We zitten al in #14.. dus die vraag hoef je niet te stellen omdat dat al bevestigd is door mensen die hem kennen / familie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:21 schreef Landgeld het volgende:
[..]
wie zegt dat dat de échte Maddox isIk bedoel.... er zijn hier 100 FOK!ers actief, die kunnen ook allemaal wat verzinnen/in elkaar flansen....
Zo zeg ik het ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:00 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hebben ze misschien al gedaan??. Afpersing Valve was in 2006 en dat fotoboek van Fok! staat ook al sinds die tijd online. Dat verklaart misschien ook gelijk waarom hij dacht dat ze hem niet zouden vinden, maar ondertussen waren ze alles aan het afluisteren.
Ik denk niet dat ie zwanger wordt hoor, na de zoveelste keer anaal verkracht te worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die gast heeft later wel veel spannende verhalen aan zijn kinderen te vertellen..
Hij doelde op het logje, neem ik aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:03 schreef Koalabier het volgende:
[..]
We zitten al in #14.. dus die vraag hoef je niet te stellen omdat dat al bevestigd is door mensen die hem kennen / familie.
Ik wist dat dit z'n msn was deabcdefg@hotmail.comquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij doelde op het logje, neem ik aan
1 of many it seemsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:22 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ik wist dat dit z'n msn was deabcdefg@hotmail.com
Ik denk niet dat je vanuit de gevangenis kan MSN-en. Tegen de tijd dat hij vrijkomt is er wsl al een hersenimplantaat om te chatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:23 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
1 of many it seemsen misschien niet zo lief om ze msn hier te posten trouwens
ik ben niet lief dus heeft hij pechquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:23 schreef Kowapanga het volgende:
[..]
1 of many it seemsen misschien niet zo lief om ze msn hier te posten trouwens
naja.. ik weet niet wat de gemiddelde straffen zijn voor dit soort ongein maar ik denk dat als je kijkt naar zijn 'staat van dienst' dat je dan wel uitkomt op een heel aantal jaartjes brommen.. maar goed ik ben ook geen expert op dat gebiedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:31 schreef uniqueeeeeee het volgende:
ja is toch logish om dan ff wtf te zeggen? 10 is niet nix :S
Tis maar goed dat onze MaddoxX een alibi heeftquote:VILNIUS - Meer dan driehonderd Litouwse internetpagina's zijn maandag aangevallen door hackers. Op de sites, waaronder een aantal van de overheid, verschijnt de rode vlag van de Sovjet-Unie in plaats van de gewone tekst.
Dat heeft een overheidsfunctionaris laten weten. Litouwen maakte tot 1990 met Rusland deel uit van de Sovjet-Unie.
Recent blokkeerde het land pogingen van de Europese Unie te onderhandelen met Rusland. Uiteindelijk stemde Litouwen toch met de praatronde in. Volgens de overheidsfunctionaris zitten Russische hackers achter de aanval, die een reactie zou kunnen zijn op de houding van Litouwen ten opzichte van Rusland.
Standbeeld
Begin 2007 werden sites in het naburige Estland aangevallen. Ook toen kregen Russische hackers de schuld. De autoriteiten van Estland hadden kort ervoor een prestigieus Russisch oorlogsstandbeeld verplaatst. Uiteindelijk arresteerden de autoriteiten alleen een Estse student van Russische origine. Betrokkenheid van de Russische overheid is nooit aangetoond.
De EU en de NAVO hebben vergevorderde plannen de verdediging tegen cyberaanvallen op te voeren.
quote:Leer mij die truuks! Sang! Had ook zo'n ict-nerd als buurjongen die hackte, maar die deed er voor de rest niets mee.
Watsda toch met die naam Maddoxx. Populaire naam onder boefjes kennelijk.
Stomme kneus dat je bentquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:37 schreef Sport_Life het volgende:
De broer van het kleinkind van de neef van de broer van de oma van Jasper zei gisteren tegen mij op MSN dat hij misschien wel voor 10 jaar de bak ingaat!!![]()
Sure. Als jij je deur open laat staan en iemand rooft je huis leeg als waarschuwing is dat een verzachtende omstandigheid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Steam hack... tja... als hij 10x roept dat de deur openstaat en ze doen er niets aan, reageren daar zelfs niet op. denk dat het voor de rechter dan wel verzachtende omstandigheden zijn.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:43 schreef Pwn_zoon het volgende:
Overigens had hij ook nog een (sub)domein:
http://maddoxx.is-1337.org
daarop plaatste hij gehackte versies van Yetisports
En het staat nu ook op maroc.nl:
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?p=3667408
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sure. Als jij je deur open laat staan en iemand rooft je huis leeg als waarschuwing is dat een verzachtende omstandigheid..
Als je het zo leest in die teksten die hier gepost worden stelde zijn releasegroep Emporio / Provision eigenlijk geen poep voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:33 schreef Johnsel het volgende:
[..]
Nou, dom was hij niet.. lomp wel. Hij vond het ook prachtig om zijn acties bekend te maken.. dat is zn ondergang geworden. En tja, grote jongens? Hij runde zelf een vrij grote releasegroep.. emporio.. Maar aan de andere kant haalde hij ook kinderachtige dingen uit.. site hacken van "rivaliserende" releasegroep toendertijd met de steamhacks..
sure..hele mooie, zag er gisteren nog een paar bij de bartsmith...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van je stufi koop je zo een nieuwe auto hoor
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef Belsezar het volgende:
tvp
dat gesprek is echt hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:04 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij antwoord geeft aan een wildvreemde op Msn als dat gesprek ook plaatsgevonden heeft.
Op water en broodquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef Devz het volgende:
Het wordt in ieder geval een hele lange vakantie voor hem.
haha ik had het ook al gelezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef hooligun het volgende:
Maddoxx was altijd bezig op cs.rin.ru/forum/ waar hij zich voordeed als rus, en een proxy gebruikte die daar een ip van had. Daar is ook al een hot topic over maddoxx en lees je ook oude verhalen over hem (hack gedoe)
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?t=49489&start=0
wat een onzin.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
probeer jij dan maar het geld van je verzekering terug te krijgen.
ik zeg niet dat hij er niet voor gestraft zal worden maar ipv 20 jaar een jaartje of 15 ofzo... scheelt toch al 25% van zijn huidige leven
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:54 schreef Agorias het volgende:
Even tijd voor een leuk garpje:
Dit is zijn MSN naam nu
[ afbeelding ]
10 jaar vakantie voor onze grote vriend Maddoxx
Daarom was het ook een grapje.quote:
ik zeg ook niet dat het legaal is wat hij heeft gedaan. echter dat het wel verzachtend zal werken als hij eerst een aantal keer heeft aangegeven dat het een lek is in de beveiliging.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:56 schreef roburt het volgende:
[..]
wat een onzin.
hij is er niet door een gewone deur gekomen. (login: wachtwoord).
hij heeft zelf een toegang gemaakt, vergelijk het met een ruitje intikken.
Denk dat die drugskonijn meer voor zijn sociallife was , en de andere voor zijn online activiteiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:26 schreef Agorias het volgende:
[..]
Apart, bij mij is zijn msn drugskonijn -etc- @hotmail.com
neen.. hij lijkt er veel op maar is m toch niet helaasjquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:22 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ik wist dat dit z'n msn was deabcdefg@hotmail.com
http://officialpokerranki(...)9FFF611B6A2.html?t=2quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:40 schreef DomMAXx het volgende:
en weet iemand zijn username op pokersites en kijk met die naam even op officialpokerrankings.com
ja LOL, ik hd ook al op maddoxx gezocht maar dat lijkt hem niet te zijn en anders heeft hij niet veel uitgegevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:55 schreef Koalabier het volgende:
[..]
http://officialpokerranki(...)9FFF611B6A2.html?t=2
http://officialpokerranki(...)1B52CC5AF51.html?t=2
En jij download nooit iets?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef jpjedi het volgende:
Als hij schuldig wordt bevonden mag hij van mij toch wel een jaartje of 10-20 knorren. Hoe je het ook bekijkt of hoe dom hij ook is, het blijft een vuile dief die met zijn poten aan andermans bezittingen komt.
Omdat het nu via een toetsenbord gaat zou hij ineens Robin Hood zijn of zou het ineens minder erg zijn? Voor mij staat het gelijk aan een serieuze inbraak of iets van die aard.
D'r zit een aardig groot verschil tussen 'iets downloaden' en het geld van *tig mensen misbruiken en er dingen mee kopen.quote:
Maikuuul? Die zit behoorlijk in de piepzak gok ik zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jammer dat Maikuuul hier geen scoops post.
Ik download geen CC gegevens en ik breek niet in bij bedrijven. Ik download films en muziek waarvan de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef jpjedi het volgende:
Ik download films en muziek en de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.
Verder is mijn software allemaal legaal en spellen koop ik.
Inderdaad, het zal echt geen toeval zijn dat er al talloze topics over zijn vriend zijn en dat hij zich nooit meer laat zien. Dan heb je wat achter te houden. Hij heeft er vast ook van meegeprofiteerd en is nu als de dood dat ie ook gepakt wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maikuuul? Die zit behoorlijk in de piepzak gok ik zo.
Ene gast sprak hem via msn, zie pagina 1.. triest mannetje die maddoxxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm #11 was me laatste topic, nu is het al weer #14!
whats new??!
Of hij wenst uit respect voor de ouders en de rest van de familie + wellicht op verzoek van justitie hangende het onderzoek, geen behoefte om ons Fok!kertjes alle details te vertellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:01 schreef Govinda het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal echt geen toeval zijn dat er al talloze topics over zijn vriend zijn en dat hij zich nooit meer laat zien. Dan heb je wat achter te houden. Hij heeft er vast ook van meegeprofiteerd en is nu als de dood dat ie ook gepakt wordt.
FAIL! Begin maar met bewijs te deleten dude!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik download films en muziek waarvan de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.
Mijn Windows is legaal.... ehm.... en verder... ehm...quote:
Een wetswijziging is nog ver weg aangezien het hoog gerechtshof daar dan nog een bevestiging op moet geven alvorens het naar de kamer kan. Ik zie het er persoonlijk ook niet van komen want dan moeten de heffingen ook weer verdwijnen wat een aantal organisaties ook weer niet zien zitten ook al is het een verrot systeem.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:03 schreef Govinda het volgende:
[..]
FAIL! Begin maar met bewijs te deleten dude!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
haha.. uniqee ken jij maddoxx? En weet jij of hij nog meer namen gebruiktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:06 schreef uniqueeeeeee het volgende:
Haha MrDice heeft zich ook ff geregistreerd op cs.rin.ru
Daar gaat je toekomst
Als jullie iedere keer komen met dit soort teksten, tvp's enz dan wel jaquote:
hey, ik heb best wat bijgedragenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:49 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Als jullie iedere keer komen met dit soort teksten, tvp's enz dan wel ja![]()
Iemand nog meer logs?
Hehe zou graag mijn logs willen plaatsen , alleen log ik nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, ik heb best wat bijgedragen
Alleen is het internet nu "maddoxx op"
Das waar.. ik ben weg, zou beter zijn als er vanaaf nog nieuws komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
hey, ik heb best wat bijgedragen
Alleen is het internet nu "maddoxx op"
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik download geen CC gegevens en ik breek niet in bij bedrijven. Ik download films en muziek waarvan de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.
Verder is mijn software allemaal legaal en spellen koop ik.
quote:27 juni 2008 Een Nederlandse rechter heeft een vonnis uitgesproken, waarin het illegaal downloaden van muziek en films verboden is geworden.
In de Nederlandse wet, werd eerder het downloaden gezien als het maken van een thuiskopie, wat toegestaan was. Alleen het aanbieden hiervan was strafbaar.
Het wachten is op de eerste post van hem of Maikuuulquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef MaddoxX. het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste post van hem of Maikuuul.
quote:
Op wat logjes en de zoveelste bevestiging na weinig nieuws nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:22 schreef Beach het volgende:
Samenvatting deel 10 tot 14? nieuwe dingen?
Nauwelijks. De topicreeks komt ook uit in boekvorm, daar kan je ook op wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:22 schreef Beach het volgende:
Samenvatting deel 10 tot 14? nieuwe dingen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:34 schreef Koalabier het volgende:
(2:13) •-----»MaddoxX«-: dude zal me echt een worst wezen
(2:13) Johnsel haha
Het zal hem een worst wezen, dus die 20 jaar die hij in de vs gaat krijgen ook.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehe gefrustreerd?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
hahahahahaha echt grappig van jou zeg... hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kansloze kutkneus
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.quote:
Waarom is hij gefrustreerd als hij die kneus 20 jaar een celstraf wenst in het prachtige VS? Volgens mij ben jij een beetje gefrustreerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:57 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jij 'n beetje gefrustreerd bent door de manier waarop jij die jongen 20 jaar celstraf in de VS gunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |