Jeetje wat shit zeg...quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net gewoon een halve minuut van mijn leven verspild om naar deze smiley te kijken
Ja, ik zat jouw hyves te begluren piet
Morgenavond idd de poolpartymeetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:37 schreef prinsrob het volgende:
was nu dit weekend die poolpartymeet?, en wanneer beginnen de beruchte vierdaagsefeesten?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zegt mn moeder gister in de bus.. Ja, als ik jouw was was ik niet meegegaan als hier de vierdaagse is.. Komt ze nu mee aan.. nu alles geregeld is
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
verkapte-we-willen-een-keertje-alleen-op-vakantie-uitspraak
gelukkig kon die van mij wel raak prikken net...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:27 schreef LastRequest het volgende:
Ratten![]()
Ik ga zo naar de allergoloog
en heb daarom de halve nacht gedroomd dat een vrouw in mn arm moest prikken en continu mis prikte waardoor het steeds meer pijn ging doen
Als er morgen een BBQ met kleine zoogdieren komt ben ik weg hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef Dupje het volgende:
Zow vandaag al hard aan t werk voor t tuinfeest!
En er zitten hier echt klote ratten. Heb net een boterhamopslagplaats van ze gevonden
Succes meidquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:27 schreef LastRequest het volgende:
Ratten![]()
Ik ga zo naar de allergoloog
en heb daarom de halve nacht gedroomd dat een vrouw in mn arm moest prikken en continu mis prikte waardoor het steeds meer pijn ging doen
Maar er komt wel een BBQ?!quote:
Hoe krijgt iemand het verzonnenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
NerdAlert!
http://www.inkoopacties.net/ia/5z5h6l44
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |