijdag 11 juli 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
ha die Eric, ik heb een roddel gehoord![]()
tot hoe laat is de abn open eigenlijk?
Lees ff de FOK-policy mbt roddels!!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb over jullie ook een roddel gehoord op vakantie btw hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt je kont hier niet keren of er ontgaat je vanalles . Eerquote:
Dat was voor de popo. Voor de finale was het toch. 'Hoi met Huub, top dat je op mij hebt gestemd. Je maakt nu kans op de prijs. Blijf op me stemmen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:24 schreef Juud79 het volgende:
Het was volgens mij... 'Hoi met Huub, top dat je op mij hebt gestemd. Kan ik op je blijven rekenen met stemmen? De verbinding wordt nu verbroken..'
Leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:28 schreef Desii het volgende:
[..]
&
[..]
Lees ff de FOK-policy mbt roddels!!!!
maar omdat ik niet de beroerste ben, zal ik het ff voor jullie opzoeken:
alle roddels moeten op het commode topic geplaatst worden...
Dus vertel
als jullie nou eens fifty/fifty doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Leuk geprobeerdVertelt Huupert jullie vast zelf wel
![]()
Ik zou het doen Peter!! Je deed het vorige week hartstikke aardig en je hebt een perfecte radiostem....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
PetersPrietPraatShow is eigenlijk niet geschikt voor (jonge) Fokkers,
dus we doen het vanavond wel via de Canadese servers.................
Maar bedankt voor het aanbod...
Ik bel wel, don't worryquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je kont hier niet keren of er ontgaat je vanalles . Eer, how are you?
Peet is liev dus bellen, zijn side kick heet Paultje.
En weer mist @Yvonne alle fun, nou hoor.
Hee, jij ook hier?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:53 schreef Desii het volgende:
[..]
als jullie nou eens fifty/fifty doen
Jij vertelt de roddel van Huub e/o Claire in Griekenland en dan mag Huppeltje jou roddel vertellen.... das een soort van eerlijk, toch![]()
o'ja ... het liefst zo smeuig mogelijk (de waarheid mag gerust een beetje geweld worden aangedaan)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:53 schreef Desii het volgende:
[..]
als jullie nou eens fifty/fifty doen
Jij vertelt de roddel van Huub e/o Claire in Griekenland en dan mag Huppeltje jou roddel vertellen.... das een soort van eerlijk, toch![]()
o'ja ... het liefst zo smeuig mogelijk (de waarheid mag gerust een beetje geweld worden aangedaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |