Als je het zo leest in die teksten die hier gepost worden stelde zijn releasegroep Emporio / Provision eigenlijk geen poep voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 03:33 schreef Johnsel het volgende:
[..]
Nou, dom was hij niet.. lomp wel. Hij vond het ook prachtig om zijn acties bekend te maken.. dat is zn ondergang geworden. En tja, grote jongens? Hij runde zelf een vrij grote releasegroep.. emporio.. Maar aan de andere kant haalde hij ook kinderachtige dingen uit.. site hacken van "rivaliserende" releasegroep toendertijd met de steamhacks..
sure..hele mooie, zag er gisteren nog een paar bij de bartsmith...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van je stufi koop je zo een nieuwe auto hoor
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef Belsezar het volgende:
tvp
dat gesprek is echt hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:04 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij antwoord geeft aan een wildvreemde op Msn als dat gesprek ook plaatsgevonden heeft.
Op water en broodquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef Devz het volgende:
Het wordt in ieder geval een hele lange vakantie voor hem.
haha ik had het ook al gelezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef hooligun het volgende:
Maddoxx was altijd bezig op cs.rin.ru/forum/ waar hij zich voordeed als rus, en een proxy gebruikte die daar een ip van had. Daar is ook al een hot topic over maddoxx en lees je ook oude verhalen over hem (hack gedoe)
http://cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?t=49489&start=0
wat een onzin.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
probeer jij dan maar het geld van je verzekering terug te krijgen.
ik zeg niet dat hij er niet voor gestraft zal worden maar ipv 20 jaar een jaartje of 15 ofzo... scheelt toch al 25% van zijn huidige leven
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:54 schreef Agorias het volgende:
Even tijd voor een leuk garpje:
Dit is zijn MSN naam nu
[ afbeelding ]
10 jaar vakantie voor onze grote vriend Maddoxx
Daarom was het ook een grapje.quote:
ik zeg ook niet dat het legaal is wat hij heeft gedaan. echter dat het wel verzachtend zal werken als hij eerst een aantal keer heeft aangegeven dat het een lek is in de beveiliging.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:56 schreef roburt het volgende:
[..]
wat een onzin.
hij is er niet door een gewone deur gekomen. (login: wachtwoord).
hij heeft zelf een toegang gemaakt, vergelijk het met een ruitje intikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |