Ach, we zijn pas halverwege, je had er ook pas op pagina 12 achter kunnen komenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:53 schreef Tiepje het volgende:
Hehe, hoezo blondT. Lees NU pas echt goed de topic titel:D
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ach, we zijn pas halverwege, je had er ook pas op pagina 12 achter kunnen komen
En zo ja, dan het verzoek aan Claire om daar een filmpje van te maken....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:51 schreef sunny16947 het volgende:
Vroeg me ineens af of Huub de sirtaki al onder de knie heeft. Tenslotte gaat het met drank op een stuk beter. Al struikel je dan natuurlijk wel sneller over je eigen benen als het aan het eind zo snel gaat
Rondje surfen zegt mij dat ze een dochter hebben en ze heet volgens zeggen Jaycee-Lynn. Weet dus niet of dat allemaal klopt....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef Larisje het volgende:
Ik hoorde net bij shownieuws dat Nadia is bevallen. Iemand dit ook gehoord?
Ja maar bij nader onderzoek bleek het kind toch van Jaap te zijn i.p.v. Dennisquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef Larisje het volgende:
Ik hoorde net bij shownieuws dat Nadia is bevallen. Iemand dit ook gehoord?
Mijn schoonzus is ook een maand te vroeg bevallen dus het klopt, SBS meldde het om 23:15 en toen heb ik het hier weer gemeld Ex-Gouden Kooi bewoonster Nadia Schrekelman bevallenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia bevallen? De Telegraaf heeft het bericht overgenomen van SBS.
http://www.telegraaf.nl/p(...)-baby_geboren__.html
Nadia zou omstreeks zondag 3 augustus, 9 maanden zwanger zijn,
wanneer het SBS-bericht waar is, is hun dochter 3 weken eerder geboren
en waarschijnlijk komt Dennis 3 augustus zingen op de fandag van Huub.
Dit is Commode voor Huub;quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:21 schreef johanna2 het volgende:
Zonder Huub is er weinig commotie om Huub
We helpen hem (Claire) even een handjequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit is Commode voor Huub;
we verwachten na deze vakantie een baby
(over 9 maanden dan)
*Zucht*quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef Lady-night het volgende:
Waar gebruikt Brian een strijkbout voor
http://www.clipser.com/watch_video/217105
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |