quote:
Bij de Stretto vonden ze hem niet zo gezelligquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
een vriend van me....en iemand met een gezelig grote mond
Ben jij er zaterdag ook? Laten we de hele nacht de wetenschap bedrijvenquote:
Huh ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ja die kerel die tegen Jon ging kletsen toen Jon ging schreeuwen dat ze niet goed dansten op dat podium ding
Dat komt omdat hij te arrogant is en een te grote mond heeftquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:40 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Bij de Stretto vonden ze hem niet zo gezellig
Eindelijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het begint eindelijk een beetje af te koelen nu
* denkt naquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ben jij er zaterdag ook? Laten we de hele nacht de wetenschap bedrijven
quote:
Spangas. Aan elkaar dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:04 schreef Dupje het volgende:
Jullie kijken naar ZOOP?
Ik vind Spanga's leuker hoor
Ik ook!!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een swarma-topic, Morgen afrijden
Ja, 't is dan ook echt een "rag 't je hoofd uit" nummer![]()
.edit, @LR, kutquotes
Ja. Waar zijn de meters?quote:
Lijkt me ook mooie filmquote:
Waar? Had ik alleen als ik uit Amsterdam kwam ...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:31 schreef Houniet het volgende:
Kutzooi drie uur in de file gestaan.
Op dit tijdstip ouwe, ben nu pas thuis.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
op dit tijdstip of meldt je het nu pas
Wat zij zegtquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:42 schreef morgane het volgende:
Toch maar eens gaan slapen!
Goed planquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:42 schreef morgane het volgende:
Toch maar eens gaan slapen!
Het plan is om op tijd van de BBQ terug te zijn om naar Dupje's mega party te gaan ja... wsch met nog 2 huisgenotenquote:
Wat dan?!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
* Cocktailprikker staat strak van de zenuwen
Glasvezelkabels hebben de vervelende neiging, dat mocht je jezelf er mee steken / verwonden, en het afbreekt, er niks te zien is. Glaswol heeft ook die vervelende eigenschap. Maar als je plafondplaten nog zijn blijven zitten en je niet net een glasvezelnetwerk hebt aangelegd, zal dat het wel niet zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik viel vannacht verdommme pas om 3 uur in slaap.. omdat ik een onverklaarbare jeuk op mijn voet haden nog steeds geen bult te zien..
Nu ist ook vrij warm op mn kamer maar heb mn raam opengegooid en ik voel gewoon dat het koeler wordt
Ik bespeur een ochtendhumeur ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whatever.. als je in bed ligt en je moe bent en je niet kan slapen ist kut
Succes!quote:
Ieuwww... Yasha heeft voetschimmelquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik viel vannacht verdommme pas om 3 uur in slaap.. omdat ik een onverklaarbare jeuk op mijn voet haden nog steeds geen bult te zien..
Nu ist ook vrij warm op mn kamer maar heb mn raam opengegooid en ik voel gewoon dat het koeler wordt
en een half...quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
26 was het hea?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |