Hij zit op het oproerforum, oppassen geblazen dus voor Huub.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Hallo dan
Is Claire een beetje bijgebruind?
Oeh, dat prikt met kussen, ga maar gauw dan. Arme Claire, heeft ze nu een schrale kin?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Huubdgk het volgende:
zijn wel leuke en aparte dingen gebeurd, maar vooral heel erg relaxed, vakantiefoto's komen op mijn site te staan, en ja we zijn enorm bruin geworden allebei, en ik ga mij zo maar eens scheren want heb dat lekker 8 dagen niet gedaan
Huub met stoppelbaard, dat willen we zien! ;-)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Huubdgk het volgende:
zijn wel leuke en aparte dingen gebeurd, maar vooral heel erg relaxed, vakantiefoto's komen op mijn site te staan, en ja we zijn enorm bruin geworden allebei, en ik ga mij zo maar eens scheren want heb dat lekker 8 dagen niet gedaan
voor nog meer lol, kan je vanavond luisteren naar radio FOK (het is super exclusief, enkel de creme de la creme van FOK mag meeluisteren... ze hebben ongeveer 30 vip-plaatsen... maar alles is gratis)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:56 schreef Huubdgk het volgende:
lol, komt vanzelf
Denk eerder dat ze iets anders schraal heeftquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dat prikt met kussen, ga maar gauw dan. Arme Claire, heeft ze nu een schrale kin?![]()
Was met Slaaaajjj ook alles goed?
Maar stond je dan wel in contact met Stijn via je PC of begrijp ik je verkeerd? En was Stijn ook iemand die als DGK_REDACTIE hier reageerde?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef Huubdgk het volgende:
HuubFM was het slechtste aller tijden,
wereldreiziger was klaar met werken (snachts) en ik was nog in het kantoor wakker als enige, toen kwam hij ff langs en vertelde dat hij op de FOK ging en ik moest roepen op de streams dat ik verzoekjes deed, hebben dit een tijdje gedaan, toen het afgelopen was vertelde hij dat ik de slechtste presentator sinds mensen heugenis was maar dat we wel hebben gelachen en dat internet er niets van begreep! Sindsdien was er ook de hardnekkige roddel dat ik stiekem de fora las
suavementequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze iets anders schraal heeft
het was ook hilarisch, en toen we nog internet hadden stonden we weleens in contact via de pc, heb ooit een filmpje gezien met als titel, mysterieuze chat van Nena! humor!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar stond je dan wel in contact met Stijn via je PC of begrijp ik je verkeerd? En was Stijn ook iemand die als DGK_REDACTIE hier reageerde?
Ik vond het als streamer hilarisch.
echt niet.... was superleukquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:19 schreef Huubdgk het volgende:
HuubFM was het slechtste aller tijden,
wereldreiziger was klaar met werken (snachts) en ik was nog in het kantoor wakker als enige, toen kwam hij ff langs en vertelde dat hij op de FOK ging en ik moest roepen op de streams dat ik verzoekjes deed, hebben dit een tijdje gedaan, toen het afgelopen was vertelde hij dat ik de slechtste presentator sinds mensen heugenis was maar dat we wel hebben gelachen en dat internet er niets van begreep! Sindsdien was er ook de hardnekkige roddel dat ik stiekem de fora las
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |