inddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:00 schreef Thomass het volgende:
Toch wel interessant, start iets op met meer dan 300 geïnteresseerden en talloze topics vullen zichzelf met tvp's en nonsens.
Heerlijk.
Dat maakt deze zaak ook zo bizar, maar het kan natuurlijk nog zijn dat hij wel wat extra namen heeft voor andere stuff.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:10 schreef Raven_ het volgende:
Als je dat zo leest lijkt het er op van niet.
Hij heeft echt wel ergens een kloon ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:12 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Dat maakt deze zaak ook zo bizar, maar het kan natuurlijk nog zijn dat hij wel wat extra namen heeft voor andere stuff.
Vast wel, maar of het een noemenswaardig verschil oplevert.. denk het niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel ergens een kloon ofzo
Misschien wil een aardige admin wel even kijken of ie nog andere accounts/schuilnamen heeftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel ergens een kloon ofzo
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien wil een aardige admin wel even kijken of ie nog andere accounts/schuilnamen heeft
Dat hoef je niet te vragen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:17 schreef Johnsel het volgende:
tvp.. ironisch is btw dat ik nog geen maand geleden het erover had met hem dat ie zúpermakkelijk te traceren was. Hij is btw ook niet meer online gekomen sinds de 24e.. wil iemand de msn log lezen? dan upper ik m wel effe voor jullie
svann, zolang ze iets nuttigs kunnen plaatsen zoals Johnsel, heb ik er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:17 schreef Johnsel het volgende:
tvp.. ironisch is btw dat ik nog geen maand geleden het erover had met hem dat ie zúpermakkelijk te traceren was. Hij is btw ook niet meer online gekomen sinds de 24e.. wil iemand de msn log lezen? dan upper ik m wel effe voor jullie

HAHAHA me longen ontplofte door m'n sigaret van het lachen.. zo goed dat je dit hebt bewaard haha. (2:07) •-----»MaddoxX«-: wie ben ik danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:45 schreef Johnsel het volgende:
2008-06-24
19:50:38 ging hij de laatste keer offline..
ohja en excuses voor de vreemde opmaak:
http://johnsel.net/log.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |