Het plan is om op tijd van de BBQ terug te zijn om naar Dupje's mega party te gaan ja... wsch met nog 2 huisgenotenquote:
Wat dan?!quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
* Cocktailprikker staat strak van de zenuwen
Glasvezelkabels hebben de vervelende neiging, dat mocht je jezelf er mee steken / verwonden, en het afbreekt, er niks te zien is. Glaswol heeft ook die vervelende eigenschap. Maar als je plafondplaten nog zijn blijven zitten en je niet net een glasvezelnetwerk hebt aangelegd, zal dat het wel niet zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik viel vannacht verdommme pas om 3 uur in slaap.. omdat ik een onverklaarbare jeuk op mijn voet haden nog steeds geen bult te zien..
Nu ist ook vrij warm op mn kamer maar heb mn raam opengegooid en ik voel gewoon dat het koeler wordt
Ik bespeur een ochtendhumeur ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whatever.. als je in bed ligt en je moe bent en je niet kan slapen ist kut
Succes!quote:
Ieuwww... Yasha heeft voetschimmelquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik viel vannacht verdommme pas om 3 uur in slaap.. omdat ik een onverklaarbare jeuk op mijn voet haden nog steeds geen bult te zien..
Nu ist ook vrij warm op mn kamer maar heb mn raam opengegooid en ik voel gewoon dat het koeler wordt
en een half...quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
26 was het hea?
quote:
Damn wat een kuthumeur heb jijquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
13.05 stond al de hele week groot in zijn msn.. dus ik denk.. dat ie om half 2 examen heeft..
We zijn geen sarcasme gewend van jou, dus dan wordt gedacht dat je een pesthumeur hebtquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan doe ik eens sarcastisch en heb ik meteen een kuthumeur
Mannen
Dat gaan we tijdens de centre-parcs-meet volgend jaar uitproberenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je moet als ik 's ochtends net wakker ben niet blij om me heen gaan springen en zulks..
Want dan hoek ik je neer![]()
Goh, je weet wel echt een positief beeld over jezelf te creëren. Je maakt je zo ook heel gewild bij mannen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar je moet als ik 's ochtends net wakker ben niet blij om me heen gaan springen en zulks..
Want dan hoek ik je neer![]()
Dat lijkt me echt geniaalquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat gaan we tijdens de centre-parcs-meet volgend jaar uitproberen.
Nope: http://www.centerparcs.nl/NL/NL/homequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:34 schreef swarmahoer het volgende:
en tegenwoordig is alles landal greenparcs toch?
Ik weet al niet eens meer bij welke meet we erover gehad hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:33 schreef swarmahoer het volgende:
hadden we er eentje afgesproken dan?
Zie het als een hintquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet een meet waar ik bij wasanders had ik het wel onthouden
Of het moet niet tegen mij gezegd zijndat is ook heel goed mogelijk
Maw: je gaat uit verveling naar de stad en dan lunchen bij VBquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga zo ook nog ff rondkijken.. geen idee wat ik ook al weer nodig had
Oh noesquote:
Kun je morgenmiddag de herhaling kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet werken dus zal niks zien vanavond maarja.. boeie
Als je mams je toch meeneemt kun je beter naar 'In de Blauwe Hand' gaan voor een kopje warme chocolademelkquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo de helft van de buit is al binnen.. Nu even koffiedrinken hierboven en dan weer verders shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |