hehehe Peter wil je dan tegen sly namens mij zegen dat hij het daar maar moet steken waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zoals Sly zojuist zei: "Voor niets gaat de zon op !"
Door rond een uur of negen vanavond alle nowliveradiolusteraars door tequote:
bellen=snellerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
markvanirsum
![]()
Bel je vanavond ook gezellig nog even naar de show ??
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Door rond een uur of negen vanavond alle nowliveradiolusteraars door te
verbinden met PetersPrietPraatShow
is de uitzending van vorige week al ergens terug te luisteren ?quote:
geen idee mark ik ben verbannen naar het land der verbannelingenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:36 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is de uitzending van vorige week al ergens terug te luisteren ?
Ja bong ik ben sinds gisteren zomaar ineens zonder dat ik iets deed verbannen de reden...............al sla je me dood, ik heb wel nooit 1 cent betaald misschien dat dat de reden isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
Is dat gebeuren rondom NL nog steeds bezig?
Had zelf weinig tijd om me er in te verdiepen ivm PC zaken
GELUKKIG NIET !!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:36 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is de uitzending van vorige week al ergens terug te luisteren ?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
Is dat gebeuren rondom NL nog steeds bezig?
Had zelf weinig tijd om me er in te verdiepen ivm PC zaken
Je bent vanavond VAN HARTE welkom in de PrietPraatShow hoor !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
geen idee mark ik ben verbannen naar het land der verbannelingen
whahahahhahaa je bent weer heerlijk scherpquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
GELUKKIG NIET !!!
De PrietPraatShows zijn voor EENMALIG gebruikDat behoor je alleen live
te beluisteren ! Je gaat toch ook het journaal van vorige week niet terugkijken ?![]()
![]()
Ik blijf het maar een vreemde boel vinden daar....gelukkig is het op FOK! een stuk eerlijker geregeld en wordt je in principe niet zomaar gebannedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja bong ik ben sinds gisteren zomaar ineens zonder dat ik iets deed verbannen de reden...............al sla je me dood, ik heb wel nooit 1 cent betaald misschien dat dat de reden is
Mwah, ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik geloof dat Sly bezig is met een knokploeg
skattie dan heb je de nieuwe wereldhit ook gemistquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnxx noekje voor je link hierheen was jullie alweer kwijt en dat wil ik niet
nog even over NL
Ik poste gisteren over de baby van naad en dennix en ik kreeg gelijk een ban .......................... de reden....................al sla je me dood
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
GELUKKIG NIET !!!
De PrietPraatShows zijn voor EENMALIG gebruikDat behoor je alleen live
te beluisteren ! Je gaat toch ook het journaal van vorige week niet terugkijken ?![]()
![]()
een ban geven zonder dat ik iets heb gedaan is ook raar Bong heel raar maar goed hij doet maar en steekt het daar maar waar de zon niet schijnt heb Sly op de streams gezien toen in dgk nou tis een slungel / klungel van niksquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik blijf het maar een vreemde boel vinden daar....gelukkig is het op FOK! een stuk eerlijker geregeld en wordt je in principe niet zomaar gebanned
[..]
Mwah, ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je bent vanavond VAN HARTE welkom in de PrietPraatShow hoor !![]()
Rond een uur of 21h begint het en zullen hier alle beschikbare links gezet worden
zodat je mee kan luisteren, maar vooral ook mee kan AUWEHOEREN![]()
Ik heb Sly helaas gemist op de streams maar had al de indruk dat het niet zoveel kon voorstellen, dus net als het spreekwoord "blaffende honden bijten niet", m.a.w. hij blaft veel maar bijt niet (tenminste die indruk heb ik een beetje)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
een ban geven zonder dat ik iets heb gedaan is ook raar Bong heel raar maar goed hij doet maar en steekt het daar maar waar de zon niet schijnt heb Sly op de streams gezien toen in dgk nou tis een slungel / klungel van niks![]()
![]()
(hehehhe ik lach nu om mijn eigen tekst )
Hij blijft leuk dat filmpie !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:44 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie dan heb je de nieuwe wereldhit ook gemist
![]()
het blijft een gaaf muziekiequote:
Hoi Desii leuk je weer te zien .................nope filmpje heb ik idd niet gezien helaas maar ik vind hem helemaal topquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:44 schreef Desii het volgende:
[..]
skattie dan heb je de nieuwe wereldhit ook gemist
![]()
Ene vanavond hebben we FOK-radio met onze eigen echte dj Sly Peter
was echt mega gezellie vorige week
muziek is gaaf.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
[..]
het blijft een gaaf muziekie
als je nog iets zoiets in elkaar fabriekt, kan k ook weer wat knutselen![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb Sly helaas gemist op de streams maar had al de indruk dat het niet zoveel kon voorstellen, dus net als het spreekwoord "blaffende honden bijten niet", m.a.w. hij blaft veel maar bijt niet (tenminste die indruk heb ik een beetje)
butlers hoeven geen contact punten te betalenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa brother se dat gaat je contactpunten kosten!
Niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We gaan dus GEEN prostituees slaan vanavond he voor de duidelijkheid![]()
ik dacht dat Sly ...... de woordvoerder isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hoi Desii leuk je weer te zien .................nope filmpje heb ik idd niet gezien helaas maar ik vind hem helemaal top![]()
![]()
alleen 1 vraag is dit sly of is dit tegen sly?
Ik heb ooit een radioreclame gemaakt voor Euthan-1.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:49 schreef Desii het volgende:
als je nog iets zoiets in elkaar fabriekt, kan k ook weer wat knutselen![]()
over butlers gesproken, mag ik een lekker bakje senseo koffie?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
butlers hoeven geen contact punten te betalen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik moet weer helaas ff gaan maar ben er straks nog wel ff![]()
En vanavond natuurlijk (mits ik niet te druk ben met het herinstallen van mijn laptop)
Je laptop is wel een topaankoopquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik moet weer helaas ff gaan maar ben er straks nog wel ff![]()
En vanavond natuurlijk (mits ik niet te druk ben met het herinstallen van mijn laptop)
ik was jullie kwijt en was even erg druk maar noekje heeft me de weg naar hier gewezen waar ik erug blij mee benquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:54 schreef Desii het volgende:
[..]
ik dacht dat Sly ...... de woordvoerder is
WB meissie(je werd gemist, inene was je foetsie)
Het onderdeel 'sla en bescheld een prostituee' hebben we geschrapt.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:56 schreef Desii het volgende:
[..]
over butlers gesproken, mag ik een lekker bakje senseo koffie?
Ga nu naar mijn werk crossen, maar als ik er aankom zou ik graag zien dat ut klaarstaat![]()
lukt dat poepescheetje
Dit is de source:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik was jullie kwijt en was even erg druk maar noekje heeft me de weg naar hier gewezen waar ik erug blij mee ben..........maaruhh als dat Sly is is hij nog zielliger als ik dacht whahhaha wat een praat voor zo een sukkel
Dan moet ik snel een nieuwe act verzinnen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het onderdeel 'sla en bescheld een prostituee' hebben we geschrapt.
We hebben een hoop Libelle, Margriet en Tina luisteraars en die vonden het
niet zo geslaagd...
Wil je niet zo badinerend over onze koning/keizer/allesheerser sprekenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik was jullie kwijt en was even erg druk maar noekje heeft me de weg naar hier gewezen waar ik erug blij mee ben..........maaruhh als dat Sly is is hij nog zielliger als ik dacht whahhaha wat een praat voor zo een sukkel
o my god wat een eikel die sly hoor hem praten zeg .......................... wat een grote praat kan ik daar reageren onder dat filmpjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dit is de source:
De man die bedreigt en suuuukkeeeel roept is dus Sly
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je niet zo badinerend over onze koning/keizer/allesheerser spreken
Als je een youtube-account hebt kun je daarop reageren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
o my god wat een eikel die sly hoor hem praten zeg .......................... wat een grote praat kan ik daar reageren onder dat filmpje
Een aantal gebande zijn bezig met het bundelen van bewijzen en proberen hem zo voor de rechter te dagen. Je wilt niet weten wat er al allemaal boven water is gekomen, niet te geloven.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
gheghegheghe ...................ik weet dat sly alles en iedereen op ip natrekt samen met een andere iemand van een forum en die wisselen alle ip's onderling uit en kijken alle ip's na op een site................ das niet normaal meer
Ben blij dat de PrietPraatShow vanuit The Usa opereert............quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
gheghegheghe ...................ik weet dat sly alles en iedereen op ip natrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |