Samenvatting:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf
Ik wist dat hij opgepakt was maar niet de reden waarom.
60 a 80 miljoen sure waarom liep hij niet in de nieuwste prada en shit ?
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij zoveel heeft "gestolen".
Ik kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen.
Ik wordt net gebeld door Plupke met de mededeling ff op Fok! te checken wat er gebeurd was en om hier te posten.
Bij deze dus
Interessante posts uit zijn posthistorie:quote:Op zondag 29 juni 2008 11:08 schreef Adolecens het volgende:
24 juni: Miljoenenhacker wordt opgepakt.
27 juni: Bericht in de Media
FOK!user blijkt de hacker MaddoxX te zijn.
Maikuuul bevestigt dat Jasper aka MaddoxX opgepakt is.\
Depax beweert dat MaddoxX echt de hacker is, en geeft aan zelf "dingen" met hem gedaan te hebben.
Pezu en Weasel bewereren dat er niks aan de hand is en dan MaddoxX in Frankrijk op vakantie is.
quote:
Brein was al bij 't onderzoek betrokken tochquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:07 schreef DomMAXx het volgende:
nieuw persbericht: ook brein zal nu een zaak tegen Jasper H. aka Maddoxx aanspannen, Jasper H. is de vermeende leider van diverse *software)piraterij-organisties :double pwned:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nog even in de OP samenvatting.quote:BloodyLotte vermeldt dat MaddoxX in een cel in Rotterdam verblijft.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:37 schreef DomMAXx het volgende:
pezu: bewijs of anders BAN imo
inddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:00 schreef Thomass het volgende:
Toch wel interessant, start iets op met meer dan 300 geïnteresseerden en talloze topics vullen zichzelf met tvp's en nonsens.
Heerlijk.
Dat maakt deze zaak ook zo bizar, maar het kan natuurlijk nog zijn dat hij wel wat extra namen heeft voor andere stuff.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:10 schreef Raven_ het volgende:
Als je dat zo leest lijkt het er op van niet.
Hij heeft echt wel ergens een kloon ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:12 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Dat maakt deze zaak ook zo bizar, maar het kan natuurlijk nog zijn dat hij wel wat extra namen heeft voor andere stuff.
Vast wel, maar of het een noemenswaardig verschil oplevert.. denk het niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel ergens een kloon ofzo
Misschien wil een aardige admin wel even kijken of ie nog andere accounts/schuilnamen heeftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel ergens een kloon ofzo
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien wil een aardige admin wel even kijken of ie nog andere accounts/schuilnamen heeft
Dat hoef je niet te vragen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:17 schreef Johnsel het volgende:
tvp.. ironisch is btw dat ik nog geen maand geleden het erover had met hem dat ie zúpermakkelijk te traceren was. Hij is btw ook niet meer online gekomen sinds de 24e.. wil iemand de msn log lezen? dan upper ik m wel effe voor jullie
svann, zolang ze iets nuttigs kunnen plaatsen zoals Johnsel, heb ik er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:17 schreef Johnsel het volgende:
tvp.. ironisch is btw dat ik nog geen maand geleden het erover had met hem dat ie zúpermakkelijk te traceren was. Hij is btw ook niet meer online gekomen sinds de 24e.. wil iemand de msn log lezen? dan upper ik m wel effe voor jullie
HAHAHA me longen ontplofte door m'n sigaret van het lachen.. zo goed dat je dit hebt bewaard haha. (2:07) •-----»MaddoxX«-: wie ben ik danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:45 schreef Johnsel het volgende:
2008-06-24
19:50:38 ging hij de laatste keer offline..
ohja en excuses voor de vreemde opmaak:
http://johnsel.net/log.html
Wie is Johnsel?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:11 schreef Daury het volgende:
Of er zijn een aantal zaken die wij nog niet snappen, of hij is ultra dom en liegt tegen Johnsel. Ik gok op het laatste.
Alleen al bij de eerste zin valt hij door de mand:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:11 schreef Daury het volgende:
Of er zijn een aantal zaken die wij nog niet snappen, of hij is ultra dom en liegt tegen Johnsel. Ik gok op het laatste.
Waarom vraag je dat? Je kan toch kijken.. jullie plaatsen alleen maar tvp's en kijken niet eens.quote:
Ik hou niet van complot theorieen, maar hij schijnt te dom te zijn zelf een dergelijke hack te doen/maken ( hoe je dat ook noemt ). Misschien is hij toch een beetje gebruikt door de echte grote jongens, dat is dan dat stukje dat wij nog niet snappen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:19 schreef Johnsel het volgende:
ikkeeeuuhh.. en Daury wat snap je niet dan?
Het is nu duidelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:20 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Je kan toch kijken.. jullie plaatsen alleen maar tvp's en kijken niet eens.
Heb ik al tig keer lopen roepen.. daarom verbaast het me ook niet waarom de nationale recherche hem nu pas heeft opgepakt, kunnen ze voor de aanhouding lekker een paar maanden alles afluisteren, aftappen enz.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:22 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik hou niet van complot theorieen, maar hij schijnt te dom te zijn zelf een dergelijke hack te doen/maken ( hoe je dat ook noemt ). Misschien is hij toch een beetje gebruikt door de echte grote jongens, dat is dan dat stukje dat wij nog niet snappen.
Klopt, in één van de vorige topics zag ik ook een Duitse windows xp voorbij komen, dus dat zal ook wel met hem te maken hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:27 schreef kraakschandaal het volgende:
http://board.raidrush.ws/showthread.php?t=282008 Die user was betrokken bij zijn Valve hack.
Nou, dom was hij niet.. lomp wel. Hij vond het ook prachtig om zijn acties bekend te maken.. dat is zn ondergang geworden. En tja, grote jongens? Hij runde zelf een vrij grote releasegroep.. emporio.. Maar aan de andere kant haalde hij ook kinderachtige dingen uit.. site hacken van "rivaliserende" releasegroep toendertijd met de steamhacks..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:22 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik hou niet van complot theorieen, maar hij schijnt te dom te zijn zelf een dergelijke hack te doen/maken ( hoe je dat ook noemt ). Misschien is hij toch een beetje gebruikt door de echte grote jongens, dat is dan dat stukje dat wij nog niet snappen.
Die gast heeft later wel veel spannende verhalen aan zijn kinderen te vertellen..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:33 schreef Johnsel het volgende:
[..]
Nou, dom was hij niet.. lomp wel. Hij vond het ook prachtig om zijn acties bekend te maken.. dat is zn ondergang geworden. En tja, grote jongens? Hij runde zelf een vrij grote releasegroep.. emporio.. Maar aan de andere kant haalde hij ook kinderachtige dingen uit.. site hacken van "rivaliserende" releasegroep toendertijd met de steamhacks..
Ook misschien leuk om te weten. hij had contact met de mensen van steam, en eisde dat ze openbaar maakten dat hij de creditcardgegevens van hun klanten had. Zo niet zou hij ze openbaar maken. Steam zei dat hij t zich maar bekeek, en daar was die vrij pissig om.
Dat zijn de dingen wat k me nog kan herrinerren van m.. meer eigenlijk ook niet.
Ehm.. ik denk dat de spannendste verhalen nog moeten gaan komen als meneer straks enkeltje Los Angeles krijgt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die gast heeft later wel veel spannende verhalen aan zijn kinderen te vertellen..
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:50 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ehm.. ik denk dat de spannendste verhalen nog moeten gaan komen als meneer straks enkeltje Los Angeles krijgt.
Ik hoop voor hem dat hij na het zien van alle Prison Break afleveringen, een goed ontsnappingsplan kan maken en kan vluchten. Als hem dat lukt, heb ik respect voor deze gast... DAN WEL. !!!
Maar agh, ik denk dat als hij ontsnapt is, dat meneer tegen ieder gaat zeggen ''ik was die ontsnapper, dat was ik!! knap he'' ... zal die wel weer opgepakt worden![]()
![]()
Wel grappig dat maddox eerst ontkent dat ie aan cc fraude heeft gedaan en daarna zegt dat het hem een worst zal wezen.quote:Johnsel: hey
MaddoxX: .
Johnsel: ben jij nooit bang dat iemand je traceert als de echte valve-haxxor
Johnsel: en dat de polisies aan je deur komen kloppen?
MaddoxX: nope
Johnsel: how come?
MaddoxX: omdat ik een deal met hun heb
Johnsel: met valve?
Johnsel: of de polisies?:P]
MaddoxX: valve
Johnsel: dan nog
Johnsel: cc fraude
MaddoxX: doe ik niet aan
Johnsel: genoeg dingen wat je op je stok hebt hangen
MaddoxX: zozo
MaddoxX: ben j wel laat mee
Johnsel: das waar
Johnsel: maar toch
MaddoxX: ..
MaddoxX: wat is je.
Johnsel: is dr niet
Johnsel: k vroeg t me gewoon af
Johnsel: het is niet echt moeilijk om uit te zoeke wie je echt bent
MaddoxX: ohjah
MaddoxX: wie ben ik dan
Johnsel: jasper
MaddoxX: nou nou
MaddoxX: daar kom je ver mee
Johnsel: tuurlijk
Johnsel: je bent 20
MaddoxX: handig het fotoboek.fok.nl
Johnsel: zeker
Johnsel: + je foto
Johnsel: niet dat t mij wat boeit
MaddoxX: lekker verouderd ook
Johnsel: punt is
Johnsel: dat t niet al te lastig is om erachter te komen wie je bent
Johnsel: als ze je willen pakken
MaddoxX: zal me ook een worst wezen
MaddoxX: niemand wilt me pakken omdat ik nks illegaals heb gedaan
MaddoxX: valve is allang opgelost
MaddoxX: daar heb ik een deal mee
MaddoxX: verder rest heb ik nooit wat gedaan
MaddoxX: dus #care
Johnsel: emperio?
MaddoxX: _alles_
Johnsel: de groep na emporio?
Johnsel: WoW dus
Johnsel: k herriner me ook nog wat cc gevalletjes
MaddoxX: dude zal me echt een worst wezen
Johnsel: haha
Johnsel: ok
Johnsel: duidelijk
tvpquote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:20 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Je kan toch kijken.. jullie plaatsen alleen maar tvp's en kijken niet eens.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:07 schreef phluphy het volgende:
Bron: De betekenis van Nederlandse voornamen.
Jasper: Schatbewaarder.
quote:Het Team High Tech Crime van de Nationale Recherche heeft dinsdagavond in Maastricht een 20-jarige verdachte aangehouden die vermoedelijk op internet heeft ingebroken bij twee Amerikaanse computerspellenbedrijven. Bovendien wordt hij verdacht van de diefstal van creditcard gegevens, die zijn gebruikt bij online pokeren en aankopen op internet.
De verdachte zou in 2006 van een server van het bedrijf Activision in Los Angeles een kopie van het spel Enemy Territory: Quake War (ETQW) hebben gestolen. Quake was destijds nog in ontwikkeling. Het gaat om een populair computerspel waarbij zoveel mogelijk buitenaardse vijanden moeten worden uitgeschakeld en meerdere spelers het tegen elkaar opnemen. Van het illegaal gedownloade spel werden afbeeldingen op internet geplaatst.
Het spellenbedrijf huurde een particulier recherchebureau in dat op internet contact legde met ‘MaddoxX’, de bijnaam van de vermoedelijke indringer. Wanneer het spel illegaal op de markt was uitgebracht, had het bedrijf 40 miljoen dollar schade kunnen lijden. Uit het onderzoek bleek dat de hacker ook toegang had tot andere delen van het bedrijfsnetwerk.
In Nederland is daarop namens het spellenbedrijf aangifte gedaan door de Stichting BREIN, die onder meer on- en offline piraterij bestrijdt. Ook het Amerikaanse softwarebedrijf Valve Software Corporation heeft aangifte gedaan van indringing in het computersysteem in 2007. Eenmaal in het systeem zou de hacker klanteninformatie en creditcardgegevens hebben gedownload. Het bewijs daarvan maakte hij publiekelijk bekend op internet.
Het onderzoek door het Team High Tech Crime van de Dienst Nationale Recherche van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) bracht aan het licht dat de verdachte beweerde over de gegevens van 50.000 creditcards te beschikken. Hij zou daarmee bestellingen voor laptops, beeldschermen en MP3-spelers op internet hebben geplaatst. De creditcardgegevens zijn vermoedelijk gestolen bij een online ticketbedrijf in Engeland. De potentiële schade van de diefstal is naar schatting 20 miljoen dollar.
Bij de doorzoeking van de ouderlijke woning van de 20-jarige verdachte is beslag gelegd op een computer, administratie en een karabijn. De man wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam.
Als je nou echt op zoek was naar nieuwe info had je dit al tig topics eerder kunnen lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:27 schreef kraakschandaal het volgende:
http://board.raidrush.ws/showthread.php?t=282008 Die user was betrokken bij zijn Valve hack.
wie zegt dat dat de échte Maddox isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:19 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Alleen al bij de eerste zin valt hij door de mand:
(2:02) Johnsel ben jij nooit bang dat iemand je traceert als de echte valve-haxxor
(2:02) Johnsel en dat de polisies aan je deur komen kloppen?
(2:02) •-----»MaddoxX«-: nope
Hoe dom kun je zijn? Uit die andere logs blijkt dat hij 1000'en cc's had gestolen, en in deze log gaat hij zeggen dat hij niets illegaals heeft gedaan en de politie toch niet komt etc.
![]()
Ik zeg je, deze gast gaat echt naar de vs![]()
Hebben ze misschien al gedaan??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:30 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Heb ik al tig keer lopen roepen.. daarom verbaast het me ook niet waarom de nationale recherche hem nu pas heeft opgepakt, kunnen ze voor de aanhouding lekker een paar maanden alles afluisteren, aftappen enz.
Het FOK! forum dat ik gebruik heeft in dit topic een pagina 1 waar ik toch echt deze complete log gepost zie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:02 schreef Pwn_zoon het volgende:
edit: dubbel
Hoop dt ie wat geld naar een verborgen rekening heeft gesluisd dan zodat ie met geld over 20 jaar wat meiden aan kan trekkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die gast heeft later wel veel spannende verhalen aan zijn kinderen te vertellen..
Dat kan idd. Zeker gezien de vermoedelijk gepleegde feitenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:28 schreef uniqueeeeeee het volgende:
Wtfff..... die broer van maddoxx zei gisteren op msn dat maddoxx misschien wel voor 10 jaar de gavangenis in gaat en het kon nog langer worden als het tegenzat
De straffen voor dit soort delicten zijn terecht niet laag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:31 schreef uniqueeeeeee het volgende:
ja is toch logish om dan ff wtf te zeggen? 10 is niet nix :S
hahaha ja nee die foto in zn fobo waren o.a. van wintersport 2008quote:MaddoxX: handig het fotoboek.fok.nl
Johnsel: zeker
Johnsel: + je foto
Johnsel: niet dat t mij wat boeit
MaddoxX: lekker verouderd ook
We zitten al in #14.. dus die vraag hoef je niet te stellen omdat dat al bevestigd is door mensen die hem kennen / familie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:21 schreef Landgeld het volgende:
[..]
wie zegt dat dat de échte Maddox isIk bedoel.... er zijn hier 100 FOK!ers actief, die kunnen ook allemaal wat verzinnen/in elkaar flansen....
Zo zeg ik het ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:00 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hebben ze misschien al gedaan??. Afpersing Valve was in 2006 en dat fotoboek van Fok! staat ook al sinds die tijd online. Dat verklaart misschien ook gelijk waarom hij dacht dat ze hem niet zouden vinden, maar ondertussen waren ze alles aan het afluisteren.
Ik denk niet dat ie zwanger wordt hoor, na de zoveelste keer anaal verkracht te worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij doelde op het logje, neem ik aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef Koalabier het volgende:
[..]
We zitten al in #14.. dus die vraag hoef je niet te stellen omdat dat al bevestigd is door mensen die hem kennen / familie.
Ik wist dat dit z'n msn was deabcdefg@hotmail.comquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij doelde op het logje, neem ik aan
1 of many it seemsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:22 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ik wist dat dit z'n msn was deabcdefg@hotmail.com
Ik denk niet dat je vanuit de gevangenis kan MSN-en. Tegen de tijd dat hij vrijkomt is er wsl al een hersenimplantaat om te chatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:23 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
1 of many it seemsen misschien niet zo lief om ze msn hier te posten trouwens
ik ben niet lief dus heeft hij pechquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:23 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
1 of many it seemsen misschien niet zo lief om ze msn hier te posten trouwens
naja.. ik weet niet wat de gemiddelde straffen zijn voor dit soort ongein maar ik denk dat als je kijkt naar zijn 'staat van dienst' dat je dan wel uitkomt op een heel aantal jaartjes brommen.. maar goed ik ben ook geen expert op dat gebiedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:31 schreef uniqueeeeeee het volgende:
ja is toch logish om dan ff wtf te zeggen? 10 is niet nix :S
Tis maar goed dat onze MaddoxX een alibi heeftquote:VILNIUS - Meer dan driehonderd Litouwse internetpagina's zijn maandag aangevallen door hackers. Op de sites, waaronder een aantal van de overheid, verschijnt de rode vlag van de Sovjet-Unie in plaats van de gewone tekst.
Dat heeft een overheidsfunctionaris laten weten. Litouwen maakte tot 1990 met Rusland deel uit van de Sovjet-Unie.
Recent blokkeerde het land pogingen van de Europese Unie te onderhandelen met Rusland. Uiteindelijk stemde Litouwen toch met de praatronde in. Volgens de overheidsfunctionaris zitten Russische hackers achter de aanval, die een reactie zou kunnen zijn op de houding van Litouwen ten opzichte van Rusland.
Standbeeld
Begin 2007 werden sites in het naburige Estland aangevallen. Ook toen kregen Russische hackers de schuld. De autoriteiten van Estland hadden kort ervoor een prestigieus Russisch oorlogsstandbeeld verplaatst. Uiteindelijk arresteerden de autoriteiten alleen een Estse student van Russische origine. Betrokkenheid van de Russische overheid is nooit aangetoond.
De EU en de NAVO hebben vergevorderde plannen de verdediging tegen cyberaanvallen op te voeren.
quote:Leer mij die truuks! Sang! Had ook zo'n ict-nerd als buurjongen die hackte, maar die deed er voor de rest niets mee.
Watsda toch met die naam Maddoxx. Populaire naam onder boefjes kennelijk.
Stomme kneus dat je bentquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:37 schreef Sport_Life het volgende:
De broer van het kleinkind van de neef van de broer van de oma van Jasper zei gisteren tegen mij op MSN dat hij misschien wel voor 10 jaar de bak ingaat!!![]()
Sure. Als jij je deur open laat staan en iemand rooft je huis leeg als waarschuwing is dat een verzachtende omstandigheid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Steam hack... tja... als hij 10x roept dat de deur openstaat en ze doen er niets aan, reageren daar zelfs niet op. denk dat het voor de rechter dan wel verzachtende omstandigheden zijn.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:43 schreef Pwn_zoon het volgende:
Overigens had hij ook nog een (sub)domein:
http://maddoxx.is-1337.org
daarop plaatste hij gehackte versies van Yetisports
En het staat nu ook op maroc.nl:
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?p=3667408
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sure. Als jij je deur open laat staan en iemand rooft je huis leeg als waarschuwing is dat een verzachtende omstandigheid..
Als je het zo leest in die teksten die hier gepost worden stelde zijn releasegroep Emporio / Provision eigenlijk geen poep voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:33 schreef Johnsel het volgende:
[..]
Nou, dom was hij niet.. lomp wel. Hij vond het ook prachtig om zijn acties bekend te maken.. dat is zn ondergang geworden. En tja, grote jongens? Hij runde zelf een vrij grote releasegroep.. emporio.. Maar aan de andere kant haalde hij ook kinderachtige dingen uit.. site hacken van "rivaliserende" releasegroep toendertijd met de steamhacks..
sure..hele mooie, zag er gisteren nog een paar bij de bartsmith...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van je stufi koop je zo een nieuwe auto hoor
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef Belsezar het volgende:
tvp
dat gesprek is echt hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:04 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij antwoord geeft aan een wildvreemde op Msn als dat gesprek ook plaatsgevonden heeft.
Op water en broodquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef Devz het volgende:
Het wordt in ieder geval een hele lange vakantie voor hem.
haha ik had het ook al gelezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef hooligun het volgende:
Maddoxx was altijd bezig op cs.rin.ru/forum/ waar hij zich voordeed als rus, en een proxy gebruikte die daar een ip van had. Daar is ook al een hot topic over maddoxx en lees je ook oude verhalen over hem (hack gedoe)
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?t=49489&start=0
wat een onzin.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
probeer jij dan maar het geld van je verzekering terug te krijgen.
ik zeg niet dat hij er niet voor gestraft zal worden maar ipv 20 jaar een jaartje of 15 ofzo... scheelt toch al 25% van zijn huidige leven
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:54 schreef Agorias het volgende:
Even tijd voor een leuk garpje:
Dit is zijn MSN naam nu
[ afbeelding ]
10 jaar vakantie voor onze grote vriend Maddoxx
Daarom was het ook een grapje.quote:
ik zeg ook niet dat het legaal is wat hij heeft gedaan. echter dat het wel verzachtend zal werken als hij eerst een aantal keer heeft aangegeven dat het een lek is in de beveiliging.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:56 schreef roburt het volgende:
[..]
wat een onzin.
hij is er niet door een gewone deur gekomen. (login: wachtwoord).
hij heeft zelf een toegang gemaakt, vergelijk het met een ruitje intikken.
Denk dat die drugskonijn meer voor zijn sociallife was , en de andere voor zijn online activiteiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:26 schreef Agorias het volgende:
[..]
Apart, bij mij is zijn msn drugskonijn -etc- @hotmail.com
neen.. hij lijkt er veel op maar is m toch niet helaasjquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:22 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ik wist dat dit z'n msn was deabcdefg@hotmail.com
http://officialpokerranki(...)9FFF611B6A2.html?t=2quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:40 schreef DomMAXx het volgende:
en weet iemand zijn username op pokersites en kijk met die naam even op officialpokerrankings.com
ja LOL, ik hd ook al op maddoxx gezocht maar dat lijkt hem niet te zijn en anders heeft hij niet veel uitgegevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:55 schreef Koalabier het volgende:
[..]
http://officialpokerranki(...)9FFF611B6A2.html?t=2
http://officialpokerranki(...)1B52CC5AF51.html?t=2
En jij download nooit iets?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef jpjedi het volgende:
Als hij schuldig wordt bevonden mag hij van mij toch wel een jaartje of 10-20 knorren. Hoe je het ook bekijkt of hoe dom hij ook is, het blijft een vuile dief die met zijn poten aan andermans bezittingen komt.
Omdat het nu via een toetsenbord gaat zou hij ineens Robin Hood zijn of zou het ineens minder erg zijn? Voor mij staat het gelijk aan een serieuze inbraak of iets van die aard.
D'r zit een aardig groot verschil tussen 'iets downloaden' en het geld van *tig mensen misbruiken en er dingen mee kopen.quote:
Maikuuul? Die zit behoorlijk in de piepzak gok ik zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jammer dat Maikuuul hier geen scoops post.
Ik download geen CC gegevens en ik breek niet in bij bedrijven. Ik download films en muziek waarvan de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef jpjedi het volgende:
Ik download films en muziek en de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.
Verder is mijn software allemaal legaal en spellen koop ik.
Inderdaad, het zal echt geen toeval zijn dat er al talloze topics over zijn vriend zijn en dat hij zich nooit meer laat zien. Dan heb je wat achter te houden. Hij heeft er vast ook van meegeprofiteerd en is nu als de dood dat ie ook gepakt wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maikuuul? Die zit behoorlijk in de piepzak gok ik zo.
Ene gast sprak hem via msn, zie pagina 1.. triest mannetje die maddoxxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm #11 was me laatste topic, nu is het al weer #14!
whats new??!
Of hij wenst uit respect voor de ouders en de rest van de familie + wellicht op verzoek van justitie hangende het onderzoek, geen behoefte om ons Fok!kertjes alle details te vertellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:01 schreef Govinda het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal echt geen toeval zijn dat er al talloze topics over zijn vriend zijn en dat hij zich nooit meer laat zien. Dan heb je wat achter te houden. Hij heeft er vast ook van meegeprofiteerd en is nu als de dood dat ie ook gepakt wordt.
FAIL! Begin maar met bewijs te deleten dude!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik download films en muziek waarvan de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.
Mijn Windows is legaal.... ehm.... en verder... ehm...quote:
Een wetswijziging is nog ver weg aangezien het hoog gerechtshof daar dan nog een bevestiging op moet geven alvorens het naar de kamer kan. Ik zie het er persoonlijk ook niet van komen want dan moeten de heffingen ook weer verdwijnen wat een aantal organisaties ook weer niet zien zitten ook al is het een verrot systeem.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:03 schreef Govinda het volgende:
[..]
FAIL! Begin maar met bewijs te deleten dude!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
haha.. uniqee ken jij maddoxx? En weet jij of hij nog meer namen gebruiktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:06 schreef uniqueeeeeee het volgende:
Haha MrDice heeft zich ook ff geregistreerd op cs.rin.ru
Daar gaat je toekomst
Als jullie iedere keer komen met dit soort teksten, tvp's enz dan wel jaquote:
hey, ik heb best wat bijgedragenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:49 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Als jullie iedere keer komen met dit soort teksten, tvp's enz dan wel ja![]()
Iemand nog meer logs?
Hehe zou graag mijn logs willen plaatsen , alleen log ik nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, ik heb best wat bijgedragen
Alleen is het internet nu "maddoxx op"
Das waar.. ik ben weg, zou beter zijn als er vanaaf nog nieuws komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, ik heb best wat bijgedragen
Alleen is het internet nu "maddoxx op"
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik download geen CC gegevens en ik breek niet in bij bedrijven. Ik download films en muziek waarvan de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.
Verder is mijn software allemaal legaal en spellen koop ik.
quote:27 juni 2008 Een Nederlandse rechter heeft een vonnis uitgesproken, waarin het illegaal downloaden van muziek en films verboden is geworden.
In de Nederlandse wet, werd eerder het downloaden gezien als het maken van een thuiskopie, wat toegestaan was. Alleen het aanbieden hiervan was strafbaar.
Het wachten is op de eerste post van hem of Maikuuulquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef MaddoxX. het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste post van hem of Maikuuul.
quote:
Op wat logjes en de zoveelste bevestiging na weinig nieuws nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:22 schreef Beach het volgende:
Samenvatting deel 10 tot 14? nieuwe dingen?
Nauwelijks. De topicreeks komt ook uit in boekvorm, daar kan je ook op wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:22 schreef Beach het volgende:
Samenvatting deel 10 tot 14? nieuwe dingen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef Koalabier het volgende:
(2:13) •-----»MaddoxX«-: dude zal me echt een worst wezen
(2:13) Johnsel haha
Het zal hem een worst wezen, dus die 20 jaar die hij in de vs gaat krijgen ook.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehe gefrustreerd?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
hahahahahaha echt grappig van jou zeg... hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kansloze kutkneus
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.quote:
Waarom is hij gefrustreerd als hij die kneus 20 jaar een celstraf wenst in het prachtige VS? Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.
Ik heb niet gezegd dat ik hem per see 20 jaar celstraf gun, dat is ook weer niet eerlijk voor zo'n jongen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.
Waarom verdedig je hém nou? Volgens mij ben je zelf een beetje gefrustreerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom is hij gefrustreerd als hij die kneus 20 jaar een celstraf wenst in het prachtige VS? Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.
Hij heeft dingen gedaan waar straffen op staan. En als je dan zo dom bent om eigenlijk nergens je identiteit te verhullen kan je alleen jezelf verwijten. Omdat ie een beetje rondhing op Fok! moeten we het allemaal zielig vinden?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
Iemand die een deze jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt en hem op een lijn trekt met J. vd Sloot lijkt mij een gefrustreerd typequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom is hij gefrustreerd als hij die kneus 20 jaar een celstraf wenst in het prachtige VS? Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.
Ik zeg niet dat we het zielig moeten vinden maar zo'n strafmaat is niet redelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hij heeft dingen gedaan waar straffen op staan. En als je dan zo dom bent om eigenlijk nergens je identiteit te verhullen kan je alleen jezelf verwijten. Omdat ie een beetje rondhing op Fok! moeten we het allemaal zielig vinden?
Waarom zou ik hem niet mogen verdedigen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom verdedig je hém nou? Volgens mij ben je zelf een beetje gefrustreerd.
Ik gun hem de doodstraf, ben ik nou ook gefrustreerd?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:07 schreef Anniie het volgende:
[..]
Iemand die een deze jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt en hem op een lijn trekt met J. vd Sloot lijkt mij een gefrustreerd type
Nee, vierkantquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem niet mogen verdedigen?
[..]
Ik gun hem de doodstraf, ben ik nou ook gefrustreerd?
grappig, maar niet relevant.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
[..]
En waarom is dat zo?quote:
haha, sommige mensen worden helemaal para van een paar reacties op een fora.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef Daviid het volgende:
kwam ff terug om te kijken of er al weer nieuws was.. blijken er ineens gefrustreede mensen hier te zijn? gaapgaap...
de enige die gefrusteerd is, zou maddoxx moeten zijn. en tja het liefst wil ik dat hij ook gwn weer zo snel mogenlijk vrij komt. maar als hij nu 2k van je jat, denk je er sowiso wel anders over.
Waarom? Zijn de reageerders bij de telegraaf ook allemaal gefrustreerd dan?quote:
Hier heb je het ook wel ergens over. verkrachting van een 9 jarig meisjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:25 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Waarom? Zijn de reageerders bij de telegraaf ook allemaal gefrustreerd dan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ting_9-jarige__.html
Daar staan reacties als, ballen afhakken, middeleeuwse praktjken enz
Deze jongen heeft een klein kind misbruikt, van zo'n bericht wordt iedereen gefrustreerd!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:25 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ja, paar uurtjes taakstraf en een psycholoog zal die krijgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef DikkeBas het volgende:
[..]
Hier heb je het ook wel ergens over. verkrachting van een 9 jarig meisje
Telegraaflezers.. cmon.. wil je dat ik daar serieus op inga?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:25 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Daar is denk ik 20 jaar wel iets te veel voor, Ze is maar 9 dat herrinert ze over een paar jaar toch niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:27 schreef DikkeBas het volgende:
[..]
Hier heb je het ook wel ergens over. verkrachting van een 9 jarig meisje
Zo'n kind blijft dat de rest van d'r leven houden hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Daar is denk ik 20 jaar wel iets te veel voor, Ze is maar 9 dat herrinert ze over een paar jaar toch niet meer.
Je gaat hier toch niet serieus op reagerenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Zo'n kind blijft dat de rest van d'r leven houden hoor.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Slurf het volgende:
Hoop voor hem dat ie een goede advocaat kan betalen.
Advocaat: Hoe ga je me betalen Jasper? Cash, cheque of maak je het over?
Maddoxx: Euhh... Creditcard!
Is daar wetenschapelijk onderzoek naar gedaan, zo niet dan denk ik dat ze het wel vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Zo'n kind blijft dat de rest van d'r leven houden hoor.
Je gaat hier toch niet serieus op reagerenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:35 schreef Anniie het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet serieus op reageren
Agree... Net zoals iedereen in de fam, kunnen we het nog niet echt beseffen.. Mijn gedachten zijn sowieso bij hem, wat hij (mogelijk heeft gedaan.. ( ik wacht tot uitslag van de recherche) keur ik ook niet goed).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:02 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik hem per see 20 jaar celstraf gun, dat is ook weer niet eerlijk voor zo'n jongen.
Maar als je leest hoe hij er te gemakkelijk over denkt van agch 'de politie kan me niks maken, ze komen toch niet enz' tja dan kan je het ergste verwachten.. \
Ga even je moeder pesten ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mensen die denken dat hij al genoeg gestraft, zijn jullie gek ofzo hij heeft 2 grote bedrijven schade op laten lopen en kon geld van duizenden mensen stelen. HIj verdient op z'n minst levenslang.
Mischien is het wel iets overdreven, maar hij moet zeker weten zwaar gestraft worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:42 schreef DikkeBas het volgende:
levenslang is overdreven maar hij heeft wel behoorlijk wat schade veroorzaakt.... dus die zal er niet makkelijk van af komen
Waarom? Zoals ik al eerder zei, op criminele dingen doen, staat straf. Als die straf 20 jaar is, dan heeft ie mooi pech.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
voor moord 2 a 3 jaar krijgen is ook niet redelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:08 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we het zielig moeten vinden maar zo'n strafmaat is niet redelijk
Daar komt nog eens bij dat het niet over een paar duizend euro gaat zelfs niet met de huidige dollar koersquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Zoals ik al eerder zei, op criminele dingen doen, staat straf. Als die straf 20 jaar is, dan heeft ie mooi pech.
mitnick kreeg 8 jaar voor phreaken en broncode jatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef Koalabier het volgende:
[..]
haha, sommige mensen worden helemaal para van een paar reacties op een fora.
Alles is in ieder geval beter dan 240 uurtjes schoffelen.
Maddox krijgt straks een hele lijst met strafbare dingen, hij moet dat accepteren, je weet wat de consequenties zijn als je die dingen doet in de vs, afpersen, cracken.
20 jaar vind ik teveel, het is en blijft een Nederlander... dus wat mij betreft een jaartje of 7 is Ok.
Hoe DURF je hem te vergelijken met Kevin Mitnickquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
mitnick kreeg 8 jaar voor phreaken en broncode jatten.
Dan zou maddoxx toch op zn minst 9 a 10 moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Agree... Net zoals iedereen in de fam, kunnen we het nog niet echt beseffen.. Mijn gedachten zijn sowieso bij hem, wat hij (mogelijk heeft gedaan.. ( ik wacht tot uitslag van de recherche) keur ik ook niet goed).
Als het bij een onbekende is >>> geef 'm maar zo lang mogelijk straf, leert ie 't wel af.
Maar als het familie is.......................![]()
Mijns inzien, ik denk dat hij al genoeg gestraft is, heel Nederland kent hem, hij staat nu bekend als de domste hacker allertijden. Hij heeft iedereen op zijn kop. Maarja, hij heeft wel die 2 games bedrijven schade op laten lopen...
Ik kan nog geen uitspraak doen... dus ik wacht hier nog even mee..
*ps, ik zie ook in de TT dat Jeroen er ook bij betrokken is... enlighten me?....
Inderdaad. Al die psychoses, das gewoon aandachttrekkerij!!111quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Daar is denk ik 20 jaar wel iets te veel voor, Ze is maar 9 dat herrinert ze over een paar jaar toch niet meer.
Dus jij vind dat je iets illigaals mag doen IETS tegen de wet wat dus niet mag om ergens een fout aan te kunnen tonen en daar dan respect voor moet krijgen ofzoiets?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Ik snap niet echt waarom iedereen zo tegen hem is hier... ik bedoel, hij heeft gelijk dat valve hun shit moet securen. Als het voor hem al zo makkelijk grijpbaar is die informatie, zou jij willen dat je CC nummer gewoon te achterhalen is voor "hackers"?
[..]
Hoe DURF je hem te vergelijken met Kevin Mitnick![]()
!!!!
ik vergelijk niemand. Maddoxx komt ws niet eens in de buurt van mitnick. Ik geef aan dat mitnick 8 jaar kreeg voor in mijn ogen iets tamelijks onschuldigs (phreaken. En een broncode jatten).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Ik snap niet echt waarom iedereen zo tegen hem is hier... ik bedoel, hij heeft gelijk dat valve hun shit moet securen. Als het voor hem al zo makkelijk grijpbaar is die informatie, zou jij willen dat je CC nummer gewoon te achterhalen is voor "hackers"?
[..]
!!!!
Mitnick served five years in prison, of which four and a half years were pre-trial, and eight months were in solitary confinement.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
mitnick kreeg 8 jaar voor phreaken en broncode jatten.
Dan zou maddoxx toch op zn minst 9 a 10 moeten krijgen.
De vraag heb jij broers? vind ik niet relevant voor dit topic. Als je geintresseerd ben in mijn prive leven dan mag je me wel PMen hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die psychoses, das gewoon aandachttrekkerij!!111
Niet zeuren en je lekker laten misbruiken. Ik hoop dat jij later nog een dochter krijgt ofzo. Heb je broers?.
OOh, en om nog even extra mijn punt te maken ;quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
!!!!
Ik heb groot respect voor hackers ja. Lees The Mentor's Last words maar ns. Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dus jij vind dat je iets illigaals mag doen IETS tegen de wet wat dus niet mag om ergens een fout aan te kunnen tonen en daar dan respect voor moet krijgen ofzoiets?
k.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vergelijk niemand. Maddoxx komt ws niet eens in de buurt van mitnick. Ik geef aan dat mitnick 8 jaar kreeg voor in mijn ogen iets tamelijks onschuldigs (phreaken. En een broncode jatten).
Maddox heeft een broncode gejat, ingebroken op een systeem, willens en wetens misbruik gemaakt van CC gegevens, valve afgeperst, Activision benadeeld, en ook nog eens die cc gegevens gejat.
En dat heeft niks te maken met het feit dat valve's beveiliging brak was. Zoals al eerder is gezegd in dit topic is hij niet door de deur (wachtwoord) binnen gekomen. Meneer heeft willens en wetens ingebroken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:00 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Mitnick served five years in prison, of which four and a half years were pre-trial, and eight months were in solitary confinement.
Maar 9 a 10 jaar is ook goed, toch omdat hij als doel had om er een hoop geld mee te kunnen verdienen
1995-2003 = bij mij 8 jaarquote:Mitnick werd in februari 1995 door de FBI gearresteerd op verdenking van onder meer computerinbraak en het illegaal kopieren van software. Zijn voorarrest duurt nu al meer dan drie jaar, wat uitzonderlijk lang is voor een verdachte die niet gewelddadig of vuurwapengevaarlijk is in een land waar meervoudige moordenaars zonder problemen op borgtocht vrij worden gelaten. Mitnick heeft tijdens zijn hackpogingen nooit iets kapot gemaakt en ook geen misbruik gemaakt van de credit card nummers die hij onderweg tegen kwam.
Vanaf 2003 is hij weer vrij en werkt hij als adviseur in de beveiligingsbranche.
De aanvalstechniek die Mitnick gebruikte, heet tegenwoordig Social engineering.
Welke broncode heb je het over? , denk als maddoxx broncode van Valve of ET te pakken had , dan waren er wel screenshots van...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOh, en om nog even extra mijn punt te maken ;
Hij had ook nadat valve niet op zn mail had gereageerd valve per post of per telefoon op de hoogte kunnen stellen. Ik zou respect voor hem hebben gehad als hij binnen was gekomen, en verder niks had gedaan. Niet de broncode had gejat, niet de CC gegevens, niets. Enkel valve op de hoogte had gesteld.
Klopt.. ik vind het dan wel weer schandalig dat ze "hacker" gebruiken, en geen "cracker"..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vergelijk niemand. Maddoxx komt ws niet eens in de buurt van mitnick. Ik geef aan dat mitnick 8 jaar kreeg voor in mijn ogen iets tamelijks onschuldigs (phreaken. En een broncode jatten).
Maddox heeft een broncode gejat, ingebroken op een systeem, willens en wetens misbruik gemaakt van CC gegevens, valve afgeperst, Activision benadeeld, en ook nog eens die cc gegevens gejat.
En dat heeft niks te maken met het feit dat valve's beveiliging brak was. Zoals al eerder is gezegd in dit topic is hij niet door de deur (wachtwoord) binnen gekomen. Meneer heeft willens en wetens ingebroken.
Wereld van verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Klopt.. ik vind het dan wel weer schandalig dat ze "hacker" gebruiken, en geen "cracker"..
Ik vind hackers geen criminelen, alleen als ze crimineleactiviteiten gaan doen met hun hackerskills zijn het criminelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb groot respect voor hackers ja. Lees The Mentor's Last words maar ns. Hij heeft gewoon gelijk.
Nu is Madox te ver door gegaan ermee, en probeert afpersing bewerk te stelligen. Dat vind ik ook fout ja.
quote:
ik bedoelde die game downloadenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Welke broncode heb je het over? , denk als maddoxx broncode van Valve of ET te pakken had , dan waren er wel screenshots van...
Snel wat geld willen krijgen in plaats van op langere termijn veel verdienen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Klopt.. ik vind het dan wel weer schandalig dat ze "hacker" gebruiken, en geen "cracker"..
Hij heeft de boel alleen maar willen plunderen voor geld ipv het hacken en dat netjes aan te geven bij de bedrijven waar de fouten liggen.
Als hij daar goed in was, had hij nu een topbaan gekregen in de vs.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef hmmmz het volgende:
gaat ie nu ook net als kim schmitz meedoen met gumball ?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:12 schreef Koalabier het volgende:
[..]
hier vind ik het niet http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_Mitnick
volgens mij had hij 5 jaar (of iets meer) vastgezeten, en de laatste paar jaar (ik denk tot 2003) mocht ie geen één computer meer aanraken.
quote:Hij is meerdere keren gearresteerd, de eerste keer in 1981 voor het vernietigen van data op een netwerk, nog eens in 1983 voor inbraak in het Pentagon, wederom in 1988 voor het stelen van softwarecode en uiteindelijk de bekendste in 1995 in North Carolina. Vanaf 2003 is hij weer vrij en werkt hij als adviseur in de beveiligingsbranche.
dat zegt ie juistquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik vind hackers geen criminelen, alleen als ze crimineleactiviteiten gaan doen met hun hackerskills zijn het criminelen.
En vervolgens Valve afpersen? Ja heel erg nobel...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Ik bedoelde te zeggen dat ik dat ook vind, behalve als ze iets crimineels uithalen lol.quote:
Die heeft hij zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
Welke broncode heb je het over? , denk als maddoxx broncode van Valve of ET te pakken had , dan waren er wel screenshots van...
haha ja, zou zeer ernstig zijn voor 'm.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
20 jaar krijgt ie sowieso niet. Period.
Overigens denk ik niet dat NL hem gaat uitleveren. Doen ze dat wel, dan is het sterretje van MaddoxX binnenkort een rondje.
Oh boy, zo'n skinny bitch in een Amerikaanse cel. Damn die gaat anaal echt inscheuren..
Just say no.
sorry hoor, maar ga AUB geen onzin verkopen, beetje zelf verhalen lopen breienquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:22 schreef hooligun het volgende:
[..]
Die heeft hij zekerHij weet de hele source..(van steam dan van, quake wars weet ik het niet)
![]()
Dit forum http://cs.rin.ru/forum zegt meteen ergens dit, terwijl ze al jarennnn vriendjes zijn en hij moderator en al is geweest op dat forum en daar CC details uitdeelde:
Therefore, we hereby dissociate from the person known under this alias and all his actions, including the hack into Valve's Cyber Cafe system. We are also aware of certain efforts within the scene that supported investigations against MaddoxX. So, frankly speaking, we are not to be regarded allies of him or his affiliates.
The forum staff
quote:
(23:12:03) 14(1115MaddoxX14) 1 voor en achternaam hebben (kom je niet ver mee..)
(23:12:12) 14(1115MaddoxX14) 2 mijn ip (provider geeft toch gen info)
(23:12:22) 14(1115MaddoxX14) 3 welk bewijs :' ) staat niks op mn pc whehehe
Die vierde is: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=162552699 de rest is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:50 schreef hmmmz het volgende:
die IRC chatsessies zijn geweldig om te lezen![]()
[..]
![]()
![]()
iemand die toevallig weet die de echte personen achter cintx, JuNka, ampario, bramus en firnfin zijn ?
ken maddoxx al vanaf 2001 ... genoeg ervaring met die gehad..en niet alleen ik. Dat ie maar lekker bromtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:39 schreef Daviid het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ga AUB geen onzin verkopen, beetje zelf verhalen lopen breien.
Nu kon hij veel meer verdienenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als hij slim was geweest dan had hij naar de bedrijven gestapt en er melding van gemaakt. Dan had hij ook wel een zakcentje kunnen verdienen lijkt me.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als hij slim was geweest dan had hij naar de bedrijven gestapt en er melding van gemaakt. Dan had hij ook wel een zakcentje kunnen verdienen lijkt me.
Speciaal voor jou: Ik wil dat niemand contact opzoekt, behalve de mensen die deze mensen echt ook goed kennen!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:38 schreef Saven.nl het volgende:
eyy net zn broer op msn
[..]
edit: ja ik ben kansloos dat ik rond deze tijd een account maak en dit helemaal post
wat je zegt over de broncode geeft mij al genoeg info dat je er geen ene drol vanaf weetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:00 schreef hooligun het volgende:
[..]
ken maddoxx al vanaf 2001 ... genoeg ervaring met die gehad..en niet alleen ik. Dat ie maar lekker bromt
Volgens mij gaan forum mods over het forum, hebben ze ook al iets te zeggen wat forum gebruikers buiten het forum om doen?!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
Ik bespreek dit even met een aantal Forum mods.
ja inderdaad laat hem lekker ongestoord van zijn vakantie in frankrijk genietenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
Oke mensen... ik wil NU duidelijk zijn naar IEDEREEN toe!
[..]
Speciaal voor jou: Ik wil dat niemand contact opzoekt, behalve de mensen die deze mensen echt ook goed kennen!
Laat deze mensen met rust
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: Ik wil dat niemand contact opzoekt, behalve de mensen die deze mensen echt ook goed kennen!
Grapjasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:04 schreef MrDice het volgende:
[..]
Grapjas![]()
En wie ben jij, spuit 11 of spuit 13, die ons gaat vertellen wat we wel en niet mogen doen? Maddoxx was Fok!ker, en dus wordt nu door ons mede Fok!kertjes elk steentje omgedraaid om zoveel mogelijk info op tafel te krijgen.
Als het je niet aanstaat, ga je maar even buitenspelen of zo
Doordat jullie onnodig hun lastig moeten gaan vallen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:04 schreef MrDice het volgende:
Weasel is duidelijk een newbie. De stront die hij nu over zich heen gaat krijgen.![]()
LEAVE BRITNEY MADOXX ALOOONEquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Ga met je barbie spelen, joh..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Doordat jullie onnodig hun lastig moeten gaan vallen?![]()
dan ga ik zeker hierop reageren ja!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:57 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Jeroen kiest er zelf voor om te reageren op msn op een onbekende. Net zoals Jeroen er zelf voor heeft gekozen zijn msn openlijk op Fok! te plaatsen in zijn profiel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Doordat jullie onnodig hun lastig moeten gaan vallen?![]()
dan ga ik zeker hierop reageren ja!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
LEAVE BRITNEY MADOXX ALOOONE![]()
![]()
:
'(
![]()
![]()
![]()
Kneusje.
Fok! meeting? Lijkt me een erg goed plan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:08 schreef MrDice het volgende:
[..]
Jeroen kiest er zelf voor om te reageren op msn op een onbekende. Net zoals Jeroen er zelf voor heeft gekozen zijn msn openlijk op Fok! te plaatsen in zijn profiel.
Kijk als we nou massaal op de stoep stonden voor een bakje koffie en een goed gesprek.... hmmm goed idee eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |