klopt nick was dat die op de een van de andere dag weg was daar .......................toen vond ik het al heel vreemdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een aantal gebande zijn bezig met het bundelen van bewijzen en proberen hem zo voor de rechter te dagen. Je wilt niet weten wat er al allemaal boven water is gekomen, niet te geloven.
De andere stem in dat telefoongesprek is ene Nick, de echte oprichter van NL.
Vraag jij even of Huub vanavond ook wil bellen met ons cossers !!!quote:
Waarom vraag je dat zelf niet, is toch veel leuker?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef PeterNB het volgende:
Vraag even of Huub vanavond ook wil bellen met ons cossers !!!
(En dan gaan we het NIET over de kooi hebben)
Ik heb hem al een PM gestuurd, maar als meer mensen om hem bedelen begrijptquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat zelf niet, is toch veel leuker?
Raar zaakje hoor maar Slaaaajjjjjj zoekt het maar uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
klopt nick was dat die op de een van de andere dag weg was daar .......................toen vond ik het al heel vreemd
Zo goed?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vraag jij even of Huub vanavond ook wil bellen met ons cossers !!!
(En dan gaan we het NIET over de kooi hebben)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:25 schreef Manu82 het volgende:
Huub wil je Peter even een pm sturen. Hij is bezig met een radioprogramma en wil het niet over de kooi hebben ofzo
http://messages.fok.nl/compose.php?to=196778
ik vind jou leukquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:25 schreef Dementor het volgende:
Mag je in dit topic ook twee dames tegelijkertijd leuk vinden of is dat niet goed voor de verhaallijnen / soap?
Ik weet niet in hoe verre het script van de pilot al is gebaselined.
is dat een pil voor zelfmoord ?????quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb ooit een radioreclame gemaakt voor Euthan-1.
Misschien dat jij daar een leuke tv-commercial van kan maken![]()
De audio staat op: http://www.evilshare.com/e69f4b08-a087-102b-8834-0007e90cfb90
Manu is al voor je aan het lobbyen, komt goed.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:23 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb hem al een PM gestuurd, maar als meer mensen om hem bedelen begrijpt
'ie dat de PrietPraatShow HELE SERIEUZE amateurradio is !
Je bedoelt de PrietPraatShow vanavond ? Dat is echt en serieusquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
is dat echt de radio hier op FOK????
Yep, en je kunt bellen met dj Peter Slaaaaajjjjjj. Haske gezellie.quote:
Anders maak je een mooie clip op de 2008 versie van Jerney Kaagman'squote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:27 schreef Desii het volgende:
[..]
is dat een pil voor zelfmoord ?????
volgens google dan toch, wat luguber.... heb je nix gezelligers?
ik wil elly gezelllie op de radio vanavondquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en je kunt bellen met dj Peter Slaaaaajjjjjj. Haske gezellie.![]()
SERIEUZE amateur radio he !!quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:32 schreef Dementor het volgende:
Ik word geplaagd met mijn naam door HoneyBunny.
Nou!
Sly is er vanavond helaas niet bij. Je moet het met mij doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en je kunt bellen met dj Peter Slaaaaajjjjjj. Haske gezellie.![]()
Oh gewoon per mailquote:
Aaaaaa, wat jammer nou. Maar goed, die Paultje hè, wie is dat dan en hou je je handjes wel op je toetsenbord?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:34 schreef PeterNB het volgende:
Sly is er vanavond helaas niet bij. Je moet het met mij doen.
(En sidekick-Paultje alstie komt)
Klinkt best luchtig eigenlijk, vind je niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:36 schreef Dementor het volgende:
Oh gewoon per mail
Ik kreeg een kaartje waarin stond "Hoi, (S)Tom".
De heerlijke flauwheid kent schijnbaar geen grenzen vandaag.
Zolang het niet opgeklopt word vind ik het lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt best luchtig eigenlijk, vind je niet?
Ik lig helemaal in een deuk hier. Ik kijk BB UK en 2 HM's hebben gekust vannacht. Iedereen praat erover alsof ze ik weet niet wat hebben gedaan, ook op het forum. Als dat niet luchtig is weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
Zolang het niet opgeklopt word vind ik het lekker
Ze willen dat stiekem ook hoor, een Huub die in de wijnkoeler zijn behoefte doet, een Brian die onder dekens zijn vriendin een paar batsen voor haar kop geeft, een politiek correcte Lieke die de ochtend begint met reiki, een Nadia die in elkaar stort na een schoonheidsbehandeling, een rapper die na een bezoekje aan de kooi word opgepakt voor wapenbezit en tot slot een zwerver met een gitaar en een hond die zo hard blaft dat de audio uit elkaar knalt van ellende.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig helemaal in een deuk hier. Ik kijk BB UK en 2 HM's hebben gekust vannacht. Iedereen praat erover alsof ze ik weet niet wat hebben gedaan, ook op het forum. Als dat niet luchtig is weet ik het niet meer.
Ik heb ze even verteld wat er in The Golden Cage allemaal gebeurde, het hele forum over de rooie.![]()
ik kom vanaaf eens kijken hoe en wat het is ja lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je bedoelt de PrietPraatShow vanavond ? Dat is echt en serieus![]()
Bel je ook gezellig even in vanavond ?? Hoe meer zielen hoe gezelliger.
Je mag het OVERAL over hebben behalve over de bereiding van spinazie !!
(Tel.nr van de studio is 06-3031 9498 en vanaf een uur of 21h kun je hier de
links lezen waar je het kan beluisteren)
Nou, ik kan je wel vertellen dat ze niks gewend zijn daar en ze wachten op wat vuurwerk is een ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
Ze willen dat stiekem ook hoor, een Huub die in de wijnkoeler zijn behoefte doet, een Brian die onder dekens zijn vriendin een paar batsen voor haar kop geeft, een politiek correcte Lieke die de ochtend begint met reiki, een Nadia die in elkaar stort na een schoonheidsbehandeling, een rapper die na een bezoekje aan de kooi word opgepakt voor wapenbezit en tot slot een zwerver met een gitaar en een hond die zo hard blaft dat de audio uit elkaar knalt van ellende.
Oh sorry ik liet me even gaan
niet doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze willen dat stiekem ook hoor, een Huub die in de wijnkoeler zijn behoefte doet, een Brian die onder dekens zijn vriendin een paar batsen voor haar kop geeft, een politiek correcte Lieke die de ochtend begint met reiki, een Nadia die in elkaar stort na een schoonheidsbehandeling, een rapper die na een bezoekje aan de kooi word opgepakt voor wapenbezit en tot slot een zwerver met een gitaar en een hond die zo hard blaft dat de audio uit elkaar knalt van ellende.
Oh sorry ik liet me even gaan
kweet wel dat je tot 10 kan tellen, je bent een rekenwonderquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:22 schreef markvanrinsum het volgende:
9
Gast, verneuk het eens niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:22 schreef markvanrinsum het volgende:
8
quote:
bedankt desiiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:23 schreef Desii het volgende:
[..]
kweet wel dat je tot 10 kan tellen, je bent een rekenwonder
4quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef Desii het volgende:
[..]
you're welcome.... maar finish the job, knul![]()
Je bent halverwege blijven hangen
Lijkt me wel genoeg zo en die Static kan best wel vervelend zijn zo af en toequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef Desii het volgende:
[..]
you're welcome.... maar finish the job, knul![]()
Je bent halverwege blijven hangen
Lijkt me verstandig, straks vind ik je weer terug in [Forum] Banmeldtopic sukkeltje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |