Huub heerlijk om je blog te lezen. bedankt.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeuj nmns weer terug na een ban! leuk he sancties
uhm dit is mijn huwelijksreis?quote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef sunny16947 het volgende:
Dat had ik al voorspeld dat het veel jamas zou worden hahahaha. Geniet er van. De grieken zijn tof en zoals je al schreef erg makkelijk. Pak wat je pakken kan hahahaha
Komt door die Febo hier......ze veranderen de regels tijdens het spel....quote:Op maandag 7 juli 2008 13:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeuj nmns weer terug na een ban! leuk he sancties
Mij te ver, ik vond het al heel wat dat ik voor jou naar de Dam ben gegaan en dat is om de hoekquote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:
btw zou het top vinden als er ook fokkers zouden komen op de fandag! kunnen we lachen!
Als je om je heen kijkt wordt Claire met de seconde leuker denk ikquote:Op maandag 7 juli 2008 13:53 schreef Huubdgk het volgende:
hahha naast mij zitten twee kleine moffen die op deze computer en die ernaast samen counterstrike willen geven, een oude griek samen met zijn veel te dikke wijf en kleine baby, voor de rest is het uitgestorven, behalve dikke vette lichamen die te roodverbrand op het strand liggen te walmen.... dure resorts zijn leuk, maar de mensen worden er niet mooier op!
daarnaast, Claire is cool!
Love u, maar die fan dag is ff te ver van mijn bedquote:Op maandag 7 juli 2008 13:55 schreef Huubdgk het volgende:
lieve fokkers, ik ben pleitte, kom naar de fandag! liefs
Huub
's Goed....ik vraag er ¤ 37,50 voor, naast de reiskostenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:
btw zou het top vinden als er ook fokkers zouden komen op de fandag! kunnen we lachen!
Yvonne wil komenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef Huubdgk het volgende:
Zolang Claire haar kooktips niet door komt geven is ze heulemaal niet coolquote:
Jij komt ook uit Vlissingenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:05 schreef Carlaa het volgende:
Jeetje, hadden jullie niets centralers kunnen zieken voor deze fandag? Utrecht ofzo?
Afstand : 130.7 km vanaf mijn woonplaats.. dat is me IETS te ver op de brommer!
Misschien kan kickbox Hans me meenemen.. die zit hier om de hoek
Je kunt altijd vragen aan een NL'er om mee te rijden.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:05 schreef Carlaa het volgende:
Jeetje, hadden jullie niets centralers kunnen zieken voor deze fandag? Utrecht ofzo?
Afstand : 130.7 km vanaf mijn woonplaats.. dat is me IETS te ver op de brommer!
Misschien kan kickbox Hans me meenemen.. die zit hier om de hoek
Claire is Tanja niet, en ok ze gooit haar magnetronmaaltjes niet in de prullenbakquote:Op maandag 7 juli 2008 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zolang Claire haar kooktips niet door komt geven is ze heulemaal niet cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |