Samenvatting:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf
Ik wist dat hij opgepakt was maar niet de reden waarom.
60 a 80 miljoen sure waarom liep hij niet in de nieuwste prada en shit ?
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat hij zoveel heeft "gestolen".
Ik kan het me in ieder geval moeilijk voorstellen.
Ik wordt net gebeld door Plupke met de mededeling ff op Fok! te checken wat er gebeurd was en om hier te posten.
Bij deze dus
Interessante posts uit zijn posthistorie:quote:Op zondag 29 juni 2008 11:08 schreef Adolecens het volgende:
24 juni: Miljoenenhacker wordt opgepakt.
27 juni: Bericht in de Media
FOK!user blijkt de hacker MaddoxX te zijn.
Maikuuul bevestigt dat Jasper aka MaddoxX opgepakt is.\
Depax beweert dat MaddoxX echt de hacker is, en geeft aan zelf "dingen" met hem gedaan te hebben.
Pezu en Weasel bewereren dat er niks aan de hand is en dan MaddoxX in Frankrijk op vakantie is.
quote:
Brein was al bij 't onderzoek betrokken tochquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:07 schreef DomMAXx het volgende:
nieuw persbericht: ook brein zal nu een zaak tegen Jasper H. aka Maddoxx aanspannen, Jasper H. is de vermeende leider van diverse *software)piraterij-organisties :double pwned:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nog even in de OP samenvatting.quote:BloodyLotte vermeldt dat MaddoxX in een cel in Rotterdam verblijft.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:37 schreef DomMAXx het volgende:
pezu: bewijs of anders BAN imo
inddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:00 schreef Thomass het volgende:
Toch wel interessant, start iets op met meer dan 300 geïnteresseerden en talloze topics vullen zichzelf met tvp's en nonsens.
Heerlijk.
Dat maakt deze zaak ook zo bizar, maar het kan natuurlijk nog zijn dat hij wel wat extra namen heeft voor andere stuff.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:10 schreef Raven_ het volgende:
Als je dat zo leest lijkt het er op van niet.
Hij heeft echt wel ergens een kloon ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:12 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Dat maakt deze zaak ook zo bizar, maar het kan natuurlijk nog zijn dat hij wel wat extra namen heeft voor andere stuff.
Vast wel, maar of het een noemenswaardig verschil oplevert.. denk het niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel ergens een kloon ofzo
Misschien wil een aardige admin wel even kijken of ie nog andere accounts/schuilnamen heeftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel ergens een kloon ofzo
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien wil een aardige admin wel even kijken of ie nog andere accounts/schuilnamen heeft
Dat hoef je niet te vragen!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:17 schreef Johnsel het volgende:
tvp.. ironisch is btw dat ik nog geen maand geleden het erover had met hem dat ie zúpermakkelijk te traceren was. Hij is btw ook niet meer online gekomen sinds de 24e.. wil iemand de msn log lezen? dan upper ik m wel effe voor jullie
svann, zolang ze iets nuttigs kunnen plaatsen zoals Johnsel, heb ik er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:17 schreef Johnsel het volgende:
tvp.. ironisch is btw dat ik nog geen maand geleden het erover had met hem dat ie zúpermakkelijk te traceren was. Hij is btw ook niet meer online gekomen sinds de 24e.. wil iemand de msn log lezen? dan upper ik m wel effe voor jullie
HAHAHA me longen ontplofte door m'n sigaret van het lachen.. zo goed dat je dit hebt bewaard haha. (2:07) •-----»MaddoxX«-: wie ben ik danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:45 schreef Johnsel het volgende:
2008-06-24
19:50:38 ging hij de laatste keer offline..
ohja en excuses voor de vreemde opmaak:
http://johnsel.net/log.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |