Ik heb niet gezegd dat ik hem per see 20 jaar celstraf gun, dat is ook weer niet eerlijk voor zo'n jongen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.
Waarom verdedig je hém nou? Volgens mij ben je zelf een beetje gefrustreerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom is hij gefrustreerd als hij die kneus 20 jaar een celstraf wenst in het prachtige VS? Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.
Hij heeft dingen gedaan waar straffen op staan. En als je dan zo dom bent om eigenlijk nergens je identiteit te verhullen kan je alleen jezelf verwijten. Omdat ie een beetje rondhing op Fok! moeten we het allemaal zielig vinden?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.
Iemand die een deze jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt en hem op een lijn trekt met J. vd Sloot lijkt mij een gefrustreerd typequote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom is hij gefrustreerd als hij die kneus 20 jaar een celstraf wenst in het prachtige VS? Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.
Ik zeg niet dat we het zielig moeten vinden maar zo'n strafmaat is niet redelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hij heeft dingen gedaan waar straffen op staan. En als je dan zo dom bent om eigenlijk nergens je identiteit te verhullen kan je alleen jezelf verwijten. Omdat ie een beetje rondhing op Fok! moeten we het allemaal zielig vinden?
Waarom zou ik hem niet mogen verdedigen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom verdedig je hém nou? Volgens mij ben je zelf een beetje gefrustreerd.
Ik gun hem de doodstraf, ben ik nou ook gefrustreerd?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:07 schreef Anniie het volgende:
[..]
Iemand die een deze jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt en hem op een lijn trekt met J. vd Sloot lijkt mij een gefrustreerd type
Nee, vierkantquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem niet mogen verdedigen?
[..]
Ik gun hem de doodstraf, ben ik nou ook gefrustreerd?
grappig, maar niet relevant.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
[..]
En waarom is dat zo?quote:
haha, sommige mensen worden helemaal para van een paar reacties op een fora.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef Daviid het volgende:
kwam ff terug om te kijken of er al weer nieuws was.. blijken er ineens gefrustreede mensen hier te zijn? gaapgaap...
de enige die gefrusteerd is, zou maddoxx moeten zijn. en tja het liefst wil ik dat hij ook gwn weer zo snel mogenlijk vrij komt. maar als hij nu 2k van je jat, denk je er sowiso wel anders over.
Waarom? Zijn de reageerders bij de telegraaf ook allemaal gefrustreerd dan?quote:
Hier heb je het ook wel ergens over. verkrachting van een 9 jarig meisjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:25 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Waarom? Zijn de reageerders bij de telegraaf ook allemaal gefrustreerd dan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ting_9-jarige__.html
Daar staan reacties als, ballen afhakken, middeleeuwse praktjken enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |