Static is niet vervelend static is cooolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lijkt me wel genoeg zo en die Static kan best wel vervelend zijn zo af en toe
quote:
oooo ik heb dit gebied net gekocht mede door de staatsloterijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:37 schreef Flabberguest het volgende:
Sjucht, mijn vakantie maar weer afgezegt naar dit prachtige oord, Thx staatsloterij![]()
[ afbeelding ]
ik haat dat topic en ik wil niet in dat topic staanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig, straks vind ik je weer terug in [Forum] Banmeldtopic sukkeltje.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oooo ik heb dit gebied net gekocht mede door de staatsloterij![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:35 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb m. Een hele mooie witte 16GB!
Heb maar anderhalf uur slaap gehad en ben nu weer vrolijk aan het werk, maar ja, hij is zo leuk
Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
Het komt hier in Rdam met BAKKEN uit de lucht![]()
hier in doetinchem schijnt de zon.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
Hier net ook maar nu schijnt de zon weer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
Wat nou koel... een hittegolf willen we!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Pffffff.............tsssssssss................maar hier wordt het nu LEKKER KOEL !!
Ja hequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
De PrietPraatShow is veel te amateuristisch voor Fok!-Radio en ik wilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier net ook maar nu schijnt de zon weer.
Peet, ga even hier snuffelen, it's all about radio.![]()
Commode voor Huub # 22
Edit: Je hebt het al gevonden.
Dat kan ik me voorstellen. Zo blijft het ook spontaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De PrietPraatShow is veel te amateuristisch voor Fok!-Radio en ik wil
ONAFHANKELIJK blijven![]()
![]()
En ik vertrouw op de canadezen (.ca is dus niet california maarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zo blijft het ook spontaan.
Very impressive. It's got to work like a charm, i'm sure.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En ik vertrouw op de canadezen (.ca is dus niet california maar
canadaen ik maar 'de amerikanen' roepen
)
De servers die hun vanavond aan mij opleveren maken gebruik van
NetroMedia's exclusive Buffer Blaster technology en exclusive FireStream service
Met zulke termen MOET het toch goed komen![]()
Oh ja en ze streamen via hun Global Matrix Array................dussss
Dat is de heerlijkheid van deze reeksquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Very impressive. It's got to work like a charm, i'm sure.
En ik kijk ernaar uit. Het is gewoon spontaan geboren in deze reeks, er moet niets en er mag van alles
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is de heerlijkheid van deze reeks
Inderdaad............en bij Radio Peter is er maar 1 (één) regel:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Very impressive. It's got to work like a charm, i'm sure.
En ik kijk ernaar uit. Het is gewoon spontaan geboren in deze reeks, er moet niets en er mag van alles
Dat heb je zeker getoond. Ik bedoel, Sly had dat zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad............en bij Radio Peter is er maar 1 (één) regel:
Respect voor je luisteraars............................that's it
Hou je die wolk wel bij je? Gisteren om deze tijd moesten we hier zowat het licht aan doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
Daar ben ik weer!
* Dementor straalt voordat een wolk de boel verpest.
Ik heb hem nog niet gezien iigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
is er al een foto van het koter van naad en dennix gesignaleerd???
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De PrietPraatShow is veel te amateuristisch voor Fok!-Radio en ik wil
ONAFHANKELIJK blijven![]()
![]()
Is lang niet zo belangrijk als de breuk van Bart en Lesley. In de televaag een grote foto van Lesley, en aan het eind van het stukje nog 2 regels over de geboorte van Jaycee-Lynn. Wel sneu voor ze.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb nog nix gesignaleerd van de kleine nixquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik ben ook nix niet benieuwd naar nix jr, aangezien nix sr. mij totaal niet boeit en over mevr nix zeg ik maar beter helemaal nixquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb nog nix gesignaleerd van de kleine nix
We hebben het toch ook over nix, logisch dat je nix zegt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:11 schreef Desii het volgende:
ik ben ook nix niet benieuwd naar nix jr, aangezien nix sr. mij totaal niet boeit en over mevr nix zeg ik maar beter helemaal nix![]()
Dis een vrij nixig berichtje
quote:
goedeavondquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:51 schreef cobain94 het volgende:
Onweer zoals onweer moet zijn..(goedenavond)
Onvoorspelbaar, dus spannend. Maar Eric en Huubje komen wel langs.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:18 schreef PeterNB het volgende:
Zo.............de borrelnootjes, drank en drugs staan klaar...........
Heb alleen nog niets van de sidekick gehoord. Maar dat gebeurd
wel vaker met hem![]()
![]()
dat is nog voor de goudenkooi.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:13 schreef cobain94 het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)-07-2008.xml/800.wvx
[ afbeelding ]
Vanaf 13:20 De gouden kooi te koop en opgepimpt...(bridget doet alsof ze er nog nooit geweest is..
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:24 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
2 miljoen nogwat euro.....
Lief, Adorable, Knuffelbaar, en Snoezig?quote:
okeeequote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:30 schreef Disana het volgende:
Even wat aktiever jongens, de volgende staat al klaar:
[DGK #59] PeterNB Radio rocks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |