Dat is wel de bedoeling natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet het ook niet hoorWeet niet of dat iets wordt als ik katslam ben
Nouja zeg, wat heb jij voor voornemens bij dat feestquote:Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet het ook niet hoorWeet niet of dat iets wordt als ik katslam ben
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is volgens mij ook om 2 uur afgelopen ofzo Mikkie
Kijk dat wij dan nog diehard de stad in gaan hoef je niet perse mee ofzo
Ik denk ook niet dat hij mee gaat hoor... Zal wel weer zo'n slap excuus hebben dat ie nog kei veel moet doen de volgende dagquote:
Telt werken ook als slap excuus? Zo ja, dan klopt je beweringquote:Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij mee gaat hoor... Zal wel weer zo'n slap excuus hebben dat ie nog kei veel moet doen de volgende dag
Dat bijvoorbeeldquote:Op zondag 29 juni 2008 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om vervolgens om 4u snachts in VB ineens op te duiken.
Nope, moet werken van 6 tot 10 en daarna eerst nog feestje met mn koor. Ben toch al niet zo'n diehard feestneus dus het is zelfs de vraag of ik 2 uur haalquote:Op zondag 29 juni 2008 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor mij ookMaar je gaat daarna niet meer de stad in begrijp ik Morgane?
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik was toch wel van plan je erin te gooien
Ja, want ik, pietje, mikkie, etc hebben geen honger?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus niet eten bij VB?opzich niet zo erg, kan ik wat rustiger aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |