Prima, ga ik verder in conclaaf over een DGK-special op FOK!radioquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
PetersPrietPraatShow is eigenlijk niet geschikt voor (jonge) Fokkers,
dus we doen het vanavond wel via de Canadese servers.................
Maar bedankt voor het aanbod...
Oh leuk!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, ga ik verder in conclaaf over een DGK-special op FOK!radio
Okeequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima, ga ik verder in conclaaf over een DGK-special op FOK!radio
Wanneer ben jij weer terug?quote:
Wat een gedoe hè, ik lach me rot. Ik praat hier wel verder anders is het zo OT.quote:
Is goed. Moeten wel even wat dingen regelen.quote:
Jaha!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:20 schreef Huubdgk het volgende:
28 juli? ja volgens mij wel hoor kan wel lachen worden!
Ja ehm, het was blinde paniek. Ik vroeg om een hulplijn voor geestelijke bijstand en toen kreeg ik dat nummer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:22 schreef Huubdgk het volgende:
uhm wat was het ook al weer?
TOP dat jij voor mij hebt gesms ed... en toen? toen kwam er nog iets toch?
I'm IN!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Is goed. Moeten wel even wat dingen regelen.
Hoi Huub!![]()
Heb jij de 28e tijd om wat vragen te beantwoorden on air?
en
Hoi Eric!![]()
Heb jij de 28e tijd om wat vragen te beantwoorden on air?
Jullie zouden het zo leuk doen samen!
Jahahaha!quote:
geSMSt? Zullen we er geBELd van maken schattie?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:22 schreef Huubdgk het volgende:
uhm wat was het ook al weer?
TOP dat jij voor mij hebt gesms ed... en toen? toen kwam er nog iets toch?
Oh ja! Maar ja, de geestelijke nood zat hoog!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
geSMSt? Zullen we er geBELd van maken schattie?
Hoi FOK'ers![]()
Ik kan je wel een lijstje geven van alle telefoonnummers, maar dat ga ik denk ik maar niet doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:28 schreef joep.t het volgende:
Wie heeft de titels van gouden kooi nummers op een rijtje?
Sinds DGKquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:30 schreef Darklight het volgende:
Eric, kwam je al langer op FOK! Of sinds DGK?
Schattiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
ha die Eric, ik heb een roddel gehoord![]()
tot hoe laat is de abn open eigenlijk?
Heeft PeterNB dan een conference-call functie op z'n mobiel?!?!?!?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:45 schreef Disana het volgende:
Eric en Huub, jullie bellen vanavond toch ook wel naar onze eigen radio uit het dgk topic? Spontaan geboren en hier als eerste gemeld!
Vanaf 21 uur zitten we aan PeterNB's presentatie gekluisterd, dus het zou hartstikke leuk zijn als jullie je ook even kunnen laten horen: 06 3031 94 98
Ik heb er geen verstand van Eric, maar ik weet dat Peter onderhand een hele studio in z'n woonkamer heeft staan en dat we de vorige keer enorm van hem genoten hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft PeterNB dan een conference-call functie op z'n mobiel?!?!?!?
nr genoteerd
Niet gaan slijmen meteen hé???quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van Eric, maar ik weet dat Peter onderhand een hele studio in z'n woonkamer heeft staan en dat we de vorige keer enorm van hem genoten hebben![]()
Zou leuk zijn als je even aan komt wippen, jullie zijn mijn favorite gays
Je was écht mijn favoriete bewoner, op de voet gevolgd door Huub. Ik vond het vreselijk dat je zo werd gepest (dat leeggooien van die laden, en dat geklier tegen je dates)... al vond ik de scene met de schaar tegenover Lieke (blech) ook minder.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niet gaan slijmen meteen hé???
Ik wip wel
De studio heeft 5 telefoonlijnenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heeft PeterNB dan een conference-call functie op z'n mobiel?!?!?!?
nr genoteerd
Dat met die schaar ja...ben ik ook minder trots op... Was eigenlijk niet helemaal mij als ik dat terugkijk... maar goed: ik was ook heel erg boos op Lieke en Huub dus dan doe je weleens gekke dingen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Je was écht mijn favoriete bewoner, op de voet gevolgd door Huub. Ik vond het vreselijk dat je zo werd gepest (dat leeggooien van die laden, en dat geklier tegen je dates)... al vond ik de scene met de schaar tegenover Lieke (blech) ook minder.
Dankquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:16 schreef sunny16947 het volgende:
Het was niet gsmst of gebeld, maar Top dat je op mij hebt gestemd. Hoi mannen!!!!!!
Handig zo'n privé-darkroomquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De studio heeft 5 telefoonlijnenAllemaal keurig onder hetzelfde nummer bereikbaar !
Nou Eric er zijn miljonairs geweest die nog veel gekkere dingen hebben gedaan hoor, idd was het niet Eric-a-like, maar goed als mensen je tot waanzin drijven doe je gekke dingen, en zeker in DGK..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat met die schaar ja...ben ik ook minder trots op... Was eigenlijk niet helemaal mij als ik dat terugkijk... maar goed: ik was ook heel erg boos op Lieke en Huub dus dan doe je weleens gekke dingen...
"e:Op vrijdag 11 juli 2008 16:32 schreef Huubdgk het volgende:
ha die Eric, ik heb een roddel gehoord![]()
tot hoe laat is de abn open eigenlijk?
Lees ff de FOK-policy mbt roddels!!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb over jullie ook een roddel gehoord op vakantie btw hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt je kont hier niet keren of er ontgaat je vanalles . Eerquote:
Dat was voor de popo. Voor de finale was het toch. 'Hoi met Huub, top dat je op mij hebt gestemd. Je maakt nu kans op de prijs. Blijf op me stemmen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:24 schreef Juud79 het volgende:
Het was volgens mij... 'Hoi met Huub, top dat je op mij hebt gestemd. Kan ik op je blijven rekenen met stemmen? De verbinding wordt nu verbroken..'
Leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:28 schreef Desii het volgende:
[..]
&
[..]
Lees ff de FOK-policy mbt roddels!!!!
maar omdat ik niet de beroerste ben, zal ik het ff voor jullie opzoeken:
alle roddels moeten op het commode topic geplaatst worden...
Dus vertel
als jullie nou eens fifty/fifty doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Leuk geprobeerdVertelt Huupert jullie vast zelf wel
![]()
Ik zou het doen Peter!! Je deed het vorige week hartstikke aardig en je hebt een perfecte radiostem....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
PetersPrietPraatShow is eigenlijk niet geschikt voor (jonge) Fokkers,
dus we doen het vanavond wel via de Canadese servers.................
Maar bedankt voor het aanbod...
Ik bel wel, don't worryquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je kont hier niet keren of er ontgaat je vanalles . Eer, how are you?
Peet is liev dus bellen, zijn side kick heet Paultje.
En weer mist @Yvonne alle fun, nou hoor.
Hee, jij ook hier?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:53 schreef Desii het volgende:
[..]
als jullie nou eens fifty/fifty doen
Jij vertelt de roddel van Huub e/o Claire in Griekenland en dan mag Huppeltje jou roddel vertellen.... das een soort van eerlijk, toch![]()
o'ja ... het liefst zo smeuig mogelijk (de waarheid mag gerust een beetje geweld worden aangedaan)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:53 schreef Desii het volgende:
[..]
als jullie nou eens fifty/fifty doen
Jij vertelt de roddel van Huub e/o Claire in Griekenland en dan mag Huppeltje jou roddel vertellen.... das een soort van eerlijk, toch![]()
o'ja ... het liefst zo smeuig mogelijk (de waarheid mag gerust een beetje geweld worden aangedaan)
Ik zeg: Ik hou d'r van!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een bus kettingvet gekocht ;-)
Mogen wij gokken?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Het verhaal is al smeuiig genoeg van zichzelf![]()
![]()
nou komop, niet zo flauwquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Het verhaal is al smeuiig genoeg van zichzelf![]()
![]()
Mijn roddel is niet verzonnen, de mijne is gewoon waarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Desii het volgende:
[..]
nou komop, niet zo flauw
pssst... jij verteld de roddel over Huppel, zal ik een roddel verzinnen over "the one, the only NMNS"
ik wed dat je nu ook nieuwsgierig word
en jij was telefoonverkoper voor de kooi en wist niet van het bestaan van mobieltjesquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:06 schreef Huubdgk het volgende:
hahahaha, uhm geen tattoo, doe dat maar niet,
nee, Eric en Huub houden de roddels onder elkaar,
hebben ze een onwijs mooie uitvinding voor heb ik gemerkt na de kooi...........mobiele telefoons!
Een beetje bal heeft een directe link met "de schaar"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Enne.. kappen met zeuren nu! Anders pak ik m'n schaar!
(dat rijmt)
Das mooi, ik ben van de partij vanavond.quote:
[ afbeelding ]quote:Hoe ist met mij... Ik ben m'n spullen aan het pakken voor een lang weekend van huis. Morgen aan het werk voor Globalicious op DanceValley ( http://www.globalicious.org/festivaldetails?ID=6 )
als je me zoekt: zo zie ik eruit (als niet alles al van m'n lijf en gezicht is gespoeld want DanceValley schijnt morgen weer PlensValley te worden):
Oh ja, de fandag van José, veel plezier.quote:Zondag ben ik idd even bij Palma d'r fandag en later nog een feestje.
Geweldig, je gaat naar Syl, wat leuk en geniet ervan samen met Mariëlle.quote:Maandag en dinsdag ben ik aan het wassen, koffers pakken en nederlandse spulletjes voor Syl aan het kopen, om vervolgens woensdag middag met Mariëlle in de vliegmachine naar Barcelona te stappen waar ik m'n verjaardag ga vieren de 19e
dat word mij te link....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn roddel is niet verzonnen, de mijne is gewoon waar
Enne.. kappen met zeuren nu! Anders pak ik m'n schaar!
(dat rijmt)
zo istmaar net...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje bal heeft een directe link met "de schaar"
tegen wie heb je ut?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:22 schreef Huubdgk het volgende:
ja ghallo, als je dan een quote becommentarieert doe hem dan helemaal!
There u GO!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje bal heeft een directe link met "de schaar"
Ja ghallo, wie quote je nu?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:22 schreef Huubdgk het volgende:
ja ghallo, als je dan een quote becommentarieert doe hem dan helemaal!
eigenlijk tegen jou, maar vergat je te quoten....quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
eigenlijk tegen jou, maar vergat je te quoten....
zonde begin van een mooie discussie....doodgebloed
En tóch is mijn roddel nog steeds waarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
eigenlijk tegen jou, maar vergat je te quoten....
zonde begin van een mooie discussie....doodgebloed
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Jeetje wat een verwennerij![]()
Huub en Eric in the House tegelijkertijd nogwel,
hello Boy's
Goffer de goffer, ik wil het weten, ik wil het weten, ik wil het weten.quote:
Erik is Coolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:36 schreef Huubdgk het volgende:
btw, die Eric is er misschien niet bij op mijn fandag omdat hij de dag ervoor die flikkeroptocht heeft (of gayparade) wat vinden jullie daarvanlove u 2 Eric
Gezellig!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
Das mooi, ik ben van de partij vanavond.
Eric Engerdquote:Holy Moses, gaat Claire , onze grimeuze, dat aan brengen? It looks scary.
Thx, kom je geeneens?!?!?quote:Oh ja, de fandag van José, veel plezier.
Gaan we zeker doen!! Mariëlle is sinds 7,5 uur vrijgezel dus wij gaan ff de bloemetjes buiten zettenquote:Geweldig, je gaat naar Syl, wat leuk en geniet ervan samen met Mariëlle.![]()
Dat gaat hem niet worden!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:34 schreef Huubdgk het volgende:
f.o.d. Eric........ misschien vnvnd een onthuller op de radio (of hoeven we niet te teasen ivm gelimiteerd aantal luisteraars?)
gossie was wel een lange rouwperiodequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen!! Mariëlle is sinds 7,5 uur vrijgezel dus wij gaan ff de bloemetjes buiten zetten![]()
Ik ben ook geen fan van je schatjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:36 schreef Huubdgk het volgende:
btw, die Eric is er misschien niet bij op mijn fandag omdat hij de dag ervoor die flikkeroptocht heeft (of gayparade) wat vinden jullie daarvanlove u 2 Eric
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van je schatje![]()
Enne...tijdens je huwelijkreis hebben we het al ff hierover gehad op FOK
( Commotie om Huub#21 )
Iedereen rouwt op z'n eigen manier! En wij doen ff onze zinnen verzetten danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gossie was wel een lange rouwperiode![]()
zat zeker wel diep
zo is datquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen rouwt op z'n eigen manier! En wij doen ff onze zinnen verzetten danVakantie was al geboekt en het hing al een beetje in de lucht... Maar nu kan ze als single mee
Moet je bij Huub wezen, die te lui is om z'n eigen (!) topic terug te lezen en al gevoerde discussies opnieuw gaat voeren!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
pffffffff moest dat nou eric
ik had het net verdrongen![]()
ik bedoelde over de roddel die je over mij hebtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden!!!![]()
F.O.D.? Federale Overheids Dienst?![]()
Je teas't maar een eind weg hoor, luisteren doen we toch welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:34 schreef Huubdgk het volgende:
f.o.d. Eric........ misschien vnvnd een onthuller op de radio (of hoeven we niet te teasen ivm gelimiteerd aantal luisteraars?)
bitchfightquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef Huubdgk het volgende:
he, Eric! was net bezig dat topic terug te lezen, jammer dat lekkersimpel zo triest tegen je begon te doen, maar toch leuk die foto, maar jij kijkt wel vaker zaken van de onderkant toch?
zo nu jij weer
Oww.. die roddel van jou wil ik er vnvd wel ff ingooien op de radioquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik bedoelde over de roddel die je over mij hebt
f.o.d. fuck off and die!
o dan hoeft huub zich geen zorgen te maken , Jaap is errug betrouwbaarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb het tegen niemand verteld nog (alleen tegen Jaap)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:57 schreef Huubdgk het volgende:
he, Eric! was net bezig dat topic terug te lezen, jammer dat lekkersimpel zo triest tegen je begon te doen, maar toch leuk die foto, maar jij kijkt wel vaker zaken van de onderkant toch?
zo nu jij weer
ja boy's schiet eens even op want ik was aan het ''huishouden''quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:03 schreef hondjes het volgende:
goed zo jongens.en op het eind even de roddels
nog even zo doorgaan en dan sla ik je nog blauwer dan die taxi heeft gedaan vorig jaar....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt...
Jouw onderkant kan ik me nog wél herinneren overigens... 19cm
Oww Huub!!! Dat kietelt!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:08 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nog even zo doorgaan en dan sla ik je nog blauwer dan die taxi heeft gedaan vorig jaar....
met die harde 19 cm!
19,8 was het toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Klopt...
Jouw onderkant kan ik me nog wel herinneren overigens... 19cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |