Denk dat die drugskonijn meer voor zijn sociallife was , en de andere voor zijn online activiteiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:26 schreef Agorias het volgende:
[..]
Apart, bij mij is zijn msn drugskonijn -etc- @hotmail.com
neen.. hij lijkt er veel op maar is m toch niet helaasjquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:22 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ik wist dat dit z'n msn was deabcdefg@hotmail.com
http://officialpokerranki(...)9FFF611B6A2.html?t=2quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:40 schreef DomMAXx het volgende:
en weet iemand zijn username op pokersites en kijk met die naam even op officialpokerrankings.com
ja LOL, ik hd ook al op maddoxx gezocht maar dat lijkt hem niet te zijn en anders heeft hij niet veel uitgegevenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:55 schreef Koalabier het volgende:
[..]
http://officialpokerranki(...)9FFF611B6A2.html?t=2
http://officialpokerranki(...)1B52CC5AF51.html?t=2
En jij download nooit iets?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:51 schreef jpjedi het volgende:
Als hij schuldig wordt bevonden mag hij van mij toch wel een jaartje of 10-20 knorren. Hoe je het ook bekijkt of hoe dom hij ook is, het blijft een vuile dief die met zijn poten aan andermans bezittingen komt.
Omdat het nu via een toetsenbord gaat zou hij ineens Robin Hood zijn of zou het ineens minder erg zijn? Voor mij staat het gelijk aan een serieuze inbraak of iets van die aard.
D'r zit een aardig groot verschil tussen 'iets downloaden' en het geld van *tig mensen misbruiken en er dingen mee kopen.quote:
Maikuuul? Die zit behoorlijk in de piepzak gok ik zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jammer dat Maikuuul hier geen scoops post.
Ik download geen CC gegevens en ik breek niet in bij bedrijven. Ik download films en muziek waarvan de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef jpjedi het volgende:
Ik download films en muziek en de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.
Verder is mijn software allemaal legaal en spellen koop ik.
Inderdaad, het zal echt geen toeval zijn dat er al talloze topics over zijn vriend zijn en dat hij zich nooit meer laat zien. Dan heb je wat achter te houden. Hij heeft er vast ook van meegeprofiteerd en is nu als de dood dat ie ook gepakt wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maikuuul? Die zit behoorlijk in de piepzak gok ik zo.
Ene gast sprak hem via msn, zie pagina 1.. triest mannetje die maddoxxquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm #11 was me laatste topic, nu is het al weer #14!
whats new??!
Of hij wenst uit respect voor de ouders en de rest van de familie + wellicht op verzoek van justitie hangende het onderzoek, geen behoefte om ons Fok!kertjes alle details te vertellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:01 schreef Govinda het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal echt geen toeval zijn dat er al talloze topics over zijn vriend zijn en dat hij zich nooit meer laat zien. Dan heb je wat achter te houden. Hij heeft er vast ook van meegeprofiteerd en is nu als de dood dat ie ook gepakt wordt.
FAIL! Begin maar met bewijs te deleten dude!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik download films en muziek waarvan de Nederlandse wet heeft bepaald dat dit toegestaan is.
Mijn Windows is legaal.... ehm.... en verder... ehm...quote:
Een wetswijziging is nog ver weg aangezien het hoog gerechtshof daar dan nog een bevestiging op moet geven alvorens het naar de kamer kan. Ik zie het er persoonlijk ook niet van komen want dan moeten de heffingen ook weer verdwijnen wat een aantal organisaties ook weer niet zien zitten ook al is het een verrot systeem.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:03 schreef Govinda het volgende:
[..]
FAIL! Begin maar met bewijs te deleten dude!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |