haha.. uniqee ken jij maddoxx? En weet jij of hij nog meer namen gebruiktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:06 schreef uniqueeeeeee het volgende:
Haha MrDice heeft zich ook ff geregistreerd op cs.rin.ru
Daar gaat je toekomst
Als jullie iedere keer komen met dit soort teksten, tvp's enz dan wel jaquote:
hey, ik heb best wat bijgedragenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:49 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Als jullie iedere keer komen met dit soort teksten, tvp's enz dan wel ja![]()
Iemand nog meer logs?
Hehe zou graag mijn logs willen plaatsen , alleen log ik nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, ik heb best wat bijgedragen
Alleen is het internet nu "maddoxx op"
Das waar.. ik ben weg, zou beter zijn als er vanaaf nog nieuws komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, ik heb best wat bijgedragen
Alleen is het internet nu "maddoxx op"
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik download geen CC gegevens en ik breek niet in bij bedrijven. Ik download films en muziek waarvan de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.
Verder is mijn software allemaal legaal en spellen koop ik.
quote:27 juni 2008 Een Nederlandse rechter heeft een vonnis uitgesproken, waarin het illegaal downloaden van muziek en films verboden is geworden.
In de Nederlandse wet, werd eerder het downloaden gezien als het maken van een thuiskopie, wat toegestaan was. Alleen het aanbieden hiervan was strafbaar.
Het wachten is op de eerste post van hem of Maikuuulquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef MaddoxX. het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste post van hem of Maikuuul.
quote:
Op wat logjes en de zoveelste bevestiging na weinig nieuws nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:22 schreef Beach het volgende:
Samenvatting deel 10 tot 14? nieuwe dingen?
Nauwelijks. De topicreeks komt ook uit in boekvorm, daar kan je ook op wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:22 schreef Beach het volgende:
Samenvatting deel 10 tot 14? nieuwe dingen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef Koalabier het volgende:
(2:13) •-----»MaddoxX«-: dude zal me echt een worst wezen
(2:13) Johnsel haha
Het zal hem een worst wezen, dus die 20 jaar die hij in de vs gaat krijgen ook.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehe gefrustreerd?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
hahahahahaha echt grappig van jou zeg... hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kansloze kutkneus
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.quote:
Waarom is hij gefrustreerd als hij die kneus 20 jaar een celstraf wenst in het prachtige VS? Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |