Zolang het niet opgeklopt word vind ik het lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt best luchtig eigenlijk, vind je niet?
Ik lig helemaal in een deuk hier. Ik kijk BB UK en 2 HM's hebben gekust vannacht. Iedereen praat erover alsof ze ik weet niet wat hebben gedaan, ook op het forum. Als dat niet luchtig is weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
Zolang het niet opgeklopt word vind ik het lekker
Ze willen dat stiekem ook hoor, een Huub die in de wijnkoeler zijn behoefte doet, een Brian die onder dekens zijn vriendin een paar batsen voor haar kop geeft, een politiek correcte Lieke die de ochtend begint met reiki, een Nadia die in elkaar stort na een schoonheidsbehandeling, een rapper die na een bezoekje aan de kooi word opgepakt voor wapenbezit en tot slot een zwerver met een gitaar en een hond die zo hard blaft dat de audio uit elkaar knalt van ellende.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig helemaal in een deuk hier. Ik kijk BB UK en 2 HM's hebben gekust vannacht. Iedereen praat erover alsof ze ik weet niet wat hebben gedaan, ook op het forum. Als dat niet luchtig is weet ik het niet meer.
Ik heb ze even verteld wat er in The Golden Cage allemaal gebeurde, het hele forum over de rooie.![]()
ik kom vanaaf eens kijken hoe en wat het is ja lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je bedoelt de PrietPraatShow vanavond ? Dat is echt en serieus![]()
Bel je ook gezellig even in vanavond ?? Hoe meer zielen hoe gezelliger.
Je mag het OVERAL over hebben behalve over de bereiding van spinazie !!
(Tel.nr van de studio is 06-3031 9498 en vanaf een uur of 21h kun je hier de
links lezen waar je het kan beluisteren)
Nou, ik kan je wel vertellen dat ze niks gewend zijn daar en ze wachten op wat vuurwerk is een ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
Ze willen dat stiekem ook hoor, een Huub die in de wijnkoeler zijn behoefte doet, een Brian die onder dekens zijn vriendin een paar batsen voor haar kop geeft, een politiek correcte Lieke die de ochtend begint met reiki, een Nadia die in elkaar stort na een schoonheidsbehandeling, een rapper die na een bezoekje aan de kooi word opgepakt voor wapenbezit en tot slot een zwerver met een gitaar en een hond die zo hard blaft dat de audio uit elkaar knalt van ellende.
Oh sorry ik liet me even gaan
niet doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze willen dat stiekem ook hoor, een Huub die in de wijnkoeler zijn behoefte doet, een Brian die onder dekens zijn vriendin een paar batsen voor haar kop geeft, een politiek correcte Lieke die de ochtend begint met reiki, een Nadia die in elkaar stort na een schoonheidsbehandeling, een rapper die na een bezoekje aan de kooi word opgepakt voor wapenbezit en tot slot een zwerver met een gitaar en een hond die zo hard blaft dat de audio uit elkaar knalt van ellende.
Oh sorry ik liet me even gaan
kweet wel dat je tot 10 kan tellen, je bent een rekenwonderquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:22 schreef markvanrinsum het volgende:
9
Gast, verneuk het eens niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:22 schreef markvanrinsum het volgende:
8
quote:
bedankt desiiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:23 schreef Desii het volgende:
[..]
kweet wel dat je tot 10 kan tellen, je bent een rekenwonder
4quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef Desii het volgende:
[..]
you're welcome.... maar finish the job, knul![]()
Je bent halverwege blijven hangen
Lijkt me wel genoeg zo en die Static kan best wel vervelend zijn zo af en toequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef Desii het volgende:
[..]
you're welcome.... maar finish the job, knul![]()
Je bent halverwege blijven hangen
Lijkt me verstandig, straks vind ik je weer terug in [Forum] Banmeldtopic sukkeltje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |