Je had het toch over Nicolette van Dam?quote:
Bier voor de mannen, rode wodka voor mij en zoete witte wijn voor LRquote:
Neequote:
Hehe en ik keek Spanga's want vriendinnetje van me speelt erin (Fatma, ze speelt Irmak)quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:08 schreef LastRequest het volgende:
Ik keek wel eens Zoop want m'n buurjongetje speelde erin, het werd opgenomen op m'n werk en Ewout is leuk
Dupje lust heel soms wijn, meestal nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bier voor de mannen, rode wodka voor mij en zoete witte wijn voor LR
En iets fris voor Dupje en Morgane.. Of lust dupje wel wijn?
Glaasje roséquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
bier hier
lkomt ze ook naar je feestquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe en ik keek Spanga's want vriendinnetje van me speelt erin (Fatma, ze speelt Irmak)
[..]
Dupje lust heel soms wijn, meestal niet
quote:
nodig dr uitquote:
ja die kerel die tegen Jon ging kletsen toen Jon ging schreeuwen dat ze niet goed dansten op dat podium dingquote:
quote:
Bij de Stretto vonden ze hem niet zo gezelligquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
een vriend van me....en iemand met een gezelig grote mond
Ben jij er zaterdag ook? Laten we de hele nacht de wetenschap bedrijvenquote:
Huh ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ja die kerel die tegen Jon ging kletsen toen Jon ging schreeuwen dat ze niet goed dansten op dat podium ding
Dat komt omdat hij te arrogant is en een te grote mond heeftquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:40 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Bij de Stretto vonden ze hem niet zo gezellig
Eindelijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het begint eindelijk een beetje af te koelen nu
* denkt naquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben jij er zaterdag ook? Laten we de hele nacht de wetenschap bedrijven
quote:
Spangas. Aan elkaar dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:04 schreef Dupje het volgende:
Jullie kijken naar ZOOP?
Ik vind Spanga's leuker hoor
Ik ook!!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een swarma-topic, Morgen afrijden
Ja, 't is dan ook echt een "rag 't je hoofd uit" nummer![]()
.edit, @LR, kutquotes
Ja. Waar zijn de meters?quote:
Lijkt me ook mooie filmquote:
Waar? Had ik alleen als ik uit Amsterdam kwam ...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:31 schreef Houniet het volgende:
Kutzooi drie uur in de file gestaan.
Op dit tijdstip ouwe, ben nu pas thuis.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
op dit tijdstip of meldt je het nu pas
Wat zij zegtquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:42 schreef morgane het volgende:
Toch maar eens gaan slapen!
Goed planquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:42 schreef morgane het volgende:
Toch maar eens gaan slapen!
Het plan is om op tijd van de BBQ terug te zijn om naar Dupje's mega party te gaan ja... wsch met nog 2 huisgenotenquote:
Wat dan?!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
* Cocktailprikker staat strak van de zenuwen
Glasvezelkabels hebben de vervelende neiging, dat mocht je jezelf er mee steken / verwonden, en het afbreekt, er niks te zien is. Glaswol heeft ook die vervelende eigenschap. Maar als je plafondplaten nog zijn blijven zitten en je niet net een glasvezelnetwerk hebt aangelegd, zal dat het wel niet zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik viel vannacht verdommme pas om 3 uur in slaap.. omdat ik een onverklaarbare jeuk op mijn voet haden nog steeds geen bult te zien..
Nu ist ook vrij warm op mn kamer maar heb mn raam opengegooid en ik voel gewoon dat het koeler wordt
Ik bespeur een ochtendhumeur ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whatever.. als je in bed ligt en je moe bent en je niet kan slapen ist kut
Succes!quote:
Ieuwww... Yasha heeft voetschimmelquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik viel vannacht verdommme pas om 3 uur in slaap.. omdat ik een onverklaarbare jeuk op mijn voet haden nog steeds geen bult te zien..
Nu ist ook vrij warm op mn kamer maar heb mn raam opengegooid en ik voel gewoon dat het koeler wordt
en een half...quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
26 was het hea?
quote:
Damn wat een kuthumeur heb jijquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
13.05 stond al de hele week groot in zijn msn.. dus ik denk.. dat ie om half 2 examen heeft..
We zijn geen sarcasme gewend van jou, dus dan wordt gedacht dat je een pesthumeur hebtquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan doe ik eens sarcastisch en heb ik meteen een kuthumeur
Mannen
Dat gaan we tijdens de centre-parcs-meet volgend jaar uitproberenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je moet als ik 's ochtends net wakker ben niet blij om me heen gaan springen en zulks..
Want dan hoek ik je neer![]()
Goh, je weet wel echt een positief beeld over jezelf te creëren. Je maakt je zo ook heel gewild bij mannen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je moet als ik 's ochtends net wakker ben niet blij om me heen gaan springen en zulks..
Want dan hoek ik je neer![]()
Dat lijkt me echt geniaalquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaan we tijdens de centre-parcs-meet volgend jaar uitproberen.
Nope: http://www.centerparcs.nl/NL/NL/homequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:34 schreef swarmahoer het volgende:
en tegenwoordig is alles landal greenparcs toch?
Ik weet al niet eens meer bij welke meet we erover gehad hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:33 schreef swarmahoer het volgende:
hadden we er eentje afgesproken dan?
Zie het als een hintquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet een meet waar ik bij wasanders had ik het wel onthouden
Of het moet niet tegen mij gezegd zijndat is ook heel goed mogelijk
Maw: je gaat uit verveling naar de stad en dan lunchen bij VBquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga zo ook nog ff rondkijken.. geen idee wat ik ook al weer nodig had
Oh noesquote:
Kun je morgenmiddag de herhaling kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet werken dus zal niks zien vanavond maarja.. boeie
Als je mams je toch meeneemt kun je beter naar 'In de Blauwe Hand' gaan voor een kopje warme chocolademelkquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo de helft van de buit is al binnen.. Nu even koffiedrinken hierboven en dan weer verders shoppen
Die hebben dikkere bandjes.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
cup dd?
Ik? Ik heb het wel laat gemaakt maar niks bijzonders gedaan ofzo haha.. ik kan gewoon niet meer vroeg slapenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
late reactieheb je t laat gemaakt gister?
Even bijpraten met je homiesquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:51 schreef -J-D- het volgende:
Wat doe ik trouwens in dit topic?
Ben helegaar niet zo goed in slowsjetten
quote:
Jepp die heeft ontbijt gemaaktquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was je lover lover nog langsgeweest dan LR
En Pietje zij zit tennis te kijken..
Of nou jah nu zit ze mn truitje te strijken
Oh ja, en om een JDdansje te makenquote:
In editten daarentegen.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:51 schreef -J-D- het volgende:
Wat doe ik trouwens in dit topic?
Ben helegaar niet zo goed in slowsjetten
quote:
Gast, hoeveel fouten wil je maken in één zin?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
yasha geeft t goede voorbeelt en tracteerd ma op en frietje
1. Geen hoofdletterquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, hoeveel fouten wil je maken in één zin?
Pic's or it didn't happen toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truitje en een rokje en een BH
En nu zo nog even verder kijken of we nog iets zien..
Dus dan ga je zaterdag allebei de dingen showen? Misschien moet ik toch nog eens heroverwegen of ik nog kom...quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dan didn't it happen.. Die BH heb ik speciaal voor een truitje gekocht wat ik misschien zaterdag aan doe dus
Dat dus over me rbwquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
It didn't it happen..
Nou een van de misschien truitjes is niet nieuw, maarja dat weten jullie niet want jullie hebben het toch nooit gezien.. De rokjes zijn echt te leuk maar ik heb een hekel aan rokjes dragen met feest/uitgaan dus die zijn echt voor op vakantiequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus dan ga je zaterdag allebei de dingen showen? Misschien moet ik toch nog eens heroverwegen of ik nog kom...
Nop... Ik was er totaal niet bij met men kop, de meest kutte dag qua rijden ooit, was helaas vandaagquote:
Blijft er nog steeds een kledingstuk overquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou een van de misschien truitjes is niet nieuw, maarja dat weten jullie niet want jullie hebben het toch nooit gezien.. De rokjes zijn echt te leuk maar ik heb een hekel aan rokjes dragen met feest/uitgaan dus die zijn echt voor op vakantie
Ah, da's heel zuur!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nop... Ik was er totaal niet bij met men kop, de meest kutte dag qua rijden ooit, was helaas vandaagEind augustus heeft et CBR pas weer plek
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Blijft er nog steeds een kledingstuk over
Dat hebben we op studiereis zo enorm vaak gehoord, dat ik er helemaal gek van werd. En tijdens de reünie ook nog tien keerquote:
Het is friet!quote:
P. Fabergé, van de Jeugd van Tegenwoordig toch?quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik ken het van een vriendinnetje omdat zij stiekem verliefd is op Pepijn
Klopt, geld boeit mij in dusverre niet dat als het kan ik morgen overnieuw op examen gingquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eind augustus pas weer plek, dat is misschien wel erger dan 't hele zakken
.
Huh, laatst gebruikte iemand dat argument andersomquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is godverdomme friet, patattekes haal je maar in Belgenland
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Frietenquote:Friet is een gerecht van gefrituurde aardappelreepjes.
Het is bekend onder diverse benamingen die in verschillende delen van het Nederlandse taalgebied gebruikelijk zijn. In de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland - op de betere restaurants na - men het meestal over patat heeft. In Noord-Holland en Utrecht raakt de benaming Vlaamse friet echter steeds meer in zwang. Andere benamingen zijn patates frites en frites. Het gebruik van "patat" kan in Vlaanderen en Zeeland verwarring veroorzaken, omdat dit daar "aardappel" betekent.
Volgens mij ben jij op dit moment de enige aanwezige die dat kan doen, dus tenzij het een uitnodiging is om jou te komen helpen, moet je je uitlatingen even herformuleren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ik mag niet wijs doen omdat dan blijkt dat jij een noob bent?
Go finger yourself pussy
Ho, zo ruimdenkend ben ik dan weer níetquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ik mag niet wijs doen omdat dan blijkt dat jij een noob bent?
Go finger yourself pussy
Ja ik zat nog op P3 te f5´enquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik een keer tot wat later wakker, is er hier niemand.
De beruchte vierdaagse feesten beginnen volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:37 schreef prinsrob het volgende:
hey nijmegen,
was nu dit weekend die poolpartymeet?, en wanneer beginnen de beruchte vierdaagsefeesten?
k hoor het wel!,
rob
Jeetje wat shit zeg...quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net gewoon een halve minuut van mijn leven verspild om naar deze smiley te kijken
Ja, ik zat jouw hyves te begluren piet
Morgenavond idd de poolpartymeetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:37 schreef prinsrob het volgende:
was nu dit weekend die poolpartymeet?, en wanneer beginnen de beruchte vierdaagsefeesten?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zegt mn moeder gister in de bus.. Ja, als ik jouw was was ik niet meegegaan als hier de vierdaagse is.. Komt ze nu mee aan.. nu alles geregeld is
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
verkapte-we-willen-een-keertje-alleen-op-vakantie-uitspraak
gelukkig kon die van mij wel raak prikken net...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:27 schreef LastRequest het volgende:
Ratten![]()
Ik ga zo naar de allergoloog
en heb daarom de halve nacht gedroomd dat een vrouw in mn arm moest prikken en continu mis prikte waardoor het steeds meer pijn ging doen
Als er morgen een BBQ met kleine zoogdieren komt ben ik weg hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef Dupje het volgende:
Zow vandaag al hard aan t werk voor t tuinfeest!
En er zitten hier echt klote ratten. Heb net een boterhamopslagplaats van ze gevonden
Succes meidquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:27 schreef LastRequest het volgende:
Ratten![]()
Ik ga zo naar de allergoloog
en heb daarom de halve nacht gedroomd dat een vrouw in mn arm moest prikken en continu mis prikte waardoor het steeds meer pijn ging doen
Maar er komt wel een BBQ?!quote:
Hoe krijgt iemand het verzonnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
NerdAlert!
http://www.inkoopacties.net/ia/5z5h6l44
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |