quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb Sly helaas gemist op de streams maar had al de indruk dat het niet zoveel kon voorstellen, dus net als het spreekwoord "blaffende honden bijten niet", m.a.w. hij blaft veel maar bijt niet (tenminste die indruk heb ik een beetje)
butlers hoeven geen contact punten te betalenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa brother se dat gaat je contactpunten kosten!
Niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We gaan dus GEEN prostituees slaan vanavond he voor de duidelijkheid![]()
ik dacht dat Sly ...... de woordvoerder isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hoi Desii leuk je weer te zien .................nope filmpje heb ik idd niet gezien helaas maar ik vind hem helemaal top![]()
![]()
alleen 1 vraag is dit sly of is dit tegen sly?
Ik heb ooit een radioreclame gemaakt voor Euthan-1.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
als je nog iets zoiets in elkaar fabriekt, kan k ook weer wat knutselen![]()
over butlers gesproken, mag ik een lekker bakje senseo koffie?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
butlers hoeven geen contact punten te betalen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik moet weer helaas ff gaan maar ben er straks nog wel ff![]()
En vanavond natuurlijk (mits ik niet te druk ben met het herinstallen van mijn laptop)
Je laptop is wel een topaankoopquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik moet weer helaas ff gaan maar ben er straks nog wel ff![]()
En vanavond natuurlijk (mits ik niet te druk ben met het herinstallen van mijn laptop)
ik was jullie kwijt en was even erg druk maar noekje heeft me de weg naar hier gewezen waar ik erug blij mee benquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:54 schreef Desii het volgende:
[..]
ik dacht dat Sly ...... de woordvoerder is
WB meissie(je werd gemist, inene was je foetsie)
Het onderdeel 'sla en bescheld een prostituee' hebben we geschrapt.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:56 schreef Desii het volgende:
[..]
over butlers gesproken, mag ik een lekker bakje senseo koffie?
Ga nu naar mijn werk crossen, maar als ik er aankom zou ik graag zien dat ut klaarstaat![]()
lukt dat poepescheetje
Dit is de source:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik was jullie kwijt en was even erg druk maar noekje heeft me de weg naar hier gewezen waar ik erug blij mee ben..........maaruhh als dat Sly is is hij nog zielliger als ik dacht whahhaha wat een praat voor zo een sukkel
Dan moet ik snel een nieuwe act verzinnen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het onderdeel 'sla en bescheld een prostituee' hebben we geschrapt.
We hebben een hoop Libelle, Margriet en Tina luisteraars en die vonden het
niet zo geslaagd...
Wil je niet zo badinerend over onze koning/keizer/allesheerser sprekenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik was jullie kwijt en was even erg druk maar noekje heeft me de weg naar hier gewezen waar ik erug blij mee ben..........maaruhh als dat Sly is is hij nog zielliger als ik dacht whahhaha wat een praat voor zo een sukkel
o my god wat een eikel die sly hoor hem praten zeg .......................... wat een grote praat kan ik daar reageren onder dat filmpjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is de source:
De man die bedreigt en suuuukkeeeel roept is dus Sly
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je niet zo badinerend over onze koning/keizer/allesheerser spreken
Als je een youtube-account hebt kun je daarop reageren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
o my god wat een eikel die sly hoor hem praten zeg .......................... wat een grote praat kan ik daar reageren onder dat filmpje
Een aantal gebande zijn bezig met het bundelen van bewijzen en proberen hem zo voor de rechter te dagen. Je wilt niet weten wat er al allemaal boven water is gekomen, niet te geloven.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
gheghegheghe ...................ik weet dat sly alles en iedereen op ip natrekt samen met een andere iemand van een forum en die wisselen alle ip's onderling uit en kijken alle ip's na op een site................ das niet normaal meer
Ben blij dat de PrietPraatShow vanuit The Usa opereert............quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
gheghegheghe ...................ik weet dat sly alles en iedereen op ip natrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |