quote:Op zondag 29 juni 2008 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is volgens mij ook om 2 uur afgelopen ofzo Mikkie
Kijk dat wij dan nog diehard de stad in gaan hoef je niet perse mee ofzo
Ik denk ook niet dat hij mee gaat hoor... Zal wel weer zo'n slap excuus hebben dat ie nog kei veel moet doen de volgende dagquote:
Telt werken ook als slap excuus? Zo ja, dan klopt je beweringquote:Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij mee gaat hoor... Zal wel weer zo'n slap excuus hebben dat ie nog kei veel moet doen de volgende dag
Dat bijvoorbeeldquote:Op zondag 29 juni 2008 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om vervolgens om 4u snachts in VB ineens op te duiken.
Nope, moet werken van 6 tot 10 en daarna eerst nog feestje met mn koor. Ben toch al niet zo'n diehard feestneus dus het is zelfs de vraag of ik 2 uur haalquote:Op zondag 29 juni 2008 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor mij ookMaar je gaat daarna niet meer de stad in begrijp ik Morgane?
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik was toch wel van plan je erin te gooien
Ja, want ik, pietje, mikkie, etc hebben geen honger?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus niet eten bij VB?opzich niet zo erg, kan ik wat rustiger aan doen
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:06 schreef Dupje het volgende:
Vorig jaar waren er 3 jongens die zo leuk dachten te zijn door met zn 3en naast elkaar in t zwembad te pissen. Die hebben we er dus echt wel ingegooid, inclusief telefoon enzo. Moeten ze dat maar niet doen
Pietje had sowieso al weinig trek om eerst naar Nijmegen te komen, dacht ik gister op te maken.. En mikkie is pas om kwart voor 8 in Nijmegen.. en etc wie is da?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, want ik, pietje, mikkie, etc hebben geen honger?Alleen maar denken aan je mooiboy hé
Heb je het nu tegen mij? Dikke doeiquote:Op maandag 30 juni 2008 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah en sowieso.. als ik ga, ga jij ook![]()
Ok heel goedquote:Op maandag 30 juni 2008 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met de fiets
Nee dus...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb ooit de pic uit de OP gepaint waar ze woonde... ff kijke of ik em nog heb : P
Nee dan is het goed!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee schatik had het tegen swarma
ik zal voortaan wel weer quoten
maar aan de zin eronder zou je dat wel op kunnen maken
Weet ikquote:Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee dan is het goed!
En CP ik ben niet blond hoor?
Oh, dáááár!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:26 schreef Dupje het volgende:
De tent?We hebben geen tent hoor!
Maar het is het grote witte huis in het midden op de dijk
ja hequote:Op maandag 30 juni 2008 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op dat youtube-filmpje is 't wel duidelijk welke 't is.
Volgens mij moest Bram werken...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komers 5 juli Duppie-feest
- dupje (joh, echt?)
- swarma
- yashi
- lastrequest
- pietje
misschienners
- Brammie1
- Mikkie
- aibmi
- doodkapje
niet komers
- morgane
ik moet idd werken. Zondag ook vanaf 11:30quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:33 schreef Dupje het volgende:
[..]
Volgens mij moest Bram werken...
En Cocktail is ook een misschiener?
Toen ik het over een nieuwe bh en showen had kwam er al iets meer beweging in.. Misschien moet ik ook even over het bijpassende stringetje vertellen danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschieners
- Mikkie (wordt aan gewerkt ) is er al resultaat?
- aibmi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je begint t te lerenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:37 schreef prinsrob het volgende:
hm dit begint al btje op echte nijmegnespammer te lijken!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komers
- Dupje![]()
- CP
- Lastrequest
- Pietje
- Swarmahoer
- Yashi
- prinsrob
- doodkapje
- Siegfried
Misschieners
- Mikkie (wordt aan gewerkt ) is er al resultaat?
- aibmi
Niet komers
- Morgane
- Brammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |