ik ook, tis gadgetdag vandaag. iPhone.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:19 schreef Dementor het volgende:
Ja ik heb er zin in.
Wat heeft hij gedaan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Guus.![]()
Laat hem eerst maar eens normaal met fans omgaan.
Hij wilde Smash-it niet groeten tijdens een feestje.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan?
Heb inmiddels al weer kaartjes voor het concert van volgend jaar
De lulquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij wilde Smash-it niet groeten tijdens een feestje.
Dus hij heeft voor mij afgedaan.
Hehe Belle Perez, ik heb haar wel eens live gehoord in Rotterdam, ze kan behoorlijk zingenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De lul![]()
Ik had hem (en Belle Perez) ook uitgenodigd voor mijn verjaardag en ik heb van beiden nog niet eens een kaartje gehad![]()
Ik ga ze opzoeken denk ik dan
Maandag komt ze hierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe Belle Perez, ik heb haar wel eens live gehoord in Rotterdam, ze kan behoorlijk zingen
* Dementor eet een groene appel voordat hij weg moet.
Doe het voorzichtig en veel plezierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tof.
Ik ga even iemand in de pan hakken, ben er vanmiddag wel weer.
Tot later
Ik heb mquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik ook, tis gadgetdag vandaag. iPhone.
Kijk dan wat ik net zit te fröbelenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:54 schreef CarOnline het volgende:
Tiiiiiiiiiiiiiiiiis Vrijdag
[ afbeelding ]
Buuv, wakker worden!
Heb je de hele nacht in de rij gestaan gekkie?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:35 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik heb m. Een hele mooie witte 16GB!
Heb maar anderhalf uur slaap gehad en ben nu weer vrolijk aan het werk, maar ja, hij is zo leuk
Zeg, moet dat nou, die perverse dingen, het is potjandorie nog maar nét tien uur geweestquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:02 schreef noekje het volgende:
Schoppen!! Was zoveel leuker geweest.
HAHAHA!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kijk dan wat ik net zit te fröbelen![]()
Twee zielen enzo.....
Heb je de cassettebandjes al klaar?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg, moet dat nou, die perverse dingen, het is potjandorie nog maar nét tien uur geweest
Ooooooh, je bent er nog, gelukkig maar. Hoe laat vertrek je of zit je al in het Zillertal?quote:
Dank je wel BQquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht in de rij gestaan gekkie?Nou, gefeliciteerd dan maar, wat zal Dementor jaloers zijn. Die wil heel graag een witte.
Deze is voor CarO en de buuf.
Goedemorgen allen.
Je bent er nog!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:02 schreef noekje het volgende:
Schoppen!! Was zoveel leuker geweest.
Ik heb gister gezien op de BBc dat alleen Osama die nog gebruikt.quote:
Vanavond pas. Ik moet nog naar de kapper en naar de Douglas enzo.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooooh, je bent er nog, gelukkig maar. Hoe laat vertrek je of zit je al in het Zillertal?
Aw! Ik ga je missen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent er nog!
Ik wens je een hele fijne, relaxte, zonnige en soms een beetje stoute vakantie!
We doen een meidenavond hier!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb gister gezien op de BBc dat alleen Osama die nog gebruikt.![]()
wat mis ik?? Geen bloody clue waar je het over hebt![]()
![]()
Ik ben er nog wel als je terugkomt, hoor!quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We doen een meidenavond hier!
Met cassettebandjes van Madonna en getoupeerd haar én paprika chips.
En Noekje neemt de cola mee![]()
Vergeet je make-up niet
Geniaalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik dat gemist hebben![]()
Cool.![]()
* debuurvrouw armbanden opzoeken gaat
Ja en Dior spullies. Heel vervelend!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel als je terugkomt, hoor!
Ga je lekkereClinique
dingetjes inslaan bij Douglas?
Uh... Ja weet ik veel!?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar moeten de mannen heen dan.....?![]()
Hmmm, dat gaat je geld kosten dus. Verwen jezelf maar eens goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
Vanavond pas. Ik moet nog naar de kapper en naar de Douglas enzo.
Ja hè?! Vond ik ook een goed idee. Wanneer ga jij weg?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hmmm, dat gaat je geld kosten dus. Verwen jezelf maar eens goed.
Gniffel, ik vond hem in het algeméén heel erg leukquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ha stomme Pietje! Ik moet nog steeds lachen om the stupid factory.
Ja, dat was wel de kers op de taart.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gniffel, ik vond hem in het algeméén heel erg leuk![]()
Maar dat ik later zag dat Pietje achter t raampje zat was een bonus zeg maar![]()
whehe ja die caro is me eentjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
Ha stomme Pietje! Ik moet nog steeds lachen om the stupid factory.
Wat erg! Hoe lang waren de teennagels?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe bestaat 't![]()
Moeder sluit zoon 35 jaar op
MENTON - Een 50-jarige man is 35 jaar lang door zijn moeder opgesloten. Hij werd pas ontdekt nadat zijn moeder al geruime tijd overleden was en de politie een kijkje ging nemen in het huis... Daar troffen ze, behalve het lijk, plotseling een kleine bleke man met drie meter lang haar aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |