Ik stem voor, aangezien ik 3 Aug op vakantie ben. Daarnaast lijkt het mij ook veel leuker om in een kleine setting met wat fokkers en Huub, Eric en natuurlijk ook Claire te kletsen dan op een fandag, waar een paar honderd man hun wil spreken.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Mij te ver, ik vond het al heel wat dat ik voor jou naar de Dam ben gegaan en dat is om de hoek![]()
Ik ben dan ook voor een Fok/dgk drankmeet in A'dam met Eric en Huub als eregast![]()
En nu weer genieten van je vakantie![]()
(Fandag Jaap en Huub valt in de vakantietijd)quote:Op maandag 7 juli 2008 14:39 schreef Juud79 het volgende:
Daarnaast lijkt het mij ook veel leuker om in een kleine setting met wat fokkers
en Huub, Eric en natuurlijk ook Claire te kletsen
dan op een fandag,
waar een paar honderd man hem wil spreken.
Edit: Mits Huub, Eric en Claire er natuurlijk ook zin in hebben...
dat lijkt me wel een belangrijke voorwaarde![]()
jij bent echt goedkoopquote:Op maandag 7 juli 2008 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
's Goed....ik vraag er ¤ 37,50 voor, naast de reiskosten![]()
PS. wat over blijft maak ik ook zelf op.....![]()
tis net Damien uit die film the Omenquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:39 schreef sunny16947 het volgende:
Zondag 13 Juli 2008 Fandag Palma.
Deze speciale fandag voor Hoofdhuishoudster Palma uit DGK,
is georganiseerd door Hawn en Toosje.
Dit alles zal plaats vinden in De Schreierstoren
gelegen aan de Prins Hendrikkade 94-95 te Amsterdam
nabij het centraal station.
aanvang 16.00 uur t/m 21.00 uur.
Ja, daar ga ik dan wel naartoe, heb ik me een paar weken geleden al voor aangemeld. Dat is idd kleinschalig, moet iedereen zich wel even aanmelden voordat het vol is. Lijkt me leuk en wellicht dat Huub en Claire hun gezicht daar ook even laten zien...Huub achter de piano, nice idea....quote:Op maandag 7 juli 2008 18:39 schreef sunny16947 het volgende:
Waarom dan niet alvast een voorproefje nemen in de stad die dichterbij is:
Deze speciale fandag voor Hoofdhuishoudster Palma uit DGK, is georganiseerd door Hawn en Toosje.
Buiten de Greet en Meet met Palma, staan u nog vele verassingen te wachten.
Diverse zangers/zangeressen , gaan voor u en Palma optreden i.z.m zanger
Tony Hazes bekend van doc. soap AT5
Ook gaan Palma & Davito, hun plaatje De Diva live voor u zingen.
Ongetwijfelt zullen er op deze voor haar speciale dag, ook vrienden van Palma langs komen uit de Goudenkooi wie.... dat blijft een verrassing. (*)
De toegang is ¤ 5,00 per persoon kinderen gratis.
Deze kosten zijn voor de bitter garnituur en het buffet, drankjes zijn voor uw eigen rekening.
Dit alles zal plaats vinden in De Schreierstoren
http://www.hyves.nl/spot/2000174/De_Schreierstoren
gelegen aan de Prins Hendrikkade 94-95 te Amsterdam nabij het centraal station.
aanvang 16.00 uur t/m 21.00 uur.
Voor reserveringen kunt u contact opnemen met Hawn, http://china46.hyves.nl
Ook bieden wij u, de mogelijkheid om op de fandag zelf, een kaartje te kopen aan de deur.
Maar let wel, vol is vol!
Groetjes en wie weet tot ziens,
Crew Palma fandag.
note:
Heb gezien dat Eric die dag ook in zijn agenda heeft staan.
(*)Ik weet dat daar ook een piano staat.
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:39 schreef sunny16947 het volgende:
Ook gaan Palma & Davito, hun plaatje De Diva live voor u zingen.
Ikhoudervan ..goede avond Palmaquote:Op maandag 7 juli 2008 22:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kans is groot dat Ex-miljonairs en personeel- huishouding ook als gast langs komen,
ook waarschijnlijk Claire en Huub, maar het is wel Palma haar Fandag.
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis net Damien uit die film the Omen
[ afbeelding ]
even het fotootje veranderd die achtergrond van die andere was niet zo prettig....
quote:
ja logischquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:36 schreef Huubdgk het volgende:
water is gaaf! enne ik vermaak mij hier prima hoor! heb nog steeds dat uitzicht over de middelandse zee en de bergen van turkije
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 08-07-2008 15:47:51 ]
* Jaloers, maar blij dat ik 25 Juli ook heerlijk twee weken op vakantie gaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:36 schreef Huubdgk het volgende:
water is gaaf! enne ik vermaak mij hier prima hoor! heb nog steeds dat uitzicht over de middelandse zee en de bergen van turkije
haha, ik ben er ook zo een, heb mijn post 120 ook al veranderd... grinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja logischal blijf je daar nog 3 weken zitten die bergen blijven gewoon staan hoor
en turkije gaat ook nergens heen![]()
ik moet altijd mijn posts achteraf veranderen omdat ik sneller denk dan ik typheb ik soms hele stukken weggelaten
![]()
maar goed volgens mij staat er nou eindelijk wat ik zeggen wilde.....
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
haha, ik ben er ook zo een, heb mijn post 120 ook al veranderd... grin
Ach, we zijn pas halverwege, je had er ook pas op pagina 12 achter kunnen komenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:53 schreef Tiepje het volgende:
Hehe, hoezo blondT. Lees NU pas echt goed de topic titel:D
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ach, we zijn pas halverwege, je had er ook pas op pagina 12 achter kunnen komen
En zo ja, dan het verzoek aan Claire om daar een filmpje van te maken....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:51 schreef sunny16947 het volgende:
Vroeg me ineens af of Huub de sirtaki al onder de knie heeft. Tenslotte gaat het met drank op een stuk beter. Al struikel je dan natuurlijk wel sneller over je eigen benen als het aan het eind zo snel gaat
Rondje surfen zegt mij dat ze een dochter hebben en ze heet volgens zeggen Jaycee-Lynn. Weet dus niet of dat allemaal klopt....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef Larisje het volgende:
Ik hoorde net bij shownieuws dat Nadia is bevallen. Iemand dit ook gehoord?
Ja maar bij nader onderzoek bleek het kind toch van Jaap te zijn i.p.v. Dennisquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef Larisje het volgende:
Ik hoorde net bij shownieuws dat Nadia is bevallen. Iemand dit ook gehoord?
Mijn schoonzus is ook een maand te vroeg bevallen dus het klopt, SBS meldde het om 23:15 en toen heb ik het hier weer gemeld Ex-Gouden Kooi bewoonster Nadia Schrekelman bevallenquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia bevallen? De Telegraaf heeft het bericht overgenomen van SBS.
http://www.telegraaf.nl/p(...)-baby_geboren__.html
Nadia zou omstreeks zondag 3 augustus, 9 maanden zwanger zijn,
wanneer het SBS-bericht waar is, is hun dochter 3 weken eerder geboren
en waarschijnlijk komt Dennis 3 augustus zingen op de fandag van Huub.
Dit is Commode voor Huub;quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:21 schreef johanna2 het volgende:
Zonder Huub is er weinig commotie om Huub
We helpen hem (Claire) even een handjequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit is Commode voor Huub;
we verwachten na deze vakantie een baby
(over 9 maanden dan)
*Zucht*quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef Lady-night het volgende:
Waar gebruikt Brian een strijkbout voor
http://www.clipser.com/watch_video/217105
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |